Ορισμένο Ολοκλήρωμα Τι εκφράζει το ορισμένο ολοκλήρωμα;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Επιχειρηματικότητα των Γυναικών Έρευνα ομάδας έργου του Κέντρου Ερευνών του Πανεπιστημίου Πειραιώς υπό την αιγίδα του καθηγητή Θεόδωρου Κατσανέβα, στα.
Advertisements

ΆΝΟΙΑ Ντόλκερας Γιώργος 4 ο έτος Ιατρική Λαρισας Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Φυσιολογία της Συμπεριφοράς Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Ιατρικής.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ & Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Με βάση τον Νόμο 4186 ( ΦΕΚ 193/ ), το ΠΔ 68/2014 ( ΦΕΚ 110/ ), τη Νομοθετική Ρύθμιση της και τη.
Tαυτότητα, αυτοεκτίμηση Όλα τα ανθρώπινα όντα, που είναι αρκετά ώριμα, για να αποκτήσουν έστω και μια υποτυπώδη εικόνα του εαυτού τους, έχουν ανάγκη να.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σπυρίδων Δουκάκης, ΠΕ 03 & ΠΕ 20 Ιωάννης Σαράφης, ΠΕ 03 ΑΘΗΝΑ / Ομάδα ανάπτυξης PIERCE- Αμερικανικό.
Αλληλεπιδράσεις φαρμάκων με υποδοχείς και φαρμακοδυναμική.
«Ανέστη Χριστός, και νεκρός ουδείς επί μνήματος» Αληθώς ανέστη ο Κύριος!
ΕΚΠΑ Παιδαγωγική Ψυχολογία Ακαδημαϊκό Έτος Δημιουργικότητα & Διδασκαλία της Ιστορίας Κωνσταντίνα Πλευρίτη.
1 Βιοχημεία - Αρχές Βιοτεχνολογίας - Ένζυμα: υπεροξειδάση, Τμήμα Τεχνολόγων γεωπόνων, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ - Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Βιοχημεία.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΤΕΙ ΜΑΙΕΥΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ.
«Κι εγώ στην ηλικία σου αποφάσισα ότι θέλω να γίνω Οικονομολόγος……!» Τσιτσιρίδη Ε. Ελπίδα Γενική Γραμματέας Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης.
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος ( ΠΕ 02) Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα.
ΜΙΑ ΟΠΤΙΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΜΑΤΟΣ Νίκος Τερψιάδης, Μαθηματικός ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / 2015 Ομάδα ανάπτυξης ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
Κεφάλαιο 1 ο Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ 1. Η ταξινόμηση των δημόσιων φορέων 1. Κεντρική Διοίκηση ( Βουλή, Κυβέρνηση, υπουργεία ). 2. Οργανισμοί τοπικοί.
ΣΧΗΖΟΦΡΕΝΕΙΑ !!! 1)ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ 2)ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 3)ΑΙΤΙΑ 4)ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΟΥΣΙΩΝ.
22 ο Σχολείο Καλαμάτας Στ΄1 Άννα Μπαλίκου Σταυρίνα Ξυπολίτου.
Ρόλος του Δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στη σύγχρονη οικονομία.
Διδακτική Μαθηματικών ΙΙ Ενότητα 3: Η έννοια της μαθηματικής δραστηριότητας Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών επιστημών Τμήμα Μαθηματικό.
ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ Σεμινάριο: Θέματα Γνωστικής Ψυχολογίας Παρουσίαση: ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΜΑΡΙΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ.
Διαχείριση Διεργασιών (1/5)
Γνωσιακή Επιστήμη Εισαγωγή.
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 1 (άσκηση 4, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
Πρόσθετη αξία από την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων έκφρασης για τα μαθηματικά Χρόνης Κυνηγός
Η μεταβαση των μαθητων απο την οπτικη τησ β/θμιασ εκπαιδευσησ : Δυσκολιεσ – προβληματα- καθοριστικεσ παραμετροι Σ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ.
Αναπ. Καθηγητής Γιώργος Πλειός
Επιχειρηματική Στρατηγική και Καινοτομία ΙΙ
Ειδήσεις από το John Hopkins
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία τησ δευτεροβάθμιασ εκπαίδευσησ
ΣΤΑΘΗΣ ΜΠΑΛΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Α΄ τετραμήνου
Η εποχή των άκρων. Ο σύντομος 20ος αιώνας ( )
50 ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Επιμέλεια : Ιωαννίδου Νικολέτα
Αλκοολιςμος.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΑΡΓΑΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Α4’ Π.Μ.Γ.Λ.Π.
Ρύθμιση της γονιδιακής έκφρασης
Αντιπολεμικά Τραγούδια
Γραφικές παραστάσεις: Χάραξη ευθείας
(ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΚΑ,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Α’,ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΓΡΑΦΗ Β’)
Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης
Σπορ και ηθική συμπεριφορά
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (105)
A4 Project Α΄ τετράμηνου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Βεστάκη Μαρία
ΑΠΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ:ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Αντωνοπούλου Ελεονώρα ΑΜ Δ201721
Εργασία 2η Δραστηριότητα Δ.23 – ΑΠΣ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Κωνστνατινου Ευαγγελια Ντιντου Θεοδωρα Ζηαης; Βασιλης Κασιδιαρη Αργυρω
5ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συμπόσιο Ναύπλιο, 01 Οκτωβρίου 2017 «Ο ρόλος της Αυτογνωσίας στον προσανατολισμό και την επιλογή επαγγέλματος στα Κωφά.
Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης
Project.
Λαφαζανίδη Αλεξάνδρα Πίτσαρη Αναστασία
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΨΗ
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Μακροοικονομία
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 9ο. Διδάσκων καθηγητής
Γάλα και γαλακτοκομικά
Ρεαλισμός και νατουραλισμός
1) Όταν λέμε ότι κάποιος λέει ψέματα επειδή είναι ψεύτης:
σκέψεις από τη διδακτική μας εμπειρία
Οι Συναρτήσεις y=αx2 και y=αx2+βx+γ με α≠0 στο Γυμνάσιο
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (105)
Στοιχεία θεωρίας σφαλμάτων
John McMurry, ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ, ΠΕΚ 2016,
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (105)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (105)
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα A4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Η ΗΘΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΤΟΥΝΔΡΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ορισμένο Ολοκλήρωμα Τι εκφράζει το ορισμένο ολοκλήρωμα; Τι εκφράζει το ορισμένο ολοκλήρωμα; Πώς υπολογίζεται;

