Χαρτογράφηση των μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Advertisements

ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ Ν: 4067/2012 Εισήγηση 2 ΜΑΡΑ ΣΟΦΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΕΛΚ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2014.
Το νέο ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο για τα στεγαστικά δάνεια και οι αλλαγές που θα επιφέρει στο ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο Μάρτιος 2016 Χριστίνα Λιβαδά.
Γ ΕΩΠΟΝΙΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΡΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΠΟΛΗΣ.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Ακρόπολη Αθηνών Ακρόπολη Αθηνών Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτησηπλοήγησηαναζήτησηπλοήγησηαναζήτηση Ακρόπολις Αθηνών ΟΥΝΕΣΚΟ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Κοινωνική έρευνα για άτομα με αναπηρίες. Αύξηση ποσοστών αναπηρίας την τετραετία σε Δικαιούχους Μειωμένου Εισιτηρίου της Περιφερειακής Ενότητας.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
1 Εμπορικό και Οικονομικό Δίκαιο Εμπορική Ιδιότητα Παππά Βιβή Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΑΓΡΙΑ ΖΩΑ ΜΑΡΙΑ ΤΟΜΑΡΑ ΙΩΣΗΦ ΚΑΣΝΕΤΣΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΖΙΟΖΙΩΚΟΥ.
Κατάρτιση δεικτών για την παρακολούθηση του Επιχειρησιακού Προγράμματος των Δήμων Ηλίας Λίτσος Μηχανικός Παραγωγής, Msc Περιφ. Ανάπτυξη Π.Ε.Δ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Δημήτριος Κυφωνίδης Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
ΑΦΥΔΑΤΩΣΗ ΕΝΔΟΦΛΕΒΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΥΓΡΩΝ Κυφωνίδης Δημήτριος Παιδίατρος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας.
ΘΕΩΡΙΑ 1. 2 Oι παράγοντες, οι οποίοι επέδρασαν σημαντικά και αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ρόλου της συσκευασίας στην παραγωγή και εμπορία των προϊόντων,
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
«Πολιτικές της Περιφέρειας Στ. Ελλάδος - Παρεμβάσεις Διαρθρωτικών Ταμείων και ΕΚΤ του Θ.Σ. 9 για την κοινωνική ένταξη των Ρομά» Ελισάβετ Πρέζα ΕΥΔΕΠ Στερεάς.
NERCO - Ν. ΧΛΥΚΑΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Α.Ε.Μ. ΟΜΙΚΡΟΝ Α.Ε. ΞΥΛΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Α.Ε.
Ζαπάντη Διονυσία Β1 13ο Γυμνάσιο Πάτρας
Από τον Νικόλα Φοινικαρίδη Απρίλης, 2017
ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ για την υπαγωγή Επενδυτικών Σχεδίων στα Καθεστώτα Ενισχύσεων «Γενική Επιχειρηματικότητα» και «Νέες Ανεξάρτητες ΜΜΕ» του Ν.4399/2016.
Ήλιος και δέρμα Το ηλιακό φως επιδρά θετικά και αρνητικά στον ανθρώπινο οργανισμό, δεδομένου ότι, η ηλιακή ακτινοβολία συνίσταται από σειρά ακτινοβολιών.
Πολιτισμική Πρωτεύουσα 2017 Μαρίνα Παναγιώτου Δ1
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
ΠΜΣ Φορολογικού Δικαίου Παπαδόπουλος Βασίλειος
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η ιστορία του Πόντου Ήθη και έθιμα του Πόντου στο Νηπιαγωγείο
Νερό Υδάτινο αποτύπωμα Παρουσίαση: Δήμου Θεόδωρος
Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΜΑΓΕΜΕΝΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Καρανάσιου Κατερίνα Β’1
Μία πόλη γεμάτη ιστορία!
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Α. ΓΕΡΑΣΙΜΑΤΟΣ 14 Δεκεμβρίου 2016 * 13ο Γυμνάσιο Πατρών
ERASMUS+ KA2 R.E.S.P.E.C.T Respectful European Schools Pursue Equality & Cultural Tolerance 2η συνάντηση εκπαιδευτικών στη Φινλανδία 12 -
Πρόγραμμα για την περιβαλλοντική μετανάστευση
ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΠΑΡΙΣΙ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
Απο τον φιλιππο β΄ στα Ελληνιστικα βασιλεια
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Бор постулаттары. Сутегі тектес атом үшін Бор теориясы
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру ІІ. Өтілген материалдарға шолу
Ανταγωνιστεσ ασβεστιου
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Περαιτέρω τροποποίηση της δομής ενός πίνακα
2-босқич магистранти МАЖИДОВ Н.
Το αισθητήριο της όρασης
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΣΚΟΥΜΕΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χαρτογράφηση των μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Η βιβλιοθήκη του Τ.Ε.Ι. Σερρών συναντά την πολιτιστική δράση της UNESCO. Χαρτογράφηση των μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Συμβολή σε μία μεγάλη προσπάθεια. Νικόλας Καρανικόλας Σέρρες, 15 Ιανουαρίου 2007

