Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
Advertisements

1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
6 ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. για την περίοδο για την περίοδο (ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΓΑ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
Ομονοίας 133, Καβάλα Τηλ.: / , Fax: / Website:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ « ΕΡΕΥΝΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ.
Διοίκηση προμηθειών και διαχείριση Υλικών 10 Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία / εκμάθηση και πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Μάθηση βασισμένη σε πηγές: Πληροφοριακός εγγραμματισμός και οργάνωση διαδικτυακών εξερευνήσεων (Κ. Παπανικολάου) Ε. Αλεξοπούλου,
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Τύποι εργασιών ιστοεξερεύνησης
ΚΟΙΝΟΤΟΠΙΑ Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ Α΄ Τάξη «Μουσική και Μουσικοί»
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑ: ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Ετοιμάστηκε για: Συνεργατική Κυπριακή Τράπεζα
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Συνοδευτικό Υλικό «Ανακυκλούπολη», ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου
– ΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Μέθοδοι Αναλύσεως των Λογιστικών Καταστάσεων (Λ.Κ)
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Η φοίτηση στο ….
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
Μια σύντομη παρουσιάση του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες Μάθημα επιλογής Διδάσκων Ματθαίος Πατρινόπουλος e_mail: mpatrin@primedu.uoa.gr Δικτυακός Τόπος Μαθήματος: http://eclass.uoa.gr/courses/PRIMEDU118/ Ομάδα του μαθήματος http://groups.google.gr/group/ekptec

Σκοπός του μαθήματος Σκοπός του μαθήματος είναι: η θεωρητική προσέγγιση και η πρακτική εφαρμογή των εργαλείων που προσφέρουν οι σύγχρονες εκπαιδευτικές τεχνολογίες, Η μελέτη των παραμέτρων που θα επιτρέψουν την ένταξή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία, η οργάνωση, ο σχεδιασμός και η μεθοδολογική ενσωμάτωση σε κάθε εκπαιδευτική δραστηριότητα. M. Πατρινόπουλος

Στόχοι του μαθήματος είναι : η γνωριμία με την εξέλιξη των εκπαιδευτικών τεχνολογιών και τη διαμόρφωση του αντίστοιχου επιστημονικού πεδίου, η μελέτη των πολύμορφων εφαρμογών των σύγχρονων εκπαιδευτικών τεχνολογιών η προσέγγιση των δυνατοτήτων, των προϋποθέσεων αλλά και των περιορισμών της εκπαιδευτικής αξιοποίησης των εκπαιδευτικών τεχνολογιών η κατανόηση βασικών αρχών οργάνωσης και των μεθοδολογιών σχεδιασμού και εφαρμογής εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με χρήση των εκπαιδευτικών τεχνολογιών η μελέτη των διαδικασιών αξιοποίησης και επιλογής των βέλτιστων τεχνολογικών εργαλείων για κάθε γνωστικό αντικείμενο η δημιουργία και δημοσιοποίηση - από τους φοιτητές - εκπαιδευτικού υλικού, με χρήση των σύγχρονων εκπαιδευτικών τεχνολογιών M. Πατρινόπουλος