Multi-purpose center for adult education in clean environment

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
Τι είναι το ΑΞΙΟΜΑ Καινοτόμο σύστημα ανίχνευσης και αξιολόγησης των βασικών γνωστικών δεξιοτήτων και ενίσχυσης των κοινωνικών δεξιοτήτων.
ERASMUS+ το νέο Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( )
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ Σέρρες, 6/11/2015 ΟΜΙΛΟΣ ΟΥΝΕΣΚΟ ΣΕΡΡΩΝ ΑΝΤΩΝΙΑ ΤΣΑΪΡΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΕΡΓΩΝ.
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+ Ημερίδα Ενημέρωσης για το πρόγραμμα Erasmus+ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ελευθερία Καμενοπούλου Προϊσταμένη Τμήματος.
KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις - Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ Αθήνα, 15/10/2014 Δρούγκα Μαρία,
Key Action 2: Cooperation for Innovation and the exchange of good practices Καινοτομία – Καλές Πρακτικές Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής.
Δια Βίου Μάθηση και το ρόλος της στην επαγγελματική αποκατάσταση Καλησπέρα σας, Ευχαριστώ τον ΔΗΜΟ ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. Ι. ΡΕΝΤΗ και τους οργανωτές αυτής της.
KA2: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ CO-OPERATION FOR INNOVATION AND GOOD PRACTICES CAPACITY BUILDING, STRATEGIC PARTNERSHIPS &
1. 2 Προτεραιότητες Εθνικής Υπηρεσίας για το 2016 Η Εθνική Υπηρεσία, για το 2016, λαμβάνοντας υπόψη τα πιο κάτω, έχει ορίσει τις δικές τις προτεραιότητες,
Εναλλακτική διδακτική προσέγγιση για την ενότητα «Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση» του μαθήματος Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων με προσανατολισμό.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου Ανώτερη Λειτουργός ΙΔΕΠ Λάρνακα 26 Απριλίου 2016 Αξιοποίηση του Erasmus+ από Νέους, Οργανισμούς και Επιχειρήσεις στην ΕΕΚ και.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΜΑΛΑΜΑΚΗΣ Α. Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Λευκωσία, 09 Δεκεμβρίου
ΚΥΤΤΑΡΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ Δρ. Αγγελική Γεροβασίλη. In vitro καλλιέργεια κάτω από ελεγχόμενες συνθήκες (διατήρηση ή πολλαπλασιασμός) κυττάρων, ιστών ή οργάνων.
Ερωτήματα αναφορικά με την Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική Γιατί προκύπτει μια τέτοια ανάγκη για την Ε.Ε.; Ποιοι είναι οι θεσμοί, οι μορφές και η μέθοδος.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
2 ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ/ΩΝ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
“Κινητικότητα Erasmus & ECTS/DS Labels” Αθήνα, 6 Απριλίου 2012 National Teams of Bologna Experts Άσπα Καράμπελα Υπεύθυνη Erasmus/Bologna Experts.
Κύκλος.
Δομή παρουσίασης Γενική παρουσίαση προγράμματος Erasmus+ Βασική Δράση 1: Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων Αποκεντρωμένη Δράση – Σχέδια Κινητικότητας Βασική.
Κανελλοπούλου Γεωργία Γεωεπιστήμονας, Msc Περιβάλλον,
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Ευρωπαϊκά Προγράμματα 3ο ΓΕΛ Τρικάλων «Οδυσσέας Ελύτης»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Project Ομάδας (4 άτομα)
ERASMUS+ ERASMUS + Cooperation and Innovation for good practices (ΚΑ2)
ΚΥΠΡΟΣ ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Η ΠΡΑΣΙΑΔΑ ΛΙΜΝΗ μέσα από τα μάτια των οικολόγων
ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΦΟΡΕΑΣ: «MAGDIET CENTER» μηλιας α. γεωργιος Κατσιβέλη Στέλλα (Α.Μ )
Συμβουλευτικη στη Δια Βίου Ανάπτυξη.
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚH ΜΑΘΉΜΑ ΕΠΙΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΒΙΟΕΞΥΓΙΑΝΣΗ
Το νέο πρόγραμμα ERASMUS + :
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Τίτλος εργασίας: «Εργαλείο Εκπαίδευσης και κατάρτισης για στήσιμο αγώνων» Ιούλιος 2017 Συγχρηματοδοτούμενο από το Πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Erasmus+ KA Ενσωμάτωση των Ζώων στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Animal integration in the Educational programme) «ZORO» 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο.
Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)
Πιλοτική εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Συστήματος Δεικτών για Βιώσιμους Τουριστικούς Προορισμούς (European Tourism Indicator System for Sustainable Destinations)
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
ERASMUS+ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΕΕΕ) το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Χρίστος Τζάμας Διεύθυνση Υπηρεσιών Κατάρτισης Σεπτέμβριος 2018
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Πολυπλοκοτητα - netlogo
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΛΚΙΔΗΣ CO-FOUNDER/BUSINESS MANAGER COLLEGELINK.
Μικροβιολογία Τροφίμων και Μικροβιολογική Ανάλυση
Erasmus+ Περιφερειακή Γεωργική, Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Αμμοχώστου/Αυγόρου
ΟΝΤΑΡΙΟ ECO-SCHOOLS Εικόνες που εμπνέουν ….
Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd
ECVET Permit Tι είναι το έργο « Ecvet Permit» Tαυτότητα του έργου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Multi-purpose center for adult education in clean environment ERASMUS+ PROGRAMME   KEY ACTION 2: COOPERATION FOR INNOVATION AND THE EXCHANGE OF GOOD PRACTICES STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH Multi-purpose center for adult education in clean environment ECO-Center ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ-ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΑΘΟΓΟΝΩΝ ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

ΟΜΑΔΕΣ-ΣΤΟΧΟΥΣ Ομάδες-στόχους ISCO Καθηγητές επαγγελματικής εκπαίδευσης στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων: Βιολογία Καθηγητές για ενήλικους στα Κέντρα επαγγελματικής εκπαίδευσης: Επιστημονική κατάρτιση ISCO 2320 Καθηγητές Επαγγελματικής εκπαίδευσης Καθηγητές Επαγγελματικής εκπαίδευσης διδάσκουν ή αναθέτουν την επαγγελματική ή επαγγελματικά μαθήματα σε ενήλικες και περαιτέρω εκπαιδευτικά ιδρύματα και σε ανώτερους μαθητές σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και κολέγια. Προετοιμάζουν τους μαθητές για την απασχόληση σε συγκεκριμένες επαγγελματικές ασχολίες ή περιοχές για τις οποίες δεν απαιτείται συνήθως ανώτατη ή ανώτερη εκπαίδευση. Επαγγελματίες σύμβουλοι προσωπικού και επαγγελματικού προσανατολισμού; Διευθυντές εκπαίδευσης Δημόσια Υγεία ISCO 2423: Επαγγελματίες προσωπικού και καριέρας Προσωπικό και careers επαγγελματίες παρέχουν επαγγελματικές υπηρεσίες που σχετίζονται με τις πολιτικές προσωπικού, όπως η πρόσληψη των εργαζομένων ή την ανάπτυξη, την επαγγελματική ανάλυση και επαγγελματικού προσανατολισμού. ISCO 2424 Επαγγελματίες για κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού Οι επαγγελματίες για κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού σχεδιάζουν, αναπτύξουν, εφαρμόζουν και αξιόλογου τα προγράμματα κατάρτισης και ανάπτυξης για να εξασφαλίζουν τη διαχείριση και το προσωπικό να αποκτήσει τις δεξιότητες και την ανάπτυξη των ικανοτήτων που απαιτούνται από τις οργανώσεις για την αντιμετώπιση οργανωτικών στόχων. ISCO 1345 Διευθυντές Εκπαίδευσης / Διευθυντές Υπεύθυνοι αγωγής σχεδιάζουν, κατευθύνουν, συντονίζουν και αξιολογούν το εκπαιδευτικό και διοικητικό πτυχές των υπηρεσιών εκπαίδευσης, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κολέγια και σχολές και τμήματα σε πανεπιστήμια και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα ISCO 2351 Ειδικοί σε θέματα μεθόδους εκπαίδευσης Οι ειδικοί σε θέματα μεθόδους εκπαίδευσης διεξάγουν έρευνες και ανάπτυξη ή παρέχουν συμβουλές σχετικά με τις μεθόδους διδασκαλίας, μαθήματα και βοηθήματα. Επανεξετάζουν και να εξετάζουν τις εργασίες των εκπαιδευτικών, τη λειτουργία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και των επιτευχθέντων αποτελεσμάτων και προτείνουν αλλαγές και βελτιώσεις. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

