Ερευνητική εργασία Α΄ και Β΄ τετραμήνου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ Προγραμματισμός Α.Δ. – Ανάλυση Εργασίας.
Δρ. Σπυρούλα Σπύρου C.D.A. Κολλέγιο  Μάθημα
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Ερευνητική εργασία Α΄ τετραμήνου
Ανοιχτά Μαθήματα: Προσεγγίσεις και Προοπτικές
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΥΛΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
E-twinning Δραστηριότητες για τον Αυτισμό
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Ήρωες της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤμΗμα ΔιοΙκησηΣ &ΔιαχεΙρισηΣ Εργων
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
ETWINNING.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Nέο Πρόγραμμα Αθήνα, Ιούνιος 2014.
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΜΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ
NATIONAL SUPPORT SERVICES EPALE CY
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική εργασία Α΄ και Β΄ τετραμήνου «Γνωρίζω τον εαυτό μου – Σχεδιάζω την επαγγελματική μου πορεία». 1o ΓΕ.Λ. Βύρωνα Α1, 2014-15 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Νηστικάκη Ανδρονίκη

Σε μια δίγλωσση προσπάθεια Διασύνδεση της Ερευνητικής εργασίας με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning: “Career project” Συνεργασία με σχολεία από την Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη μέσω: Σχολιασμού Έκφρασης προσωπικών απόψεων Ανταλλαγής πληροφοριών Σε μια δίγλωσση προσπάθεια

Τι είναι το e-twinning «Το eTwinning (http://www.etwinning.net) είναι μια ευρωπαϊκή δράση του προγράμματος διά Βίου Μάθησης μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη». Ανακτήθηκε από: http://www.epyna.eu/agialama/synedrio_syros_6/eishghseis/web2/325-komninou_2_.pdf

Το έργο βασίζεται στις θεματικές ενότητες προγράμματος MOOC (Massive Online Open Courses) , που εκπονήθηκε από τους συνεργάτες του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, David Winter και Laura Brammar. Η συλλογιστική του βασίζεται στη βαθύτερη γνώση του εαυτού που οδηγεί σε καλύτερες επιλογές και επαγγελματική ανάπτυξη και αποκατάσταση.

Ποιος είμαι; οι αξίες μου τα ενδιαφέροντά μου το περιβάλλον μου οι δεξιότητές μου οι στόχοι μου για το μέλλον οι τρόποι που μαθαίνω καλύτερα Οι πλευρές που μπορώ να βελτιώσω

Πώς θα πετύχω τους στόχους μου;

Πώς θα οργανώσω το σχέδιο δράσης μου; Πώς θα οργανώσω το σχέδιο δράσης μου;

Η πρώτη δραστηριότητα γνωριμίας, με την κατασκευή σύντομων προφίλ στα Αγγλικά και τα Ελληνικά

Οι προτεραιότητες μας στο μελλοντικό περιβάλλον εργασίας..

Προσπαθήσαμε να τις οραματιστούμε, σύμφωνα με τις αξίες μας, ιεραρχώντας τις πιο σημαντικές…. Τι είναι σημαντικό για μένα στη δουλειά που θα κάνω; Πώς οραματίζομαι το μελλοντικό επαγγελματικό μου περιβάλλον; Πώς θα ήθελα να είναι οι συνεργάτες μου και η σχέση μου μαζί τους; Τι θα μου έδινε ικανοποίηση και κίνητρο για να εξελιχθώ και να ξεπεράσω τις δυσκολίες;

Πιθανές επαγγελματικές επιλογές Ιεραρχήσαμε βασικές δεξιότητες Αξιολογήσαμε τον εαυτό μας σε σχέση με τα εξής κριτήρια: Employability skills Οργάνωση Επικοινωνία Επίλυση Προβλημάτων Ομαδικότητα Ηγετικές ικανότητες

Σκεφτήκαμε … πιθανά επαγγέλματα που μπορεί να ασκήσουμε στο μέλλον και γράψαμε για αυτά

Συνεχίσαμε … ….. με την επαγγελματική αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων, που ήταν και η τελευταία ανάθεση του Α’ τεραμήνου

Συνεντεύξεις και συζητήσεις Συναντήσαμε ενδιαφέροντες επαγγελματίες Συνεντεύξεις και συζητήσεις κα Λιπιάτου- χημικός, βιολόγος, ωκεανολόγος -ειδικός στις κλιματικές αλλαγές ως εντεταλμένη της Ε.Ε.

Εκπρόσωποι του Π.Σ. Αθηνών

Εκπρόσωποι του τομέα της Υγείας Κος Ματθές - παθολόγος «Ο γιατρός πρέπει να ακούει τον ασθενή του-να υπάρχει μεταξύ τους καλή επικοινωνία και αμοιβαίος σεβασμός…να του αφιερώνει χρόνο για να πάρει ένα καλό ιστορικό, που είναι το Α και το Ω μιας αποτελεσματικής θεραπευτικής παρέμβασης»

Η κα Χειλαδάκη-ψυχολόγος Ενημερωθήκαμε για τους τομείς της ψυχολογίας, το περιεχόμενο των σπουδών και το εργασιακό περιβάλλον που εφαρμόζεται ο καθένας από αυτούς. Τέλος, παίξαμε σε ομάδες, μαθαίνοντας περισσότερα πράγματα για τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουμε ανθρώπους και λύσεις σε δύσκολες καταστάσεις.

Δεξιότητες Παρουσίασης Παρακολούθηση βίντεο καταξιωμένων ανθρώπων από διάφορους χώρους Εντοπισμός χαρακτηριστικών μιας επιτυχημένης παρουσίασης Συνειδητοποίηση των γλωσσικών και παραγλωσσικών στοιχείων της επικοινωνίας Σύνθεση κειμένων στην πλατφόρμα του e-twinning

Επίσκεψη στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, 6/3/15 Σταδιοδρόμιο – Job Festival 17 η Διεθνής έκθεση: «Εκπαίδευση και Εργασία» http://www.ekpaidefsi.gr/ViewContext.aspx?Cat_id=42&SelectedContext=42&Languages_id=1 Παρακολούθηση Ομιλιών- Επίσκεψη στα περίπτερα της έκθεσης 10:30-11:00 Άνοιξε την Πύλη στο μέλλον σου - Διαδικτυακή Πύλη Συμβουλευτικής Επαγγελματικού Προσανατολισμού για εφήβους και νέους, Βάσια Ιωσηφίδου, Ψυχολόγος, Σύμβουλος Επαγγελματικού ΕΟΠΠΕΠ 11:00-11:30 Δεξιότητες Δια Βίου Διαχείρισης της Σταδιοδρομίας Όλγα Ζούζουλα, ΚΕΣΥΠ Ν. Ιωνίας

Αναμνηστικά της επίσκεψης

Δημιουργία σύντομου βίντεο σε θέμα προσωπικής επιλογής.. Η Κατερίνα μίλησε για τα όνειρα… Η Εύα μίλησε για ένα προσφιλές πρόσωπο που χάραξε τη ζωή της… Και η Γεωργία για τον Πλάτωνα και τον κόσμο των ιδεών του… Ανάδειξη του καλύτερου βάσει κριτηρίων και ψηφοφορίας

Δημιουργία συνοδευτικής επιστολής βιογραφικού σημειώματος και Ερωτηματολογίου ανάδειξης προσωπικού προφίλ μάθησης

Επίσκεψη στο ξενοδοχείο Hilton, 16/3/15 Συνέντευξη με τον διευθυντή προσωπικού και τις υπεύθυνες εκπαίδευσης προσωπικού κες Λαμπροπούλου και Χρονοπούλου. Περιήγηση σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου.

Διασχολική εκδήλωση στο 1ο ΓΕ.Λ. Καισαριανής, 28/4/15 Παρουσίαση των 7 ενοτήτων του διασυνδεόμενου προγράμματος E-twinning, με συμμετοχές όλων των σχολείων. Γνωριμία με τους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων της Α΄ περιφέρειας Αθηνών. Τηλεδιάσκεψη με τα συνεργαζόμενα σχολεία της Ισπανίας και της Ρουμανίας.

Ευχαριστούμε …