Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι Ιανουάριος 2014.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Διδακτική Πληροφορικής
Μάθημα 6: Γλώσσα και περιεχόμενο Διδάσκουσα: Βασιλάκη Ευγενία ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 1: Η πρακτική άσκηση των φοιτητών του μαθηματικού στα σχολεία: Μια πιλοτική εφαρμογή.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Γενικές οδηγίες για το μάθημα. Δύο διαστάσεις  Πως μπορώ να διδάξω;  Πως μπορώ να σχεδιάσω εκπαιδευτικές τεχνολογίες; Δύο μέρη μαθήματος  Διάλεξη 
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Δείκτες επιτυχίας και Επάρκειας Διαφοροποίηση διδασκαλίας
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βιολογία Γυμνασίου.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Άξονες Συνέντευξης.
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Δημιουργία σεναρίου.
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Προπονούμαι στην προπαίδεια
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Παρατήρηση στην Α’ Δημοτικού
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ

Σκοπός: Να αρχίσετε να βρίσκετε λύσεις για να αντιμετωπίζετε την πολυπλοκότητα και την αβεβαιότητα της διδακτικής πράξης.

Βασική σας επιδίωξη: Να σχεδιάσετε τη διδασκαλία ενός μαθήματος που να στηρίζει τους μαθητές να φτιάξουν μαθηματικά στην περιοχή που θα διαλέξετε Να δοκιμάσετε τη διδασκαλία που σχεδιάσατε στην πράξη Να επανέλθετε στην ίδια τάξη επιχειρώντας να βελτιώσετε σημεία του μαθήματός σας που πιστεύετε ότι θα στηρίξουν την περαιτέρω μάθηση των μαθητών

6 επισκέψεις στην ίδια τάξη: Στις 4 πρώτες επισκέψεις σας θα προσπαθήσετε να συλλέξετε στοιχεία που θα αφορούν: Στο κλίμα της τάξης Στις δυνατότητες των μαθητών στη μαθηματική περιοχή που σκοπεύετε να διδάξετε Στις άλλες δύο επισκέψεις σας θα διδάξετε τα μαθήματα που θα έχετε σχεδιάσει

Παραδοτέα: 1 σελίδα που θα αναφέρεστε στον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές και η δασκάλα είναι συνηθισμένοι να συμμετέχουν στο μάθημα των μαθηματικών (δύο μικρά επεισόδια που θα τεκμηριώνουν την περιγραφή σας) 1 σελίδα με τις διαπιστώσεις σας από τη διερεύνηση των δυνατοτήτων των μαθητών (Τι ερωτήματα/προβλήματα χρησιμοποιήσατε στις σύντομες συνεντεύξεις ή/και στο τεστ που τους δώσατε; Με ποιους διαφορετικούς τρόπους τα κατάλαβαν και τα έλυσαν οι μαθητές;)

Παραδοτέα: 1-2 σελίδες με το σχέδιο της πρώτης διδασκαλίας (α. Ποια προβλήματα σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε; β. Ποιες διαφορετικές λύσεις προβλέπετε ότι θα δώσουν οι μαθητές; γ. Σε ποιους σκοπούς μάθησης αποβλέπει το μάθημά σας; δ. Ποια κεντρικά θέματα συζήτησης (1-2) νομίζετε ότι θα προκύψουν; ε. Ποιες θα είναι δύο σημαντικές ερωτήσεις σας προς τους μαθητές; ζ. Ποιες διδακτικές αναπαραστάσεις νομίζετε ότι θα στηρίξουν τη μάθηση των μαθητών; η. Ποιες δυσκολίες μπορεί να εμφανίσουν οι μαθητές;)

1 σελίδα που θ’ αναφέρεστε στον απολογισμό σας από το μάθημα που διδάξατε (α. Τι πήγε καλά στο μάθημα; Ποιες απαντήσεις των μαθητών σας ικανοποίησαν; β. Τι δεν πήγε στο μάθημά σας όπως το περιμένατε; Ποιες απαντήσεις των μαθητών σας προβλημάτισαν; γ. Ποιο θέμα πιστεύετε ότι χρειάζεται να το επαναφέρετε για συζήτηση στην τάξη και με ποιον τρόπο θα το επιχειρήσετε; )

1 σελίδα με τις σκέψεις σας πάνω στη δεύτερη διδασκαλία που πραγματοποιήσατε (α. Με ποιον τρόπο ανταποκρίθηκαν οι μαθητές στη νέα σας προσπάθεια; β. Υπάρχουν πράγματα που και πάλι δεν πήγαν όπως θα θέλατε; Για ποιο λόγο;)

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Η συνεργασία στην ομάδα σας αποτελεί κλειδί για την επιτυχία της πρακτικής σας άσκησης. Τις αποφάσεις σας για κάθε θέμα της πρακτικής σας άσκησης θα πρέπει να τις πάρετε συλλογικά και μέσα από συζήτηση. Η φοιτήτρια ή ο φοιτητής που θα διδάξει τα 2 μαθήματα θα έχει σαν βοηθούς του τους υπόλοιπους φοιτητές της ομάδας. Η περιοχή που θα διαλέξετε δεν είναι απαραίτητο να μην έχει διδαχθεί. Εξαρτάται όμως από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης αν θα δεχθεί κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται να συνεννοηθείτε μαζί του/της, εκ των προτέρων, και να συνεργαστείτε μαζί του/της προκειμένου να σχεδιάσετε και να πραγματοποιήσετε τις διδασκαλίες σας.

3. Την ημέρα που θα είναι οι εξετάσεις του μαθήματος της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ κάθε μέλος της ομάδας θα πρέπει να παραδώσει αντίγραφο της κοινής εργασίας που θα έχετε φτιάξει από την πρακτική σας άσκηση (6 σελίδες maximum) μαζί με το γραπτό...