Το πρόβλημα O John είναι αγρότης και έχει ένα χωράφι που διασχίζεται από δρόμο. Θέλει να φτιάξει ένα χώρο για το άλογα του. Το βασικό του πρόβλημα είναι να υπολογίσει πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αυτός.

Οι δυσκολίες O John ξέρει να υπολογίζει πόσο μεγάλος είναι ένας χώρος (επιφάνεια - εμβαδό) από γνωστά σχήματα α β ε=(α*β)/2 α β ε=α*β Δεν ξέρω κάποιο μαθηματικό τύπο για να υπολογίσω πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αυτός Τότε ο Robin το έχει μια πολύ ωραία ιδέα να προτείνει στο John ε=?? α β

Ο υπολογισμός Γιατί δεν χωρίζεις το χώρο σου σε τμήματα που γνωρίζεις πως θα υπολογίσεις το εμβαδόν τους?? Δηλαδή εννοείς να χρησιμοποιήσω ορθογώνια παραλληλόγραμμα ε=?? α β

Ο υπολογισμός Ακριβώς. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ορθογώνια παραλληλόγραμμα, που γνωρίζεις το εμβαδόν τους. Το άθροισμα τους θα είναι το εμβαδόν του χώρου που θέλεις να υπολογίσεις. Πολύ ωραία ιδέα, αλλά έχω ένα πρόβλημα. Τα ορθογώνια παραλληλόγραμμα κάποιες φορές είναι μεγαλύτερα και άλλες φορές μικρότερα από την επιφάνεια μου. Οπότε το τελικό εμβαδόν θα είναι ή μικρότερο ή μεγαλύτερο

Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια σου. Ο υπολογισμός Έχω μια καλύτερη ιδέα. Αν χρησιμοποιήσουμε πάρα πολλά ορθογώνια παραλληλόγραμμα τότε το λάθος θα είναι πάρα πολύ μικρό. Το άθροισμα της επιφάνειάς τους θα είναι πάρα πολύ κοντά στο πραγματικό εμβαδόν του χωρίου μας Πολύ σωστά!! Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ για τη βοήθεια σου.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Επί το έργον … Ανοίξτε στην επιφάνεια εργασίας σας το αρχείο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανοίξτε στην επιφάνεια εργασίας σας το αρχείο του GEOGEBRA ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Τι μάθαμε Το μέγεθος ενός χωρίου, εκφράζεται στα μαθηματικά με το ορισμένο ολοκλήρωμα Το σχήμα ενός χώρου ονομάζεται στα μαθηματικά συνάρτηση y=f(x) Ο υπολογισμός της επιφάνειας ενός άγνωστου χωρίου μπορεί να γίνει αν χωρίσουμε το χωρίο σε πολύ μικρά ορθογώνια σχήματα που ξέρουμε πως να υπολογίσουμε το εμβαδόν τους.

Τι μάθαμε Όσα περισσότερα ορθογώνια παραλληλόγραμμα χρησιμοποιήσουμε, τόσο μικρότερο λάθος θα έχει ο υπολογισμός μας. Για συγκεκριμένες συναρτήσεις έχουμε ορίσει ακριβώς τον τύπο που υπολογίζεται το εμβαδόν τους. Η καλύτερη ιδέα είναι αυτή που κερδίζει στο τέλος