ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Χρήση 3D ΔΕΠ για την Υποστήριξη Συνεργασίας στο Πλαίσιο Δραστηριοτήτων Μάθησης ΕΤΠΕ ’04, Αθήνα, 2 Οκτώβρη 2004, 1 Χρήση Τρισδιάστατων Δικτυακών Εικονικών.
13 / 02 / 04ΓΓΕΤ1 Γενική Γραμματεία Ερευνάς & Τεχνολογίας Διευθυνση Τεχνολογικής Ανάπτυξης Παρουσίαση : Β. Τσούλκας.
Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης και Βιβλιοθήκες Εργασία στο πλαίσιο του μαθήματος Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Χαρά Ζαρβαλά Κέρκυρα, Ιανουάριος 2005.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Nr. -1 © Stadtbibliothek am Salzstadel, Rosenheim 2005Susanne Delp Ένα σπίτι για τα παιδιά.
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Ηλεκτρονική Μάθηση.
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Μέλη τις Ομάδας Καρασιώτος Θοδωρής Καψιώτης Ιωάννης Μπασάρι Ερίκος Τσιτσιρίκης Απόστολος.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η επιστήμη του Web.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
WebCT Γιατί δημιουργήθηκε το WebCT; Τι είναι το WebCT; Οργάνωση WebCT Εργαλεία διαχειριστή/μαθητή Σχεδιαστική διεπαφή Ακαδημαϊκή απόδοση και αποδοχή.
Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στο εκπαιδευτικό έργο της Ναυτικής εκπαίδευσης Λιώτσιος, Κων/νος, B.Sc, Ph.D. (Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ) ΑΕΝ Μακεδονίας
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Δραστηριότητα ενότητας 6 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα φιλόλογος ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ CMS-LMS.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 4: Δίκτυα Υπολογιστών Λέξεις Κλειδιά: Δίκτυο υπολογιστών (Computer Network), πόροι δικτύου, τοπικό δίκτυο (LAN), δίκτυο ευρείας περιοχής.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ E-LEARNING ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Τι είναι το E-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED..
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Εργαλεία μάθησης Ομαδική εργασία φοιτητών ΠΤΝ
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ E-LEARNING ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ επιλογή χρόνου & τόπου μελέτης Εξατομικευμένη διδασκαλία Πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών Αποφυγή μετακινήσεων Επικοινωνία μεταξύ πολλών προσώπων ταυτόχρονα Ευκολία αξιολόγησης Ευκολία παρακολούθησης προόδου Δημιουργία κοινοτήτων μάθησης Εξοικονόμηση πόρων Κ.λπ…

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ Δυσκολία εξοικείωσης Απαιτεί Η/Υ & Διαδίκτυο Έλλειψη διαπροσωπικής επαφής Εγείρει θέματα κοινωνικής φύσεως (ανισότητες, κ.λπ.) Κ.λπ….

E-LEARNING ΣΥΝΩΝΥΜΟΙ ΟΡΟΙ ONLINE LEARNING COMPUTER-BASED LEARNING(CBT) WEB-BASED TRAINING(WBT) ONLINE RESOURCE-BASED LEARNING(ORBL) NETWORKED COLLOBORATIVE LEARNING(NCL) COMPUTER-SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING(SCL)

1. Τι είναι το Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης;

1. Τι είναι το Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης; Α. Είναι ένα σύστημα που έχει ενσωματωμένες υπηρεσίες όπως: δημιουργία και παροχή διαδικτυακού υλικού επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των χρηστών διαχείριση υποσυστημάτων Β. Ένα τέτοιο σύστημα: ενσωματώνει βασικές διαδικτυακές λειτουργίες παρέχει ένα ομοιογενές σύστημα στους εκπαιδευτικούς & τους δημιουργούς εκπαιδευτικού υλικού προωθεί την ανταλλαγή και την κινητικότητα των εκπαιδευτικών πηγών.

2. Γιατί να χρησιμοποιήσω ένα ΣΔΜ (Ι);

2. Γιατί να χρησιμοποιήσω ένα ΣΔΜ (Ι); ευελιξία τόπου και χρόνου μεγάλος αριθμός συμμετεχόντων μπορώ να μοιραστώ και να ξαναχρησιμοποιήσω τις πηγές άλλων άμεση συνεργασία με άτομα με τα ίδια ενδιαφέροντα ενισχύει τη μαθητοκεντρική και συμμετοχική μάθηση μείωση του φόρτου εργασίας για τον εκπαιδευτικό

3. Γιατί να χρησιμοποιήσω ένα ΣΔΜ (ΙΙ); υποκαθιστά πολλές δραστηριότητες που γίνονται στην τάξη είναι κάτι περισσότερο από συλλογή ασκήσεων διευκολύνει την επικοινωνία και την επαναροφοδότηση που είναι κλειδί για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση βοηθά διαφορετικά είδη μάθησης (συνεργατική, με διαδικτυακό διάλογο, μαθητοκεντρική, μέσω χρήσης πηγών, κ.λπ.)

4. Παραδείγματα ΣΔΜ

4. Παραδείγματα ΣΔΜ Α. Προγράμματα Εταιριών WebCT - http://www.webct.com/ Blackboard http://www.blackboard.com Lotus Learning Space http://www.lotus.com/home.nsf/welcome/learnspace TopClass - http://www.wbtsystems.com/ Virtual-U - http://www.vlei.com/ COSE - http://www.staffs.ac.uk/COSE/ Β. Προγράμματα Ανοιχτού Λογισμικού ECLass, που βασίζεται στο Claroline πλέον Dokeos. Moodle (www.moodle.org) που χρησιμοποιούμε εμείς

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ http://eclass.aspete.gr/ http://e-learning.sch.gr/ http://eclass.sch.gr/ http://bscl.fit.fraunhofer.de/en/login.html http://free.openeclass.org/ (liovasjim 123456 Kleriliova toeeraklZfZ)