Επιμορφωτικός κύκλος ΕΑΕ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογερμανική Αγωγή
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Ειδική αγωγή και εκπαίδευση Θεσμικό πλαίσιο-εκπαιδευτική παρέμβαση
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
Ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες . Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο Υποστήριξης.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Στοχοκεντρική προσέγγιση Προγραμματισμός Χρόνου Τριμήνου Μήνα Εβδομάδας Ημέρας Αξιολόγηση Αρχική Ενδιάμεση – Διαμορφωτική Αναστοχασμός.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΚΕ στην Εκπαίδευση Εκπαίδευση Κομοτηνή
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Πρόνοιες του Νόμου 1. Ο ορισμός της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» είναι η παροχή της αναγκαίας βοήθειας στο παιδί με ειδικές.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΒΑΜΒΟΥΡΗ Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας
Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. 11 Οκτωβρίου 2008 Επιμέλεια: Φωτεινή Βενέτη
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
«Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την Ένταξη και Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Μετατροπή του.
Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας: Πλαίσιο εφαρμογής
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
Νόμοι: Ν 2817/2000 Ν 3194/2003 Ν 3699/2008 Ν 3966/2011 Ν 4186/2013 Ν 4229/2014 Ν 4368/2016 Ν 4415/2016 Ν 4465/2017.
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Ενημερωτικη συναντηση με διευθυντεσ σχολικων μοναδων Ν.ΧΑΝΙΩΝ
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Δρ. Νικόλαος Τσιγγίλης Σχολικός Σύμβουλος Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
H λειτουργία των Σχολικών Δικτύων Εκπαίδευσης και Υποστήριξης: Θεσμικό πλαίσιο και παιδαγωγική τεκμηρίωση. Πηλείδου Κωνσταντίνα.
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Θεωρίες γύρω από το Αναλυτικό Πρόγραμμα
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμορφωτικός κύκλος ΕΑΕ Φάκελος μαθητή ΕΑΕ ΕΠΕ, προγραμματισμός διδακτικού έργου, εκπαιδευτική αξιολόγηση, περιγραφική αξιολόγηση

Νομοθετικές ρυθμίσεις Ν. 4368/2016 ,Αρθ. 82 παρ. 5. Ο νόμος για την διαπολιτισμική εκπαίδευση(ρυθμίσεις για ΣΜΕΑΕ ΔΕ) Δυνατότητα εκπαιδευτικών χωρίς ειδίκευση Περιορισμός στην ύλη και στις εξετάσεις/δυνατότητα συμπερίληψης Ηλεκτρονική έκδοση καλών πρακτικών της ΑΜΘ

Μελέτες περίπτωσης Στο Ειδικό σχολείο έχουμε μαθητές στην Α΄τάξη… Στο ΕΕΕΚ είχαμε προβλήματα την περασμένη χρονιά με το μαθητή… Στο ΤΕ θα πρέπει να υποστηρίξω μαθητές από διαφορετικές τάξεις… Πως θα υποστηρίξω μαθητές στην παράλληλη στήριξη…

Στην Ειδική Αγωγή οι παραδοσιακές μορφές διδασκαλίας και αξιολόγησης των επιδόσεων δεν αποτελούν ασφαλή οδό για μαθητές ΕΕΑ Η Ειδική Αγωγή έχει δικούς της δρόμους ώστε να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα Οι δρόμοι της ΕΑ είναι το αυτονόητο στην εκπαίδευση

Τι είναι ο Φ.Μ. Είναι δεδομένα και πληροφορίες που αποτελούν πολύτιμη πηγή, κατά τη διαδικασία σχεδίασης και υλοποίησης του εξατομικευμένου προγράμματος εκπαίδευσης, καθώς και ενημερωτικό υλικό για τις περιπτώσεις αλλαγής προσωπικού ή μετεγγραφής του μαθητή.