ΟΜΑΔΕΣ-ΣΤΟΧΟΥΣ Ομάδες-στόχους ISCO Ειδικοί επιστήμονες επί των διδακτικών μεθόδων; Αναλυτές διοίκησης και οργάνωσης; Ειδικοί επιστήμονες επί της εκπαίδευσης ενηλίκων: Διαχείριση ISCO 1345 Διευθυντές Εκπαίδευσης / Διευθυντές Υπεύθυνοι αγωγής σχεδιάζουν, κατευθύνουν, συντονίζουν και αξιολογούν το εκπαιδευτικό και διοικητικό πτυχές των υπηρεσιών εκπαίδευσης, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κολέγια και σχολές και τμήματα σε πανεπιστήμια και άλλα εκπαιδευτικά ιδρύματα. ISCO 2421 Αναλυτές διοίκησης και οργάνωσης Οι αναλυτές διοίκησης βοηθούν τους οργανισμούς να αποκτήσουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και επιλύουν προβλήματα οργάνωσης. Μελετούν τις οργανωτικές δομές , μεθόδους , συστήματα και διαδικασίες . ISCO 2424 Επαγγελματίες για κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού Οι επαγγελματίες για κατάρτιση και ανάπτυξη του προσωπικού σχεδιάζουν, αναπτύξουν, εφαρμόζουν και αξιόλογου τα προγράμματα κατάρτισης και ανάπτυξης για να εξασφαλίζουν τη διαχείριση και το προσωπικό να αποκτήσει τις δεξιότητες και την ανάπτυξη των ικανοτήτων που απαιτούνται από τις οργανώσεις για την αντιμετώπιση οργανωτικών στόχων. ISCO 2351 Ειδικοί σε θέματα μεθόδους εκπαίδευσης Οι ειδικοί σε θέματα μεθόδους εκπαίδευσης διεξάγουν έρευνες και ανάπτυξη ή παρέχουν συμβουλές σχετικά με τις μεθόδους διδασκαλίας, μαθήματα και βοηθήματα. Επανεξετάζουν και να εξετάζουν τις εργασίες των εκπαιδευτικών, τη λειτουργία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και των επιτευχθέντων αποτελεσμάτων και προτείνουν αλλαγές και βελτιώσεις. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

Επιστημονική κατάρτιση ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Καθηγητές επαγγελματικής εκπαίδευσης στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ; Ενηλικωνκαθηγητες για ενήλικους στα Κέντρα επαγγελματικής εκπαίδευσης; Καθηγητές για ενήλικους στα Κέντρα επαγγελματικής εκπαίδευσης Βιολογία Επιστημονική κατάρτιση Επίπεδα του ΕΠΕΠ 6 / 7 Οι μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης Online (www.uni-ecoaula.eu); Offline (CD); Κείμενο Εκτίμηση εκπαιδευόμενος Online τεστ; τεστ που Βασίζεται στο χαρτί AK ΑΚ11: Προκλήσεις και βασικές προσεγγίσεις στον τομέα της περιβαλλοντικής ηθικής ΑΚ12: Περιβαλλοντική ηθική και βιωσιμότητα Στάθμιση της αξιολόγησης - Πιστωτικές μονάδες του ECVET ΑΚ9 – 2 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ΑΚ10 – 3 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Επαγγελματίες σύμβουλοι προσωπικού και επαγγελματικού προσανατολισμού; Διευθυντές εκπαίδευσης Δημόσια Υγεία   Επίπεδα του ΕΠΕΠ 5 / 6 Οι μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης Online (www.uni-ecoaula.eu); Offline (CD); Κείμενο Εκτίμηση εκπαιδευόμενος Online τεστ; τεστ που Βασίζεται στο χαρτί AK ΑΚ11: Προκλήσεις και βασικές προσεγγίσεις στον τομέα της περιβαλλοντικής ηθικής ΑΚ12: Περιβαλλοντική ηθική και βιωσιμότητα Στάθμιση της αξιολόγησης - Πιστωτικές μονάδες του ECVET ΑΚ9 – 2 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ΑΚ10 – 3 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ειδικοί επιστήμονες επί των διδακτικών μεθόδων; Αναλυτές διοίκησης και οργάνωσης; Ειδικοί επιστήμονες επί της εκπαίδευσης ενηλίκων Διαχείριση  Επίπεδα του ΕΠΕΠ 5 / 6 Οι μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης Online (www.uni-ecoaula.eu); Offline (CD); Κείμενο Εκτίμηση εκπαιδευόμενος Online τεστ; τεστ που Βασίζεται στο χαρτί AK ΑΚ11: Προκλήσεις και βασικές προσεγγίσεις στον τομέα της περιβαλλοντικής ηθικής ΑΚ12: Περιβαλλοντική ηθική και βιωσιμότητα Στάθμιση της αξιολόγησης - Πιστωτικές μονάδες του ECVET ΑΚ9 – 2 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ΑΚ10 – 3 ECVET πιστώσεων που έχουν εισπραχθεί και αποδεικνύεται με πιστοποιητικό ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

