Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
Advertisements

3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη Τίτλος Θέματος: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Ονοματεπώνυμο και ειδικότητα.
Ακρόπολη Αθηνών Ακρόπολη Αθηνών Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτησηπλοήγησηαναζήτησηπλοήγησηαναζήτηση Ακρόπολις Αθηνών ΟΥΝΕΣΚΟ.
Το περιεχόμενο μιας κοινωνιολογίας της ανώτατης εκπαίδευσης Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης Φοιτήτρια: Παναγιώτα Βαρδιοπούλου ΑΕΜ: 3109 Διδάσκουσα.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Α’ ΟΜΑΔΑ: ΚΡΟΜΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ ΕΡΜΙΟΝΗ ΚΩΤΣΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΡΤΙΡΟΣΙΑΝ ΑΝΤΖΕΛΑ.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ.
ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΜΑΡΙΑ ΤΟΜΑΡΑ ΙΩΣΗΦ ΚΑΣΝΕΤΣΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΖΙΟΖΙΩΚΟΥ.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη Τίτλος Θέματος: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Ονοματεπώνυμο.
Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΘΗΝΑ Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος. Ικανοποίηση του πελάτη: το κλειδί για την πίστη των πελατών  Η ανώτερη εξυπηρέτηση του πελάτη δημιουργεί ικανοποίηση.
Ζαπάντη Διονυσία Β1 13ο Γυμνάσιο Πάτρας
Από τον Νικόλα Φοινικαρίδη Απρίλης, 2017
Πολιτισμική Πρωτεύουσα 2017 Μαρίνα Παναγιώτου Δ1
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 8 Προτάσεις αξιοποίησης μιας σχολικής επίσκεψης στο μουσείο στη διδασκαλία.
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
Χαρτα τησ Βενετιασ - Ο Χάρτης της Βενετίας για την Αποκατάσταση και Συντήρηση Μνημείων και Μνημειακών Συνόλων (ή Χάρτα της Βενετίας) καταρτίστηκε κατά.
ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ Μάριος Καρέλης.
ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Πρακτική άσκηση φοιτητών
ΘΑΝΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΔΝ LL.M
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η ιστορία του Πόντου Ήθη και έθιμα του Πόντου στο Νηπιαγωγείο
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
«Γιατί ξένος δεν είσαι, ξένος νοιώθεις…» :
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]
Μάινας Διονύσιος Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
Καρανάσιου Κατερίνα Β’1
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ
Μία πόλη γεμάτη ιστορία!
Εναλλακτικές μέθοδοι αξιολόγησης
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α. ΓΕΡΑΣΙΜΑΤΟΣ 14 Δεκεμβρίου 2016 * 13ο Γυμνάσιο Πατρών
Εργασία Γυναίκες Στην Γαλλική Επανάσταση
Αχιλλέας Γερόπουλος Διοικητής Νοσοκομείου
Αρχαιολογική ματιά στην Ελλάδα
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Πρακτική άσκηση φοιτητών
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Ειδικά ζητήματα της Αθωνικής Χερσονήσου
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
ΠΑΡΙΣΙ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Πειράματα Φυσικής για το Γυμνάσιο και το ΕΠΑΛ Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για τη Β’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για τη Γ’ τάξη Γυμνασίου Σχολ. έτος
Πειράματα Χημείας για το Γυμνάσιο Σχολ. έτος
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Κεφάλαιο 8 Εκτίμηση Διαστήματος Εμπιστοσύνης.
Κεφάλαιο 5 Διακριτές Κατανομές Πιθανοτήτων.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
ΕΝΙΑΙΟ ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ: ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ Ή ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΕΡΑ;
Μνημεία της Βόρειας Ευρώπης
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ B’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΖΩΡΖ ΣΑΡΗ- ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑπΟ το μυθιστΟρημα Ε.Π. (ΕνωμΕνες ΠΑντα)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων Σύμφωνα με την Διακήρυξή της , η UNESCO προσδιορίζει σε γενικές γραμμές ότι σκοπός των Λαϊκών Βιβλιοθηκών είναι:  Να συμβάλλουν στην δια βίου σφαιρική εκπαίδευση. Να διευκολύνουν την κατανόηση των επιτευγμάτων στους τομείς της γνώσης και του πολιτισμού. Να αποτελούν το κύριο μέσο με το οποίο γίνεται προσιτή σε όλους η καταγραφή των σκέψεων και των ιδεών του ανθρώπου και η έκφραση της δημιουργικής του φαντασίας. Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων Να παρέχουν πληροφορίες για τις τελευταίες τεχνικές, επιστημονικές και κοινωνικές εξελίξεις κ.λ.π.

