Τ.Ε.Α.Π.Η 25/11/2015 ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Τμήμα Αγγλικών Γυμνασίου ΣΧΟΛΗ Ι.Μ.ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ Εκπαιδευτικοί στόχοι.
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
07/09/ Διδακτική της Πληροφορικής ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης (ΕΜΕ.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
Σεμινάρια Επιθεωρητών Φιλολογικών Μαθημάτων Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012 Σόνια Κούμουρου, Σύμβουλος Λογοτεχνίας Βασιλική Σελιώτη, Φιλόλογος, Γραφείο Α.Π.
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Προσκεκλημένοι συγγραφείς στο σχολείο μας. Λειτουργεί από το σχολικό έτος αρχικά ως Λέσχη Ανάγνωσης και από το ως Όμιλος. * Υπεύθυνοι.
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος -ιστορικός1 « Ελλάδα: Χώρα των μουσείων, τόπων ανάδειξης της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς » στο πλαίσιο Εκπαιδευτικού.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία - ένας ορισμός
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Οδηγίες διδασκαλίας για τη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία στο Λύκειο, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης και του εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης Βενετία.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
John Dewey
Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Έννοιες Φυσικών Επιστημών Ι
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τ.Ε.Α.Π.Η 25/11/2015 ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ Τ.Ε.Α.Π.Η 25/11/2015 ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ

Γιατί του επιτρέπουν να αναρωτιέται Γιατί οι επιστήμες της Αγωγής είναι το Α και το Ω για έναν δάσκαλο; Γιατί του επιτρέπουν να αναρωτιέται Γιατί τον καθιστούν ικανό να αναζητά και να βρίσκει απαντήσεις

Ποιο σχολείο ονειρευόμαστε; Ποιο σχολείο ονειρευόμαστε;

Τι είδους μαθητές θέλουμε να έχουμε;

Τι είδους πολίτες θέλουμε να δημιουργήσουμε;

Τι είδους δάσκαλοι θέλουμε να γίνουμε; Τα παιδιά ρωτούν «Γιατί;» Τότε τα στέλνουν στο σχολείο, που τα «θεραπεύει» από το ένστικτο αυτό και θριαμβεύει πάνω στην περιέργεια με την πλήξη… Πωλ Βαλερύ

Τι μπορούμε να κάνουμε; Να έχουμε πίστη: στη δουλειά μας και στο μαγικό της άγγιγμα Να ψάχνουμε πάντα: Το «γιατί» Το «πώς» Το «τι»

Ας δούμε «γιατί»… Δάσκαλε, δεν είμαι δοχείο, για να με γεμίσεις… Είμαι σπίρτο, για να με ανάψεις… Κακριδής Φ.

Ας σκεφτούμε το πώς… Παρατήρηση Ενεργητική ακρόαση Αποδοχή Ενδυνάμωση των μαθητών μας

Διαμορφώνοντας το «τι»… (Ανα)γνωρίζουμε το «γιατί» Προσδιορίζουμε το «πώς» Σχεδιάζουμε Εφαρμόζουμε Αξιολογούμε Επανασχεδιάζουμε

Ας μην ξεχνάμε… Το δυνατό θεωρητικό υπόβαθρο θωρακίζει στη φάση της επαγγελματικής αξιολόγησης Ο εκπαιδευτικός πρέπει να μπορεί να απαιτεί, όχι να επαιτεί, προκειμένου να διατηρήσει την αξιοπρέπειά του

ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ «ΜΙΚΡΑΣ ΑΓΓΛΙΑΣ» ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ «ΜΙΚΡΑΣ ΑΓΓΛΙΑΣ» «Μικρά Αγγλία»: όταν ο κινηματογράφος διαβάζει λογοτεχνία Πρότζεκτ / ερευνητική εργασία 2014-15 1ο ΕΠΑ.Λ. Σιβιτανιδείου Σύνδεση με τη Λέσχη Ανάγνωσης

ΤΟ «ΓΙΑΤΙ»… Επαφή των μαθητών με τη σύγχρονη ελληνική κουλτούρα Προσέγγιση της λογοτεχνίας μέσα από την παντοδυναμία της κινηματογραφικής εικόνας Ούτε ένας από τους μαθητές δεν είχε δει ή διαβάσει τη «Μικρά Αγγλία»

ΤΟ «ΤΙ»… Σύγκριση λογοτεχνίας - κινηματογράφου Αναζήτηση του ρόλου των κοινωνικών παραμέτρων πίσω από τις αληθινές ιστορίες των ηρώων (η έννοια του φύλου, το χωρο-χρονικό πλαίσιο)

ΤΟ «ΠΩΣ»… Δημιουργική γραφή Θεατρικές τεχνικές Ποιοτική έρευνα : συνεντεύξεις Ποσοτική έρευνα: ερωτηματολόγια, δειγματοληψία, επεξεργασία Εκδρομή στην Άνδρο: Καρυστιάνη Προετοιμασία δημόσιας παρουσίασης της εργασίας: ΑΦΙΣΑ, ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ, ΒΙΝΤΕΟ, PPT, ΣΚΕΤΣ

Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ Η Ι. Καρυστιάνη γοητεύτηκε από την όλη προσέγγιση του έργου Ο Δ. Χέλμης, ιδιοκτήτης του Μουσείου Ελιάς Άνδρου και «ηθοποιός» στην ταινία ήρθε στο σχολείο για την τελική παρουσίαση Οι μαθητές χαρακτήρισαν το πρότζεκτ «ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΖΩΗΣ»

Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΟΛΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ… Δημοσίευση στον Περίγυρο της Κινηματογραφικής Λέσχης Άνδρου Δημοσίευση στον τοπικό τύπο της Καλλιθέας Εισήγηση στο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του ΙΕΠ και της ΑΣΚΤ «Τέχνη και Εκπαίδευση» (3.10.2015) Παρουσίαση του σκέλους της δημιουργικής γραφής στο σεμινάριο «Φιλαναγνωσία» της Δ΄ Αθήνας

Το συμπέρασμα Ας τολμάμε να ανοίξουμε ένα παράθυρο, Ας τολμάμε να ανοίξουμε ένα παράθυρο, που θα φέρει φρέσκο αεράκι στην τάξη, θα μας ανανεώσει και θα ανοίξει για τους μαθητές μας ένα παράθυρο στον κόσμο…

Να θυμάστε… Les chiens aboient la caravane passe Αραβική παροιμία

Σας ευχαριστώ!

ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ http://users.sch.gr/achrono/wordpress/ http://www.nostimonimar.gr/stereotypes/ http://blogs.sch.gr/1epal-sivit/ http://www.iep.edu.gr/index.php/el/35-2015-09-23-08-48-59/290-synedria-ekdiloseis http://androsfilm.blogspot.gr/2015/03/blog-post_72.html

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΤΗ ΓΙΟΥΛΗ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΤΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ (ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ).