M. Πατρινόπουλος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Διδακτικά Εργαλεία.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ)
Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
. Εννοιολογικοί χάρτες.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Διαδραστικοί πίνακες ΔΠ  Ψηφιακοί λευκοί πίνακες που συνδέονται με υπολογιστή, απεικονίζουν την οθόνη του σε πραγματικό χρόνο και δέχονται απευθείας εντολές.
…Πληθώρα στοιχείων οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η γεωγραφική εκπαίδευση στη χώρα μας δεν αντιστοιχεί στο επίπεδο που της αρμόζει ούτε με βάση την εθνική προσφορά.
Αλγόριθμοι 2.1.1,
Τίτλος Ενδιάμεση Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας >. 2 Αντικείμενο της εργασίας Ο σκοπός της εργασίας είναι να κατασκευασθεί ένα σύστημα > Οδηγία: customize.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πληροφοριακές ανάγκες Διονύσης Κόκκινος, Βιβλιοθηκονόμος, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Εκπαιδευτική τεχνολογία (η Πληροφορική στην Εκπαίδευση)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΠΕ. Γιατί και πώς; Γεωργία Παντίδου, Φιλόλογος, M.Ed., Επιμορφούμενη Επιμορφώτρια Β΄ Επιπέδου ΠΑΚΕ Θεσσαλίας.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΟΛΥΜΕΣΑ
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Αλέξανδρος-Ανδρέας Κύρτσης
Στο προηγούμενο μάθημα: Ψηφιακά εκθέματα
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
«Η ανάπτυξη της τριαρχικής νοημοσύνης»
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Ενδιάμεση Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας
ΕΥΡΕΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ροή Η: Ηλεκτρονική-Κυκλώματα-Υλικά
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

M. Πατρινόπουλος

Εκπαιδευτική Τεχνολογία «η εκπαιδευτική τεχνολογία είναι μια πολύπλοκη, ολοκληρωμένη διαδικασία η οποία περιλαμβάνει ανθρώπους, λειτουργίες, ιδέες, μηχανές και οργάνωση, για την ανάλυση προβλημάτων, επινόηση, εφαρμογή, αξιολόγηση και χειρισμό λύσεων σε αυτά τα προβλήματα, όπου εμπλέκονται όλες οι πλευρές της ανθρώπινης μάθησης» και «στην εκπαιδευτική τεχνολογία οι λύσεις στα προβλήματα (δια)μορφώνονται από όλες τις πηγές μάθησης που σχεδιάζονται και/ή επιλέγονται και/ή χρησιμοποιούνται ώστε να αποκτηθεί η μάθηση, αυτές οι πηγές αναγνωρίζονται ως Μηνύματα, Άνθρωποι, Υλικά, Μηχανές/Συσκευές, Τεχνικές και Εφαρμογές...». (The association for Educational Communications and technology” (published in 1977 – Parts 1-3 of 16)) Η εισαγωγή διάφορων μορφών τεχνολογίας στην εκπαίδευση δεν είναι πρόσφατο φαινόμενο Αποκτά ευρεία έκταση κατά τις αρχές του 20ου αιώνα Την περίοδο αυτή κάνει την εμφάνισή του ο όρος «εκπαιδευτική τεχνολογία» (educational technology) M. Πατρινόπουλος

Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες Τεχνολογία Τι είναι; Ποιες είναι; Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες Ποιές είναι; Πώς τις διακρίνουμε; Πώς τις χρησιμοποιούμε; Χρειάζεται ιδιαίτερη εκπαίδευσή μας; M. Πατρινόπουλος

«Εκπαιδευτική Τεχνολογία» Μια σύνθετη και ολοκληρωμένη διαδικασία, που συμπεριλαμβάνει ανθρώπους, διαδικασίες, ιδέες, συσκευές και οργάνωση ασχολείται με την ανάλυση των προβλημάτων τα οποία αφορούν την ανθρώπινη μάθηση και ειδικότερα με τη σχεδίαση, ανάπτυξη και υλοποίηση λύσεων για τα παραπάνω προβλήματα με τη χρήση της τεχνολογίας. M. Πατρινόπουλος

Ξεκινά από τη χρησιμοποίηση τεχνολογιών και τεχνικών συσκευών στη διδασκαλία και τη μάθηση. Και περιλαμβάνει τις μεθόδους και τεχνικές για την βέλτιστη χρήση των τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία Αφορά επίσης το λόγο, τις αξίες και τα υποτιθέμενα ή πραγματικά αποτελέσματα που αντιστοιχούν σε αυτές τις πρακτικές. M. Πατρινόπουλος

Παρατηρήστε τη φωτογραφία. Τι διακρίνετε; Μπορείτε να υποθέσετε πότε και που έχει ληφθεί; M. Πατρινόπουλος

Ο μαυροπίνακας είναι εργαλείο εκπαιδευτικής τεχνολογίας; Πώς διαχειριζόμαστε την πληροφορία που παρουσιάζεται σε αυτόν; M. Πατρινόπουλος

M. Πατρινόπουλος