Το δίκτυο των μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς (World Heritage List) της UNESCO. Μία χαρτογεωγραφική προσέγγιση. Στ. Κουτράκη, Χρ. Μάστορα, Ν. Καρανικόλας, Κ. Παπαθεοδώρου, Π. Συμεωνίδης

Παρουσίαση της πτυχιακής εργασίας στο 9ο ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Πολλές οι προσπάθειες χαρτογράφησης της λίστας των μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς.

Πολλές οι προσπάθειες χαρτογράφησης της λίστας των μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς.

Πολλές οι προσπάθειες χαρτογράφησης της λίστας των μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ –ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ UNESCO Εκδόσεις ΔΟΜΗ Schartze der Welt – Erbe der Menschheit Wissen Media Verlag GmbH, Munchen, Germany

UNESCO (United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization) Ιδρύθηκε στις 16 Νοεμβρίου 1945. Εκπαίδευση, Επιστήμη και Πολιτισμός. Επέκταση του ορισμού του μνημείου.

Στόχοι της UNESCO Να ενθαρρύνει περισσότερες χώρες να υπογράψουν το κείμενο της Συνθήκης. Να ενθαρρύνει τις χώρες-μέλη να εμπλουτίσουν τον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς.

Συνθήκη Παγκόσμιας Κληρονομιάς Για τον σκοπό της καταγραφής και της προστασίας των μνημείων συντάχθηκε ένας κατάλογος με περιοχές τα οποία τελούν υπό την προστασία της UNESCO. Βάση για αυτόν τον κατάλογο υπήρξε η ‘‘Συνθήκη αναφορικά με την Προστασία της Πολιτιστικής & Φυσικής Κληρονομιάς’’ (Convention Concerning the Protection of the World Cultural and Natural Heritage) που υπογράφηκε στο Παρίσι στις 16 Νοεμβρίου του 1972.

Συνθήκη Παγκόσμιας Κληρονομιάς Άρθρο 1 Ως πολιτιστική κληρονομιά θεωρούνται: Μνημεία Ομάδες κτιρίων Περιοχές

Συνθήκη Παγκόσμιας Κληρονομιάς Άρθρο 2 Ως φυσική κληρονομιά θεωρούνται: Φυσικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα Γεωλογικοί και φυσιογραφικοί σχηματισμοί Φυσικές περιοχές

Κριτήρια Η UNESCO συνέταξε κάποιες Λειτουργικές Οδηγίες (Operational Guidelines) θέτοντας έτσι ορισμένα κριτήρια ώστε να μπορέσει κάποιο μνημείο ή άλλο στοιχείο πολιτιστικής ή φυσικής κληρονομιάς να ενταχθεί στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς (World Heritage List).

