Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Advertisements

Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 17: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 1: Γραμματικός και συντακτικός σχολιασμός στίχων 1-48 της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
6 ο ΓΕΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: Το Θέατρο του Δρόμου μια Τέχνη με Ιστορία και Διάρκεια στο Χρόνο. Σχολικό Έτος: Υπεύθυνη καθηγήτρια:
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης Ενότητα 16: Ερμηνευτικές παρατηρήσεις στίχων της Μήδειας Μενέλαος Χριστόπουλος Τμήμα Φιλολογίας.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (ΕΠΠΑΙΚ) ΜΑΘΗΜΑ: Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα (Ε) YΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
Παρθενώνας: ένας ναός για την Αθηνά, το σύμβολο μιας πόλης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΦΑΙΑΚΙΔΑ: ΕΝΟΤΗΤΑ 11 ζ Η Φαιακίδα αποτελεί ένα επεισόδιο της ενότητας του “Νόστου” της Οδύσσειας (αγώνας του Οδυσσέα να επιστρέψει στην Ιθάκη).
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
ΜΥΛΟΙ.
«Το αλφαβητάρι της Ιλιάδας»
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Συμβουλές για καλύτερες παρουσιάσεις στο Powerpoint..
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Παρουσιάζουν οι : Αποστόλης Τσιριβάκος Βασίλης Χουβαρδάς από το Ε2
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
Συνηρημένα ρήματα σε –αω (ενεργητική & μέση φωνή)
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
Ζωγράφου Αθηνά (ΠΕ02)-Κοπατσάρη Γεωργία (ΠΕ03)
Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2016 ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ.
Αρχαίο Ελληνικό Δράμα: Ευριπίδης
Δημιουργική εργασία ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Σερφάροντας σοφά Πρόγραμμα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο Τάξη Α’
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
Η παρουσίαση αυτή ίσως προκαλέσει συζήτηση με το κοινό από την οποία θα προκύψουν ενέργειες. Χρησιμοποιήστε το PowerPoint για να καταγράψετε τις ενέργειες.
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
МИФ ғылымына саяхат Интелектуалды шоу.
Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως Στροβόλου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας Προσωπικότητα ομιλητή Γενικότερη επιστημονική κατάρτιση Ικανότητα στο χειρισμό του λόγου, φυσική φωνή – άρθρωση – ρυθμός – γλώσσα σώματος Βλέμμα σε όλο το ακροατήριο, κατά το δυνατό λιγότερο σε σημειώσεις/διαφάνειες - ενθουσιώδης, δυναμικός, άνετος Να κατέχει το θέμα, να εμπνέει εμπιστοσύνη, να είναι ευέλικτος, να μην τα χάνει Να έχει ενδιαφέρον και αγάπη γι΄αυτό που κάνει

Να δίνει ευκαιρίες για ερωτήσεις και συμμετοχή Να χρησιμοποιεί παραδείγματα Να έχει πλούσια εποπτικά μέσα Να δημιουργεί άνετο και φιλικό κλίμα. Όχι υπεροπτικά ή εγωιστικά Να έχει υπομονή, ανοχή και αγάπη σε όλους τους ακροατές Να ενισχύει τη συμμετοχή όλων ανάλογα με το χαρακτήρα τους Η γλώσσα να είναι ανάλογη με το ακροατήριο Να γίνεται επεξήγηση ορολογίας και εννοιών

Τεχνική ερωτήσεων Γλωσσικά και λογικά σωστή Ξεκάθαρη και κατανοητή Όχι διπλή και αλυσιδωτή Όχι αντιψυχολογικές και αντιπαιδαγωγικές ερωτήσεις Όχι ερωτήσεις που αιφνιδιάζουν Ερωτηματική αντωνυμία στην αρχή Στην αρχή απευθύνεται σε όλους Ανάλογη με το επίπεδο Χρόνος για απάντηση Ενίσχυση της απάντησης ή εμπλουτισμός

