«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ» ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Advertisements

1 ΤΜΟΔ Πανεπιστήμιο Αιγαίου Paper “…. ” Χίος [ΗΗ/ΜΜ/ΕΕΕΕ] [Ονόματα] 8 0 Εξάμηνο ΤΜΟΔ.
Πρωτόκολλα & Υπηρεσίες WWW
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ 8/11/2006. ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΕΜΠ ntua.gr ( /16, AS#3323)
Κεφάλαιο 1 Διαδίκτυο και παγκόσμιος ιστός Εισαγωγικές έννοιες
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ INTERNET.
Πληροφορική Ενότητα 1 (Μέρος Γ): Δίκτυα Υπολογιστών. Δήμητρα Αβραμούλη, Καθηγήτρια Εφαρμογών, Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου Τ.Ε.,
Δημιουργία μικρών Βίντεο με το Windows Moviemaker.
Τα δίκτυα και το Διαδίκτυο. Δίκτυα Υπολογιστών Ένα δίκτυο υπολογιστών είναι ένα σύνολο από διασυνδεδεμένους υπολογιστές και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών.
Πόσα και ποια είδη καλωδίων γνωρίζετε; Χάλκινο Καλώδιο, Συνεστραμένα Ζεύγη Καλωδίων, Ομοαξονικά Καλώδια, Οπτικές Ίνες.
Χάρης Κονδυλάκης Σχεδιασμός Ιστοχώρων 1. Παραδείγματα ιστοχώρων del.icio.us europa.eu lufthansa.aero cnn.tv.
Δίκτυα υπολογιστών Δίκτυο είναι ένα σύνολο από δύο ή περισσότερους υπολογιστές που είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους, ώστε: να μπορούν να ανταλλάσσουν δεδομένα.
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Πρακτικά ζητήματα Οι διαλέξεις και οι ασκήσεις που γίνονται στην τάξη θα βρίσκονται στο eclass. Τα θέματα μέχρι τώρα: Windows XP Ασκήσεις πάνω στη χρήση.
Β. Μάγκλαρης 10/10/2016 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ Αρχιτεκτονική του Internet Διευθυνσιοδότηση στο Internet Το Παγκόσμιο.
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Β΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Το Marketing Β΄.
Κέντρο Συμβουλευτικής
Εργαστήριο 5 «Παραγωγή φυταρίων - Φυτώρια»
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Α2 β΄ τετράμηνο
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Ιστορική Εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού
Ψυχαγωγία Ενημέρωση Εκπαίδευση Πληροφόρηση
PROJECT 2B ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑΛΑΣΗ
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Εισαγωγή στην HTML Κεφάλαιο 11.
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
<<Προσεγγίζοντας τις απαρχές του Σύμπαντος>>
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
TV SPOT ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ – ΣΠΙΚΑΖ
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
TEACHING MIXED LEVELS Διδασκαλία σε τάξεις μεικτής ικανότητας
Project: Εθισμός στο Internet
Το Διαδίκτυο.
Κεφάλαιο 6: Δίκτυα Ευρείας Περιοχής
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
Θετικό δημιουργικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
ΙΙ. Η κοινωνία της πληροφορίας
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
1η Συνάντηση Εργαστηρίου
«Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο Σχολείο»
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. ΈΤΟΣ ΤΜΉΜΑ Α4
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Προκήρυξη - Ανακοίνωση Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ» ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ INTERNET” 1o ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ - ΜΑΙΟΣ 2007 Μια συνεργασία των πιο κάτω σχολείων του 8ου ΣΕΚ ΑΘΗΝΩΝ (ΤΑΥΡΟΥ) 1ο Εσπερινό ΤΕΕ ΤΑΥΡΟΥ με Υπεύθυνη Καθηγήτρια την Μαρία Φαναριώτη και 3ο ΤΕΕ ΤΑΥΡΟΥ με Υπεύθυνο Καθηγητή τον Νίκα Νικόλαο

