Τμήμα Α’2 Μαθητές: Καπαρελιώτης Νικόλαος Κοκοτσή Δέσποινα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Advertisements

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λαμίας 2 Ιουλίου 2012 Εμψυχώνοντας την ομάδα Μαρία Αντωνάτου, Σχολική Σύμβουλος 2 ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Ευρυτανίας.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
Εποικοδομικά Περιβάλλοντα Μάθησης με χρήση ΤΠΕ Αναστασία Παπαβασιλείου ΑΕΜ
Τι είναι φτώχια; Καταιγισμός ιδεών.
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ‘’ΠΙΝΟΚΙΟ’’
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΚΟΜΙΚΣ.
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Δημιουργία εκπαιδευτικού κόμικ
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 2 – Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Προσέγγιση του πεζού κειμένου - Διδακτικές επιλογές Τα ίδια κείμενα, εξεταζόμενα σε σχέση με τις αξίες που παρουσιάζονται σ’ αυτά, κατατάσσονται σε κείμενα.
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Κριτήρια επιλογής υλικού (α)
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Εκατομμυριούχος της Γνώσης
Η Ιστορία των Κόμικς μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Οι γκρίζες πλευρές του σύγχρονου τεχνολογικού πολιτισμού μέσα από το χιούμορ του Αρκά Ερευνητική εργασία του 24ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης Συντονιστές Εκπαιδευτικοί.
ΚΑΘΕ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
Από τους μαθητές : Κόμικς !. Ποιος δημιούργησε πρώτος τα κόμικς ; Βάλε και φωτογραφία του.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Σχεδιάζοντας ένα εκπαιδευτικό διαδραστικό παιχνίδι για εφήβoυς Μαρία Ρούσσου Δημήτρης Νάστος Σοφία Αηδόνη Ευγενία Οικονομίδου.
C OMIC S TRIP C REATOR. T Ο Π ΡΟΓΡΑΜΜΑ Το Comic Strip Creator αποτελεί μια εναλλακτική εφαρμογή δημιουργίας ψηφιακών κομικς. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Ιστορία των Comic Τα comic συχνά αναφέρονται και ως “η ένατη τέχνη”, είναι μια μορφή οπτικής τέχνης που αποτελείται από διαδοχικές εικόνες που συνήθως.
DYNAMIC IDENTITY Αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έγγραφο αυτό αντικατοπτρίζει τις απόψεις μόνο του συγγραφέα,
Η γλώσσα των νέων Ερευνητική εργασία Β΄ ομάδα Κουκλάκη Πελαγία Κίντριλη Δήμητρα Κουκουλά Ελευθερία Κοτσιφάκη Κατερίνα Γκαβανόζης ΝίκοςΑ΄2.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Η σύνδεση των παραγράφων (6ο μάθημα)
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
(απόσπασμα από δοκίμιο του Νίκου Δήμου)
  ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τίτλος: Η Λογοτεχνία « συναντά» το μάθημα της Γλώσσας μέσα από τους μύθους του Αισώπου. Π.Π.Σ.Π.Π ΤΑΞΗ: Δ1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
DISNEY'S.
Κεφάλαιο 1 Ψηφιακός κόσμος Κωδικοποίηση.
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
Το 1ο ΓΕΛ. Χίου παρουσιάζει το πρόγραμμα COMIC και ΕΦΗΒΕΙΑ
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Γυμνάσιο Δρεπάνου Αργολίδας
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δομικά στοιχεία των comics – Συντελεστές δημιουργίας comics – Προγράμματα Τμήμα Α’2 Μαθητές: Καπαρελιώτης Νικόλαος Κοκοτσή Δέσποινα Λιαρομάτη Μαρία Μανουσάκη Μαρία Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Τομαρά Δήμητρα  

ΕΙΚΟΝΑ Το γενικό κάδρο : Το μεσαίο κάδρο : Το κοντινό κάδρο :

ΚΕΙΜΕΝΟ Το πρόσωπο μιλάει κανονικά: Το πρόσωπο φοβάται ή φωνάζει: Το πρόσωπο σκέφτεται:

Οι λεζάντες Οι ηχοποιήσεις

Αφήγηση

Τα στοιχεία της αφήγησης Τα στοιχεία της αφήγησης προκύπτουν από: Διαλόγους Συνδετικές φράσεις Εικόνες

Η γλώσσα στα κομικς Φτωχή σε λεξιλόγιο Τυποποιημένη Περιεκτική Νευρώδης

«Συντελεστές δημιουργίας κομικς»

Ιδέα/Concept 2. Συγγραφέας/Ιστορία Δημιουργεί την συνολική ιστορία και τον διάλογο Δίνει την δομή , τον ρυθμό, τους χαρακτήρες και την πλοκή Αρχή comic Μορφές ιδέας: ερώτηση, ταξίδι στον χρόνο ή ένας χαρακτήρας

3. Penciller 4. Inker Χρησιμοποιεί μελάνι για να προσθέσει βάθος στο σχέδιο Το χρώμα είναι απαραίτητο για την αντιγραφή σχεδίου Χρησιμοποιεί μολύβι Υπεύθυνος για την συνολική εμφάνιση του κόμικ

5. Colorist 6. Letterer Προσθέτει τις λέξεις, ηχητικά εφέ,τίτλους λεζάντες,φυσαλίδες λέξεων και φυσαλίδες σκέψης Προσθέτει χρώμα, φωτισμό και σκίαση Δίνει σημασία στην λεπτομέρεια

7. Editorial 8. Εκτυπώσεις/Εκδόσεις Επιβλέπει την παραγωγή και διορθώνει λάθη Εξασφαλίζει την ποιότητα του κόμικ Το κόμικ είναι σε έντυπη μορφή αλλά μερικές φορές είναι ψηφιακό Ετοιμάζει το κόμικ ώστε να είναι έτοιμο προς πώληση