Κατηγοριοποίηση των Μνημείων 628 πολιτιστικά μνημεία ~ C (cultural) 160 φυσικά μνημεία ~ N (natural) 24 μεικτά μνημεία ~ CN (mixed)

Έτος Ένταξης Αριθμός Μνημείων 1978 12 1992 20 1979 45 1993 33 1980 28 1994 29 1981 26 1995 1982 24 1996 37 1983 1997 46 1984 23 1998 30 1985 1999 48 1986 31 2000 61 1987 41 2001 1988 27 2002 9 1989 7 2003 1990 17 2004 34 1991 22 2005

Κατηγοριοποίηση των Μνημείων

Πολιτιστική Κληρονομιά Περιοχές πρωτανθρώπων (Hominid Sites) Βραχώδεις περιοχές (Rock-Art Sites) Πολιτιστικά τοπία (Culturαl Lαndscαpes) Ιστορικές πόλεις και χωριά (Historic Cities αnd Towns) Βιομηχανικές περιοχές (Industriαl Sites)

Κριτήρια Πολιτιστικών Μνημείων C (i) Να αποτελεί αριστούργημα της ανθρώπινης δημιουργικής μεγαλοφυΐας ή C (ii) Να παρουσιάζει μία σημαντική ανταλλαγή ανθρωπίνων αξιών σε μία χρονική περίοδο ή στα πλαίσια ενός πολιτιστικού χώρου στις εξελίξεις της αρχιτεκτονικής, ή της τεχνολογίας, των μνημειωδών τεχνών, της πολεοδομίας ή του σχεδιασμού τοπίων ή C (iii) Να αποτελεί μία μοναδική ή τουλάχιστον εξαιρετική μαρτυρία μίας πολιτιστικής παράδοσης ή ενός πολιτισμού που υπάρχει ή έχει εξαφανιστεί ή C (iv) Να είναι σημαντικό παράδειγμα ενός τύπου ανοικοδόμησης ή αρχιτεκτονικού ή τεχνο-λογικού συνόλου ή τοπίου που υποδεικνύει σημαντικό στάδιο της ανθρώπινης ιστορίας ή C (v) Να είναι σημαντικό παράδειγμα παραδοσιακού ανθρώπινου καταυλισμού ή χρήσης γης αντιπροσωπεύοντας έναν πολιτισμό (ή πολιτισμούς) ειδικότερα εφόσον αυτό καταστεί ευαίσθητο υπό την προοπτική αμετάκλητων αλλαγών ή C (vi) Να συνδέεται άμεσα και απτά με γεγονότα ή παραδόσεις, με ιδέες ή πεποιθήσεις, με καλλιτεχνικά και λογοτεχνικά έργα εξαιρετικής και καθολικής αξίας. (Η Επιτροπή θεωρεί ότι αυτό το κριτήριο μπορεί να δικαιολογήσει την ένταξη στον Κατάλογο μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μόνο σε συνδυασμό με άλλα πολιτιστικά ή φυσικά κριτήρια.

Φυσική Κληρονομιά Περιοχές απολιθωμάτων (Fossίl Sites) Προστατευόμενες βιόσφαιρες (Biosphere Reserves) Υγρότοποι Ramsar (Ramsar WetΙands) Τροπικά δάση (TropicaΙ Forests) Βιογεωγραφικές περιοχές (BiogographicaΙ Regions)

Κριτήρια Φυσικών Μνημείων Ν (i) Να αποτελεί εξαιρετικό αντιπροσωπευτικό παράδειγμα σημαντικών σταδίων της ηλικίας της γης, συμπεριλαμβανομένων και στοιχείων της ιστορίας της ζωής, σημαντικών γεωλογικών διεργασιών διαμόρφωσης περιοχών, ή σημαντικών γεωμορφικών ή φυσιογραφικών χαρακτηριστικών ή Ν (ii) Να είναι σημαντικό παράδειγμα που αντιπροσωπεύει σημαντικές τρέχουσες οικολογικές και βιολογικές διαδικασίες της εξέλιξης και της ανάπτυξης του επίγειου νερού, των θαλασσών και των παράκτιων και υδρόβιων οικοσυστημάτων και των κοινοτήτων φυτών και ζώων ή Ν (iii) Να περιλαμβάνει ιδιαίτερα φυσικά φαινόμενα ή περιοχές εξαιρετικής φυσικής ομορφιάς και αισθητικής αξίας ή Ν (iv) Να περιέχει τους πιο αξιόλογους και σημαντικούς βιότοπους για την συντήρηση στην περιοχή της βιολογικής ποικιλομορφίας συμπεριλαμβανομένων και των περιοχών στις οποίες βρίσκονται υπό εξαφάνιση είδη ή είδη εξαιρετικά σημαντικής και καθολικής επιστημονικής αξίας ή αξίας για την προστασία και συντήρησή τους.

