Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Χ. ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ SUPPLY CHAIN MANAGER

2 Η ΟΜΑΔΑ ΓΑΛΙAΤΣΑΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ PLIAS S.A.
ΓΙΑΒΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΟΣ COLGATE PALMOLIVE. ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝ. ΠΑΝΕΠΙΣΤ. ΑΘΗΝΩΝ ΔΑΝΑΛΑΤΟΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΖΙΓΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ FRESHWAYS S.A. ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ BDF ΚΩΣΤΑΝΤΑΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ UNILEVER ΜΑΝΙΟΣ ΤΡΥΦΩΝΑΣ PEPSICO HBH ΜΠΑΛΑΦΟΥΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ NESTLE ΟΡΦΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ AB ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΡΑΠΕΣΣΗΣ ΠΕΤΡΟΣ PROCTER & GAMBLE ΡΑΝΤΙΚ ΜΙΧΑΛΗΣ PLANNING SA ΣΚΡΟΥΦΟΥΤΑΣ ΜΠΑΜΠΗΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΤΕΣΣΥ ΚΑΤΣΕΛΗΣ ΤΣΑΓΚΡΑΣΟΥΛΗ ΖΩΗ ECR HELLAS ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜ. PLANNING SA

3 ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΟ SERVICE
BEST PRACTICES: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ – ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ, ΟΔΗΓΙΕΣ ΙΧ ή ΔΧ ΠΡΟΤΥΠΟΙ ΜΕΣΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΕΛΑΤΤΩΣΗ ‘ΚΕΝΩΝ’ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΑΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ – ΜΕΤΑΒΛΗΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ & ΧΡΗΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ –ΤΡΑΙΝΟ- INTERMODAL TRANSPORT- ΠΛΟΙΟ ΖΩΝΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΩΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ‘ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ’ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

4 ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ και ΠΡΟΩΘΗΣΗ των Καλύτερων Πρακτικών και Οδηγιών ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ των Φορέων για τα πιθανά οφέλη ΒΕΛΤΙΟΠΟΙΗΣΗ των Μεταφορών της μείωσης του συνολικού κόστους στην εφοδιαστική αλυσίδα της μείωσης του μεταφορικού κόστους της ελαχιστοποίησης των τονοχιλιομέτρων για ένα δεδομένο όγκο μεταφοράς της ανάπτυξης του κλάδου των μεταφορών

5 dc ΑΝΤΙΜΑΧΟΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΟΦΕΛΗ
ΑΜΕΣΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΣ ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ‘KNOW-HOW’ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ - ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΥΕΛΙΞΙΑ

6 ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Σύμφωνα με σχετικές έρευνες στην Ευρωπαϊκή Ένωση: το 50% της μεταφορικής ικανότητας των οχημάτων που χρησιμοποιούνται στο Χονδρεμπόριο δεν χρησιμοποιείται αποδοτικά, το 35% της μεταφορικής ικανότητας του συνόλου των φορτηγών οχημάτων δεν χρησιμοποιείται αποδοτικά Εξαιτίας: της ασυμφωνίας στα κριτήρια σχεδιασμού της μονάδας φορτίου της έλλειψης ενός κοινού ηλεκτρονικού χώρου ανταλλαγής δεδομένων μεταφοράς της έλλειψης κεντρικής βάσης δεδομένων σχετικά με logistics χαρακτηριστικά προϊόντων της μικρής συμβατότητας των διοικητικών διαδικασιών της αυξανόμενης ανάγκης για ικανοποίηση μιας μεγάλης ποικιλίας τύπων φορτίου και χαρακτηριστικών προϊόντων

7 ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ & ΔΕΙΚΤΕΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ (KPI)
Η πλήρωση του οχήματος KPI: Ποσοστό χρησιμοποίησης του διαθέσιμου βάρους ή/και όγκου Τα ‘κενά’ χιλιόμετρα KPI: ‘Κενά’ χιλιόμετρα / Συνολικά χιλιόμετρα Ο παραγωγικός χρόνος KPI: Παραγωγικός χρόνος = Συνολικός χρόνος (μία εβδομάδα) – Μη παραγωγικός χρόνος (καθυστερήσεις, περιορισμοί κλπ)

8 ΕΛΑΧ. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

9 ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

10 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

11 ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ

12 ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ

13 ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ

14

15 ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ

16

17 Έρευνα σχετικά με το Backhauling
Σκοπός: Αναγνώριση ανάγκης για εφαρμογή του Backhauling Μέτρο: Λόγος ΚΕΔ / ΣΑΔ ΚΕΔ: Κενά Δρομολόγια ΣΑΔ: Συνολικός Ετήσιος Αριθμός Δρομολογίων Δείγμα: Μεταφορικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε ολόκληρη την Ελλάδα 17

18 Αποτελέσματα της Έρευνας
25% των επιχειρήσεων διαθέτουν ιδιόκτητο στόλο οχημάτων 75% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν στόλο τρίτων Εξ’ ολοκλήρου Συνδυασμός των δύο (τρίτων γύρω στο 60%) 44% των επιχειρήσεων διαθέτουν πακέτο λογισμικού 75% των επιχειρήσεων με ιδιόκτητο στόλο δε χρησιμοποιούν πακέτο λογισμικού ορισμένες επιχειρήσεις παρόλο που χρησιμοποιούν στόλο τρίτων διαθέτουν πακέτο λογισμικού

19 Κεντρική & Βόρεια Ελλάδα

20 Πελοπόννησος

21 Αιγαίο - Κρήτη

22 ANAMENOMEΝΑ ΟΦΕΛΗ είτε 30% μείωση των μετακινήσεων οχημάτων μεταφοράς φορτίου είτε απορρόφηση του 30% της αύξησης των τονοχιλιομέτρων μεταφοράς φορτίου χωρίς καμία αύξηση του σημερινού επιπέδου των μετακινήσεων οχημάτων μεταφοράς φορτίου Οφέλη για τα διάφορα μέρη: Αποστολείς: Ελευθερία στο εμπόριο. Βελτίωση της δομής του κόστους Logistics. Μελλοντική ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας Μεταφορείς: Η καλύτερη χρήση της μεταφορικής ικανότητας αυξάνει την ανταγωνιστικότητα Παραλήπτες: Χαμηλότερες τιμές αγοράς προϊόντων. Πιο αποδοτική εσωτερική εφοδιαστική αλυσίδα Καταναλωτές: Καλύτερη επιλογή από μια μεγάλη γκάμα προϊόντων σε χαμηλότερες τιμές Κοινωνία: Λιγότερα τονοχιλιόμετρα μεταφοράς. Λιγότερες εκπομπές ρύπων. Λιγότερος θόρυβος. Λιγότερη κυκλοφοριακή συμφόρηση

23 ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ… ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ – DATABASES – ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ BACKHAULING ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΟΙΝΟ DATABASE ΚΕΝΩΝ Ή ΖΗΤΟΥΜΕΝΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ EDI ΣΧΟΛΕΙΑ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΕΩΝ ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ


Κατέβασμα ppt "ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google