PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ 2013-2014.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Advertisements

Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ 2013-2014

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Στάση απέναντι στη ζωή Θέληση για ανάπτυξη, ηγεσία, Ανάληψη πρωτοβουλίας, Επαγγελματική επιτυχία Και κοινωνική καταξίωση

Σκοπός Σκοπός της εργασίας μας, είναι να μάθουμε για την επιχειρηματικότητα. Επιχειρηματικότητα είναι η προσπάθεια μετατροπής της πρωτοβουλίας, σε αποτέλεσμα και από αυτήν την διαδικασία να προκύψει και οικονομικό κέρδος. Τα βήματα της είναι: η Καινοτομία, η Ηγεσία, η διαχείριση και η ανάπτυξη της πρωτοβουλίας. Στην χώρα μας η επιχειρηματικότητα, θεωρείται πως πρέπει να ενταχθεί στην εκπαίδευση καθώς βοηθάει στην οικονομία, την ανάπτυξη, την παιδεία, την κοινωνία. Ο κύριος λόγος ένταξης, είναι η διαπίστωση πως η επιχειρηματικότητα σε συνάρτηση με άλλους παράγοντες, ευνοεί την οικονομική ανάπτυξη μιας χώρας.

Τα μέσα που χρησιμοποιήσαμε για να επιτύχουμε αυτήν την εργασία ήταν: το internet, τα βιβλία, ο καταιγισμός ιδεών και οι συζητήσεις μεταξύ των ομάδων.

Τα Αποτελέσματα

Ο ανταγωνισμός εκφράζει το κατά πόσο το προϊόν μιας εταιρείας ζητείται από τους καταναλωτές σε αντίθεση με άλλο ή άλλα προϊόντα και με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζει μερίδιο της αγοράς με το οποίο η επιχείρηση επιβιώνει και αναπτύσσεται.

Η ανταγωνιστικότητα ανάμεσα σε δύο ή και παραπάνω επιχειρήσεις, εξαρτάται πρωτον από το είδος του προϊόντος, την τιμή του, την ποιότητά του, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, την εξυπηρέτηση μετά την πώληση, την έγκαιρη εξυπηρέτηση της αγοράς κ.ά. Δεύτερον, από την τεχνολογία, δηλαδή για να καταφέρει μια εταιρεία να προωθήσει ένα νέο προϊόν στην αγορά, χρειάζεται νέα τεχνολογία ή και ακόμα να συνδυάσει τις υπάρχουσες τεχνολογίες με κάποιον διαφορετικό και πάντα καινούργιο τρόπο.

Τέλος, όταν ο ανταγωνισμός υπάρχει χωρίς στρεβλώσεις και παρεμβάσεις σε αυτόν τότε ο επιχειρηματίας έχει έναν «υγιή» ανταγωνισμό, χωρίς δηλαδή να φοβάται για τίποτα από κανέναν. Η επιχειρηματικότητα δεν μπορεί να ανθίσει μέσα σε ένα περιβάλλον με παρεμβάσεις, διαπλοκές, στρεβλού ανταγωνισμού και μαύρου χρήματος με αυτά και πολλά άλλα μία επιχειρηματικότητα δεν οδηγείται στην άνθιση αλλά στο σάπισμα της.

Το επιχειρηματικό σχέδιο είναι ένα απαραίτητο εργαλείο, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για την αναβάθμιση μιας υπάρχουσας επιχείρησης,όσο και για έναν αποτελεσματικό προσχεδιασμός, μιας νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Το επιχειρηματικό σχέδιο αποτελεί για έναν επιχειρηματία σημείο αναφοράς για την πρόοδο της επιχείρησης και εάν έχει εκπληρώσει τους στόχους τους οποίους έχει θέσει.

ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ Την δομή και την οργάνωση της επιχείρησης. Μπορούμε να δούμε ποια κατάσταση επικρατεί στην αγορά και το γενικότερο οικονομικό περιβάλλον. Με ποιά στρατηγική μπορούν να υλοποιηθούν οι στόχοι της επιχείρησης και ποια είναι τα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης. Εντοπίζει το μέγεθος της απαιτούμενης χρηματοδότησης καθώς και την πιθανότητα εξωτερικής επένδυσης. Διευκολύνει τους χρηματοδότες να εκτιμήσουν το μέγεθος του εγχειρήματος και βελτιώνει την διοικητική ικανότητα του επικεφαλής της επιχείρισης.

Επίπεδα σχεδίου μάρκετινγκ Στρατηγικό Επιλογή Αγοράς στόχου Καθορισμός Πρότασης αξίας Ανάλυση των ευκαιριών της αγοράς Τακτικό Χαρακτηριστικά Προϊόντος Προώθηση Προβολή Εξυπηρέτηση

Παράγοντες που επηρεάζουν τη στρατηγική μάρκετινγκ

Η διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού

Ανάλυση SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές

Στοιχεία Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Γνωστοί στην αγορά – (μεγάλη επιχείρηση) Περισσότερο ευέλικτοι (μικρή) Καλό δίκτυο συνεργατών Καλή Εικόνα Αδυναμίες Μικρό περιφερειακό ιατρείο σε σχέση με τον ανταγωνισμό Κακή εικόνα σε ότι αφορά την ποιότητα Ανεπαρκές δίκτυο συνεργατών

Στοιχεία Ανάλυσης SWOT Ευκαιρίες Δυνατότητα συνεργασίας (οικονομίες κλίμακας) Τεχνολογική καινοτομία που επιτρέπει την καλύτερη διάγνωση, αναίμακτη αντιμετώπιση μιας ασθένειας Απειλές Συνεργασία «ανταγωνιστών» με στόχο την δημιουργία ενός κέντρου

Διατύπωση στόχων - Οι στόχοι πρέπει να έχουν ιεραρχηθεί – Οι αντικειμενικοί στόχοι πρέπει να εκφράζονται ποσοτικά – Οι στόχοι πρέπει να είναι ρεαλιστικοί – Οι αντικειμενικοί στόχοι πρέπει να έχουν συνέπεια

Στρατηγική του μείγματος μάρκετινγκ

Τα τέσσερα P του μείγματος μάρκετινγκ

Το μείγμα μάρκετινγκ και ο πελάτης Τα τέσσερα C • Λύση για πελάτη (customer solution) • Κόστος για πελάτη (cost) • Άνεση (convenience) • Επικοινωνία (communication) Τα τέσσερα Ρ • Προϊόν (product) • Τιμή (price) • Τόπος (place) • Προώθηση (promotion)

Διατύπωση Σχεδίου Μάρκετινγκ - Προϊόν

Συνιστώσες της προσφοράς σας

Κύκλος Ζωής Προιόντος

Αλήθειες για τον κύκλο ζωής • Τα προϊόντα έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής. • Οι πωλήσεις κάθε προϊόντος περνάνε από διακεκριμένες φάσεις . • Τα κέρδη αυξάνονται και μειώνονται στις διαφορετικές φάσεις. • Τα προϊόντα χρειάζονται διαφορετικές στρατηγικές μάρκετινγκ, οικονομικές, παραγωγής, προμηθειών, και ανθρώπινων πόρων σε κάθε στάδιο.

Διάγραμμα νεκρού σημείου

Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Σταυρούλα Ι. Μανιάτη ΤΕΛΟΣ