Ευάγγελος Αθανασόπουλος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Advertisements

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σενάριο.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ευάγγελος Αθανασόπουλος
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 6: Ρεαλιστικά μαθηματικά και μοντελοποίηση Γιώργος Ψυχάρης Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Βιολογία Γυμνασίου.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Project.
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευάγγελος Αθανασόπουλος Εφαρμογές των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη και στη διοίκηση της εκπαίδευσης Διδάσκοντες: Βασίλης Κόλλιας Ευάγγελος Αθανασόπουλος Μιχαλης Παρασκευας

Αξονες του μαθηματος ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη Στην τάξη ΤΠΕ στη διοίκηση της εκπαίδευσης Η σκοπιά της σχολικής μονάδας Η σκοπιά του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου Ενδιάμεσες περιοχές (άτυπη εκπαίδευση, ΤΠΕ και επαγγελματική ταυτότητα του/της εκπαιδευτικού, κοινότητες εκπαιδευτικών)

Ιδιαιτεροτητες της φετινής τάξης Επιμόρφωση Β Επιπέδου; Εμπειρια από χρηση των ΤΠΕ στις τάξεις σας; Εμπειρια χρησεων των ΤΠΕ στη διοικηση του σχολειου; Μπορουμε ευκολοτερα να λειτουργησουμε ως μια κοινοτητα μάθησης οπου συμμετέχουν μέλη με διαφορετικές εμπειριες και επιπεδο γνώσης Μεσα: wiki, google drive

Περισσοτερες πληροφοριες για εμας E-Class ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Τόπος του μαθήματος Πληροφορίες για εσάς- ομαδες

Σημερινο μάθημα Θεωρητικό κομμάτι: Γενικό πλαίσιο, ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πράξη Πρακτικό κομμάτι (wiki, google drive)

Αποδεκτές χρήσεις των ΤΠΕ Επαγγελματική ενημέρωση Προετοιμασία και Οργάνωση «υλικού» διδασκαλίας (αν υπάρχουν διαθέσιμα μέσα) Προβολή Ψηφιακού Υλικού (κινητοποίηση, πλουτισμός σε νέες εμπειρίες, επικίνδυνη πρακτική εκτέλεση)

Διαφιλονικούμενες χρησεις των ΤΠΕ Ανοικτα προβλήματα Δημιουργία μοντέλων Οι μαθητές επιλέγουν τι μαθαίνουν και πως το μαθαίνουν Οργάνωση της εργασίας των μαθητών Τα αποτελέσματα δεν είναι πάντα θετικά Μοιάζει να έχουμε μεγαλύτερη πιθανότητα για σφάλματα Μοιάζει να υπάρχει μεγαλύτερη σύγκρουση με τη «γραμματική» του σχολείου, τους γονείς, τους μαθητές Διαμαρτυρίες ότι τελικά δεν γίνεται υλοποίηση με υψηλή προστιθέμενη αξία αλλά και παραδειγματικές περιπτώσεις

Προτάσεις http://fcit.usf.edu/matrix/matrix.php http://www.azk12.org/tim/ http://photodentro.edu.gr/aggregator/ http://aesop.iep.edu.gr/senaria Μπείτε σε ομαδες στον πρώτο σύνδεσμο και διαλέξετε κάποια από τις «ανώτερες χρήσεις» των ΤΠΕ. Είναι οντως ανώτερη; Γράψτε ποιοι ειστε, ποια περίπτωση αναλύσατε και τα σχόλιά σας στο σημειωματάριο του μαθήματος

Πώς όμως θα γίνουν όλα αυτά κατανοητά; Χρειάζεται ένα πλαίσιο Πλαίσιο που σχετίζεται με τη μάθηση Πλαίσιο που σχετίζεται με την εκπαιδευτική πολιτική

Πλαίσιο 1: Μάθηση με νόημα Ενεργητική Active(παρατηρουμε τι γινεται και προσπαθουμε να βγάλουμε νοημα, επεμβαινουμε επιρεάζοντας την πορεια των πραγμάτων στη βαση δικων μας υποθέσεων) Σε συμφωνία με επιθυμίες / στοχους μας Intentional(οι στοχοι «είναι δικοι μας και δεν μας επιβλήθηκαν», εχουμε λογο στην πορεια της μάθησης: τι και πώς μαθαινουμε) Αυθεντική Authentic(μας επιτρέπει να φέρουμε αρκετή γνώση και δεξιότητες που ήδη έχουμε, γιατι είναι αρκετά συνθετη ώστε να επιτρέπει πολλές «εισόδους» και με αρκετές επικαλύψεις με καταστάσεις στις οποιες έχουμε προηγουμενη εμπειρία και έχουν νοημα στη ζωη μας) Δημιουργική και αναστοχαστική Constructive (δινει ευκαιριες να αναπαραστήσουμε, να εκφρασουμε αυτό που καταλάβαμε ή δεν καταλαβαμε, να φτιάξουμε αναλογίες και ακομα να το δουμε ως κομμάτι της δικής μας προσωπικής ιστορίας) Συνεργατική Cooperative (με συνδιασμο της δικής μας δουλειάς με τη δουλειά άλλων και με έντονη εμπλοκη σε συζητήσεις. Ακομα και αν μας αρέσει πολύ να δουλευουμε μονοι μας η ανατροφοδότηση των άλλων, η επιβίωση της δουλειάς μας σε κριτική, ο συνδιασμος της με τη δουλειά άλλων είναι που της δινει αντικειμενική υπόσταση)

