Μαρία-Κυριακή Καρατζομπάνη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Διδακτικές αρχές για τη διδασκαλία των Φ.Ε σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες, περισσότερο Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες,
Ενότητα 2.1 Σύγχρονες θεωρήσεις για τη μάθηση
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Teacher and Computer Role(s) in the Language Classroom Dr George S. Ypsilandis University of Macedonia.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
« ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΥΠΙΚΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕΣΩ ΒΙΒΛΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ» Υποψ. Διδάκτωρ Επιβλέπουσα Μαρίνα Λουάρη Μαρίτα Παπαρούση.
Γνωστική Στοχοταξινομία κατά Bloom
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Ιωάννα Κομνηνού ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. Αναζητώντας την αλήθεια στη ζωή μας.
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
1 Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΛΗΨΕΩΝ ΣΤΗΝ XML ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ : ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ επιμέλεια : ΡΑΜΜΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΑΘΗΝΑ 2007 Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας –
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Vygotsky Έμφαση στη σημασία κοινωνικοπολιτισμικών παραγόντων για τη γνωστική ανάπτυξη Νοημοσύνη= Ικανότητα του ατόμου να μαθαίνει μέσω της διδασκαλίας.
94Θ. Έννοιες φυσικών επιστημών ΙΙ Διδάσκει: Βασίλης Τσελφές.
Φορέας Λειτουργίας: Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων (ΣΕΠΕΔ) Θεσμός Αριστείας και ανάδειξη καλών.
Εκπαίδευση Ενηλίκων – Γενικό πλαίσιο (1) Ανέκαθεν οι άνθρωποι προσπαθούσαν να διευρύνουν τους γνωστικούς τους ορίζοντες εμπλουτίζοντας τις γνώσεις και.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΥΕΕΠ Εισηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ, PhD in Developmental Psychology, MA Education (Psychology), Παιδαγωγός Προσχολικής.
«Ηλεκτρονικό Αρχείο Παρουσίασης (power point)_Επιμορφωτικό Υλικό»
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Π. ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ - Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις Ι: Αξιοποίηση βασικών θεωρητικών εννοιών στην εκπαιδευτική πράξη Ενότητα 3: Βασικές έννοιες της θεωρίας του Vygotsky.
Θεωρίες μάθησης. Οργάνωση μαθήματος. Ελένη Μπαμπαλώνα.
Θεωρίες Μάθησης Τα Βασικά
Αντικείμενο διδασκαλίας
Οι κοινωνικές παράμετροι της εκπαιδευτικής διαδικασίας
-Η θεωρία της επεξεργασίας των πληροφοριών
Χτίζοντας ένα Δίκτυο Προσωπικής Μάθησης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιβλιογραφία που αξιοποιήθηκε κυρίως για τις σημειώσεις:
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Μάθηση και υπολογιστικά εργαλεία
Υπεύθυνος Καθηγητής: Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης
Χριστίνα Γεωργιάδη Δανάη Χατζηαποστόλου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ – ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Εννοιολογική Ανάπτυξη Μέρος Β
Η συμβολή της θεωρίας μάθησης του Φρέιρε στην εκπαίδευση και στη διδακτική μεθοδολογία Εκπόνηση : Αλέξανδρος Μπατάλιας Ελευθέριος Φουστέρης Αθήνα, 2016.
Jerome Bruner Η συμβολή της θεωρίας μάθησης του Jerome Bruner
Γραμματισμός και σχεδιασμός γλωσσικού μαθήματος: 1. Βασικές έννοιες
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Εφαρμογές, πειράματα, εμπειρίες που σχετίζονται με τις θεωρίες μάθησης
Βασικές θέσεις της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας του Vygotsky ( )
Θεωρίες Μάθησης Τα Βασικά
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ –Λ.Τ. ΓΕΡΑΚΑ
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Ανάθεση Εργασίας (Homework Assignment)
Επιμέλεια: Αντιγόνη-Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
ERASMUS IP GiMar GeoInformation and ICT in Market Research Πρόγραμμα ERASMUS από την πλευρά των φοιτητών.
Όνομα φοιτητή : Ιωάννης Παυλίδης (U151N0311)
Ιστορικές Πηγές & Ιστορικές Μαρτυρίες
Χαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες (concept maps)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΦΙΛΟ-ΣΟΦΕΙΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ»
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
Η ανάπτυξη της Εκπαίδευσης των Μαθηματικών ή της Διδακτικής των Μαθηματικών ως ένα Ακαδημαϊκό πεδίο Χαράλαμπος Λεμονίδης Καθηγητής 12 Οκτωβρίου 2018.
H θεωρία του Lev Vygotsky
ΚοινωνικοπολιτισμικΕΣ
Ευμορφία Κηπουροπούλου Δρ. Παιδαγωγικής Α.Π.Θ.
Έφη Γουργιώτου Μόν. Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΠΕ Παν. Κρήτης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαρία-Κυριακή Καρατζομπάνη Η Συμβολή της θεωρίας μάθησης του Lev Vygotsky στην εκπαίδευση και τη διδακτική μεθοδολογία. Μαρία-Κυριακή Καρατζομπάνη Λυδία Κορναράκη