Η ανάγκη τήρησης φακέλου μαθητή ΕΑΕ Υπουργική Απόφαση:Φ.353.1/324/105657/Δ1 Για κάθε ένα μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία δημιουργείται στο σχολείο (γενικό ή ειδικό) ειδικός φάκελος με δεδομένα και πληροφορίες για τον μαθητή αυτό. Ο φάκελος είναι απόρρητος, «φυλάσσεται σε ασφαλή χώρο με ευθύνη του διευθυντή του σχολείου» (Υ.Α. 27922/Γ6, ΦΕΚ 449/2007) και είναι στη διάθεση τόσο του Σχολ. Συμβούλου γενικής εκπαίδευσης όσο και του Σχολ. Συμβούλου ΕΑΕ, ενώ τα στοιχεία που περιλαμβάνει δεν ανακοινώνονται σε τρίτους (15894/Γ6/14-2-2006 Δ/νση Ειδ. Αγωγής ΥΠΕΠΘ).

Υπηρεσιακή υποχρέωση  Υ.Α. 27922/Γ6 «Καθορισμός των ιδιαιτέρων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων α)του εκπαιδευτικού προσωπικού, που υπηρετεί σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής (ΣΜΕΑ) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης) …εκπαίδευσης». ΦΕΚ 449/2007

Καθήκοντα εκπαιδευτικών ΕΑΕ Οργανώνουν, καταρτίζουν και υλοποιούν σε συνεργασία με το Ε.Ε.Π. το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα των μαθητών της τάξης τους. Οι εκπαιδευτικοί Ε.Α.Ε «μεριμνούν για την τακτική ενημέρωση του ατομικού  φακέλου του κάθε μαθητή» (Υ.Α. 27922/Γ6, ΦΕΚ 449/2007/σελ. 51 παρ. 5). Σε τακτική βάση, τουλάχιστον στο τέλος κάθε τριμήνου

Φάκελος μαθητή Εισηγήσεις για την κατάρτιση του Ε.Π.Ε Προγραμματισμός διδακτικού έργου/Διδακτικοί στόχοι (βραχυπρόθεσμοι, μακροπρόθεσμοι στόχοι) Αναθεωρήσεις του Ε.Π.Ε. Αξιολογήσεις περιγραφικές αρχική, ενδιάμεση και τελική(τριμηνιαία βάση) Τελική έκθεση επίδοσης του κάθε μαθητή στο τέλος της σχολικής χρονιάς Φάκελος εργασιών και δραστηριοτήτων Άλλες χρήσιμες πληροφορίες

Συνοπτικό κοινωνικό και οικογενειακό ιστορικό Γνωματεύσεις ΚΕΔΔΥ ή επίσημων Ιατροπαιδαγωγικών φορέων Ειδικός φωριαμός

Ερμηνευτική/επεξηγηματική Προσέγγιση Ε.Ε.Π.: Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ε.Π.Ε.: Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Α.Π.Ε.: Ατομικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης

ΕΠΕ σε σχολείο τυπικής εκπαίδευσης Το Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης(ΕΠΕ), που είναι γνωστό κι ως Εξατομικευμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (Ε.Ε.Π.),είναι ένα γραπτό σχέδιο δράσης για το μαθητή με ειδικές ανάγκες ή τον μαθητή που για διάφορους λόγους δεν μπορεί να ακολουθήσει το αναλυτικό πρόγραμμα της τυπικής εκπαίδευσης.

ΕΠΕ σε ειδικό σχολείο Το Ε.Π.Ε. είναι ένα εργαλείο που αναπτύσσεται, εφαρμόζεται και παρακολουθείται από το προσωπικό του σχολείου. Καταρτίζεται σύμφωνα με τις αρχές του ΠΑΠΕΑ(παραρτήματα) Βοηθά τους εκπαιδευτικούς κι όλους εκείνους που εμπλέκονται στην εκπαίδευση του μαθητή να παρακολουθούν την πρόοδο του.

Τα ΕΠΕ των μαθητών μπορούν να συμπληρωθούν σε ηλεκτρονική και σε έντυπη μορφή. Η ηλεκτρονική συμπλήρωση βοηθά τη συνολική οργάνωση τόσο των σχολείων όσο και των Τ.Ε.

Προγραμματισμός διδακτικού έργου σε τριμηνιαία βάση Αρχική αξιολόγηση Διδακτικοί στόχοι Διδακτικά εργαλεία/υλικό Διαμορφωτική αξιολόγηση Τριμηνιαία αξιολόγηση αναστοχασμός

Περιγραφική αξιολόγηση

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Παράμετροι Καλή Μέτρια Φτωχή Γραφικός χαρακτήρας Στίξη Χρήση κεφαλαίων γραμμάτων Ορθογραφία Λεξιλόγιο Γραμματική Ιδέες Οργάνωση

Η αποτύπωση του αξιολογικού αποτελέσματος στο τέλος κάθε τριμήνου είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του συλλόγου διδασκόντων. Η συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων σε τακτά χρονικά διαστήματα συνδράμει στην αξιολόγηση, τον αναστοχασμό και τέλος στην οργάνωση και κατάρτιση του φακέλου μαθητή.

Φάκελος εργασιών δραστηριοτήτων μαθητή Φάκελος Εργασιών Μαθητή (ΦΕΜ) είναι μια συλλογή των εργασιών των μαθητών που συγκεντρώθηκαν για να επιδείξουν τις επιδόσεις των μαθητών σε συγκεκριμένες δεξιότητες και γνώσεις. Συγκέντρωση εργασιών με φειδώ Αποκλειστικά εργασίες που έχουν σχέση με την αξιολόγηση του μαθητή.

Σχέδια ΕΠΕ Σχέδιο ΕΠΕ

Συνεκπαίδευση/συνδιδασκαλία/ διαφοροποιημένη διδασκαλία Συνέντευξη στο Lifo http://www.lifo.gr/articles/society_articles/114149

Τι είπε ένας δάσκαλος της τυπικής εκπαίδευσης για την εμπειρία στην ΠΣ Δεν είχα τις γνώσεις και δεν ήξερα γενικά πώς έπρεπε αν κινηθώ στο πλαίσιο της παράλληλης στήριξης. Ωστόσο, η συνεργασία και με τις δυο δασκάλες ήταν εξαιρετική και δουλέψαμε άψογα. Πηγή: www.lifo.gr

Στη μία τάξη αποφασίσαμε κάτι διαφορετικό με τη δασκάλα Στη μία τάξη αποφασίσαμε κάτι διαφορετικό με τη δασκάλα. Αντί να προσφέρω στήριξη στο ένα παιδί μόνο, στήριζα όλα τα παιδιά, ώστε να μη στοχοποιηθεί το ένα, αλλά ίσα ίσα να κοινωνικοποιηθεί, μιας και αυτό ήταν τα βασικό ζητούμενο. Ουσιαστικά, το παιδί είχε ανάγκη για αποδοχή και συναισθηματική στήριξη από τους γύρω του και αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε Πηγή: www.lifo.gr

Καθόμουν σε διάφορες ομάδες κάθε μέρα μέσα στην τάξη ενώ στις εργασίες εκτός τάξης επέλεγα μικρές ομάδες μαθητών στις οποίες πάντα συμμετείχε και το παιδί που στήριζα. Είναι πολύ αστείο ότι στο τέλος της χρονιάς όλοι οι μαθητές της τάξης μού έκαναν ένα δώρο και στην κάρτα έγραψαν «ευχαριστούμε, κύριε Μιχάλη, που μας στηρίζετε παράλληλα». Πηγή: www.lifo.gr

https://www.ted.com/talks/robert_waldinger_what_makes_a_good_life_lessons_from_the_longest_study_on_happiness?language=en