ΜΟΥΣΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
COMENIUS COMMON POINTS OF DIFFERENT CULTURES THROUGH MUSIC AND MUSICAL INSTRUMENTS.
Advertisements

Φιλίτσα Κωττίδη dpsd03020 general info •Clear Lemon Fanta Sprite •Γερμανία 1961 ΗΠΑ •Lemon + Lime = Lymon •Target group νεανικό κοινό hip hop αγορά Φιλίτσα.
THE BLUES.
Το αγαπημένο μου συγκρότημα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ(PROJECT) Α΄ ΤΑΞΗ Θεμα: Πως ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ υπεΥΘυΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. ΧΑΤΖΗΟΡΦΑΝΟΣ.
Hip-hop.
Ιταλία Ισπανία Ελλάδα Θέμα: ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
Σάγγου Ασημίνα Παπαδημητρίου Σοφία Παπαδοπούλου Βασιλική Σίμου Αναστασία Παπαδόπουλος Σάββας.
Ιδεολογία τ ης …. Μουσικά στοιχεία της House Η House χαρακτηρίζεται από τα υψηλής συχνότητας beats. Όταν πρωτοεμφανίστηκε τα beats δεν ήταν τόσο υψηλά.Το.
Ερευνητική Εργασία Θέμα: Μουσική Σχολικό Έτος
Εργασία στην Πληροφορική
Υπεύθυνες καθηγήτριες: Σωτηράκου Χαρά (ΠΕ03) Αρβανιτάκη Αικ. (ΠΕ02)
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ
HY-566 Semantic Web Κατασκευή σχήματος RDFS για την περιγραφή του domain “Songs” Πάτκος Θεόδωρος (ΜΕΤ) Μπικάκης Αντώνης (ΜΕΤ)
1ο ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ(PROJECT) Β΄ ΤΑΞΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ “ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ’’ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ : ΡΗΓΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ : ΣΑΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ – ΡΗΓΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΤΑΞΗ ΤΑΞΗ : ΑΥ1456 ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΜΗΜΑ.
Ο αγαπημένος μου τραγουδιστής
ΕΕ3 Homo sapiens Σοφία Λογκάκη-Καμπανάκη Αναστασία-Νεφέλη Μακρή
HIP HOP  ΜΑΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΝΟΥΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΠΟΛΥΖΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ  ΤΣΙΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
ΛΕΠΤΟ ΕΝΤΕΡΟ Το λεπτό έντερο αποτελεί τη συνέχεια του στομάχου και εκτείνεται από τον πυλωρό μέχρι το παχύ έντερο. Διακρίνεται σε δωδεκαδάκτυλο, νήστιδα.
ΑΤΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΤΑΞΗ: κανόνες συμπεριφοράς, Αναλυτικό Πρόγραμμα, δραστηριότητες λειτουργία και συμπεριφορά > πειθαρχία > σχολικό ήθος Η αταξία προσβάλλει.
Μουσική Δεν μπορείς να την αγγίξεις, αλλά εκείνη μπορεί!!!
Μάθημα: Μουσική Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μιχαηλίδου Ματίνα Σχ. Έτος:
Σύνδεσμοι στο γόνατο Πλάγιοι Χιαστοί Καθεκτικοί. Οπίσθιος χιαστός σ. Μηριαίο οστό Έξω μηνίσκος Πρόσθιος χιαστός σ. Περόνη Έσω μηνίσκος. Κνήμη.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ 4 ο ΓΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΕΤΟΣ 2015/16.
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Χρηματοοικονομικές Αγορές*
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ»
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Ο Πελοποννησιακός πόλεμος από το 420 έως το 404
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εκπαιδευτικη πολιτικη μιντζα νικολετα-μαρια (3170) στ’ εξαμηνο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ένα από τα τμήματα του project της Α λυκείου το Α5 ασχολήθηκε με την καταγραφή των περισσότερων μουσικών ειδών . Κατά τη διάρκεια της εργασίας.
Μουσική και εφηβεία.
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
Διαθεματική προσέγγιση
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΛΕΣΙΝΑΣ ΤΜΗΜΑ: Β1
Βρισκόμαστε στο Εθνικό Πάρκο Canaima της Βενεζουέλας
Χιροσίμα και Ναγκασάκι
Είδη Χορού Κάθε χορός έχει τα δικά του βήματα, την δική του προέλευση, την δική του ιστορία. Ελάτε λοιπόν να εμπλουτίσουμε αυτήν την ιστορία προσθέτοντας.
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ.
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Μουσική και Μουσικοί
Σχεδιασμός με αναζήτηση στο χώρο πλάνων
Είδη Μουσικής - Ραπ.
ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΙΔΗ.
ΛΕΞΙΚΟ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΩΝ Ασημάκης Γραμματάς Δημοσθένης Τανανάκης
Ρυθμός Άνθρωπος Τεχνολογία
ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΟΥ
Συντονιστές ν. 4469/2017 και Διαμεσολάβηση Δημήτριος Μάντζος Δικηγόρος ΥπΔΝ - Διαμεσολαβητής Εκτελεστικός Γραμματέας ΟΠΕΜΕΔ ΕΓΔΙΧ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Ταινίες.
Απαντάτε μόνο για όσα ακούτε!! #yolo_turboswag_attack_attack
MUSIC Vasilara Christina Tzes Sotiris Lousa Sidita Serdari Armado.
ΧΟΡΟΣ
οικογενειακής επιχείρησης
Ειρήνη Κουφάκη Ψυχολόγος, M.sc – Επιστημονική Υπεύθυνη
Παγκοσμιοποίηση.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΝΟΜΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ-ΓΡΕΒΕΝΩΝ
Γιώσα Σμαρώ Μελλίδου Κατερίνα Παπαδήμου Ελένη
Λύση της εταιρείας και κλείσιμο της επιχείρησης
Μεταξοτυπια Σηρογραφια Βακιρτζης Αθανασιος
Marketing για εκπαιδευτικούς
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Unit Circle.
Madeleine Peyroux Ημερομηνία Γέννησης: 1974
ΜΥΪΚΟΣ ΙΣΤΟΣ-Ι. ΣΚΕΛΕΤΙΚΟΣ
ΦΙΛΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΑ: Ο Συμβουλευτικός Σταθμός για
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΟΥΣΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ 2015-2016

