ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ( TEACHER’S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND PROFESSIONALISM Καθηγ. Σπύρος Κρίβας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΕΥΜΑΤΩΝ Τζίμας Σπύρος Μηχανικός Μεταλλείων – Μεταλλουργός ΕΜΠ.
Advertisements

ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΜΑΘΗΜΑ 10.
ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ) ιδρύθηκε το 1923, είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με αιρετή Διοίκηση. Κατά τους κανόνες.
ΣΥΣΤΑΣΗ - ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Οι δήμοι και οι περιφέρειες συγκροτούν τον πρώτο και δεύτερο βαθμό τοπικής αυτοδιοίκησης.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ Προγραμματισμός Α.Δ. – Ανάλυση Εργασίας.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
Σ Ε Μ Ι Ν Α Ρ Ι Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ( TEACHER’S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND PROFESSIONALISM 1. Καθηγ. Σπύρος.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
Κάντε κλικ για να επεξεργαστείτε τον υπότιτλο του υποδείγματος Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Συνάντηση.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Κάθετες και πλάγιες. Κάθετα και πλάγια τμήματα Έστω ευθεία ε και σημείο Α εκτός αυτής. ε Κ Β Α Από το Α διέρχεται μοναδική κάθετη. Έστω ζ μια άλλη ευθεία.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Περιεχόμενα Παρουσίασης
Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών & μεθοδολογιών εκπαίδευσης
ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΔ 126/2016.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
Η Πρακτική Άσκηση Φοιτητών στη Eurobank EFG
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Ενημέρωση για αλλαγές στο Γυμνάσιο
Η ΚΑΠ μετά το 2014 : Επισημάνσεις & Θέσεις της ΠΑΣΕΓΕΣ
Revision (family, occupation, shopping, making suggestions)
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Tάσεις 2 – Social media Social media content Apps for learning Videos
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Ανάληψη Υποχρέωσης (Π. Δ
Αλέξανδρος Δεσποτόπουλος
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (II) Παράδειγμα (ΟΠΑΑΧ).
ΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Α. Κουτσούρης
Οι αλλαγεΣ Στο ΓυμναΣιο
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
TEACHERS 4 EUROPE «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες από την αρχαία Ελλάδα στη σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ένωση» Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αρετή Αλμπανούδη.
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
Αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας
מעבר אור מתווך שקוף לתווך שקוף
Ιστορία 8η Σέρλοκ Χολμς.
ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 4495/17 (167 Α/ ) Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλ­λοντος και άλλες διατάξεις και αλλαγές με το ν.4513/18 (101 Α/2018)
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Π.Φ.Σ. 5 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018.
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
11ο γυμνάσιο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ …στη μεγαλύτερη βαθμίδα! … μεγαλύτερες απαιτήσεις! …νάτην και η εφηβεία!!
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
ΕΝΝΟΜΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
Мероприятие, посвященное восстанию студентов
“ХХІ ғасыр өскіндері” интеллектуальдық сайыс 5-6 сынып
Екі векторды векторлық көбейту
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου δημάρχου/δημοτικού συμβούλου
7η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ( TEACHER’S PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND PROFESSIONALISM Καθηγ. Σπύρος Κρίβας

Επαγγελματισμός των εκπαιδευτικών (I) Γενικός ορισμός: Η ικανότητα του εκπαιδευτικού να εντάσσει τη διδασκαλία του σε ένα ευρύτερο πλαίσιο και να ενδιαφέρεται για τη θεωρία και τις τρέχουσες εξελίξεις της Παιδαγωγικής

Επαγγελματισμός των εκπαιδευτικών (ειδικότερα)( II) Ορίζεται ως η ικανότητα των εκπαιδευτικών να προσεγγίζουν τους μαθητές με έναν εποικοδομητικό τρόπο αναπτύσσοντας καινοτόμους προσεγγίσεις ενός καθορισμένου περιεχομένου, να τους παρέχουν κίνητρα για μάθηση, να τους εμπλέκουν στην ανακάλυψη της γνώσης και να τους κινητοποιούν στην κατάκτηση της εξελισσόμενης τεχνολογίας