Ποιες κατά τη γνώμη σας… Είναι οι διαστάσεις που είναι δυσκολότερο να υλοποιήσουμε στο σχολείο; Ενεργητική Active Σε συμφωνία με επιθυμίες / στοχους που θέσαμε εμείς Intentional Αυθεντική Authentic Δημιουργική και αναστοχαστική Constructive Συνεργατική Cooperative Σε ένα επιτυχημένο σχολείο μαθαίνουν και οι μαθητές αλλα και οι εκπαιδευτικοί. Ποιες είναι οι διαστάσεις που είναι δυσκολότερες στη μάθηση των εκπαιδευτικών;

Κατηγορίες χρήσης των ΤΠΕ με «υψηλή προστιθέμενη αξία» Ο μαθητης χρησιμοποιει υπολογιστές για να: Ψάξει να βρει την άκρη σε ενδιαφέροντα ερωτήματα (inquiry) Δουλέψει με πειράματα Κατασκευάσει καλύτερα «κείμενα» Κατασκευάσει και ερευνήσει μοντέλα φαινομένων Συμμετέχει αποτελεσματικότερα σε κοινότητες Επικοινωνήσει αποτελεσματικότερα Σχεδιάσει Οπτικοποιήσει Αξιολογήσει τη μάθησή του (σχετική παρουσίαση στο eclass)

Πλαίσιο 2: Τύποι μαθησιακής εμπλοκής Παθητική (Passive) Ενεργητική (Active) Κατασκευαστική (Constructive) Διαλογική (Interactive) (Τα παραδειγματα τα εχω πάρει από την παρουσίαση http://www.nectec.or.th/icce2011/speakers/ICCE2011_michelene_20111118.pdf της M Chi)

Παθητική εμπλόκή Πχ ακουν μια διάλεξη χωρις να κρατουν σημειωσεις Βλεπουν ένα βιντεο ή παρακολουθούν μια επίδειξη Μελετουν ένα ηδη λυμένο παράδειγμα (χωρις να επεκτείνονται) Σιωπηλή ανάγνωση

Ενεργητική εμπλοκή (κάνουν κατι) Πχ αντιγράφουν μια λυση από τον πινακα Υπογραμμίζουν σημαντικές φράσεις Χρησιμοποιουν δοκιμαστικους σωλήνες και κάνουν μετρήσεις Δειχνουν Μαθαινουν απέξω ορισμούς

Κατασκευαστική εμπλοκή Πχ κατασκευαζουν ένα χαρτη εννοιων ή ένα διαγραμμα Εξηγουν με δικά τους λόγια ή προχωρουν μια σκέψη σε ένα κειμενο στις συνέπειές της ή ολοκληρώνουν μια ημιτελή λυση Θετουν ερωτήσεις Δικαιολογουν τις θέσεις τους Δημιουργουν υποθέσεις Συγκρινουν, αντιπαραθέτουν

Διαλογική εμπλοκή Πχ φτιάχνουν μια εξήγηση μαζι με ένα/μια συμμαθητή/τρια Χτιζει ο ενας πανω στη δουλεια του άλλου όπως στα wiki Διδάσκουν ένα συμμαθητή και δεχονται ερωτήσεις από αυτόν (μετα εναλλαγή των ρόλων) Συζητουν μαζι με μια συμμαθήτρια ένα εννοιολογικό χάρτη που έφτιαξαν

Ας πάμε για τα δύσκολα Μπορείτε να σκεφτείτε τρόπους χρήσης των ΤΠΕ που να ταιριάζουν στην Α) κατασκευαστική εμπλοκή και Β) διαλογική εμπλοκή Των μαθητών; Πώς να διαμορφώσουμε το google drive για να μας υποστηρίξει;

Πλαίσιο 3: Δεξιότητες του 21ου αιώνα Μια σειρά από οργανισμούς (UNESCO, OECD, EU) προσπαθούν να προσδιορίσουν εκείνες τις «δεξιότητες» που θα είναι αναγκαίες τον 21ο αιώνα Μπορεί η χρήση των ΤΠΕ να υποστηρίξει την ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων; Πώς πραγματοποιείται μάθηση «υψηλής ποιότητας»;