Σύντομη Περιγραφή Έργου Πρόκειται για ένα Πρωτότυπο Εκπαιδευτικό Λογισμικό που αποβλέπει στην αναλυτική παρουσίαση της δομής του Παγκόσμιου Δικτύου και του τρόπου με τον οποίο οι υπολογιστές αυτού του δικτύου επικοινωνούν μεταξύ τους. Η εφαρμογή αυτή προσφέρει δυνατότητες αξιοποίησης της τεχνολογίας των πολυμέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία ενώ συμβάλλει στην αποσαφήνιση όλων των δυσνόητων σημείων που αφορούν στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το Internet. Η διαδικασία ανάπτυξης της εφαρμογής έδωσε τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες μαθητές να αναπτύξουν ένα αποτελεσματικό σύστημα συνεργασίας και ανάπτυξης πρωτοβουλιών μέσα από την ομαδική εργασία και να ενεργοποιήσουν την κρίση και την φαντασία τους κάτω από την κατεύθυνση των υπεύθυνων καθηγητών τους.

Σκοπός της Εφαρμογής Η εφαρμογή αυτή υποστηρίζει το θεωρητικό μέρος του μαθήματος «Βασικές Υπηρεσίες Διαδικτύου» μέσα από νέους τρόπους παρουσίασης της ύλης. Στα πλαίσια του μαθήματος αυτού ο καθηγητής καλείται να εισαγάγει τους μαθητές (οι οποίοι δεν έχουν τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις γύρω απ’ τα δίκτυα) σε προχωρημένα τεχνικά θέματα και έννοιες όπως είναι: Η Αρχιτεκτονική του Διαδικτύου Οι τρόποι σύνδεσης σ’ αυτό (ISDN, ADSL κλπ) Η Έννοια των Πρωτοκόλλων Το Μοντέλο Πελάτη/Εξυπηρετητή Ο τρόπος συνεργασίας των πρωτοκόλλων κατά την επικοινωνία δύο απομακρυσμένων υπολογιστών του Internet κ.α. Πρόκειται για θέματα που είναι δύσκολο έως αδύνατο να παρουσιαστούν στους μαθητές και να γίνουν κατανοητά με χρήση των παραδοσιακών μεθόδων διδασκαλίας.

Η χρήση της εφαρμογής αυτής στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας απέδειξε την ανάγκη δημιουργίας ενός νέου λειτουργικού μαθησιακού περιβάλλοντος εμπλουτισμένου εκτός του κλασικού πίνακα, με σύγχρονα μέσα όπως: προβολή επεξηγηματικών διαφανειών και εικόνων, δυνατότητες επίσκεψης σε σελίδες του Internet με διασαφηνιστικό υλικό, χρήση κινούμενης εικόνας και μικρών βίντεο για την παρουσίαση δυσνόητων τεχνικών ζητημάτων, αλλά και χρήση αναπαραστάσεων που ενεργοποιούν την φαντασία των μαθητών και δημιουργούν συνειρμούς με πραγματικές καταστάσεις Με βάση τα νέα αυτά δεδομένα η εφαρμογή έρχεται να αξιοποιήσει με τρόπο ελκυστικό όλον τον όγκο του διαθέσιμου εκπαιδευτικού υλικού, συνδυάζοντας όλα τα μέσα που προαναφέρθηκαν, προάγοντας τη διαδικασία της μάθησης δια μέσου της ανακάλυψης και προσφέροντας καινοτόμες λύσεις στην παρουσίαση δύσκολων τεχνικών θεμάτων.