Οι Λαϊκές Βιβλιοθήκες της Ευρώπης βρίσκονται σήμερα στο σταυροδρόμι ευκαιριών, που προσφέρουν οι εξής παράγοντες: Κοινωνικές προκλήσεις, οι οποίες συγκαταλέγονται στις πρώτες του καταλόγου με τις κοινωνικές προτεραιότητες της Ευρώπης . Δυνατότητες που παρέχονται από τις Τεχνολογίες της Κοινωνίας της Πληροφορίας (ΤΚΠ), οι οποίες προσφέρονται όλο και περισσότερο για την υλοποίηση νέων υπηρεσιών. Συνεργασίες σε τοπικό και Διεθνές επίπεδο για ανταλλαγή πληροφοριών και στήριξης κάποιων Λαϊκών Βιβλιοθηκών ώστε να ακολουθούν τις υπόλοιπες.

οι Βιβλιοθήκες στον Διεθνή και Ελλαδικό χώρο βιώνουν σημαντικές εξελίξεις που επηρεάζουν την οργάνωσή τους και τις υπηρεσίες προς τον χρήστη όπως:  Πληθώρα πληροφοριών και ψηφιοποιημένο κείμενο που έρχεται να αμφισβητήσει το βιβλίο.  Το Διαδίκτυο που δημιουργεί νέους τρόπους πληροφόρησης  Νέες τεχνολογίες που αλλάζουν τις δραστηριότητες των βιβλιοθηκών και την μέχρι τώρα παροχή υπηρεσιών.

Κάθε βιβλιοθήκη στην τοπική αυτοδιοίκηση μπορεί να υιοθετήσει κοινή πρακτική για την ανάπτυξη συνεργασιών με άλλες βιβλιοθήκες με βάση τα παρακάτω: Τον καθορισμό των αναγκών της βιβλιοθήκης που ζητάει συνεργασία. Αξιολόγηση και αναθεώρηση της τρέχουσας πρακτικής . Ανάπτυξη στρατηγικής και καθορισμός προτεραιοτήτων (αν π.χ. αυτό θα αφορά έντυπο ή ψηφιακό υλικό). Υλοποίηση της συνεργασίας . Αξιολόγηση της επιτυχίας, αναθεώρηση και βελτίωση των σκοπών της επόμενης συνεργασίας.

Οι Λαϊκές Βιβλιοθήκες συνεργαζόμενες μπορούν να δημιουργήσουν ένα on line φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον έτσι ώστε να εξασφαλίζει:  Πρόσβαση στους καταλόγους όπως για παράδειγμα ο συλλογικός κατάλογος της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Λεβαδειάς.  Δημιουργία συνδέσμων links σε βιβλιοθήκες.  Εκπαίδευση χρηστών από απόσταση.

κοινές στρατηγικές ανάπτυξης συλλογών διαδανεισμό και αποστολή υλικού Ο βαθμός της επιτυχίας επηρεάζεται από οικονομικούς περιορισμούς, επομένως είναι σημαντικό να αποκομίζονται τα μέγιστα δυνατά οφέλη μέσω μιας συνεργασίας σε κάθε επίπεδο : δηλαδή Με την αποτελεσματική δικτύωση μεταξύ των βιβλιοθηκών Οι βιβλιοθήκες δρομολογούν από κοινού ένα πλαίσιο δικτύων : κοινές στρατηγικές ανάπτυξης συλλογών διαδανεισμό και αποστολή υλικού εφαρμογές κοινών συστημάτων υπηρεσίες πληροφόρησης εκπαίδευση χρηστών

2. Με την ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ μεταξύ των Βιβλιοθηκών 2. Με την ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ μεταξύ των Βιβλιοθηκών Η συνεργασία και η δικτύωση επηρεάζει άμεσα τη λειτουργία μιας βιβλιοθήκης και την εξέλιξη της 3.- Και με την παροχή Εθνικών υπηρεσιών στήριξης.