Η ΑΡΘΡΩΤΗ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑK 'ΓΝΩΣΗ ΜΕΡΟΣ AK   Περίληψη ΑΚ11: Προκλήσεις και βασικές προσεγγίσεις στον τομέα της περιβαλλοντικής ηθικής ΑΚ 11 παρέχει πληροφορίες σχετικά με την αυξανόμενη συνειδητοποίηση ότι τα μολυσμένα φυτά, όπως φρέσκα φρούτα και λαχανικά, είναι υπεύθυνα για ένα σημαντικό μέρος των τροφικών δηλητηριάσεων με παθογόνους μικροοργανσιμούς. Εξετάζει την ανάγκη για μια νέα κατανόηση της αλληλεπίδρασης μεταξύ των φυτών και των ανθρώπινων παθογόνων στο πλαίσιο των πολυάριθμων ειδών παθογόνων που περιγράφονται στη βιβλιογραφία, με ένα ευρύ φάσμα ξενιστών. Το εκπαιδευτικό υλικό παρέχει μια επισκόπηση του περιβάλλοντος των φυτών ως ενδιαίτημα για τα ανθρώπινα παθογόνα, βάσει των χαρακτηρισμένωn μέχρι τώρα 22 βακτηριακών και 38 μυκητιακών τάξεων ως παράγοντες πρόκλησης φυτώσεων. Αυτοί οι μικροοργανισμοί διασταυρούμενης λοιμωξης είναι πιο ύπουλοι από τους άλλους, οι οποίες μεταδίδονται στον άνθρωπο κατά την επαφή ή την κατανάλωση των φυτών. Παρουσιάζεται η βιολογία μερικών βακτηριακών παθογόνων που εμφανίζουν διασταυρούμενη παθογένεια (όπως Salmonella, Listeria, E.coli, Enterococcus, Serracia, Enterobacter). Συζητήθηκαν οι δυσκολίες και οι προσεγγίσεις για τον προσδιορισμό της διατήρησης της διασταυρούμενης παθογένειας και τον προσανατολισμό της φιλόξενης σχέσης (από φυτό σε ανθρώπινο ή από άνθρωπο σε φυτό). Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στους ανθρώπινους παθογόνους που είναι ικανοί να αποικίσουν διαφορετικά βιολογικά βασίλεια, στα φυτά ως πιθανές δεξαμενές τους, και στη σημασία τους για την εμφάνιση και την εξάπλωση των μολυσματικών ασθενειών. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645

Η ΑΡΘΡΩΤΗ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑK 'ΓΝΩΣΗ ΜΕΡΟΣ AK Περίληψη ΑΚ12: Περιβαλλοντική ηθική και βιωσιμότητα AK 12 παρέχει πληροφορίες για τα βασικά ζητήματα που σχετίζονται με την ασφάλεια των τροφίμων και τις σοβαρές επιπτώσεις της στην ανθρώπινη υγεία, την κοινωνική συμπεριφορά και την οικονομία. Το περιεχόμενο ασχολείται με θέματα που σχετίζονται με εστίες τροφιμογενών λοιμώξεων που μπορούν να επηρεάσουν την υγεία ενός σημαντικού αριθμού ανθρώπων και σχολιάζει τις συνοδευτικές ανακλήσεις φυτικής παραγωγής που ανακοινώνονται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης οι οποίες θα μπορούσαν να μειώσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, να οδηγήσσουν σε μείωση της ζήτησης και τη σημαντική οικονομική ζημία σε όλα τα μέρη της αλυσίδας εφοδιασμού. Συζητά την επίπτωση των τροφιμογενών λοιμώξεων που συνδέονται με τα φυτικά προϊόντα - ειδικότερα τα κομμένα φρούτα και λαχανικά, τους σπόρους με φύτρο, τα λαχανικά σε λάδι και μη παστεριωμένο χυμό, τα οποία αποτελούν υψηλό βαθμό κινδύνου, λόγω της ικανότητας των παθογόνων να ααναπτύσσονται στα καλλιεργούμενα φυτά. Σχολιάζονται τα προβλήματα που συνδέονται με την αλληλεπίδραση της εντερικών παθογόνων με τη μικροχλωρίδα των φυτών, τα οποία όχι μόνο επηρεάζουν την μικροβιακή επιβίωση σε αυτό το νέο ενδιαίτημα, αλλά επίσης αυξάνουν την τοξικότητα τους. Το εκπαιδευτικό υλικό συνοψίζει τις πληροφορίες από τις προηγούμενες εκτιμήσεις του κινδύνου, προσδιορίζει τους βασικούς παράγοντες και τα προφίλ κινδύνου, προσδιορίσει τους κινδύνους και κάνει υγειονομική ανάλυση του κινδύνου των φυτικών προϊόντων. Παρουσιάζονται τα τρία στάδια του Προγράμματος ευαισθητοποίησης και ασφάλειας των φυτικών τροφών από ανθρώπινα παθογόνα: 1) Εντοπισμός των κινδύνων, 2) Αξιολόγηση των κινδύνων, 3) Έλεγχος και διαχείριση των κινδύνων. ECO-Center 2014-1-BG01-KA204-001645