ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Advertisements

Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Κωδικοποίηση και επεξεργασία ποιοτικών δεδομένων
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
1 Ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων Περιλαμβάνουν Ο ερευνητής πρέπει να ελέγξει λογικά τις συγκεντρωθείσες πληροφορίες των ερωτηματολογίων καθώς και την.
Εύη Καβαλάρη Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Πώς γράφουμε μια εργασία -Project
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Διδακτική Πληροφορικής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΑΘΗΜΑ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Παρατηρήσεις 1ης Εργασίας – Οδηγίες Εκπόνησης 2ης Εργασίας
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Διδακτική της Πληροφορικής
Μελλοντικές Προκλήσεις στην Επιστήμη και Μηχανική του Περιβάλλοντος
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Προσχολική Παιδαγωγική
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Δομή ερευνητικής εργασίας
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Φροντιστηριακό μάθημα «Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας»
Δημιουργία σεναρίου.
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Προσχολική Παιδαγωγική
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ II ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΙΔΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΑ 2016

ΕΞΩΦΥΛΛΟ Πανεπιστήμιο – Σχολή - Τμήμα Μάθημα Διδάσκων Τίτλος Εργασίας Πανεπιστήμιο – Σχολή - Τμήμα Μάθημα Διδάσκων Τίτλος Εργασίας Ατομικά Στοιχεία μελών ομάδας Υπεύθυνος Εργασίας Τόπος & Χρονολογία

ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΕΣ Φ.Ε. & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ & ΕΠ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΔΙΔΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β (κ.ο.κ.) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β ΠΕΡΙΛΗΨΗ Κείμενο 20 γραμμών όπου περιέχει το σύνολο της ερευνητικής διαδικασίας και την ουσία των ευρημάτων και των συμπερασμάτων

ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΕΣ Φ.Ε. & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ & ΕΠ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΔΙΔΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β (κ.ο.κ.) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ακριβής αριθμημένη παράθεση των τίτλων καθώς και των ενοτήτων / υποενοτήτων με τους αριθμούς των σελίδων τους

ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΕΣ Φ.Ε. & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ & ΕΠ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΔΙΔΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β (κ.ο.κ.) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β ΕΙΣΑΓΩΓΗ Κείμενο 20-30 γραμμών όπου διατυπώνονται με σαφήνεια ο στόχος της εργασίας, η μέθοδος και η διαδικασία

ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Φ.Ε. & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Έννοιες (2σελ): Αναφορά στις έννοιες, τις αρχές και τα φαινόμενα που διέπουν τη γνωστική περιοχή που μελετάμε Αναπαραστάσεις(1σελ): Επισκόπηση της βιβλιογραφίας που αφορά τις ιδέες των μαθητών για το συγκεκριμένο φαινόμενο ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΕΣ Φ.Ε. & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ & ΕΠ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΔΙΔΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β (κ.ο.κ.) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β

ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΕΣ Φ.Ε. & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ & ΕΠ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΔΙΔΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β (κ.ο.κ.) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β Η ΕΡΕΥΝΑ Ερωτήματα & Επ. Απαντήσεις: Απάντηση των ερωτημάτων σύμφωνα με τη βιβλιογραφική επισκόπηση που έχετε κάνει

ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η ΕΡΕΥΝΑ Δείγμα (Πόλη, Νηπιαγωγείο, Αριθμός Νηπίων, Ηλικία, Φύλο, Χρονολογία) Συνθήκες Συνέντευξης: Περιβάλλον συνεντεύξεων, Χώρος, ό,τι εμπλέκεται ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΕΣ Φ.Ε. & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ & ΕΠ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΔΙΔΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β (κ.ο.κ.) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β

ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ταξινόμηση Δεδομένων: Απαντήσεις των νηπίων σε κείμενο διαλόγου* Ομαδοποίηση δεδομένων – μοντελοποίηση: Κατηγορία κυρίαρχης άποψης εάν αυτή προκύψει ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΕΣ Φ.Ε. & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ & ΕΠ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΔΙΔΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β (κ.ο.κ.) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β

ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Σύγκριση δεδομένων: Σύγκριση των απαντήσεων των νηπίων του δείγματος με εκείνων της βιβλιογραφίας Πιθανές ερμηνείες: Ερευνητικά σχόλια σχετικά με τις απαντήσεις και αιτιολόγησή τους για την προέλευση των ιδεών τους ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΕΣ Φ.Ε. & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ & ΕΠ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΔΙΔΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β (κ.ο.κ.) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β

ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Σχεδιασμός δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία του συγκεκριμένου φαινομένου , έννοιας ή αρχής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Περιεχόμενα: Στόχοι, Υλικά & Μέσα, Περιγραφή διαδικασίας, Ενδεικτικές ερωτήσεις Νηπιαγωγού, Ενέργειες Νηπιαγωγού, Μύθοι, Αξιολόγηση ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΕΣ Φ.Ε. & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ & ΕΠ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΔΙΔΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β (κ.ο.κ.) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β

ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Συμπεράσματα έρευνας Συνθήκες Έρευνας Προτάσεις Παρατηρήσεις ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΕΣ Φ.Ε. & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ & ΕΠ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΔΙΔΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β (κ.ο.κ.) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β

ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΕΣ Φ.Ε. & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ & ΕΠ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΔΙΔΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β (κ.ο.κ.) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Αναφορά σε οτιδήποτε χρησιμοποιήσατε ως πηγή για την εργασία (Βιβλία, Άρθρα, Ιστότοποι)

ΚΥΡΙΟ ΣΩΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Παράρτημα Α: Ερωτηματολόγιο (e-class) Παράρτημα Β: Συγκεντρωτικός Πίνακας Παράρτημα Γ: Ζωγραφιές , Φωτογραφίες ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΕΣ Φ.Ε. & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ & ΕΠ. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗ – ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΔΙΔAΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Α ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β (κ.ο.κ.) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β