Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Advertisements

ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Οικιακή οικονομία Γιατί? Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία- Βενετία.
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
Τα βιολογικά συστήματα στα θέματα του διαγωνισμού PISA
Η τρυπα του οζοντοσ Εργασία των μαθητών: Γιάννη Πολυράβα, Κωνσταντίνος Τσερκέζη Γιάννη Χαντζηκωνσταντίνου.
Αραμπατζή Ευθυμία Βογιατζόγλου Δήμητρα
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΑ ΑΠΟΔΗΜΗΤΙΚΑ ΠΤΗΝΑ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΛΙΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ.
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Από τον Γιάννο Παπαιωάννου
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ Κλιματική Αλλαγή
ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΟΜAΔΑ:ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ & ΜΑΡΙΝΑ ΛΑΜΠΑΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κ.ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ.
Λ Υ Κ Ε Ι Ο Τ Σ Α Γ Κ Α Ρ Α Δ Α Σ Τ Α Ξ Η Α΄
Μπεζιργιαννίδου Αθανασία Φυσικός Γυμνάσιο Άνοιξης
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Κλιματικές Αλλαγές – Μετρήσεις του Μικροκλίματος της Αγ. Παρασκευής
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
«Αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη» ● Ιωαννίδου Ελένη ● Δόξα Ελένη «Αυτοκίνητο και ασφάλεια» ● Γεωργίου Βασίλειος ● Μπετίνι Μερικλέν «Ασφάλεια τροφίμων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου Μόδα & Ενδυμασία Ανάγκη ή Πολιτισμός Ομάδα: Passion for Fashion Επιμέλεια: Μάργη Κριτσίνη, Ευαγγελία Κατσιμπέρη, Βικτώρια.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Κλιματική αλλαγή.
ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΑΓΝΗ ΕΣΔΥ/ΤΕΙ: ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΑΕΙΦΟΡΙΑ Γ’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝTIKA ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Μελλοντική ύπαρξη νερού-Λειψυδρία
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Η επιρροη του φαινομενου του θερμοκηπιου στην καθημερινη Μασ ΖΩΗ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Εργασία Χημείας για το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Λεωνίδας Κωστάλας, Μενέλαος Μικέδης
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΦΛΙΓΓΟΥ ΙΩANNA
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Κορυφαίοι επιστήμονες πήραν μέρος στο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο της Κοπεγχάγης με θέμα την κλιματική αλλαγή που έγινε στις 10 Μαρτίου και που διήρκεσε.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας: Υπεύθυνη Καθηγήτρια: ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ΠΕΤΚΑΝΑ Σχολικό Έτος 2015-2016

ΥΠΟΘΕΣΗ Μπορεί η κλιματική αλλαγή να έχει επιπτώσεις σε βασικά ανθρώπινα δικαιώματα όπως ασφαλές νερό, μόρφωση, στέγη; Μπορεί να επηρεάσει το να μοιραζόμαστε τον πλανήτη που ζούμε ειρηνικά; Αν η τεχνολογία λειτουργήσει στην υπηρεσία του ανθρώπου θα περιοριστούν οι αρνητικές επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή μιας και όλοι θεωρούμε ότι είναι σοβαρό και σημαντικό θέμα, μας αφορά όλους και όλοι πρέπει να ευαισθητοποιηθούμε;

ΣΚΟΠΟΣ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Σκοπός της έρευνας ήταν αφενός η εκτίμηση του επιπέδου ενημέρωσης των ερωτηθέντων σχετικά με το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής, τα αίτια και τις επιπτώσεις της καθώς και η εκτίμηση της ενεργειακής τους συμπεριφοράς στην καθημερινή τους ζωή, στα πλαίσια μιας φιλικής προς το περιβάλλον στάσης ζωής ή όχι. Λόγω της επικαιρότητας του φαινόμενου της κλιματικής αλλαγής σε παγκόσμιο επίπεδο, κρίθηκε αναγκαίο, σαν μέλη της ανθρώπινης κοινωνίας: να συνειδητοποιήσουμε τη σημασία που έχει το περιβάλλον για εμάς να ευαισθητοποιηθούμε σχετικά με τις επιπτώσεις του φαινομένου στην ανθρώπινη υγεία και τα οικοσυστήματα και να προβληματίσουμε, αλλά και να προβληματιστούμε, για το πώς μπορούν να περιοριστούν οι αρνητικές συνέπειες της κλιματικής αλλαγής.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Στα πλαίσια των όρων και των υποχρεώσεών μας ως μέλη της ομάδας, συντάξαμε ένα συμβόλαιο συνεργασίας, σύμφωνα με το οποίο προσπαθήσαμε να συμμετέχουμε όλοι ενεργά, να συζητούμε το κάθε στάδιο της εργασίας, να επιλύουμε προβλήματα που προέκυπταν στην πορεία. Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκε η στάση 25 μαθητών γυμνασίου (ηλικίας 13-15 ετών), καθώς και 17 ατόμων ηλικίας 16-56 ετών για την κλιματική αλλαγή. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου με ερωτήσεις κλειστού τύπου.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ερωτηματολογίου 13-15 ετών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ερωτηματολογίου 13-15 ετών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ερωτηματολογίου 16-56 ετών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ερωτηματολογίου 16-56 ετών

ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Ερώτησης 7

ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ Ερώτησης 21

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων και των δυο ηλικιακών ομάδων: συνδέουν την κλιματική αλλαγή με την άνοδο της θερμοκρασίας. πιστεύουν ότι για το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής ευθύνεται κυρίως ο άνθρωπος. θεωρούν ότι η κλιματική αλλαγή μπορεί να επηρεάσει τα ανθρώπινα δικαιώματα όπως το ασφαλές νερό, τη μόρφωση, τη στέγη. έχουν την άποψη ότι οι επιπτώσεις από την κλιματική αλλαγή μπορούν να επηρεαστούν από την τεχνολογία, αν αυτή λειτουργεί στην υπηρεσία του ανθρώπου. ανακυκλώνουν υλικά και μάλιστα ως επί το πλείστον το χαρτί. Εν τούτοις, η ομάδα 16-56 ετών φαίνεται να διακατέχεται από περισσότερη οικολογική συνείδηση, αφού χρησιμοποιεί οικολογικές συσκευές σε ποσοστό διπλάσιο απ’ αυτό της ηλικιακής ομάδας 13-15.

ΑΙΤΙΑ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ Φαινόμενο του θερμοκηπίου Ρύπανση της ατμόσφαιρας Ρύπανση του εδάφους Τρύπα του όζοντος

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ Λιώσιμο των πάγων Άνοδος της στάθμης της θάλασσας Ακραία καιρικά φαινόμενα Αύξηση της θερμοκρασίας

Ομαδική εργασία των μαθητών του Γ1Α: ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΙΑΝΝΑΡΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΓΙΑΝΝΕΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑΣ ΓΚΙΩΝΗ ΜΙΧΑΗΛ ΓΚΟΥΝΤΑΝΗ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑΣ-ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΓΟΝΤΙΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΑΛΕΖΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