Oργάνωση της Εφαρμογής Το περιεχόμενο της εφαρμογής έχει χωριστεί στις επόμενες πέντε κύριες κατηγορίες 1. Η δομή του Internet 2. Πως μπορεί κανείς να συνδεθεί στο Internet 3. Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα 4. Το μοντέλο Πελάτη/Εξυπηρετητή & 5. Δοκιμάστε τις γνώσεις σας (Επαναληπτκή Άσκηση) Με τις τέσσερις πρώτες από αυτές να είναι χωρισμένες στις πιο κάτω υποκατηγορίες

Η δομή της εφαρμογής βλέπουμε να προσλαμβάνει την μορφή ενός δέντρου δύο επιπέδων με τις κύριες κατηγορίες στο πρώτο επίπεδο και τις υποκατηγορίες στο δεύτερο. Παρατηρείστε επίσης ότι το περιεχόμενο κάθε υποκατηγορίας δεν θα παρουσιάζεται ολόκληρο μέσα σε μία καρτέλα, αλλά σε μικρές αυτοτελείς ποσότητες ύλης (chunks), τις οποίες ο μαθητής θα μπορεί να διατρέξει σειριακά. Σε ότι αφορά την πλοήγηση στην εφαρμογή αποφασίζεται να ακολουθηθεί το «ιεραρχικό μοντέλο πλοήγησης με σειριακή προσπέλαση στα φύλλα του δέντρου».

Κατασκευή Ιστοριοπίνακα Σ’ αυτή τη φάση ανάπτυξης της εφαρμογής αξίζει να δούμε την μορφή που αποφασίστηκε να έχουν οι καρτέλες που θα παρουσιάζουν το περιεχόμενο κάθε μιας από τις κύριες κατηγορίες. Η διάταξη που επιλέχθηκε έχει πάντα στην κορυφή το όνομα της κύριας κατηγορίας, στα αριστερά τα ονόματα όλων των υποκατηγοριών της, ενώ η κεντρική περιοχή χρησιμεύει για την παρουσίαση των chunks της εκάστοτε υποκατηγορίας.

Τέλος στην περιφέρεια κάθε μιας από τις προηγούμενες καρτέλες αποφασίστηκε να συμπεριληφθούν τα ακόλουθα κουμπιά (όπως αυτά επιβάλλονται από το μοντέλο Laurillard) έτσι ώστε να παρέχεται στο χρήστη η δυνατότητα εκτύπωσης, πρόσβασης σε εγχειρίδιο βοήθειας, πρόσβασης σε βιβλιογραφία και χρήσιμους συνδέσμους και εξόδου από αυτή.

Στη συνέχεια βλέπουμε πως υλοποιήθηκαν οι βασικές καρτέλες της εφαρμογής με βάση τον Ιστοριοπίνακα (Storyboard)

Η αρχική καρτέλα της εφαρμογής με τις κύριες κατηγορίες

Η μορφή που προσλαμβάνει μέσα στην εφαρμογή η καρτέλα κάθε υποκατηγορίας

Ας δούμε τώρα με πιο τρόπο η Εφαρμογή ενσωματώνοντας όλα τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μια εκπαιδευτική διαδραστική εφαρμογή πολυμέσων, καταφέρνει να πετύχει τους Στόχους της και να αποτελέσει ένα αξιόπιστο εργαλείο μάθησης

1 Αποσαφηνίζοντας σημεία τα οποία παραμένουν αδιευκρίνιστα στην Ελληνική βιβλιογραφία, όπως:

Ο ρόλος των Ελληνικών Παροχέων Υπηρεσιών Internet στην διασύνδεση ανεξάρτητων χρηστών και δικτύων εντός του Ελληνικού Κράτους

Ο ρόλος των Εθνικών Παροχέων (ISPs) διαφόρων κρατών στην διασύνδεση ανεξάρτητων χρηστών και δικτύων εντός του κράτους στο οποίο δραστηριοποιούνται

Ο ρόλος των Διεθνών / Διηπειρωτικών δικτύων και η συμβολή τους στην δημιουργία του κεντρικού άξονα κορμού του Internet.

Ο ρόλος των Internet Exchange Points στην διασύνδεση όλων των προηγουμένων δικτύων με αποτέλεσμα την δημιουργία της ραχοκοκαλιάς του Internet.

Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να επισκεφτούν ένα μεγάλο πλήθος από τοπολογίες δικτύων Ελληνικών και ξένων Παροχέων.

Με την ένταξη πρωτότυπων ιστορικών στοιχείων και αναφορών όπως: 2 Με την ένταξη πρωτότυπων ιστορικών στοιχείων και αναφορών όπως:

Πληροφορίες και εικόνες απ’ τα πρώτα υπερατλαντικά καλώδια που συνέδεσαν Ευρώπη με Αμερική και τα πλοία που χρησιμοποιήθηκαν για την καθέλκυσή τους

Aναφορές στους πρωτεργάτες του Διαδικτύου και στα πρώτα λεπτά της γέννησης του ARPANET (όπως αυτά περιγράφονται σε προσωπική συνέντευξη του Δρ. Kleinrock του τότε επικεφαλής του κόμβου του ARPANET στο UCLA)

Αναφορές στον πρώτο φυλλομετρητή που ανακαλύφθηκε στο CERN από τον Tim Berners Lee

Ενώ παράλληλα παρέχεται η δυνατότητα στους χρήστες να κατεβάσουν στον υπολογιστή τους πρωτότυπες εργασίες όπως το paper του Paul Baran για τα δίκτυα μεταγωγής πακέτων, το πρωτότυπο paper για το πρωτόκολλο TCP από το ίδιο το DARPA κα

3 Με την σε βάθος παρουσίαση και με παραστατικό τρόπο όλων των τρόπων με τους οποίους μπορεί κανείς να συνδεθεί στο Internet

PSTN, ΙSDN, ADSL, Δορυφορικό Internet και

4 Με την σε βάθος ανάλυση των διαφόρων τύπων διευθύνσεων & της ονοματολογίας που συναντά κανείς μέσα στο Internet

ΙΡ Διευθύνσεις, Domain Names E-Mail, URLs

5 Με την χρήση αναπαραστάσεων για την παρουσίαση θεμάτων που είναι δύσκολο έως αδύνατο να γίνουν κατανοητά από τους μαθητές με τη χρήση των παραδοσιακών μέσων διδασκαλίας όπως είναι:

Η Έννοια των Πρωτοκόλλων (εδώ βλέπουμε τα πρωτόκολλα του επιπέδου εφαρμογής να έχουν αναπαρασταθεί σαν μικροσκοπικοί εργάτες με τον κάθε ένα απ’ αυτούς να είναι εξουσιοδοτημένος για την εκτέλεση μιας συγκεκριμένης εργασίας)

Ο ρόλος των πρωτοκόλλων στην επικοινωνία των υπολογιστών του Internet μεταξύ τους. Εδώ βλέπουμε πως απεικονίζεται η αλυσιδωτή συνεργασία των πρωτοκόλλων.

Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί το μοντέλο πελάτη εξυπηρετητή

Με την λεπτομερή εξήγηση & παραστατική περιγραφή 6 Με την λεπτομερή εξήγηση & παραστατική περιγραφή

του ρόλου που έχει κάθε διαφορετικός τύπος εξυπηρετητή μέσα στο Internet

της αρχής λειτουργίας του Παγκόσμιου Ιστού (WWW) με βάση το μοντέλο πελάτη/εξυπηρετητή

της αρχής λειτουργίας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με βάση το προηγούμενο μοντέλο

7 Με την αναβάθμιση της διαδικασία της μάθησης δια μέσου της ανακάλυψης, μέσα από την διάθεση στοιχείων αλληλεπίδρασης διάσπαρτων σε όλη της την έκταση όπως:

Συνδέσμων που οδηγούν το χρήστη σε νέα παράθυρα με πληροφοριακό υλικό αλλά και σε πληθώρα ιστοχώρων μέσα στο ίδιο το Internet

Κρυμμένου επεξηγηματικού υλικού που αποκαλύπτεται με το πέρασμα του χρήστη πάνω από συγκεκριμένες περιοχές (RollOver effects)

Animations αλλά και μικρών επεξηγηματικών βίντεο (που συνδυάζουν κίνηση και ήχο) εκτεινώμενων σε όλο το εύρος της εφαρμογής

8 Με την προσέλκυση του ενδιαφέροντος του χρήστη μέσα από την ευρηματική χρήση γραφικών υψηλής ποιότητας που δίνουν ζωή και περιεχόμενο στα κείμενα που συνοδεύουν.