Βιογραφικά Στοιχεία Vygotsky Γεννήθηκε το 1896 στη Ρωσική Αυτοκρατορία Το 1934 εξέδωσε το πιο γνωστό του βιβλίο «Σκέψη και Γλώσσα» όπου γίνεται γνωστή η Ζώνη Επικείμενης Ανάπτυξης Τα έργα του και το όνομα του απαγορεύτηκαν στη Σοβιετική Ένωση μέχρι το θάνατο του Στάλιν Θεωρούσε ότι τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι ορίζουν και ελέγχουν τη συμπεριφορά τους. Πέθανε το 1934 από φυματίωση

Ζώνη Επικείμενης Ανάπτυξης (Ζ.Ε.Α.)

Ζ.Ε.Α Φυσικές δυνατότητες ατόμου Επίκτητες δυνατότητες ατόμου (με βοήθεια) Δυνατότητες εκτός εμβέλειας του ατόμου Ζ.Ε.Α

Θεωρία Σκαλωσιάς του Vygotsky Συνδέεται άμεσα με τη ζώνη επικείμενης ανάπτυξης Δηλώνει την παροχή υποστήριξης για να καλυφθεί η απόσταση ανάμεσα στις φυσικές και τις επίκτητες δυνατότητες του ατόμου (π.χ. από κάποιον δάσκαλο) Παρουσίαση καταλληλότερων τρόπων ολοκλήρωσης δραστηριότητας ώστε να μπορεί να τη μιμηθεί το άτομο Χρήση των Most Knowledgeable Others για να βοηθήσουν το άτομο Θεωρία Σκαλωσιάς του Vygotsky Καθοδήγηση ατόμου ώστε να παραμείνει συγκεντρωμένο στη δραστηριότητα Χωρισμός δραστηριότητας σε υπό ενότητες Εξασφάλιση ενδιαφέροντος, προσοχή και περιέργεια μαθητή

Βιβλιογραφία Bates, B. (2016). Learning Theories Simplified... and how to apply them to teaching. London: Sage. Cherry, K. (2016, 10 02). Lev Vygotsky Biography. Ανάκτηση από verywell: https://www.verywell.com/lev-vygotsky-biography-2795533 Popovic, K. (2014, 09 03). Lev Vigotsky – Mozart of psychology, stepchild of adult learning. Ανάκτηση από European Infonet Adult Education: http://www.infonet- ae.eu/articles-science-55/2198-lev-vigotsky-mozart-of-psychology-stepchild-of- adult-learning Stierer, B., & Maybin, J. (1994 ). Language, Literacy and learning in Educational Practice . The Open University . Stierer, B., & Maybin, J. (1994). Language, Literacy, and Learning in Educational Practice: A Reader. Clevedon, Filadelfia, Adelaide: Multilingual Matters LTD - The Open University. Turner, V. D., & Berkowitz, M. W. (2006). Scaffolding morality: Positioning a socio- cultural construct. New Ideas in Psychology, 11. Verenikina, I. (2003). Understanding Scaffolding and the ZPD in Educational Research. Proceedings of the International Education Research Conference (AARE - NZARE) (σ. 9). Auckland: University of Wollongong. Μούσιου, Ό. (2010, 08 17). L.VYGOTSKY. Ανάκτηση από Όλγα Μούσιου - Μυλωνά: http://www.olgamousiou.gr/keimena/glwssologikakeimena/57- lvygotsky.html 

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας