Δομικά στοιχεία ολοκληρωμένου σεναρίου και το λογισμικό Hot Potatoes 02-05-2011 “Eργαστηριακό Μάθημα: Παιδαγωγικές Εφαρμογές και ΝΤ» E-mail: fraoli@otenet.gr
Δομές Διδακτικού Μοντέλου-Σεναρίου (Ι) Εμπλοκή- έναυσμα ενδιαφέροντος: σύνδεση με προηγούμενες μαθησιακές εμπειρίες αλλά και εμπλοκή σε έννοιες διαδικασίες , μοντέλα, δεξιότητες τα οποία μπορούν να διερευνηθούν Διερεύνηση-αρχική μοντελοποίηση- υποθέσεις:προσδιορισμός κοινής βάσης εμπειριών- γνώσεων, ανάπτυξη νέων εννοιών και νοητικών- εννοιολογικών διαδικασιών, διερεύνηση νέου περιβάλλοντος, συστήματος Εξήγηση-ερμηνεία-έλεγχος υποθέσεων: εστίαση σε ένα συγκεκριμένο τμήμα του συστήματος-φαινομένου και έκφραση λεκτική και μαθηματική της εννοιολογικής τους κατανόησης
Δομές Διδακτικού Μοντέλου-Σεναρίου (ΙΙ) Λεπτομερής ανάπτυξη-πειραματισμός-γενίκευση: έκφραση και επέκταση της εννοιολογικής κατανόησης , εμπλοκή σε πειραματικές διαδικασίες με μαθησιακές οντότητες Αξιόλογηση: δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευόμενους να αξιολογήσουν οι ίδιοι το επίπεδο εννοιολογικής κατανόησης και παροχή δυνατότητας προς αξιολόγηση πχ διαβαθμισμένα κριτήρια, επίτευξη μαθησιακών στόχων
Το λογισμικό Hot Potatoes 1) Πανεπιστήμιο της Βικτώρια 2) Δημιουργία απλών δραστηριοτήτων κατανόησης και εφαρμογής 3) Ασκήσεις εκμάθησης-εκγύμνασης (skill & drill) 4) Άμεση ανατροφοδότηση στο μαθητή με βάση το μοντέλο μάθησης της γνωστικής θεωρίας 5) Συμβατό με ιστοσελίδες στο Διαδίκτυο σε ό,τι αφορά στην προβολή ( Γλώσσα ΧΗΤΜL) 6) Συμβατό με το περιβάλλον Javascript σε ό,τι αφορά στη διαδραστικότητα 7) Συνδυάζει (3) πηγές για το σχεδιασμό ιστοσελίδων: α) τα δεδομένα που εισάγετε, β) τις πληροφορίες παραμετροποίησης, γ) ένα σύνολο από «πηγαία αρχεία» ή οδηγούς που περιέχουν τη δομή των σελίδων
HOT POTATOES J Close J Quiz J Cross J Match J Mix The Masher
ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΝΑΡΙΩΝ –ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ Γέφυρα Οικοδομή Σκυρόδεμα Μπετόν Σκυροκονίαμα Τοπογραφικοί χάρτες Κουφώματα Τοιχοποιία Προμετρήσεις κτηρίων Θαλάσσια έργα