Τι είναι μουσική; Μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση,εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Γνωστή η μουσική ως Απολλώνια Τέχνη πήρε το όνομά της από τις 9 Μούσες της Αρχαίας Ελληνικής Μυθολογίας. Η μουσική διέφερε σημασιολογικά της σημερινής χρήσης του όρου και περιελάμβανε το σύνολο των τεχνών που βρίσκονται υπό την προστασία των Μουσών. Στην Αρχαία Ελλάδα ο όρος εννοούσε την ποίηση και το χορό ως μια αδιάσπαστη ενότητα τεχνών η οποία καλλιεργήθηκε ιδιαίτερα στο θέατρο.

Η αξία της μουσικής Η μουσική επηρεάζει τον συναισθηματικό κόσμο των ανθρώπων. Παίζει σημαντικό ρόλο στη δημιουργία κουλτούρας και πολιτισμού. Ξυπνά το ενδιαφέρον των παιδιών για την παράδοση και επηρεάζει τη ζωή τους. Αναπτύσσει ικανότητες χρήσιμες για την μάθηση. Διευρύνει τους ορίζοντες μας. Η μουσική εξημερώνει (ΠΟΛΥΒΙΟΣ ) Η μουσική δίνει ψυχή στις καρδιές και φτερά στη σκέψη (ΠΛΑΤΩΝ) Η μουσική εκφράζει την αρμονία του κόσμου. (άποψη των Χαλδαίων και του Πυθαγόρα) Η μουσική είναι το καλύτερο εργαλείο παιδείας διότι μπορεί να εισχωρεί στα πιο απόκρυφα μέρη της ψυχής.(ΠΛΑΤΩΝ) Η μουσική ξεπλένει από την ψυχή τη σκόνη της καθημερινότητας.(BERTHOLD AUERBACH)

Η μουσική ως τρόπος διασκέδασης αλλά και ως τρόπος ζωής Στη ζωή μας,όλοι έχουμε διάφορα χόμπι όπως ο αθλητισμός,τα ταξίδια,οι τέχνες,οι ταινίες και πολλά άλλα.Αναμφισβήτητα,ένα από τα πολλά χόμπι των ανθρώπων είναι και η μουσική.Η μουσική που διαθέτει αρκετά είδη για κάθε γούστο όπως πχ. Pop, rock, jazz, soul, hip-hop και διάφορα άλλα,συντροφεύει τον κάθε άνθρωπο σε διάφορες στιγμές της ζωής του.

Αρχικά,ο καθένας μας ταυτίζει διάφορες στιγμές της ζωής του με ένα ή με περισσότερα τραγούδια.Με λίγα λόγια,η μουσική μπορεί ακόμη και θεωρητικά να αποτελέσει κομμάτι της ζωής μας,καθώς ταυτίζεται με εμάς,με το εγώ μας,με τα πρόσωπα του κύκλου μας και με τις διάφορες στιγμές μας.Από την άλλη,η μουσική και συνεπώς τα τραγούδια,μπορούν εύκολα να γίνουν ένας τρόπος ζωής.Υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να φανταστούν τη ζωή τους χωρίς την ύπαρξη της μουσικής.Η μουσική σε βοηθάει να χαλαρώνεις,να χαμογελάς,να αισιοδοξείς,να ονειρεύεσαι και να ελπίζεις.

Ακόμη και στις δύσκολες στιγμές που περνάμε σαν άνθρωποι,αυτή ξέρει να μας φτιάχνει τη διάθεση,χαρίζοντάς μας την πιο όμορφη συντροφιά.Μέσα από αυτή όλοι μας διασκεδάζουμε,ξεχνιόμαστε από την καθημερινότητα και την ρουτίνα.Πολλοί άνθρωποι ακούνε μουσική μόνο για να διασκεδάζουν,χωρίς να νιώθουν και να επηρεάζονται από κανέναν στίχο και καμία μελωδία.Έστω κι έτσι,όμως,η μουσική εισβάλλει στην ζωή τους. Πολύ απλά η μουσική υπάρχει και βρίσκεται παντού στον κόσμο,σε κάθε γωνιά της γης εκφράζοντας τα συναισθήματα και τις σκέψεις του καθενός.Οι στίχοι ενός τραγουδιού μπορούν να εκφράσουν εκατομμύρια σκέψεις ανθρώπων και να φανερώσουν τις κρυφές πτυχές-πλευρές του καθενός ξεχωριστά. Συνοψίζοντας,η μουσική δεν είναι μόνο τρόπος διασκέδασης,αλλά κυρίως είναι ένας τρόπος ζωής!

Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Παιδαγωγικά, ο ρόλος της μουσικής είναι αδιαμφισβήτητος σε όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα και η αξία της μουσικής αγωγής διαφαίνεται όχι μόνο στην ύπαρξή της ως αυτοτελές μάθημα αλλά και ως συνεργός των άλλων γνωστικών αντικειμένων στο πλαίσιο της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης. Έργο του σχολείου στον τομέα της Μουσικής Αγωγής είναι να εκπαιδεύσει, να καλλιεργήσει τον “μουσικό τομέα” της νόησης και της προσωπικότητας του ανθρώπου.

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ Χωρίς αµφιβολία η µουσική κατέχει ξεχωριστή θέση στην καθηµερινή ζωή των ανθρώπων και συνιστά ένα κοινωνικό φαινόµενο που εκδηλώνεται ποικιλοτρόπως και σε παγκόσµια βάση. Αποτελεί επίκεντρο και σηµείο αναφοράς κοινωνικών δραστηριοτήτων όπως οι συναυλίες όπου εκατοντάδες ή χιλιάδες άτοµα συγκεντρώνονται σε κοινό τόπο για να ακούσουν την αγαπηµένη τους µουσική και να εκφράσουν το θαυµασµό τους για κάποιους συγκεκριµένους καλλιτέχνες. Μ'αυτή, μπορούν να δείχνουν τον πραγματικό τους εαυτό, αλλά και κάποιες φορές, έναν άλλον. Οι άνθρωποι και κυρίως οι νέοι, επηρεάζονται καθημερινά από τους γύρω τους και έτσι και οι μουσικές προτιμήσεις τους. Τα άτομα με τα οποία κάνουν παρέα, μπορούν να τους μάθουν ενα νέο είδος μουσικής, ακόμα κι αν πιστεύουν οτι δεν τους ταιριάζει. Αλλά το τι μουσική ακούει κάποιος, δεν βασίζεται μόνο στα άτομα με τα οποία είναι φίλος. Είναι η θρησκεία, η ηλικία, το φύλλο, ο τόπος καταγωγής και η διάθεση του κάθε ατόμου. Για παράδειγμα, πολλά κορίτσια, δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε ενα boy band, ενώ τα αγόρια όχι και τόσο πολύ.

Η μουσική στην εφηβεία Πολλοί μελετητές και επιστήμονες έχουν πραγματοποιήσει έρευνες, σχετικά με την επίδραση της μουσικής στους εφήβους. Λειτουργεί ως συντροφιά για εκείνους, μια αγαπημένη τους μελωδία ή η αποστήθιση κάποιων στίχων που τους εκφράζουν. Βρίσκονται ακόμα στη φάση, που γνωρίζουν τον εαυτό τους, εξερευνούν τι τους αρέσει, τι όχι, τι είναι κατάλληλο για εκείνους και τι δεν τους ταιριάζει. Και η αλήθεια είναι ότι επηρεάζονται. Πολύ εύκολα μάλιστα!

Όσοι νέοι λοιπόν τους αρέσει η metal είναι επιρρεπείς σε εγκεφαλικά προβλήματα από το έντονο κούνημα του κεφαλιού, οι φίλοι της pop έχουν δυσκολίες στο να τηρήσουν τους πανάρχαιους κανόνες της εκκλησίας για την σεξουαλικότητα τους. Αυτοί τώρα που προτιμούν τους ηλεκτρονικούς ήχους της dance μουσικής έχουν άλλα προβλήματα, τον κίνδυνο εμφάνισης αρθριτικών σε μετέπειτα ηλικία. Μάλιστα τονίζεται πως στην προκειμένη περίπτωση δεν παίζει κανένα ρόλο το κοινωνικό status του εφήβου. Πάμε και στη rap όπου εκεί οι νέοι αντιμετωπίζουν τον θυμό, την βία και την παραβατική συμπεριφορά, όπως την αδυναμία τυφλής υπακοής στις εντολές των προϊσταμένων. Και τέλος όσοι είναι πιο ψαγμένοι και ακούνε jazz είναι συνήθως μοναχικοί και δυσκολεύουν το έργο των διαφημιστών στο να χαράξουν αγοραστικές συνήθειες.

Θετικά και αρνητικά πρότυπα Οτιδήποτε λειτουργεί ως υπόδειγμα που τα ακολουθούν οι άλλοι όπως για παράδειγμα ένα πρόσωπο ή ακόμα και μια ιδέα και στάση ζωής γιατί θεωρείτε κάτι ιδανικό ή αποδεκτό άλλοτε σε μεγάλο και άλλοτε σε μικρό βαθμό. Όλοι οι άνθρωποι θέλουν να τα μιμηθούν να τα ακολουθήσουν ή να γίνουν ακόμα και καλύτεροι από αυτά. Τα πρόσωπα που προβάλλονται σε κάθε εποχή είναι διαφορετικά.Αφού διαμορφώνονται βάσει των οικονομικών,κοινωνικών,πολιτικών συνθηκών,που επικρατούν,όπως επίσης και των ιδεών και αξιών που εκφράζουν τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή σε μια δεδομένη κοινωνία.

Θετικά Μουσικά Πρότυπα Πνευματικοί άνθρωποι με ήθος και διάθεση να προσφέρουν βοήθεια στους συνανθρώπους τους. Άνθρωποι που ξεχωρίζουν για την ανθρωπιστική τους δράση,άτομα με οικολογικές ευαισθησίες,φιλειρηνιστές,διεθνιστές. Οι πνευματώδεις,δημιουργικοί,ηθικοί,υπεύθυνοι,ευαίσθη-τοι,αγωνιστές,ισορροπημένοι,κοινωνικοί,συνεργάσιμοι και ειρηνιστές άνθρωποι. Θετικα Θετικά Μουσικά Πρότυπα Μεταδίδουν κυρίως στους νέους,ιδανικά,οράματα και υψηλούς στόχους,παρακινώντας τους στη δημιουργία. Διευρύνουν το πνεύμα,οξύνουν τον προβληματισμό και την αμφιβολία. Εκλεπτύνουν το αισθητικό κριτήριο και παρωθούν σε γνήσιες μορφές ψυχαγωγίας. Αναπτύσσουν το σεβασμό προς την παράδοση,ωθούν σε πολιτιστική δημιουργία. Προωθούν τις διαπροσωπικές σχέσεις με αποτέλεσμα την ενδυνάμωση της κοινωνικής συνείδησης. Συμβάλλουν καθοριστικά στην ορθή επιλογή επαγγέλματος. Προάγουν τον κοσμοπολιτισμό,την ειρηνική συνύπαρξη και συμβίωση. Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ των ΘΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ

Αρνητικά Μουσικά πρότυπα Διανοούμενοι που αδιαφορούν για το συνάνθρωπο και αγνοούν την κοινωνική αποστολή τους. Ο οικονομικά επιτυχημένος άνθρωπος,ο υπερκαταναλωτής,καθώς υπερτονίζεται από την διαφήμιση και υπερπροβάλλεται από τα μέσα ενημέρωσης. Ο ρατσιστής και ο ακοινώνητος. Τα νεαρά άτομα προβαίνουν σε λανθασμένες επαγγελματικές επιλογές. Συρρικνώνουν τον πνευματικό ορίζοντα των ατόμων θολώνουν την κρίση τους και ενισχύουν την προσωπολατρεία. Οδηγούν στον φανατισμό και στην προκατάληψη. Ωθούν τα άτομα σε νόθες μορφές ψυχαγωγίας. Ενισχύουν φαινόμενα κοινωνικής παθογένειας οδηγώντας το άτομο σε αντικοινωνικές μορφές συμπεριφοράς. Οδηγούν στον εθνικισμό και στην υιοθέτηση ρατσιστικών αντιλήψεων. Τα ξένα πρότυπα απομακρύνουν από την παράδοση ενώ ελλοχεύει ο κίνδυνος απώλειας της εθνικής φυσιογνωμίας και αποδυνάμωσης του εθνικού φρονήματος. αρνητικα Αρνητικά Μουσικά πρότυπα Η επιδραςη των αρνητικων προτυπων

Μουσικά ακούσματα μαθητών Γυμνασίου Ν.Περάμου Μέτα την επεξεργασία των ερωτηματολογίων καταλήξαμε στα εξής συμπεράσματα: Πρώτο αγαπημένο είδος μουσικής με 122 επιλογές είναι η Ελληνική και Ξένη POP Μουσική με αγαπημένα συγκροτήματα τους BOYS+NOISE με το τραγούδι «Μαζί σου μπορώ!» και τους ONE DIRECTION με το « Hey Angel!». Δεύτερο αγαπημένο είδος με 71 επιλογές είναι το ROCK+HEAVY METAL, τρίτο το RAP+HIP HOP+RNB με 41 επιλογές,τέταρτα τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΪΚΑ με 33 επιλογές και άλλα... https://www.youtube.com/watch?v=63PhDczxSKA https://www.youtube.com/watch?v=csEncUCLPLA

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ: Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (Β3) ΤΑΓΙΟΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ (Β3) ΤΑΡΑ ΕΡΜΗΣ (Β3) ΤΖΙΜΑΣ ΗΛΙΑΣ (Β4) ΤΟΠΤΙΔΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ (Β4) ΤΣΑΚΑ ΕΡΛΙΝΤ (Β4) ΤΣΑΚΑ ΝΙΚΟΛΑ (Β4) ΤΣΑΡΠΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ (Β4) ΤΣΕΝΓΚΑ ΜΑΡΙΑ (Β2) ΤΣΙΤΣΑ ΜΑΡΙΟ (Β3) ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Β3) ΦΑΣΟΥΛΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ (Β3) ΧΑΤΖΗΔΑΡΕΛΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (Β3) ΧΙΛΑ ΚΛΑΟΥΝΤΙΑ (Β3) ΧΥΣΑΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (Β3) ΨΩΜΙΑΔΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ (Β4) Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΤΕΛΟΣ