Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 5ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η έρευνα τουριστικού μάρκετινγκ θα μπορούσε να ορισθεί ως μια οργανωμένη διαδικασία πληροφόρησης, που έχει να κάνει με τη συστηματική συλλογή , επεξεργασία, ανάλυση, αποθήκευση και παρουσίαση στοιχείων και πληροφοριών , που ενδιαφέρουν τις διοικήσεις των τουριστικών επιχειρήσεων, επειδή τις διευκολύνει να βελτιώσουν ποιοτικά τις αποφάσεις που αυτές λαμβάνουν.
Οι επιμέρους έρευνες που συνθέτουν την έρευνα τουριστικού μάρκετινγκ Έρευνα προϊόντος Έρευνα πωλήσεων Έρευνα καταναλωτή Έρευνα προώθησης
Οι διαδοχικές φάσεις της έρευνας τουριστικού μάρκετινγκ 1η φάση: ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ 2η φάση: ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 3η φάση: ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ 4η φάση: ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ 5η φάση: ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ 6η φάση: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ 7η φάση: ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
Είδη έρευνας τουριστικού μάρκετινγκ Συνεχής και ειδικευμένη Ποσοτική και ποιοτική Πρωτογενής και δευτερογενής Πολυσχιδής και συλλογική Λιανεμπορίου και αγοραστή
Η διαδικασία οργάνωσης και λειτουργίας συστήματος πληροφόρησης μάρκετινγκ σε μια τουριστική επιχείρηση Προσδιορισμός αποφάσεων που πρέπει να πάρει η τουριστική επιχείρηση Καθορισμός στοιχείων και πληροφοριών που ζητούνται για λήψη σωστών αποφάσεων Επισήμανση πηγών λήψης ζητούμενων στοιχείων και πληροφοριών Διαπίστωση αν τα ζητούμενα στοιχεία και πληροφορίες προσφέρονται ή εάν απαιτείται έρευνα προς απόκτησή τους Λήψη απόφασης για μεθοδολογία έρευνας που πρέπει να ακολουθηθεί προς απόκτηση ζητούμενων στοιχείων και πληροφοριών Εκτίμηση κόστους απόκτησης ζητούμενων στοιχείων και πληροφοριών διαμέσου έρευνας
Οργάνωση και λειτουργία συστήματος πληροφόρησης μάρκετινγκ Κατάρτιση προϋπολογισμού διεξαγωγής έρευνας προς απόκτηση ζητούμενων στοιχείων και πληροφοριών Οργάνωση και λειτουργία συστήματος πληροφόρησης μάρκετινγκ Πρωτογενής έρευνα Δευτερογενής έρευνα
Στάδια του προγραμματισμού της πρωτογενούς έρευνας μιας τουριστικής επιχείρησης 1ο στάδιο: Καθορισμός προβλήματος και στόχων προγράμματος έρευνας 2ο στάδιο: Εντοπισμός πηγών στοιχείων και πληροφοριών προγράμματος έρευνας 3ο στάδιο: Ανάπτυξη σχεδίου προγράμματος έρευνας 4ο στάδιο: Κατάρτιση λεπτομερειακού προγράμματος έρευνας
Πλεονεκτήματα διαδικτυακής έρευνας τουριστικού μάρκετινγκ έναντι συμβατικής Ανυπαρξία γεωγραφικών ορίων Εξοικονόμηση χρόνου Εξοικονόμηση πόρων Ευκολότερη συλλογή στοιχείων Πληθώρα δευτερογενών στοιχείων
Βιβλιογραφία ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΝΙΚΟΣ Γ. ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΑΙΔΡΟΣ