ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Advertisements

Στρατής Μυριβήλης Γενιά Μεσοπολέμου ( )
Ιωάννης Βηλαράς
Ο πραγματικός και ιδεατός κόσμος στην ποίηση του Αντώνη Φωστιέρη
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
 Αποκαλείται και ως Baby bust  Αποτελεί τη γενιά  Πολιτικές και κοινωνικές εμπειρίες: Κατάπαυση Ψυχρού Πολέμου, πτώση Τείχους Βερολίνου,
Μαθήτρια : Πατατούκου Μαρία Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Θέμελη Γεωργία
ΙΘΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΒΑΦΗΣ Χρυσούλα Δανίκα Κωνσταντίνα Θεωδόρου
«Δείπνο για τέσσερις» Κατσαρίδου Σοφία Ευθιμιάδου Αλεξάνδρα
1.Η Ποικιλία των βιβλίων της Π. Διαθήκης 2.Πως και πότε γράφτηκαν τα βιβλία της Π. Διαθήκης.
Παρατηρήστε τις διαφημίσεις: Ποια είναι η (κοινωνική)γλωσσική ποικιλία που χρησιμοποιείται και γιατί; Σε ποιο κοινό απευθύνονται; Ποια είναι.
ΦΩΣ - ΣΚΟΤΑΔΙ Μαρία Ιγγλέζου Β Λυκείου
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η ποίηση και η θρησκεία των Ελλήνων
ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΩΝ- ΑΘΗΝΑΙΩΝ-ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΘΟΥΚΙΔΙΔΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ:
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
Οδυσσέας Ελύτης 1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Εφηβεία Η εφηβεία είναι η μεταβατική > περίοδες στην ζωή μας.
ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΣΗ:ΑΘΗΝΑ ΓΚ.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΩΜΑ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ
Οδυσσέας Ελύτης  Ο Οδυσσέας Ελύτης ήταν ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες ποιητές.. Πολλά ποιήματά του μελοποιήθηκαν, ενώ συλλογές του έχουν μεταφραστεί.
Στέλιος Ευσταθίου Βλαδένης Θεόδωρος ΘΕΜΑ: ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ BLOG.
ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ Τα γράμματα. ΠΟΙΗΣΗ Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων και τα προβλήματά τους. Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
Οδυσσέας Ελύτης Πρώτο Πειραματικό Δημοτικό σχολέιο Θεσσ/νικης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
ΤΕΛΛΟΣ ΑΓΡΑΣ ΑΜΑΞΙ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ.
Παράδοση και Μοντερνισμός. Διδασκαλία και Αξιολόγηση
Εργασία α σελίδα 82 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β 3. Εργασία α α. Κάθε μέρα εκατομμύρια χριστιανοί όλων των Εκκλησιών σε όλα τα πέρατα της γης απευθύνουν στον.
ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΣΗ:ΑΘΗΝΑ ΓΚ.
Αγγλική γλώσσα- κοινά στοιχεία με άλλες γλώσσες
Υπερφυσικό και κοινωνικές πρακτικές Μύθος και θρησκεία στην αρχαία Ελλάδα. Jean-Pierre Vernant.
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 2.ΒΛΑΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
Έλληνες Λογοτέχνες: Κωνσταντίνος Καβάφης
Κ.Π. Καβάφης “Όσο μπορείς”.
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Τάξη Δ1 Κωνσταντίνος Λαμπρόπουλος Κωμωδία και δράμα.
Κειμενογλωσσολογία 12ο μάθημα
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ-COMENIUS Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Γ΄ ΤΑΞΗ Αθανάσιος Παπίας Στόχος είναι να εμπεδώσουν οι μαθητές την αρχή, ότι με την παρέμβαση.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
Ο Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ
Λευτέρης Δάλπης 1ο Πειραματικό σχολείο
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Μια καλοκαιρινή βαρκάδα και μια ερωτική επιστολή ήταν αρκετά για να αποκαλυφτούν τα καλά κρυμμένα από καιρό συναισθήματα που έτρεφαν μεταξύ.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ – ΠΑΡΑΔΟΣΗ & ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ
Ο χριστοσ – ο μοναδικοσ διδασκαλοσ
Τι σημαίνει «γνωρίζω μια γλώσσα»;;;
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η εξέλιξη της ποίησης.
ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ Ο ΚΡΗΤΙΚΟΣ
Εργασία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΑΞΗ Γ1 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΣΤΡΑΤΗΣ.
Νεότερη ποίηση Από την εισαγωγή του σχολικού βιβλίου Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, β’ τεύχος (σελ )
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
Προκήρυξη 3ου κύκλου Προγράμματος
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ

ΠΡΩΤΟΣ ΟΜΙΛΗΤΗΣ Στην παραδοσιακή ποίηση χρησιμοποιείται απλή και καθημερινή γλώσσα και αναφέρεται κυρίως σε γεγονότα της καθημερινής ζωής και του ιδιωτικού βίου. Αυτά συμβάλλουν στο να γίνεται περισσότερο κατανοητή στον απλό λαό χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερη μόρφωση, σε αντίθεση με τον μοντερνισμό, ο οποίος απευθύνεται σε μια κοινωνική τάξη με υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο.

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΟΜΙΛΗΤΗΣ Παράλληλα με το γεγονός ότι είναι πιο κατανοητά, στα παραδοσιακά ποιήματα λόγω της αφθονίας των εικόνων και των σχημάτων λόγου αλλά και της ομοιοκαταληξίας διακρίνεται ιδιαίτερη μουσικότητα και λυρισμός που κάνουν το ποιητικό αυτό είδος πιο εντυπωσιακό και κάποιες φορές ίσως πιο διασκεδαστικό και ευχάριστο.

ΤΡΙΤΟΣ ΟΜΙΛΗΤΗΣ Ένα ακόμα πλεονέκτημα που κατά τη γνώμη μας κάνει την παραδοσιακή ποίηση να υπερτερεί του μοντερνισμού είναι το γεγονός ότι τα παραδοσιακά ποιήματα μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ανθρώπων κάθε εποχής, αφού μιλούν για την καθημερινή ζωή και τα προβλήματα της και πολλές φορές εκτός από την ευχαρίστηση προσφέρουν και στήριξη και παρηγοριά στον απλό άνθρωπο.

ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΓΙΟΝΟΥΣ ΡΙΠΙ ΑΜΑΛΙΑ ΚΟΜΝΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!! ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΓΙΟΝΟΥΣ ΡΙΠΙ ΑΜΑΛΙΑ ΚΟΜΝΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