Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ομαδική εργασία Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας 3 η ομάδα Αντιπλοίαρχος (ΥΝ) Δ. Κουτσούκου Π.Ν. Πλωτάρχης Β. Σαλάτας Π.Ν. Πλωτάρχης (Ο) Χ. Αθανασούλας.
Advertisements

O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΣΕΥΠ ΤΜΗΜΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ιωάννα Λεονταρίδου Επίκουρη Καθηγήτρια Υπεύθυνη Τομέα Αισθητικής-Κοσμητολογίας.
Πώς να θεραπεύσετε τη μέση σας Τσουπλή Αικατερίνη Φυσικοθεραπεύτρια Εξειδικευμένη στις εναλλακτικές θεραπείες ΜΑΙΟΣ 2015.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Έλεγχος Πνευματικού Ρομποτικού Βραχίονα (3DOF) με Χρήση Μικροελεγκτή MC68HC11A1(Hardware –Software) Πτυχιακή Εργασία Κων/νου Καλοβρέκτη ΤΕΙ Λαμίας Τμήμα.
ΟΥΡΟΛΙΘΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ Πανεπιστημιακή Παιδοχειρουργική Κλινική Διευθυντής : Kαθηγητής Σ. Γαρδίκης.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Φυσική Α Γυμνασίου Ευαγγελία Αγγελίδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04 – Δ ΔΔΕ Αθήνας.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΙΙ. Περιλαμβάνει τον ρόλο του νοσηλευτή στις τρεις φάσεις μιας χειρουργικής επέμβασης: το χειρουργικό περιβάλλον απαιτεί γνώση, κρίση.
Ξενοδοχείο στη Γλυφάδα Διοργάνωση εκδηλώσεων- δεξιώσεων
Προγραμματισμός Δράσης Επιχείρησης.
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
Οθόνη εισόδου στο περιβάλλον του λογισμικού
Ποιες είναι οι πιθανές παρενέργειες των ΟΒΕΑ;
ΟΡΙΣΜΟΙ ΑΡΘΡΟ 31: ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ…………………………………………….
ΦΑΙΑΚΙΔΑ: ΕΝΟΤΗΤΑ 11 ζ Η Φαιακίδα αποτελεί ένα επεισόδιο της ενότητας του “Νόστου” της Οδύσσειας (αγώνας του Οδυσσέα να επιστρέψει στην Ιθάκη).
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Δρ. Χριστακόπουλος Γιάννης
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
Ολική ανάκλαση ή ολική εσωτερική ανάκλαση, ονομάζεται το φαινόμενο κατά το οποίο ένα διαδιδόμενο κύμα ανακλάται κατά 100% προσπίπτοντας σε επιφάνεια που.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Ήθη και έθιμα της Κεφαλονιάς
Δημιουργική εργασία ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
Η Υγεία των Ματιών Ενημέρωση και Πρόληψη
ειδικό πρόσθετο για επαγγελματικά πλυντήρια πιάτων/ποτηριών
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
1ο Γυμνάσιο Ανατολής Σχολικό έτος
Το φως Περιεχόμενα Ενότητας Ιδιότητες του φωτός Ανάκλαση 3) Διάθλαση.
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΔΑΛΚΥΡΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ 2014.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΑΡΙΣΤΕΙΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014 – 2020
Μέθοδοι αποτύπωσης Σήμανση σημείου Επισήμανση σημείου
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως Στροβόλου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας Ομαδική εργασία Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας 3η ομάδα Αντιπλοίαρχος (ΥΝ) Δ. Κουτσούκου Π.Ν. Πλωτάρχης Β. Σαλάτας Π.Ν. Πλωτάρχης (Ο) Χ. Αθανασούλας Π.Ν. Υποπλοίαρχος Ε. Ψαρόσβερκας Π.Ν.

Παρατηρήσεις 1. Δεν όρισε τους εκπαιδευτικούς στόχους του μαθήματος στην αρχή. 2. Δεν έκανε σύνδεση με προηγούμενη ή επόμενη ενότητα του μαθήματος. 3. Εκτενής εμπλουτισμένη διάλεξη, λιγότερη επίδειξη (VIDEO-φωτογραφίες),

Παρατηρήσεις 4. Ελάχιστη συμμετοχή των εκπαιδευόμενων 5. Η δραστηριότητα (;) έγινε πολύ βιαστικά. 6. Δεν προέβη σε αξιολόγηση. 7. Δεν ανέφερε πηγές και δεν έγινε ανάθεση. 8. Επίτευξη του χρόνου των 15 λεπτών.

Παρατηρήσεις 9. Προβληματική στάση σώματος (νευρικός, αμήχανος) κοιτούσε συνεχώς τον πίνακα. 10. Ο λόγος αρκετά σαφής (θετικό), επανάληψη εκφράσεων και υποτονικός τόνος της φωνής του (αρνητικά σημεία). 11. Χρήση λίγων εκπαιδευτικών εργαλείων.

Παρατηρήσεις 10. Η συμπεριφορά απρόσωπη (η τάξη δε συμμετείχε). 11. Remote Control-Laser Pointer διακοσμητικά… 11. Ντύσιμο πολύ ιδιόρρυθμο (έντονο χρώμα της μπλούζας, σκισμένο τζιν και κασκόλ). 12. Η ροή της διδασκαλίας προβληματική.

Κριτική Τι έπρεπε να γίνει: Ενθάρρυνση συμμετοχής. 2. Έλξη ενδιαφέροντος με βίντεο σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων. 3. Προβολή επίσημων στατιστικών για εξαγωγή συμπερασμάτων. 4. Διενέργεια αξιολόγησης.

Γενικά συμπεράσματα Αγχωμένος-αμήχανος Εκπαιδευτής Δε δόθηκε πρωτοβουλία στην τάξη Δεν αξιοποιήθηκε η συμμετοχή σ ένα ενδιαφέρον θέμα Δε χρησιμοποιήθηκαν σωστά τεχνικές/μέσα Δεν ξέρουμε το αποτέλεσμα…

Βαθμολογία 1 2 3 4 5 Σχέδιο μαθ. Εκπ.στόχοι Σύνδεση Τεχνικές Εφαρμογή Αξιολόγηση Πηγές Χρόνος Επίτευξη Γλώσσα Ροή Σαφής Εργαλεία Ντύσιμο Διαχείριση