Δεξιότητες του 21ου αιώνα Κριτική σκέψη-Επίλυση προβλημάτων Μεταγνώση (μαθαίνω πώς να μαθαίνω) Συνεργασία Προσαρμοστικότητα και ευελιξία Δημιουργικότητα και Καινοτομία Επικοινωνία Οικοδόμηση /Κατασκευή γνώσης Τεχνολογικός /Πληροφοριακός αλφαβητισμός Κοινωνική και Πολιτισμική επίγνωση

Δεξιότητες του 21ου αιώνα Τρόποι σκέψης Κριτική σκέψη-Επίλυση προβλημάτων Μεταγνώση (μαθαίνω πώς να μαθαίνω) Δημιουργικότητα και Καινοτομία Οικοδόμηση /Κατασκευή γνώσης Τρόποι δουλειάς Συνεργασία Επικοινωνία Εργαλεία δουλειάς Τεχνολογικός /Πληροφοριακός αλφαβητισμός Ζώντας στον κόσμο Προσαρμοστικότητα και ευελιξία Κοινωνική και Πολιτιστική επίγνωση

Ευρωπαϊκή επιτροπή Βασικές ικανότητες της δια βίου μάθησης http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32006H0962&from=EL Σύνοψη του προηγουμένου http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/HTML/?uri=LEGISSUM:c11090&from=EL Δίκτυο που προωθεί τις βασικές δεξιότητες http://keyconet.eun.org/ Και ένα παραδειγμα από δημιουργια παιδιών https://youtu.be/g6bkXr7rUBc

4 πυλώνες της εκπαίδευσης από την UNESCO α) Να μαθαίνω πώς να μαθαίνω, να μαθαίνω δηλαδή πώς να αποκτώ την γνώση και πώς να επωφεληθώ από τις ευκαιρίες που η εκπαίδευση έχει προσφέρει σε όλη την διάρκεια της ζωής. β) Να μαθαίνω πώς να ενεργώ, να κάνω δηλαδή πράξη όσα μαθαίνω. Απόκτηση εκείνων των δεξιοτήτων που κάνουν τους μαθητές ικανούς να εργάζονται σε ομάδες και να αντιμετωπίζουν διάφορες καταστάσεις. γ) Να μαθαίνω να συνυπάρχω με άλλα άτομα, να μαθαίνω να συνυπάρχω με άλλους, να συνεργάζομαι και να κατανοώ τα συναισθήματα τους. δ) Να μαθαίνω να υπάρχω αποκτώντας περισσότερη αυτονομία, να μαθαίνω να υπάρχω αποκτώντας πνευματική ανεξαρτησία και κριτική ικανότητα έχοντας προσωπική ευθύνη για την επίτευξη κοινών στόχων https://www.slideshare.net/SumitraKan/unesco-four-pillars-of-education

Πλαίσιο πολιτικής: οι ΤΠΕ στα αναλυτικά προγράμματα

Η στοχευση της χρησης ΤΠΕ (ICT) σε διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα Αυστραλία Γενικο: http://www.australiancurriculum.edu.au/GeneralCapabilities/Information-and-Communication-Technology-capability/Introduction/Introduction Εφαρμογές σε διαφορετικά μαθήματα: http://www.australiancurriculum.edu.au/GeneralCapabilities/Information-and-Communication-Technology-capability/Introduction/ICT-capability-across-the-curriculum Εκθεση με λεπτομέρειες http://www.australiancurriculum.edu.au/GeneralCapabilities/Pdf/ICT

Η στοχευση της χρησης ΤΠΕ (ICT) σε διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα

Η στοχευση της χρησης ΤΠΕ (ICT) σε διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα Σκωτία http://www.educationscotland.gov.uk/usingglowandict/ Το αντίστοιχο του ελληνικού σχολικού δικτύου http://www.educationscotland.gov.uk/usingglowandict/glow/index.asp

ΤΠΕ στην Ευρωπαική Ένωση http://ec.europa.eu/education/lifelong-learning-policy/policy-framework_en.htm Key Competences http://ec.europa.eu/education/news/rethinking/sw371_en.pdf Ανασχεδιασμός της εκπαίδευσης: επενδύοντας στις δεξιότητες για καλύτερα κοινωνικοοικονομικά αποτελέσματα (Νοέμβριος 2012) http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2012:0669:FIN:EL:PDF Ανοικτοι εκπαιδευτικοι πόροι http://www.unesco.org/new/en/communication-and-information/access-to-knowledge/open-educational-resources/what-are-open-educational-resources-oers/

ΤΠΕ-Ε στην Ελλαδα Ψηφιακό Σχολείο http://dschool.edu.gr/ PISA

Τεχνολογια με τι στοχο; To promote student learning through collaborative involvement in authentic, challenging, multidisciplinary tasks by providing realistic complex environments for student inquiry, furnishing information and tools to support investigation, and linking classrooms for joint investigations to develop thinking skills in our students so that they will be able to utilize the power of technological tools to solve problems and do useful work