Σχέσεις Υπευθύνων Δημοσίων Σχέσεων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
«Επικοινωνία και ανταλλαγή πληροφοριών εξαρτώμενη από την τοποθεσία, μέσω του Google Earth»
Δραστηριότητα 9: Πώς παρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ; Διαφάνεια 1: Στόχοι >Να διερευνήσουμε πώςπαρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ >Να μάθουμε να.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΑ / ΕΞΑΜΗΝΙΑΙΑ ΔΕΛΤΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Φορολογικό σύστημα ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Secretarial Duties I.
Εξάσκηση στην αποδεικτική ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ «Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς μπορούν να αντιδράσουν οι τηλεθεατές;»
Πτυχιακή εργασία με θέμα: «Ταξινόμηση αρχείου του νοσοκομείου του Κιλκίς II» Επιμέλεια: Γιάζμπου Ελένη Ιωάννου Αναστασία Καμπέρη Ελένη.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Έντυπη ειδησεογραφία.
1. 2 ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΚΟΠΟΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 14/05/2004.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» 2008_04_18.
HELDiNET1 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης της Γνώσης για τις Νέες Τεχνολογίες Βάσεων Δεδομένων Ανδρέας Μανιάτης ΕΜΠ.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Θώμος Γιώργος Λακκοτρύπης Μίλτος Φωλίνα Ματίνα Χριστοπούλου Δήμητρα Βόλος, Μάρτιος 2013 Ομάδα Εκπαίδευση.
11η Εβδομάδα – Α Διάλεξη Agenda Setting
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
Γεωργάκη Άννα-Μαρία Φίλιου Δήμητρα Χαλός Αλέξανδρος Χαντρόι Βησσαρίων.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Διάχυση μηνύματος μέσω Ηλεκτρονικών Ψηφοφοριών Νικόλαος Γ. Αντιμησιάρης 1.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ & ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ. ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΔΗΣΗΣ Εγγύτητα Σπουδαιότητα Επικαιρότητα Ενδιαφέρον Ψυχαγωγία; 2.
Έρευνα έτους ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ. Έρευνα έτους Φάσεις έργου Έρευνα πεδίου: 23 Ιανουαρίου 2006 μέχρι 13 Απριλίου 2006.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Σχέσεις με τα ΜΜΕ.
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Εκπαιδευτική παρουσίαση
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Μια από τις σοβαρότερες κριτικές που γίνονται είναι πως: Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
πλαίσιο ανοικτής διαδικτυακής διαβούλευσης
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Αποτελεσματα ερευνασ για την εργοδοτηση των αποφοιτων
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Σχέσεις με την Κοινότητα
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχέσεις Υπευθύνων Δημοσίων Σχέσεων με τα ΜΜΕ

Σχέση Υ/ΔΣ & Δημοσιογράφου Στηρίζεται στην αμοιβαία εξάρτηση και στην ποσότητα της επικοινωνίας μεταξύ τους. Η συμμετοχή των υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων στη συνολική κάλυψη επιχειρησιακών και κοινωνικών ειδήσεων υπερβαίνει το 50%. Ο σκοπός των δημοσιογράφων συμπίπτει με το τον σκοπό του επαγγελματία των δημοσίων σχέσεων.Αυτή η κοινότητα στόχων αποτελεί τη βάση ενός συνεταιριστικού συστήματος για τη διάχυση των πληροφοριών.

2 είδη δημοσιότητας Αυθόρμητη: ένα σημαντικό ατύχημα,έκρηξη, πυρκαγιά ή οποιοδήποτε απρογραμμάτιστο γεγονός δημιουργεί την αυθόρμητη δημοσιότητα. Προγραμματισμένη: αποτελεί το αποτέλεσμα συνειδητής προσπάθειας για να αποσπαστεί το ενδιαφέρον σε ένα θέμα, γεγονός ή οργανισμό.

Δελτίο Τύπου Αποτελεί την πιο απλή και την πιο οικονομική μέθοδο επικοινωνίας με τα ΜΜΕ. Έχει διαφορετικές μορφές ανάλογα με το κοινό και το μέσο στο οποίο απευθύνεται. Ωστόσο υπάρχει μια συγκεκριμένη δομή την οποία ακολουθούν τα περισσότερα δελτία τύπου.

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ – ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΔΕΛΤΙΟΥ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΙΤΛΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΥΔΣ

Κείμενο δελτίου τύπου Δομή ανεστραμμένης πυραμίδας Σαφήνεια Ακρίβεια Συντομία Διασταύρωση πληροφοριών Αλήθεια

Συνέντευξη τύπου Είναι μια οργανωμένη ευκαιρία για να διαδοθούν την ίδια χρονική στιγμή ειδήσεις προς όλα τα ΜΜΕ.Θα πρέπει να γίνεται μόνο όταν υπάρχουν σημαντικές ειδήσεις και όταν απαιτείται η κατανόηση πολύπλοκων ή αμφιλεγόμενων θεμάτων.

Για μια επιτυχημένη συνέντευξη τύπου Προγραμματίστε το γεγονός προσεκτικά Προετοιμάστε τα διευθυντικά στελέχη και τα λοιπά εμπλεκόμενα στελέχη για τη συνέντευξη. Κρατήστε την συνέντευξη τύπου ζωηρή και ενδιαφέρουσα. Διατηρήστε το φιλικό κλίμα και τον επαγγελματισμό σας ακόμη και όταν η συνέντευξη έχει βγει εκτός ελέγχου.

Από την πλευρά του συνεντευξιαζόμενου Μην έρχεστε σε αντιπαράθεση με τους δημοσιογράφους. Ξεκινήστε με τις ειδήσεις και μετά δώστε τις λεπτομέρειες. Μην ξεχάσετε να δώσετε αμέσως τις συμπληρωματικές πληροφορίες που τυχόν υποσχεθήκατε. Πλησιάστε το ζήτημα από τη σκοπιά του ενδιαφέροντος του κοινού και όχι από την σκοπιά του οργανισμού. Απαντήστε στις ευθείες ερωτήσεις με ευθύ τρόπο.Μη λέτε ψέματα .