9 Με την παροχή στο χρήστη της δυνατότητας να ελέγξει τις γνώσεις του μέσω μικρών Κουίζ τοποθετημένων στο τέλος κάθε μεγάλης ενότητας, αλλά και ενός επαναληπτικού Τεστ τοποθετημένου στο τέλος της παρουσίασης.

Είδη Ασκήσεων: Ασκήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Multiple Choice)

Είδη Ασκήσεων: Ασκήσεις Επιλογής Σωστού Λάθους (True/False)

Είδη Ασκήσεων: Ασκήσεις με Σύρσιμο και Εναπόθεση (Drag & Drop)

Εικόνες από το Επαναληπτικό Τεστ που βρίσκεται στο τέλος της παρουσίασης Ερώτηση Πολλαπλής Επιλογής Η Αρχική Οθόνη του Τεστ Ερώτηση επιλογής Σωστού/Λάθους. Ο έλεγχος επισημαίνει το λάθος και παράλληλα εξηγεί στον χρήστη τον λόγο για τον οποίο η απάντηση που έδωσε ήταν λανθασμένη Οθόνη στην οποία οδηγείται ο χρήστης αν δεν ολοκληρώσει το Τεστ με επιτυχία προκειμένου να το επαναλάβει Αnimated οθόνη στην οποία οδηγείται ο χρήστης αφού ολοκληρώσει με επιτυχία το Τεστ Ερώτηση με Σύρσιμο και Εναπόθεση

10 Με την παροχή στο χρήστη της δυνατότητας να εκτυπώσει το περιεχόμενο της θεματικής ενότητας που παρακολουθεί, ώστε να μπορεί να ανατρέξει σε διάφορα σημεία offline.

Πατώντας στο μικρό εικονίδιο του εκτυπωτή στα δεξιά κάθε καρτέλας

11 Με τη συγκέντρωση όλης της χρήσιμης βιβλιογραφίας και των δικτυακών τόπων υλικό των οποίων χρησιμοποιήθηκε στη συγγραφή της παρούσας εφαρμογής, αλλά και πλήθος άλλων χρήσιμων συνδέσμων στους οποίους μπορεί κανείς να ανατρέξει.

Πατώντας στο μικρό εικονίδιο του βιβλίου στα αριστερά κάθε καρτέλας

Με την παροχή αρχείου βοήθειας στον χρήστη 12 Με την παροχή αρχείου βοήθειας στον χρήστη

Πατώντας στο μικρό βαλιτσάκι βοήθειας στο πάνω μέρος κάθε καρτέλας

Παρατηρήσεις Επειδή θεωρήθηκε γενικώς ότι η εφαρμογή αυτή παρουσιάζει μεγάλο εκπαιδευτικό ενδιαφέρον λόγω του ότι παρουσιάζει με σαφήνεια και απλότητα την δομή και τον τρόπο λειτουργίας του παγκόσμιου δικτύου, γι' αυτό το λόγο τo Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ύστερα από σχετικό αίτημα του ΥΠΕΠΘ, προχώρησε στην αξιολόγηση του πιο πάνω λογισμικού και εισηγήθηκε την έγκριση του λογισμικού και την αξιοποίησή του ως εκπαιδευτικού υλικού για τους μαθητές/τριες των Επαγγελματικών Λυκείων και Επαγγελματικών Σχολών (με την απόφαση της συνεδρίασης 9/31-3-08 του Τμήματος Β' ΤΕΕ του Π.Ι.) 2) Στο τεύχος 7 του Επιστημονικού Περιοδικού Νέων Τεχνολογιών «ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας δημοσιεύθηκε η θεωρητική ανάλυση της εφαρμογής, η οποία εκπονήθηκε από την καθηγήτρια Μαρία Φαναριώτη.

Η εφαρμογή είναι προσωρινά διαθέσιμη στο Internet στη διεύθυνση http://users.att.sch.gr/mfanarioti/int101/

Υπεύθυνοι Καθηγητές