ΜΥΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ Μυϊκή διάταση έχουμε όταν με κάποιες ειδικές ασκήσεις διατείνουμε συγκεκριμένους μύες για να αυξήσουμε το μήκος τους.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Advertisements

ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ 2013/2014
ΦΥΣΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΝΩ ΑΚΡΩΝ
Άσκηση Η άσκηση μπορεί να έχει πολλές μορφές και για αυτόν τον λόγο ο καθένας μπορεί να διαλέξει τον τύπο που ταιριάζει καλύτερα στον τρόπο ζωής του. Σε.
ΦΤΕΡΑ –ΑΝΩ ΠΛΑΤΗ Η ΠΛΑΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΒΑΘΟΣ
Προπόνηση Doggcrap 1 (Dante Trudel)
Είναι η καλύτερη άσκηση..?? Είναι επικίνδυνη άσκηση…?
ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΡΑΒΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ.
AΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΥΙΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΜΥΪΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
MYIΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΔΙΑ: Τετρακέφαλοι: 4 κεφαλές (ορθός-εσω-εξω-μέσος)
Εργασίες ατομικές ή ανά δύο Προθεσμία 8/1/2013
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 3.
ΕΙΔΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
Movement Studies 2011 Verveniotis P.
Μύες: τεστ δύναμης και ελαστικότητας
Διάλεξη 13η Πολιομυελίτιδα - Ακρωτηριασμοί
Μύες: τεστ δύναμης και ελαστικότητας
Δεδομένα σχετικά με τον πόνο και τον τραυματισμό!
ΕΠΙΛΗΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ – ΘΕΣΗ ΑΝΑΝΗΨΗΣ
Σωστές θέσεις και στάσεις του σώματος Χατζηνικολάου Αλκιβιάδης
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑLZHEIMER
Ποδοκνημική & Άκρος Πόδας Αξιολόγηση 2
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
Ανατομία Οσφυϊκή Μοίρα Σπονδυλικής Στήλης Νεύρα Ελευθερία Θωμαΐδου, Pt
Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία Μαθήτρια: Ευγενία Νικολέτου.
Γιατί πρέπει να έχουμε σωστή στάση του σώματος
1o ΓΕΛ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
MYΪΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Από ποιους πρέπει να χρησιμοποιούνται
Επιπτώσεις στην Ψυχολογία  Μειώνει το στρες  Ενισχύει την ευεξία  Συντελεί στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης  Οδηγεί πιο κοντά στη φύση  Αυξάνει.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ ΦΑΤΟΥΡΟΣ Γ. ΙΩΑΝΝΗΣ, Ph.D.
Υπεύθυνη καθηγήτρια Ιντζιάδου Γεωργία Τμήμα Α project 4
Κατάγματα και αποκατάσταση
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD
Μάλαξη με δακτυλική πίεση (trigger point)
Τι είναι τα αναβολικά στεροειδή; Τα αναβολικά στεροειδή είναι συνθετικά παράγωγα της τεστοστερόνης. Στους άντρες, η τεστοστερόνη παράγεται από τους όρχεις.
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΩΜΟΣ-ΒΡΑΧΙΟΝΑΣ Μύες βραχίονα Επιμέλεια: Βασίλειος Πρωτογέρου
Μυϊκό Σύστημα Μύες άνω και κάτω άκρου Μύες περινέου
ΜΗΡΟΣ ΠΑΥΛΟΣ Γ. ΚΑΤΩΝΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Προληπτική Φυσικοθεραπεία σε χώρους εργασίας Κων/νος Φουσέκης Καθηγητής εφαρμογών.
Διάστρεμμα Στέφανος Πατεράκης - Φυσικοθεραπευτής ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κουφός Αντώνης Καθ.Φ.Α.- Δρομέας
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύδη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
ΜΥΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 2016.
Προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Μάθημα 059 Εξατομικευμένη άσκηση
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
ΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Παπαπαντελής Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Project B3 Τορομάνι Εριόνα Τσεσμετζή Μαρία-Ζωή Τσιπώτη Μαρία
Άθληση και μαθητής Η ομάδα εργασίας μας ανέλαβε να ασχοληθεί με τη σημασία της άθλησης στη ζωή των μαθητών και τις θετικές επιπτώσεις της άθλησης στη.
Άσκηση και υγεία Αγγελική καστρή.
ΚΑΡΔΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Μυϊκή κράμπα (muscle cramp)
Το διαδίκτυο έχει ρίζες παντού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΥΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ Μυϊκή διάταση έχουμε όταν με κάποιες ειδικές ασκήσεις διατείνουμε συγκεκριμένους μύες για να αυξήσουμε το μήκος τους.

Στο βιβλίο φυσικής Αγωγής στο 3ο κεφάλαιο θα βρείτε πληροφορίες για την αξία των μυϊκών διατάσεων

Την ηλεκτρονική μορφή του βιβλίου Φυσικής Αγωγής μπορείτε να την βρείτε στα διαδραστικά σχολικά βιβλία και συγκεκριμένα στη διεύθυνση http://ebooks.edu.gr/

ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ; Όταν ένας μυς γυμνάζεται, ναι μεν δυναμώνει και αυξάνεται ο όγκος του, αλλά συγχρόνως μικραίνει σε μήκος, κονταίνει. Με τις μυϊκές διατάσεις προσπαθούμε να φέρουμε τους μύες στο κανονικό τους μήκος

Πότε κάνουμε μυϊκές Διατάσεις; Μυϊκές διατάσεις κάνουμε στην αρχή της προπόνησης μετά το ζέσταμα για να προφυλαχτούμε από τραυματισμούς, αλλά και στο τέλος της προπόνησης για να επαναφέρουμε το σωστό μήκος των μυών.

Μία καλή καθημερινή συνήθεια Μπορούμε να αποφύγουμε πολλά προβλήματα μυοσκελετικής φύσεως αν υιοθετήσουμε επί καθημερινής βάσεως ένα πρόγραμμα διατάσεων, διάρκειας 10 λεπτών.

Μία από τις τεχνικές των διατάσεων είναι να διατείνουμε τον μυ μέχρι το σημείο που αρχίζει να τραβάει και μένουμε σ’ αυτό το σημείο για κάποιο διάστημα, πχ 12-15 δευτ.

Ένα πρόγραμμα διατάσεων περιλαμβάνει τις βασικές μυϊκές ομάδες, δηλ: μύες ποδιών, χεριών, κορμού.

Μύες ποδιών Δικέφαλος Μηριαίος Δείτε εδώ βίντεο για διάταση του Δικέφαλου μηριαίου.

Μύες ποδιών Γάμπες (Γαστροκνήμιος) Δείτε εδώ βίντεο για διάταση του Γαστροκνήμιου

Μύες ποδιών Τετρακέφαλος Δείτε εδώ βίντεο για διάταση του τετρακέφαλου

Μύες ποδιών Λαγονοψοΐτης

Μύες χεριών Δικέφαλος Βραχιόνιος

Μύες χεριών Τρικέφαλος Βραχιόνιος

Μύες κορμού Κοιλιακοί

Μύες κορμού Μύες ράχης