Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας Ομαδική εργασία Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας 3η ομάδα Αντιπλοίαρχος (ΥΝ) Δ. Κουτσούκου Π.Ν. Πλωτάρχης Β. Σαλάτας Π.Ν. Πλωτάρχης (Ο) Χ. Αθανασούλας Π.Ν. Υποπλοίαρχος Ε. Ψαρόσβερκας Π.Ν.
Παρατηρήσεις 1. Δεν όρισε τους εκπαιδευτικούς στόχους του μαθήματος στην αρχή. 2. Δεν έκανε σύνδεση με προηγούμενη ή επόμενη ενότητα του μαθήματος. 3. Εκτενής εμπλουτισμένη διάλεξη, λιγότερη επίδειξη (VIDEO-φωτογραφίες),
Παρατηρήσεις 4. Ελάχιστη συμμετοχή των εκπαιδευόμενων 5. Η δραστηριότητα (;) έγινε πολύ βιαστικά. 6. Δεν προέβη σε αξιολόγηση. 7. Δεν ανέφερε πηγές και δεν έγινε ανάθεση. 8. Επίτευξη του χρόνου των 15 λεπτών.
Παρατηρήσεις 9. Προβληματική στάση σώματος (νευρικός, αμήχανος) κοιτούσε συνεχώς τον πίνακα. 10. Ο λόγος αρκετά σαφής (θετικό), επανάληψη εκφράσεων και υποτονικός τόνος της φωνής του (αρνητικά σημεία). 11. Χρήση λίγων εκπαιδευτικών εργαλείων.
Παρατηρήσεις 10. Η συμπεριφορά απρόσωπη (η τάξη δε συμμετείχε). 11. Remote Control-Laser Pointer διακοσμητικά… 11. Ντύσιμο πολύ ιδιόρρυθμο (έντονο χρώμα της μπλούζας, σκισμένο τζιν και κασκόλ). 12. Η ροή της διδασκαλίας προβληματική.
Κριτική Τι έπρεπε να γίνει: Ενθάρρυνση συμμετοχής. 2. Έλξη ενδιαφέροντος με βίντεο σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων. 3. Προβολή επίσημων στατιστικών για εξαγωγή συμπερασμάτων. 4. Διενέργεια αξιολόγησης.
Γενικά συμπεράσματα Αγχωμένος-αμήχανος Εκπαιδευτής Δε δόθηκε πρωτοβουλία στην τάξη Δεν αξιοποιήθηκε η συμμετοχή σ ένα ενδιαφέρον θέμα Δε χρησιμοποιήθηκαν σωστά τεχνικές/μέσα Δεν ξέρουμε το αποτέλεσμα…
Βαθμολογία 1 2 3 4 5 Σχέδιο μαθ. Εκπ.στόχοι Σύνδεση Τεχνικές Εφαρμογή Αξιολόγηση Πηγές Χρόνος Επίτευξη Γλώσσα Ροή Σαφής Εργαλεία Ντύσιμο Διαχείριση