Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Προβλήματα που διαπιστώθηκαν από την εφαρμογή των αρχών του συμπεριφορισμού Χριστίνα Σολομωνίδου Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Π.Θ.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Διδακτικοί στόχοι.
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Διατύπωση Λειτουργικού Ορισμού
Θεωρητικό Υπόβαθρο Αυτισμός: πρόοδος σε δομημένα πλαίσια
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Χαρακτηριστικά παιδιών αυτιστικού φάσματος
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Ομαδική εργασία Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας 3 η ομάδα Αντιπλοίαρχος (ΥΝ) Δ. Κουτσούκου Π.Ν. Πλωτάρχης Β. Σαλάτας Π.Ν. Πλωτάρχης (Ο) Χ. Αθανασούλας.
 Τι είναι;  Γιατί η γνώση είναι καλύτερα να είναι οργανωμένη;  Ποια η οργάνωση στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στα βιβλία;
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Αποτελεσματικές πρακτικές επικοινωνίας & συμπεριφοράς
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ p.Apostolos.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΖΗΣΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ - Σχεδιασμός εκπαιδευτικών στόχων
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ- ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Χαρακτηριστικά, θεμελιώδεις έννοιες και αρχές της διαθεματικής προσέγγισης.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Αναπτυξιακές διαταραχές μάθησης/ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές p.Apostolos

Δομημένη Εκπαίδευση Η δομημένη εκπαίδευση είναι απαραίτητη για τα παιδιά με αυτισμό επειδή οι δυσκολίες τους στους τομείς της κοινωνικότητας, της επικοινωνίας και της ευελιξίας της σκέψης παρεμποδίζουν τη διαδικασία της μάθησης. Όσο πιο σοβαρός είναι ο αυτισμός ή συνυπάρχει με νοητική καθυστέρηση τόσο γίνεται πιο επιτακτική η ανάγκη για δομημένη εκπαίδευση

Δομημένη Εκπαίδευση Βοηθούμε το μαθητή με αυτισμό να καταλάβει Βοηθούμε το μαθητή με αυτισμό να καταλάβει να είναι ήρεμο να μάθει καλύτερα να γίνει ανεξάρτητο να μάθει και να γενικεύσει κατάλληλες συμπεριφορές να διευρύνει τις ικανότητές του και να βελτιώσει τους τομείς των δυσκολιών του

Μεθοδολογία- Βασικές αρχές Οι βασικές αρχές πηγάζουν από: Το μέγεθος της εργασίας που έχει να εκτελέσει ο μαθητής Το είδος της εργασίας Την ολοκλήρωση της εργασίας Το επόμενο βήμα μετά το πέρας της εργασίας.

Δομημένη Εκπαίδευση Αφορά : Στην οργάνωση του περιβάλλοντος Περιβάλλοντος Στο σχεδιασμό και εφαρμογή του καθημερινού προγράμματος Στο σχεδιασμό του ατομικού συστήματος εργασίας

Οργάνωση του περιβάλλοντος Σαφή οπτικά όρια για τις διάφορες δραστηριότητες Ελαχιστοποίηση οπτικών και ακουστικών ερεθισμάτων

Το καθημερινό πρόγραμμα Η ανάρτηση του καθημερινού προγράμματος βοηθάει το μαθητή Γνωρίζει τι πρέπει να κάνει τη συγκεκριμένη στιγμή Γνωρίζει τι πρέπει να κάνει στη συνέχεια Γνωρίζει τι πρέπει να κάνει κατά τη διάρκεια της μέρας Με αυτό τον τρόπο Μειώνεται το άγχος Αν έχει ελάχιστη πρωτοβουλία, μπορεί να την αυξήσει και να κινητοποιηθεί, εάν στο πρόγραμμα μια δύσκολη ή δυσάρεστη δραστηριότητα ακολουθείται από μια ευχάριστη

Ατομικό πρόγραμμα εργασίας Κάθε μαθητής έχει το δικό του πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές του ανάγκες και που βασίζεται στις δυνατότητες του αλλά και στην αναγνώριση των δυσκολιών του

Οργάνωση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων Δραστηριότητες με τη χρησιμοποίηση ειδικών κουτιών (ΤEACCH) για την ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων. Είναι δραστηριότητες στην πιο απλή μορφή Απευθύνεται σε παιδιά που έχουν αυτισμό και με μέση και βαριά καθυστέρηση. Βοηθούν στη συγκέντρωση, στην κατανόηση και στην ανεξαρτησία

Οι δραστηριότητες των κουτιών Έλκυση ενδιαφέροντος

Οι δραστηριότητες των κουτιών Για τη συγκέντρωση, κατάκτηση βασικών εννοιών ( μέσα στο)

Οι δραστηριότητες των κουτιών Οπτικοκινητικός συντονισμός

Οι δραστηριότητες των κουτιών Διαχωρισμός και μέσα στο

Οι δραστηριότητες των κουτιών Τοποθέτησης

Οι δραστηριότητες των κουτιών Κατηγοριοποίηση

Οι δραστηριότητες των κουτιών Μαθηματικές έννοιες

Εξελικτική σειρά κατάκτησης γνωστικών και γλωσσικών εννοιών Μέσα στο Μεγάλο/μικρό Απλές ενέργειες Πάνω στο Ποιος, τι, ποιο Κάτω από Το κόκκινο χρώμα Πίσω από Το διαζευκτικό «ή», αόριστος χρόνος Το μπλέ χρώμα Πληθυντικός, όλα, άλλο ένα Αντίθετες έννοιες

Εξελικτική σειρά κατάκτησης γνωστικών και γλωσσικών εννοιών Το κίτρινο χρώμα Μέρη του σώματος, εκφράσεις προσώπου, το ρήμα «είμαι» Μπροστά από Το πράσινο χρώμα Κτητικοί τύποι Το ερωτηματικό «ποιού;» το αρνητικό «δεν είναι» Οι τύποι «γιατί;», «επειδή»