Τι είναι ένα γραφείο Νεολαίας;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
COMENIUS!!!!. Wo lebst du?-Απο ποιά χώρα είσαι Wo lebst du?-Απο ποιά χώρα είσαι?
Advertisements

Η διακίνηση κεφαλαίων από ευρωπαϊκά εταιρικά σχήματα & οι μηχανισμοί διαφάνειας των τραπεζών Αλεξία Κ. Κουκκουλλή Δικηγόρος - Εταίρος.
ΕΣΠΑ: Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς Υλοποιεί μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», διάφορες πράξεις. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΙΔΒΕ του ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
Τμήμα Πολιτικών Επιστημών Α΄ εξάμηνο Διδάσκουσα : Βιργινία Τζώρτζη
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
« Πανεπιστημιακό Δίκτυο Εκπαίδευσης, Έρευνας και Τεχνολογίας στην Υδρολογία και Περιβαλλοντική Διαχείριση Υδατικών Πόρων » Υ ΔΡΟΜΕΔΩΝ.
O ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
Η Ποιότητα στα Τεχνικά Έργα και η Συμβολή των Φορέων Πιστοποίησης Γιάννης Οικονομίδης Εκπρόσωπος της HELLAS CERT.
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 11 Οργάνωση Έργου,
Δίκτυο Europe Direct για την Ελλάδα Αθήνα, 10 Ιουνίου 2014 Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα1 Ανεργία των Νέων και Εγγύηση για την Νεολαία (Youth Guarantee)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
+ Cyprus Project + Cyprus Project + Cyprus Project + Das Comenius Projekt der EU “ The Olympics” zwischen dem Archbishop Makarios III Lyceum, Nicosia und.
Η πρόκληση για την Επαγγελματική Κατάρτιση
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής. Πρακτικά ζητήματα, Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Ωράριο, Δημιουργία τμημάτων ενδιαφέροντος Για τη διεξαγωγή των Ερευνητικών.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
„Austausch von tradionellen Bräuchen, Liedern, Tänzen und Spielen” zwischen der Volksschule Straß und der Schule ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΛΟΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
1 ΕΠΙΜΕΤΡΟ: Ο ΥΜΝΟΣ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΣΗ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ Α’ ΜΕΡΟΣ: Ο ΛΟΓΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ (στ. 1-9) Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν.
Empirische Sprachforschung Lehreinheit 5: Inselstreit – China erhöht den Druck im Streit mit Japan Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen.
Morphologie Übersicht - 3: Morphe, Allomorphe Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
Morphologie Übersicht 2: Wortbildungstrategien Dr. Christina Alexandris Nationale Universität Athen Deutsche Sprache und Literatur.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
3. ΟΝΕ Ι. Θεσμικά όργανα Ευρωπαϊκό Σύστημα Κεντρικών Τραπεζών (ΕΣΚΤ) Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) 1. Συγκρότηση 1.1. ΕΣΚΤ= ΕΚΤ και εθνικές κεντρικές.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Μαθαίνω για τους Ευρωπαϊκούς Θεσμούς, το Δ.Ν.Τ. και το Νέο Πρόγραμμα Στήριξης και Σταθερότητας της Ελληνικής Οικονομίας. Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Η Κρητική Σχολή Η Επτανησιακή Σχολή
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ EE ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ (ΠΟΕ) Σπύρος Μπλαβούκος Επίκουρος Καθηγητής.
2005 Παγκόσμιο έτος Φυσικής 100 χρόνια από «τότε» που συνέβη «κάτι».
ΤΑ ΘΕΣΜΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΗΣ Ε.Ε.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εκπαιδευτικη πολιτικη μιντζα νικολετα-μαρια (3170) στ’ εξαμηνο Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
Εξερευνώντας τις πρωτεΐνες
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
8.1. Οικονομική και Νομισματική Πολιτική
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Τμήμα Διαχείρισης Ποιότητας
ΠΡΟΛΟΓΟΣ.
Τι είναι το γραφείοΝεολαίας;
8.3. ΟΝΕ ΙΙΙ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τι υπάρχει πριν από τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
ΕΛΠΕ - Πρόκληση και Άσκηση Αυτογνωσίας
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
ΦΟΡΕΙΣ Κ.Α.Λ.Ο. ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΠΗ ΣΟΥΡΜΑΪΔΟΥ
DGD 52: Unterrichtsplanung und –Gestaltung. Deutsch als Fremdsprache
Luftsicherheitsassistent/in Wer ist er ? Was macht er ? Wie wird man? Wie macht er es ?
Γιατί να μάθω γερμανικά;
Φαινόμενα Γεωμετρικής Οπτικής: Ανάκλαση & Διάθλαση φωτός Κάτοπτρα, πρίσματα, Φακοί Σφάλματα φακών Οπτικά Όργανα.
Dafni Wiedenmayer Hauptstudium Unterrichtsplanung «αξιολόγηση στόχων»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τι είναι ένα γραφείο Νεολαίας; Was ist ein Jugendwerk? Τι είναι ένα γραφείο Νεολαίας;