Επαγγελματισμός των εκπαιδευτικών ( ΙΙΙ) Δεν είναι απλώς υπόθεση μόνο πιστοποιητικών ή κοινωνικού στάτους αλλά και από το πώς αντιμετωπίζονται τα άτομα από τον οργανισμό, που εργάζονται. Γενικά: Ο όρος σχετικά με τον εκπαιδευτικό σηματοδοτεί ένα πλέγμα γνώσεων, στάσεων, προδιαθέσεων, νοητικών και κοινωνικών δεξιοτήτων, που συνιστούν το προφίλ του επαγγελματία εκπαιδευτικού,

Όροι συνδεόμενοι με τον επαγγελματισμό Επιτήδευμα Επάγγελμα Job Vocation Occupation Profession< professio-onis = επαγγελία, υπόσχεση, ομολογία

Επαγγελματική ανάπτυξη ( Ε. Ε Επαγγελματική ανάπτυξη ( Ε.Ε.)των εκπ/κων (professional development of teachers) Αναφέρεται σε δραστηριότητες που ενισχύουν την ανάπτυξη της σταδιοδρομίας τους εντός του επαγγέλματός τους. ( προσωπική ανάπτυξη, συνεχής επιμόρφωση, ενδουπηρεσιακή επιμόρφωση κλπ) ( Διευρυμένος καθορισμός ): Υπερβαίνει τον όρο επιμόρφωση και προβάλλει ένα ορισμό, που περιλαμβάνει

τυπικά ( σεμινάρια, συναντήσεις κλπ) και άτυπα ( μελέτη σχετικών κειμένων, σχετικές ραδ/κες εκπομπές κλπ) μέσα (εμπειρίες) που βοηθούν τον εκπαιδευτικό όχι μόνο στην εκμάθηση νέων δεξιοτήτων, αλλά επίσης να αναπτύξει ένα νέο στοχασμό όσον αφορά στην παιδαγωγική θεώρηση και τη διδακτική του πράξη..

Επιπλέον περιλαμβάνει την υποστήριξη στον εκπαιδευτικό να διευρύνει τις δεξιότητές του με τη χρήση νέων τεχνολογιών Γενικά: Αναφερόμενοι στην επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού θα πρέπει να εξετάζουμε το περιεχόμενο των εμπειριών, τις διαδικασίες μέσω των οποίων υλοποιείται και το πλαίσιο μέσα στο οποίο υλοποιείται

Χαρακτηριστικά μιας σύγχρονης Επαγ. Ανάπ. Των εκπαιδ/κων Η Ε.Ε βασίζεται κυρίως σε ένα στοχαστοκριτικό (κονστρουκτιβιστικό) μοντέλο παρά σε ένα μοντέλο απλής μεταβίβασης Γίνεται κατανοητή ως μια μακροχρόνια διαδικασία Αποτελεί μια διαδικασία που υλοποιείται μέσα σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο. Η αποτελεσματικότερη Ε.Ε. των εκπαιδευτικών

επιτυγχάνεται με μάθηση εντός του χώρου εργασίας ( on-the-job-learning). H E.E. Των εκπαιδευτικών θα πρέπει να συνοδεύεται από ενδοσχολική μεταρρύθμιση ( του σχολείου ως σύστημα, του αναλυτικού προγράμματος Ο εκπαιδευτικός πρέπει να θεωρείται ως στοχαζόμενος επαγγελματίας

Η Ε. Ε. πρέπει να κατανοείται ως μια συνεργατική διαδικασία Η Ε. Ε. πρέπει να κατανοείται ως μια συνεργατική διαδικασία. Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις μεμονωμένης εργασίας και στοχασμού. Αποτελεσματικότερη η αλληλεπίδραση ( μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί, φορείς. Η Ε.Ε. των εκπ/κων συχνά φαίνεται και είναι διαφορετική σε διαφορετικά πλαίσια: Κριτήρια: ανάγκες,κουλτούρα του σχολείου, πρακτικά θέματα

Απόψεις για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού Είναι ο εκπαιδευτικός ένας τίτλος επαγγέλματος; Πολλοί θεωρούν τον εκπαιδευτικό λειτουργό, άλλοι ως ημι-επαγγελματiα (semi-professional) Λόγοι: Η έλλειψη εξειδικευμένης γνώσης.