DISNEY'S.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Πως κάνουμε μια παρουσίαση σε Power Point
Η Γραφή.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 6
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Η παράσταση έχει εγκριθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας. Τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Οι συσκευές του υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Η περιληψη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Μηχανισμοί του αρχαίου θεάτρου:
Η Ιστορία των Κόμικς μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Παΐσιος Ταξιάρχης Παναγιώτου Κώστας Παύλου Τίμος Φώτης Νίκος
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
PowerPoint. Σκοπός  Δημιουργία Ταινίας Κινούμενων Σχεδίων στο Power Point.  Εικόνες  Διάλογοι  Κινήσεις.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Το Χαμόγελο του παιδιού
H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R.
Τμήμα Α’2 Μαθητές: Καπαρελιώτης Νικόλαος Κοκοτσή Δέσποινα
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η Walt Disney Pictures & Ο Walter Elias Disney
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Πως να κάνετε μια παρουσίαση σε Power Point. Σημαντικό: Εμπειρία στις παρουσιάσεις Για καλές παρουσιάσεις πρέπει να γνωρίζουμε από παρουσιάσεις όχι το.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

DISNEY'S

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΓΟΥΩΛΤ ΝΤΙΣΝΕΫ; Στις 18 Νοέμβρη του 1928 στην Νέα Υόρκη έκανε την εμφάνισή του ένα κινούμενο σχέδιο με το όνομα «Στήμποουτ Γουίλλι», το οποίο δημιουργήθηκε από το Γουώλτ και γνώρισε μεγάλη επιτυχία.Ο Γουώλτ γεννήθηκε στο Σικάγο του Ιλλινόις, στις 5 Δεκέμβρη 1901. Έζησε σε ένα οικείο περιβάλλον μαζί με τα άλλα τέσσερα αδέρφια του.Σε ηλικία περίπου 60 ετών αφού διαπίστωσε ότι έχει καρκίνο, αποφάσισε να τον καταψύξουν αφήνοντας προσωρινά στον αδερφό του Ρόυ την προεδρία της «Κινηματογραφικής Εταιρείας Γουώλτ Ντίσνεϋ»

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΑ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΤΟΥ ΝΤΙΣΝΕΫ

ΤΜΗΜΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ: Ο Τσίπ και ο Νταίηλ συντάσσουν μια ιστορία.Ο Τσίπ γράφει τις πρώτες φράσεις σε ειδικά φύλλα χαρτιού, τα οποία ύστερα καρφιτσώνονται σε έναν μεγάλο πίνακα, που ονομάζεται «πίνακας σεναρίου».Με τον τρόπο αυτό δημιουργούμε ένα είδος κόμικς, το οποίο αργότερα θα τροποποιηθεί, θα μεγαλώσει ή θα κοπεί, ώσπου να φτάσουμε στη τελική μορφή, που θα έχει το φίλμ με τα κινούμενα σχέδια.Στο μεταξύ, ο Νταίηλ να του κατέβει η έμπνευση και να γράψει μερικές καλές ιστορίες. ΤΜΗΜΑ ΗΧΟΥ: Για μας η μουσική έχει μεγάλη σπουδαιότητα, γιατί δημιουργεί την κατάλληλη ατμόσφαιρα και το κλίμα της ταινίας.Αυτή δεν είναι καθόλου εύκολη δουλεία, γιατί η μουσική πρέπει να είναι τέλεια συγχρονισμένη με την κίνηση και τους διάλογους. Πρέπει μάλιστα να γίνουν πάρα πολλές δοκιμές, ώσπου να επιτευχθεί η τέλεια αρμονία.

ΤΜΗΜΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ: Εδώ ο καλλιτέχνης σχεδιάζει το «φόντο».Και αυτή η δουλειά είναι πάρα πολύ σπουδαία και παίζει ζωτικό ρόλο στη δημιουργία ενός φίλμ με κινούμενα σχέδια. Το φόντο, όπως και ο ήχος, πρέπει να δίνει δύναμη και ζωή στο φίλμ και να συντελεί στο τελικό «εφφέ» του. ΤΜΗΜΑ ΚΙΝΗΣΕΩΣ: Εδώ εργάζεται ο πραγματικός δημιουργός των κινουμένων σχεδίων, αυτός που τους δίνει ζωή.Κατά κάποια έννοια, ο καλλιτέχνης αυτός πρέπει να είναι και ηθοποιός.Με την χρησιμοποίηση σαν οδηγού της εικόνας του σε καθρέφτη προσπαθεί να συλλάβει την κατάλληλη έκφραση ή κίνηση και ύστερα να την μεταφέρει στα σχέδιά του.Ο καλλιτέχνης μας εδώ αρχίζει τη σπουδαία δουλειά του,παρακολουθώντας από πολύ κοντά εικόνα με εικόνα, όλο το έργο, μαζί και τον αντίστοιχο διάλογο.

