Information Systems IMPACT drakos@impact.gr
Η Εταιρία Η Information Systems Impact ιδρύθηκε τον 1998 Αναπτύσσει Internet, Intranet και e-business εφαρμογές Εξειδικεύεται σε λύσεις στο χώρο του λιανεμπορίου και της εφοδιαστικής αλυσίδας Παρέχει πρωτοποριακές υπηρεσίας στην ηλεκτρονική ανταλλαγή παραστατικών και επιχειρηματικών εγγράφων
Διακρίσεις Πιστοποιήσεις 2007: Gold Certified Partner of Microsoft Corp. 2006: Certified partner of Microsoft Corp. 2004: Certified Partner of Carrefour, για τις υπηρεσίες ανταλλαγής παραστατικών @Connect 2003: Microsoft RAD Awards Best Use of .NET Technologies για την υπηρεσία @Connect European Commission IST Prize Award 2003 Nominee, για την λύση i@SCM
Συνοπτική Παρουσίαση Λύσεων Internet/eBusiness Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Παραστατικών (EDI) – Ηλεκτρονική Αγορά @connect B2C, B2B συστήματα και Hλεκτρονικές Αγορές Intranet + Basic Workflow, Document Management λύσεις σε Microsoft Sharepoint Εξειδικευμένες λύσεις σε Ηλεκτρονικές Κρατήσεις (Electronic Booking) Διαχείριση Περιεχομένου στο Internet (Web Content Management) Διαχείριση Διαδικασιών Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management) Ολοκλήρωση Συστημάτων (System Integration) Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Παραστατικών (EDI) – Ηλεκτρονική Αγορά @connect
Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Παραστατικών Τι σημαίνει Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Παραστατικών Ελληνική Πραγματικότητα
Ηλεκτρονική Ανταλλαγή Παραστατικών – i@connect Παραγγελίες Δελτία αποστολής Τιμολόγια Τιμολόγια/Δ.Αποστολής Κατάλογος Προϊόντων Αποθέματα & Πωλήσεις Forecast / Planning Ηλεκτρονική, ασφαλής και αυτόματη ανταλλαγή παραστατικών με απευθείας εισαγωγή τους στα μηχανογραφικά/ERP συστήματα των επιχειρηματικών συνεργατών
Οικογένεια Υπηρεσιών @connect Η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικής ανταλλαγής παραστατικών στην Ελλάδα Λειτουργεί επιτυχώς από το τέλος του 2002 Έχει ανταλλάξει πάνω από 5.595.0000 παραστατικά επιτυχώς (τιμολόγια, παραγγελίες, κλπ) Πάνω από 530 εταιρίες συμμετέχουν Πάνω από 6 κλάδοι (λιανεμπόριο, ho.re.ca, τηλεπικοινωνίες,logistics, πρώτες ύλες, ένδυση) 190.000 τιμολόγια το μήνα
Λειτουργία της υπηρεσίας orders orders invoices invoices i@connect SERVICES Έλεγχος παραλήπτη/αποστολέα (π.χ. ΦΑΓΕ προς CARREFOUR) Μετάφραση παραστατικών από σύστημα (ERP) σε σύστημα (ERP) Πλήρης ενημέρωση όλων των συμμετεχόντων Έξυπνοι έλεγχοι και αντιστοίχιση κωδικών προϊόντων Δυνατότητα αρχειοθέτησης
Αποτελεσματική διασύνδεση εταιριών i@connect Απευθείας ολοκλήρωση ERP με ERP 3 εώς 4 ημέρες ολοκλήρωσης/ διασύνδεσης Δεν απαιτεί εκπαίδευση – Λειτουργεί παρασκηνιακά Πλήρης ασφάλεια Εύκολη και γρήγορη εγκατάσταση
Διαδικασία ηλεκτρονικής ανταλλαγής παραστατικών Τιμολογίου
Βήμα 1: Καταχώρηση/Έκδοση Τιμολόγιου από εσωτερικό σύστημα Προμηθευτή
O i@connect Agent λαμβάνει τα τιμολόγια από το εσωτερικό σύστημα και τα μεταφέρει στην υπηρεσία
Βήμα 2: Αποστολή τιμολογίου από το σύστημα του προμηθευτή στο σύστημα του λιανέμπορου μέσω i@connect Εξάγεται το παραστατικό από το ERP / λογιστικό σύστημα και αποθηκεύεται στους ειδικούς καταλόγους του i@Connect agent Το ERP / λογιστικό σύστημα του παραλήπτη φορτώνει τα παραστατικά Ενημερώνεται ο αποστολέας και ο παραλήπτης με e-mail notification Έλεγχος Αποστολέα / Παραλήπτη Έλεγχος Γραμμογράφησης Έλεγχος Ποιότητας Δεδομένων Συμπληρωματικοί Έλεγχοι ανά περίπτωση
O i@connect Agent λαμβάνει τα τιμολόγια από την υπηρεσία και τα μεταφέρει στο εσωτερικό σύστημα του λιανεμπόρου
Βήμα 3: Αυτόματη εισαγωγή στο σύστημα του παραλήπτη/λιανέμπορου
Υπάρχουσα Κατάσταση στην Ελλάδα
Εδραιωμένη Υπηρεσία στην Ελλάδα 17 αλυσίδες super market & λιανεμπορίου 530 προμηθευτές και αντιπρόσωποι Περισσότεροι από 25.000 κωδικοί (SKUs) 220.000 παραστατικά μηνιαίως Περισσότερα από 5.500.000 παραστατικά εώς τώρα Εκτίμηση για 2.500.000 παραστατικά το 2008 Επιπλέον Κλάδοι: Logistics Packaging Apparel (e.g. Sprider) Telecommunication HORECA (Hotels – Restaurant – Cafeterias)
Εντυπωσιακή αύξηση τιμολογίων από 91. 000 το 2004 σε πάνω από 2. 000 Εντυπωσιακή αύξηση τιμολογίων από 91.000 το 2004 σε πάνω από 2.000.000 το 2007!
Ενδεικτικές Συνεργαζόμενες Εταιρίες
Συνεργαζόμενες Εταιρίες
Συνεργαζόμενες Εταιρίες
Συνεργαζόμενες Εταιρίες
Praktiker case study
Το Praktiker χρησιμοποιεί την υπηρεσία @connect της εταιρίας Impact για την ηλεκτρονική ανταλλαγή παραστατικών By Information Systems Impact Η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικής ανταλλαγής παραστατικών στην Ελλάδα – Λειτουργεί επιτυχώς από το 2003 στο Praktiker Το Praktiker αποτέλεσε την 1η αλυσίδα που χρησιμοποίησε την υπηρεσία και έδωσε περισσότερη έμφαση στις παραγγελίες Πάνω από 70% του συνόλου των παραγγελιών και 20% των δελτίων αποστολής, τιμολογίων διακινούνται ηλεκτρονικά Πάνω από 74 προμηθευτές του Praktiker συμμετέχουν
Οφέλη (1) Αυτοματοποίηση διαδικασιών αποστολής - λήψης παραγγελίας, δελτίου αποστολής και τιμολογίου Μείωση του κόστους στη διαδικασία αποστολής και λήψης παραγγελίας Έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση του προμηθευτή με λεπτομερή στατιστικά στοιχεία πωλήσεων και αποθεμάτων Αυτοματοποίηση και ασφάλεια κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων
Οφέλη (2) Ασφαλής και γρήγορη αποστολή των παραστατικών Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση/αναζήτηση παραστατικών Σημαντική μείωση κόστους διαχείρισης των τιμολογίων - Υπολογίζεται ότι το κόστος διαχείρισης ανά παραστατικό είναι 4€ με 8 €, που μπορεί να μειωθεί και 60% με 80%
Δυσκολίες που ξεπεράστηκαν (αφορούσαν κυρίως το ξεκίνημα το 2003) Τεχνο-φοβία Έλλειψη τεχνολογικών υποδομών σε μικρούς κυρίους προμηθευτές
Στατιστικά Praktiker από το 2003 έως σήμερα
Στατιστικά Praktiker από το 2003 έως σήμερα
Υπηρεσία sales@connect για στοιχεία πωλήσεων και αποθεμάτων