Συνδυασμοί φυσικών και πολιτιστικών μνημείων (Mixed Natural and Cultural Properties on the World Heritage List) C (ii) Να παρουσιάζει μία σημαντική ανταλλαγή ανθρωπίνων αξιών σε μία χρονική περίοδο ή στα πλαίσια ενός πολιτιστικού χώρου στις εξελίξεις της αρχιτεκτονικής, ή της τεχνολογίας, των μνημειωδών τεχνών, της πολεοδομίας ή του σχεδιασμού τοπίων ή C (iii) Να αποτελεί μία μοναδική ή τουλάχιστον εξαιρετική μαρτυρία μίας πολιτιστικής παράδοσης ή ενός πολιτισμού που υπάρχει ή έχει εξαφανιστεί ή Ν (iv) Να περιέχει τους πιο αξιόλογους και σημαντικούς βιότοπους για την συντήρηση στην περιοχή της βιολογικής ποικιλομορφίας συμπεριλαμβανομένων και των περιοχών στις οποίες βρίσκονται υπό εξαφάνιση είδη ή είδη εξαιρετικά σημαντικής και καθολικής επιστημονικής αξίας ή αξίας για την προστασία και συντήρησή τους.

Δομή της εργασίας: Συλλογή της πληροφορίας από το site της UNESCO. Γεωγραφική Τεκμηρίωση. Χαρτογραφική τεκμηρίωση.

Η «περιγραφική» πληροφορία ‘‘Φόρμα’’ ενός πολιτιστικού (cultural) μνημείου ‘‘Φόρμα’’ ενός φυσικού (natural) μνημείου ‘‘Φόρμα’’ ενός μεικτού (mixed) μνημείου

Δημιουργία βάσης με τα στοιχεία των μνημείων που ανήκουν στη Λίστα Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO

Χαρτογράφηση των μνημείων με την βοήθεια της γεωπληροφορικής ArcCatalog Database Connection OLE DB Connection Εισαγωγή των μνημείων στο ArcMap σαν νέο shapefile Δημιουργία Θεματικών Χαρτών Έκθεση στο διαδίκτυο

Η Αφρική

Η Αμερική

Η Ασία

Η Αυστραλία

Η Ευρώπη

Η Ελλάδα

Υπερσύνδεσμοι (Hyperlinks)

Τα Φώτα του Πολιτισμού

Πολλές φορές τα «φώτα» του πολιτισμού λειτουργούν σαν οδηγός για το μέλλον, μέσα από τα μονοπάτια του παρελθόντος μας. Από την φωτεινή «ανεπτυγμένη» Ευρώπη, στην Μαύρη ήπειρο και την Ασία, ορίζοντες και ρότες καθοδηγούν τον «ψηφιακό» κόσμο μέσα στις συνθήκες ανάπτυξής του.

Συμπεράσματα

UNESCO Πολιτισμός Χαρτογράφηση Διατήρηση Πρόσβαση ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ

Μερικές σκέψεις Καταγράφεται πλήρως ο ανθρώπινος πολιτισμός με την βοήθεια της παγκόσμιας λίστας? Ποια η συσχέτιση μεταξύ των μνημείων? (χρονολογική κτλ.)

«Γρήγοροι» & «Αργοί» κόσμοι

Η ψηφιακή διαίρεση

προς ένα πολιτισμό δικτύων ή ένα δίκτυο πολιτισμών ???

…ευχαριστώ για την προσοχή σας…