ΤΜΗΜΑ ΜΕΛΑΝΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΥ: Εδώ οι σχεδιασμένες με μολύβι εικόνες αντιγράφονται με μελάνι σε φύλλα διαφανούς σελλουλόζης.Υπάρχουν πολλά χαριτωμένα κορίτσια που αντιγράφουν με μελάνι τα σχέδια. ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΜ: Εδώ δουλεύουν ένας σεναριογράφος,ένας σκηνοθέτης και ένας οπερατέρ.Οι άνθρωποι αυτοί μετατρέπουν την ιστορία σε φίλμ.Τα φύλλα της σελλουλόζης τοποθετούνται με τη σειρά πάνω στο «φόντο» και ύστερα φωτογραφίζονται ένα-ένα με τη μηχανή.Το 1935, ο Γουώλτ σχεδίασε μία καινούργια κινηματογραφική μηχανή, η οποία μπορούσε να «τραβά» τα διάφορα φύλλα της σελλουλόζης από διαφορετικές αποστάσεις.Με τον τρόπο αυτό έδινε στους θεατές την εντύπωση του βάθους:έτσι το φίλμ γινόταν πιο «πραγματικό».

ΤΜΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ: Ο σκηνοθέτης, και στην περίπτωση αυτή εγώ,ο Μίκη πρέπει να ελέγξει προσεκτικά το φίλμ.Δεν πρέπει να παραλείψει την παραμικρή λεπτομέρεια. Είναι υποχρεωμένος να ελέγξει τον ήχο, για να βεβαιωθεί ότι οι φωνές ακούγονται καθαρά και ότι τα ηχιτικά εφέ φτάνουν ευδιάκριτα ως εκεί όπου πρέπει να ακουστούν.Πρέπει να βεβαιωθεί ακόμα ότι η μουσική είναι συγχρονισμένη με την κίνηση.Το εργαστήριο τότε κατασκεύαζει ένα αντίγραφο του τελικού φίλμ, που είναι έτοιμο να πάει στις κινηματογραφικές αίθουσες όλου του κόσμου!

ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ

Τα πρόσωπα, που δημιούργησαν ο Γουώλτ Ντίσνεϋ και οι συνεργάτες στα χρόνια που πέρασαν,είναι πασίγνωστα και τα αγαπούν μικροί και μεγάλοι σε ολόκληρο τον κόσμο.Εμφανίστηκαν σε 24 περίπου διαφορετικές χώρες και μιλούν 17 διαφορετικές γλώσσες. Η μεγάλη επιτυχία, που σημείωσαν τα πρόσωπα αυτά, οφείλεται σε πολλούς λόγους.Ένας από αυτούς είναι το αβίαστο γέλιο που προκαλούν.Άλλος είναι η ευκολία, με την οποία «επικοινωνούν» με αυτούς, που διαβάζουν ή βλέπουν τις ιστορίες τους.Και τέλος, ο ανθρώπινος χαρακτήρας και η προσωπικότητά τους.Μπορεί να είναι κινούμενα σχέδια ζώων, αλλά εμφανίζονται στο κοινό σαν άνθρωποι, με όλα τα προτερήματα και τα ελαττώματα του πραγματικού ανθρώπου. Αλλά πως γίνεται και ο καλλιτέχνης φτιάχνει απλά σκίτσα ζώων, τα οποία εμφανίζονται στους ανθρώπους τόσο ανθρώπινα;Πώς γίνεται κι ένα έργο τους κάνει τους θεατές ή τους αναγνώστες να νιώθουν τόσα συναισθήματα;Βασικά, με την χρησιμοποίηση των διαφορετικών εκφράσεων στα πρόσωπά τους.Αν παρατηρήσετε τα κινούμενα σχέδια προσεκτικά, θα δείτε τα συγκεκριμένα στοιχεία, που συντελούν σ’αυτό. Στα σχέδια αυτά απεικονίσαμε ορισμένες εκφράσεις και χειρονομίες, που μπορούν να σας δώσουν μια ιδέα της μεθόδου του Ντίσνεϋ, πολύ πιο εύγλωττα και πολύ πιο παραστατικά από τα λόγια.

ΤΕΛΟΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ-ΦΑΛΟΥΚΑ