Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ο έφηβος και το σχολικό περιβάλλον Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Υπέυθυνες Προγράμματος: Σπυροπούλου Ελένη Παπαδοπούλου Κρυστάλλω.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Γιάννης Μόκιας1 Δημιουργία ιστοσελίδων με το FrontPage 2003 Χρήσιμος οδηγός βήμα προς βήμα.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ & ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ονοματεπώνυμο συγγραφέα, Ειδικότητα ΠΕχχ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4: Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ
Ε ΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Σ ΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ Ψ ΥΧΟΛΟΓΙΑΣ Τ ΕΛΙΚΗ Ε ΡΓΑΣΙΑ Διδάσκων: Άκης Γιοβαζολιάς Εαρινό Εξ
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Το 1965 η Ρόζα Ιμβριώτη έγραφε για την αισθητική αγωγή και διακήρυσσε την αναγκαιότητα αισθητικά φροντισμένων αιθουσών, σχολείων και βιβλίων στα πλαίσια.
Οδηγίες συμπλήρωσης της φόρμας 3 Προθεσμία συμπλήρωσης μέχρι και 16 Ιουνίου.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Μια αδελφή σκέτος μπελάς
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3: Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΟΡΦΗ
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Εκδήλωση για την 1 η Απριλίου 1955 Τα παιδιά της Β’2 παρουσίασαν ένα όμορφο πρόγραμμα με θεατρικά, τραγούδια και ποιήματα. Τα παιδιά της Α’ τάξης τραγούδησαν.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
ΑσφΑλεια στο ΔιαδΙκτυο
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Παράλληλες εκδηλώσεις
Ωσάν κι αυτή που μού ‘λαχε δεν είδα Όμορφη και παράξενη πατρίδα,
Ωσάν κι αυτή που μού ‘λαχε δεν είδα Όμορφη και παράξενη πατρίδα,
Νίκη Μιχαλακάκου Τάξη Δ’1 Δημοτικού.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
γράψτε το Θέμα Εργασίας
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Επίσκεψη της Γ’ τάξης στο Country Side Park, για εκπαιδευτικό πρόγραμμα 21Μαρτίου 2018.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Το σχολείο των ονείρων μας 1 ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου.
Ασφάλεια στον Ψηφιακό Κόσμο
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΙΩΑΝΝΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο» Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο» Το Ημερολόγιο του Μικρού εκπαιδευτή Ονοματεπώνυμο: ………………………………………………………………… Σχολείο: ……………………………..…………………….……………...…………. Τάξη: …………………..

Ιδέα 1 Ιδέα 2 Ιδέα 3 Ιδέα 4 Ιδέα 5 Ιδέα 6 ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΕΙΣ!!! Τι μπορώ να κάνω; Ιδέα 1 Ιδέα 2 Ιδέα 3 Ιδέα 4 Ιδέα 5 Ιδέα 6

ΔΡΑΣΗ ... Ημερομηνία: Δράση (σύντομη περιγραφή): Ποιοι συμμετείχαν: Τι μου άρεσε περισσότερο: Τι θα άλλαζα: Άλλα σχόλια: Ημερομηνία:

Φωτογραφίες – Σύνδεσμοι ΔΡΑΣΗ ... Φωτογραφίες – Σύνδεσμοι

ΔΡΑΣΗ ... Ημερομηνία: Δράση (σύντομη περιγραφή): Ποιοι συμμετείχαν: Τι μου άρεσε περισσότερο: Τι θα άλλαζα: Άλλα σχόλια: Ημερομηνία:

Φωτογραφίες – Σύνδεσμοι ΔΡΑΣΗ ... Φωτογραφίες – Σύνδεσμοι

ΔΡΑΣΗ ... Ημερομηνία: Δράση (σύντομη περιγραφή): Ποιοι συμμετείχαν: Τι μου άρεσε περισσότερο: Τι θα άλλαζα: Άλλα σχόλια: Ημερομηνία:

Φωτογραφίες – Σύνδεσμοι ΔΡΑΣΗ ... Φωτογραφίες – Σύνδεσμοι

Δυσκολίες που αντιμετώπισα…

Η πιο όμορφη στιγμή…