Gründung / Ίδρυση Durch die Regierungen beider Länder Basis: Abkommen/völkerrechtlicher Vertrag Από τις κυβερνήσεις των δύο κρατών Υπόβαθρο: συμφωνητικό / διεθνής σύμβαση μεταξύ των δύο κρατών

Abkommen regelt το συμφωνητικό καθορίζει Status Aufgaben Finanzierung Aufsicht Leitung Finanzkontrolle Rahmenbedingungen Καθεστώς Καθήκοντα Χρηματοδότηση Εποπτικό σώμα Διεύθυνση Δημοσιονομικός έλεγχος Πλαίσιο

Status / καθεστώς Regierungsunabhängige internationale Organisation 2 gleichberechtigte paritätisch besetzte Büros In beiden Büros arbeiten deutsch-griechische Teams Aufgabenaufteilung inhaltlich Διεθνής, μη κυβερνητικός οργανισμός 2 ισότιμα γραφεία ισομερούς εκπροσώπησης Ελληνογερμανικές ομάδες εργάζονται και στα δύο γραφεία Κατανομή καθηκόντων με γνώμονα το περιεχόμενο

Aufsicht / εποπτεία Bilaterales Aufsichtsgremium mit Vertretungen der Regierungen und der Zivilgesellschaft 2 gleichberechtigte Geschäftsführer/innen Διμερές εποπτικό σώμα αποτελούμενο από κυβερνητικούς εκπροσώπους κι εκπροσώπους οργανώσεων νεολαίας 2 ισότιμοι διευθυντές

Rahmenbedingungen / Πλαίσιο Gleiche Bedingungen für die Beschäftigungsverhältnisse bilateral vereinbartes Personalstatut Festlegung über die Verwendung der zur Verfügung stehenden Finanzmittel bilateral vereinbarte Finanzordnung Ρύθμιση ισότιμων εργασιακών σχέσεων στο πλαίσιο ενός κατόπιν διμερούς διαπραγμάτευσης κανονισμού υπηρεσιακής κατάστασης Καθορισμός της χρήσης των διαθέσιμων πόρων στο πλαίσιο ενός προς διμερή διαπραγμάτευση δημοσιονομικού κανονισμού

Finanzierung / Χρηματοδήτηση Grundsatz: Paritätische Finanzierung durch beide Länder Αρχή της ισομερούς χρηματοδότησης από τα δύο κράτη

Aufgaben / Καθήκοντα Außerschulischer Jugendaustausch Schulischer Austausch Austausch von Freiwilligen Beruflicher Austausch, Praktika Austausch von Fachkräften der Jugendhilfe Jugendbegegnungen und Fachkräftequalifikationen zum Thema der gemeinsamen Vergangenheit εξωσχολικές ανταλλαγές νέων σχολικές ανταλλαγές νεών ανταλλαγές εθελοντών ανταλλαγές επαγγελματικής κατάρτισης/εκπαίδευσης και πρακτική εξάσκηση ανταλλαγές συμβούλων νέων και υπευθύνων από των χώρο Υποστήριξης Παιδιών και Νέων ανταλλαγές και συναντήσεις νέων και εκπαίδευση εμπειρογνώμονα με θέμα το κοινό παρελθόν

Vielen Dank! Σας ευχαριστώ!