Καθηγητής Γιώργος Πλειός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Καταχωρητής εργασίας W είναι ένας ειδικός καταχωρητής που συμμετέχει σε πολλές διαδικασίες κύρια στη μεταφορά και αποθήκευση δεδομένων.
Advertisements

Εργασία στην Κ.Π.Α. Γ’ Γυμνασίου Θέμα: «ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ» Διδάσκουσα καθηγήτρια: Μαγαλιού Λαμπρινή Γυμνάσιο Κολινδρού Τμήμα Γ1 Σχολικό έτος:
«Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ 2 ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΆ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ» Ζωή Πράππα, μέλος ΟΔΠ, εκπ / κός ΠΕ 70 Ε 2 τάξης Σουλτανίδης.
ΜΜΕ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συνοπτικά Συμπεράσματα έρευνας φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Κύπρος 41 χρόνια Δεν ξεχνώ Διεκδικώ Δημιουργώ. Αφιερωμένο σε όσους ζουν στην ξενιτιά και διαπρέπουν Σπύρος Τερζής Αθηνά Στεργιαννίδου ΥΠΕΥΘΥΝΗ: ΕΛΕΝΗ.
TM KEΦΑΛΑΙΟ 8 & 9 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ. Συμβουλές που θα βοηθήσουν να χαλαρώσετε και να μειώσετε τα επίπεδα άγχους Καταγράψτε όλα τα πράγματα.
Μέτρηση απόδοσης διαδικασιών αποθήκευσης μιας βιομηχανικής μονάδας 1 Δημήτρης Φωλίνας, 1 Διονύσης Τσιριγώτης, 2 Ιωάννης Μανίκας 1ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 Η Επικοινωνία & ο Ρόλος της στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών.
Σπουδές και ανεργία των νέων, υπάρχουσα κατάσταση προοπτικές Εισηγητής: Κων/νος Αδριανουπολίτης Εκπαιδευτικός – Ερευνητής Πρόεδρος Ε.Ε.Τ.Ε.Κ.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» ΦΟΙΤΗΤΗΣ:ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΑΜ:1919 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΧΕΙΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
Οι δημόσιες δαπάνες με απλά λόγια και γραφήματα publicspending.gr Παρουσίαση: Ιωάννης Αναγνωστόπουλος Εργαστηρίο Τεχνολογίας Πολυμέσων, Ε.Μ.Π. Ημέρες Ευχρηστίας.
Μανώλης Χαιρετάκης, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ.
Κλαδικές εκθέσεις 2 ο μάθημα. Τύποι εκθέσεων Ανάλογα με τον τόπο οργάνωσης Εσωτερικού - Εσωτερικού Περιφερειακές  εκθέσεις που καλύπτουν ακτίνα περίπου.
Υπηρεσίες Μακροχρόνιας Φροντίδας στην Ελλάδα Στην Ελλάδα η Μ.Φ.Υ. είναι ελλιπώς ανεπτυγμένη. Οι υπηρεσίες Μ.Φ.Υ στην χώρα μας παρέχονται από το σύστημα.
Διδάσκοντας Παιδική Λογοτεχνία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Τζιάνι Ροντάρι: Περιπέτεια με την τηλεόραση. Εργαστήριο Λόγου και.
Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών Ένταξη αποφοίτων στην Αγορά Εργασίας Χρόνος διεξαγωγής έρευνας: Φεβρουάριος 2015 – Αύγουστος 2015.
Ενότητα 5 : Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων Το περιεχόμενο του μαθήματος διατίθεται με άδεια Creative Commons εκτός και αν αναφέρεται.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ IDentifEYE ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 8-11.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Thasos Charalambous Προσωπικά δεδομένα και Υπολογιστές Μια από τις πιο κοινές χρήσεις των υπολογιστών είναι η εγγραφή σε βάσεις δεδομένων με σκοπό την.
Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής
Κοινή γνώμη Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Νομικών - Πολιτικών Επιστημών, Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Motor Festival IV (πρώην Auto Battleships Festival)
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥ
Blogs, E-PORTFOLIO, WIKIS
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
ΙΣΧΥΡΩΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΥΔΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ενότητα 2: Κινητική Κώστας Παπαδημητρίου Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
Καθηγητής Γιώργος Πλειός
Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ.
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Ψυχαγωγία Ενημέρωση Εκπαίδευση Πληροφόρηση
INTERNATIONAL HELLENIC CULTURAL and EDUCATIONAL CONSORTIUM
Σχολικός Εκφοβισμός: Μορφές – Θύτες – Θύματα
Συγκεντρωτικοί Πίνακες Ιδιοκτησία-Τηλεθέαση- Διαφημιστική Δαπάνη
RIPASSO 3.
Διαχείριση Καινοτομιών
ΕΡΕΥΝΑ – ΘΕΩΡΙΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
TV SPOT ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ – ΣΠΙΚΑΖ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ – ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
Dissemination & Exploitation Activities
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πρόσθετες Ύλες Ενότητα 9: Ουσίες ενίσχυσης θρεπτικής αξίας τροφίμων
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
“WALK THE TALK” - Χρήστες TDI-
“Walk the Talk” Πως πρέπει να προχωρήσει η εκπαίδευση του πελάτη ?
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
Σημείωση για ομιλητές – Τμήμα ¨Γιατί ?¨
Βασικές έννοιες (Μάθημα 1) Τίτλος: Μερικές βασικές έννοιες της Πληροφορικής 22/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
ΑΓΧΩΔΕΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ Άγχος Φόβος
مديرة المدرسة أ. خالدة المير رئيسة القسم أ. منيرة العدواني
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
17/2/2019 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (2) Ενότητα A1.1 β Ο Δάσκαλος.
Πέρα από ένα απλό ιστολόγιο
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΙΜΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
ΕΠ.Α.Κ.Α.Β Ανάληψη διοργάνωσης Πανελλήνιου Πρωταθλήματος – Τεχνικός Εκπρόσωπος & Ενδυμασία αθλητών ΤΟΜΕΑΣ ΑΓΩΝΩΝ ΝΑΥΠΛΙΟ * ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2018.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καθηγητής Γιώργος Πλειός ΤΜΗΜΑ ΕΜΜΕ, ΠΜΣ «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΜΕ», ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΕΣΑ» ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ Τα χαρακτηριστικά της κοινωνίας της ενημέρωσης Ι Η κυριαρχία της σχολιαστικής δημοσιογραφίας Καθηγητής Γιώργος Πλειός

Περιγραφή Στο συνολικό όγκο του περιεχομένου υποχωρούν τα γεγονότα προς όφελος του σχολιασμού (McNair 2006) Συρρικνώνονται τα ειδησεογραφικά μέσα? Περιορισμός ανταποκριτών, πρακτορείων Στροφή στην ψυχαγωγία (ΡΣ & ΤΒ) Όχι διευρύνεται ο σχολιασμός Έντυπα ΡΔ & ΤΒ ειδήσεις Διαδίκτυο

Προέλευση Ο σχολιασμός (ερμηνεία/αξιολόγηση) δεν εμφανίζεται για πρώτη φορά Laswell Ήταν σχετικά ξεχωριστό είδος Επανασυνδέεται με την πληροφόρηση στη δημοσιολογία (ερμηνευτικός ρεαλισμός, εικόνα) Είναι η βασική λειτουργία των περιεχομένων μυθοπλασίας Οι 3 τύποι του Λόγου

Μορφές Σήμερα (ενημέρωση, νέα μέσα): 2 αλλαγές Ενδοκειμενικά (διόγκωση «ερμηνευτικής στιγμής») Πολλαπλασιασμός σχολιαστικών κατηγοριών περιεχομένου (έντυπα άρθρα, ΤΒ ειδήσεις, talk shows, blogs, ΜΚΔ) Εξωκειμενικά (ειδολογική ετερογένεια) Στο δυναμικά μεταβαλλόμενο σύνολο περιεχομένων των Μέσων

Συνέπειες Τα περιεχόμενα αποκτούν διαρκώς μεγαλύτερο πληροφοριακό χαρακτήρα Υπαγωγή τους στο σχολιασμό Εκτός του πλαισίου μιας «μεγάλης αφήγησης» (π.χ. ιδεολογίας)

Αιτίες Γενικότερες μεταβολές του τρόπου επικοινωνίας αλλά και του τρόπου παραγωγής στο πολιτιστικό, κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό σύστημα Η ανάπτυξη του διαδικτύου- «δημοσιογραφία πολιτών»- χωρίς παραγωγή ειδήσεων (π.χ. Blogs, ΜΚΔ) (Deuze 20111) Ανάλογες τάσεις και στα παραδοσιακά μέσα Η μετα-εικόνα – πολυτροπικότητα

Μερικές ακόμα συνέπειες Μια νέα στράτευση – εγκατάλειψη της αμεροληψίας «Κόκκινα και μπλε μέσα» Η κρίση επιταχύνει το φαινόμενο Επιστροφή στο διαχωρισμό γεγονότων από αξίες Η ανάγκη μιας νέας ερευνητικής δημοσιογραφίας “Data journalism” Αυξανόμενη δυσπιστία του κοινού

Δυσπιστία του κοινού ΗΠΑ UK– Σουηδία Ελλάδα 72% θεωρούν ότι οι ειδήσεις είναι προκατειλημμένες, 70% θεωρούν πως περισσότερο επηρεάζονται συναισθηματικά παρά πληροφορούνται από τις ειδήσεις UK– 10% οι ειδήσεις περιγράφουν την πραγματικότητα 25% οι ειδήσεις είναι παράσταση Σουηδία 22% οι ειδήσεις είναι παράσταση Ελλάδα 80% θεωρούν αναξιόπιστη την TV 75% θεωρούν αναξιόπιστο τον Τύπο

Δυσπιστία κοινού/2 Συγκριτικά στοιχεία Δυσπιστία κοινού/2 Συγκριτικά στοιχεία  Ελλάδα / δεν εμπιστεύονται Τηλεόραση Το 2003 το 50,9% Το 2013 84% Τύπος 2003 το 48,1% 2013 το 74% Ραδιόφωνο 2003 το 41,1% 2013 το 65% Διαδίκτυο (μειώνεται η δυσπιστία) 2006 το 61% 2013 το 46%

Ερωτήσεις?