Γνωριμία με το περιβάλλον Βασικές δυνατότητες/λειτουργίες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Εισαγωγή στις Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Λυκείου Κεφ. 4 Λογισμικό Συστήματος
EPL003: Επιστήμη της Πληροφορικής και Πληροφοριακά Συστήματα
Το πρόγραμμα Turbo Pascal TPW1.5
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
Το υλικό του Υπολογιστή
ΕΠΛ002: Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Προηγμένοι Μικροεπεξεργαστές 2006 – 2007 Παρουσίαση Projects.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Το Υλικό Μέρος του Υπολογιστή
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
Εισαγωγή στη .net Visual C++
«EGG BOX» CONTROL SYSTEM
ΜΑΘΗΜΑ: ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Κ. ΛΑΖΟΣ - Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Τρίτη, 14 Απριλίου 2015Τρίτη, 14 Απριλίου 2015Τρίτη, 14 Απριλίου 2015Τρίτη, 14 Απριλίου 2015Τμ.
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Λυκείου Κεφ. 4 Λογισμικό Συστήματος
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
Τσιρογιάννης Νίκος-Μαργαρίτης Βασίλης
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
Lab 2 Γνωριμία με το περιβάλλον Βασικές δυναότητες/λειτουργίες.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
Lab 3 Εξοικείωση με μετάφραση C σε Assembly Πρώτη γνωριμία με εντολές Assembly.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 1 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: WINDOWS XP ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Lab 6. Άσκηση: Πράξεις σε πίνακες Κατεβάστε από το eclass την άσκηση Lab_example_maxmin από τον κατάλογο Lecture_Keramidas Γεμίζει 12 θέσεις μνήμης (ξεκινώντας.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας: Κατασκευή διδακτικού πακέτου προσομοίωσης των μηχανικών ταλαντώσεων.
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Εισαγωγή στο λογισμικό & αρχική περιήγηση
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Έλεγχος LED μέσω του Slide Bar
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Πληροφοριακά Συστήματα στα Τουριστικά Επαγγέλματα
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
Tkinter Γραφικά στην Python.
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
Το Υλικό του Υπολογιστή
TO BIOS βρίσκεται στην μητρική πλακέτα και τα αρχικά του σημαίνουν: Βασικό Σύστημα Εισόδου-Εξόδου.
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
Λειτουργικά Συστήματα
Λειτουργικά Συστήματα
ΗΥ565 Συστήματα Διαχείρισης Διεργασιών
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΛΑΜΠΤΗΡΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γνωριμία με το περιβάλλον Βασικές δυνατότητες/λειτουργίες Lab 2 Γνωριμία με το περιβάλλον Βασικές δυνατότητες/λειτουργίες

Βασική Συνδεσμολογίας – Blinky Παράδειγμα Συνδεσμολογείστε την πλακέτα όπως φαίνεται στην εικόνα Κατεβάστε το project Blinky από το eclass Εκκινήστε την εφαρμογή Είτε από το desktop Είτε από το file Κατανόηση των πλήκτρων Κατανόηση της λειτουργίας της πλακέτας με βάση των κώδικα

Λειτουργία απασφαλμάτωσης - Debugging Είσοδος σε debug mode με το πλήκτρο Εξοικείωση με τα βασικά παράθυρα: Disassembly, Registers Εξοικείωση με τις λειτουργίες: Breakpoints: 2 hardware Δυνατότητα να παγώσουμε την εκτέλεση του κώδικα σε όποιο σημείο του επιθυμούμε Δυνατότητα επισκόπησης κατάστασης επεξεργαστή/μνήμης/ΙΟs. Σε ποιες εντολές Assembly αναλύεται η εντολή led_count = LED_GetCount(); Πόση μνήμη καταλαμβάνει η συνάρτηση while (1)

Watch και Memory Windows Εργαλεία παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο περιεχομένων μνήμης και μεταβλητών Watch window Εισάγετε την μεταβλητή led_count Επιλογή  Δεξί κλίκ  Add ‘led_count’ to …. Παρακολουθείστε την εξέλιξη των περιεχομένων της μεταβλητής Που αποθηκεύεται σε επίπεδο assembly η μεταβλητή; Εισάγετε την μεταβλητή button_state Σε ποιο τρόπο λειτουργίας βρήσκεται ο επεξεργαστής μας; Σε ποιο επίπεδο προτεραιότητας είναι ο κώδικάς μας;

Άσκηση 1 Τροποποιείστε τον κώδικα έτσι ώστε Αν το user button είναι πατημένο να αναβοσβήνει το κόκκινο led Αν το user button δεν είναι πατημένο να αναβοσβήνει το πράσινο led

Άσκηση 2 Σε κάθε πάτημα να αλλάζει χρώμα