Η συμβολή των αισθήσεων στη μάθηση Ο προφορικός λόγος μόνος του δεν αρκεί για να σχηματισθούν οι σωστές παραστάσεις Οι αισθήσεις μας παίζουν σημαντικό ρόλο Έρευνες έχουν δείξει ότι: 83% αντιλαμβανόμαστε με την όραση 11% >>> με την ακοή 1.5% >>> με την αφή 1% >>> με τη γεύση

Έρευνες αποδεικνύουν ότι διατηρούμε: 30% από όσα είδαμε 20% από όσα ακούσαμε 10% από όσα διαβάζουμε 60% από όσα είδαμε & συγχρόνως μας εξηγήθηκαν Στάθμη εκπαίδευσης Λόγος & βιβλία Πειράματα Ε.Μ.Δ. Στοιχειώδης 20% 10% 70% Μέση 30% 50% Ανωτάτη

Διαδραστική διάλεξη – Χρήση Εποπτικών μέσων διδασκαλίας (1) Έντυπο υλικό – φυλλάδια: μετάδοση συμπυκνωμένης γνώσης, ελαχιστοποίηση περιττών πληροφοριών, μορφοποίηση κειμένου με επικεφαλίδες και διαφορετικά χρώματα, χρήση διαγραμμάτων-πινάκων, παραπομπές για συμπληρωματικές πηγές Πίνακας: με μαρκαδόρους, αναλυτική λύση προβλημάτων, χρήση σκίτσων / διαγραμμάτων, πληροφορίες ορατές από όλους, απώλεια οπτικής επαφής κατά τη γραφή

Διαδραστική διάλεξη – Χρήση Εποπτικών μέσων διδασκαλίας (2) Διαφάνειες (powerpoint): δυνατότητα παροχής μεγάλου όγκου πληροφοριών, χρήση εικόνων-διαγραμμάτων-πινάκων, οι διαφάνειες κατά το δυνατόν επιγραμματικές (μην προσπαθείτε να παρουσιάσετε όλα όσα λέτε), με εμφανή γραμματοσειρά, κάθε διαφάνεια να προβάλλεται για αρκετό χρονικό διάστημα Προβολή video: επίδειξη περιστατικών και τεχνικών, ενίσχυση ρεαλισμού, αύξηση ενδιαφέροντος, πλούτος πληροφοριών, συνοδεύεται απαραίτητα από ερωτήσεις, επεξηγήσεις, συζήτηση και σχολιασμό (να μη μετατρέπονται οι εκπαιδευόμενοι σε παθητικούς δέκτες και ο εκπαιδευτής σε περιττό πρόσωπο)

Πλεονεκτήματα Εποπτικών μέσων διδασκαλίας Διεγείρουν το ενδιαφέρον των μαθητών Προσφέρουν αληθινές & ορθές εμπειρίες Ενισχύουν την μονιμότητα της μαθήσεως Κάνουν την διδασκαλία πιο παραγωγική Προάγουν την αυτενέργεια Διευκολύνουν τους μαθητές να κρατούν σημειώσεις Διατηρούν παραστάσεις για μεγάλο χρονικό διάστημα Μόνο με το λόγο 70% διατηρούν τα διδαχθέντα για 3 ώρες & 10% μετά 3 ημέρες Μόνο με εικόνες 72% μετά 3 ώρες & 20% μετά 3 ημέρες Ε.Μ.Δ. 85% μετά 3 ώρες και 65% μετά 3 ημέρες

Κριτήρια για σωστά μέσα διδασκαλίας Απλότητα στη σύνθεση. Το Ε.Μ.Δ. να μιλάει μόνο του, να μην έχει ανάγκη επεξηγήσεων Ευαναγνωστότητα στα κείμενα Τονίζουμε τα κεντρικά σημεία Να είναι ταυτισμένα με τους σκοπούς του μαθήματος Να υποβοηθούν τη διδασκαλία στη διασάφηση των εννοιών Να είναι πλουσιώτερα από την εικονογράφηση του εγχειριδίου Να είναι φροντισμένα & καλοδιατηρημένα Να είναι σύγχρονα