1η άσκηση (ατομική) Αναζητείστε (σε περιοδικά, σε εφημερίδες, στο διαδίκτυο, κλπ.) και εντοπίστε μια δημιουργική διαφήμιση, ένα εξώφυλλο περιοδικού,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Advertisements

Στρατηγική Προώθησης.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΓΑΛΛΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ στο ART COMICS. Ο σχολιασμός της εικόνας αποτελεί σύνηθες εργαλείο στη διδακτική των ξένων γλωσσών. Ο μαθητής την αναγνωρίζει.
Νέα Ιστοσελίδα Υπηρεσίας ΟΠΣ Νέα Ιστοσελίδα Υπηρεσίας ΟΠΣ Στόχος γενικά:  Προβολή των θεμάτων ΟΠΣ της νέας Προγραμματικής Περιόδου.
Δημιουργία λεξικού Οι μαθητές ΤΑΣΟΣ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ της Ε1 τάξης παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Π. ΜΑΚΡΗΣ Τηλ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙΑ Π. ΜΑΚΡΗΣ Τηλ free sample.
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Βλάχου Ευα Computer Designer Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ: Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α. Ανάπτυξη Κεντρικής Δράσης Υποστήριξης Προπτυχιακών Προγραμμάτων.
Η τέχνη βασίζεται στην εμπειρία και στο ταλέντο. Αποτελεί έναν ευρύτερης ερμηνείας όρο που χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε την διαδικασία, της οποίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ, Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΞΗΓΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΙΤΕ ΑΡΣΕΝΙΚΑ, ΕΙΤΕ ΘΗΛΥΚΑ…
Τεστ Ρεύμα - Αντίσταση.
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
Ασκήσεις.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Γνωστικό μοντέλο με πολυμέσα Δέγγλερη Σοφία.
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΑΝΤΙΠΑΡΑΒΟΛΗ ΠΑΛΑΙΟΥ-ΝΕΟΥ
Δημιουργική Απασχόληση
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΕΠΑΣ ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Περίγραμμα (Layout). Έντυπη διαφήμιση Έμφαση στις σχέσεις και την σειρά εμφάνισης.
Θεωρία Υπολογισμού Πεπερασμένα Αυτόματα. Υπολογισμοί Γλώσσα που αποδέχεται ένας υπολογιστής: Το σύνολο των λέξεων τα οποία οδηγούν σε κατάσταση αποδοχής.
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
Η ζωή και το έργο διάσημων φωτογράφων Νεφέλη Καπετανάκη Μαρία Σεριάτου Μαριαλένα Τόγκα Φώτης Ξευγένης.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Κεφάλαιο 6 Δίκτυα Ευρείας Περιοχής Τεχνολογία Τηλεφωνικών Γραμμών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά1 Κανονικές Μορφές.
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Θεωρία Υπολογισμού Λήμμα της Άντλησης -Παραδείγματα.
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
TEI ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΙΛΚΙΣ ΤΜΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝΔΥΣΗΣ H ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΟΔΑΣ ( FASHION ILLUSTRATION ) ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
Τα παιδιά παίζουν παιχνίδια στο διαδίκτυο στην Πύλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης europa.eu.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Η ΜΑΚΕΤΑ ΚΑΙ Η ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
Φακωτάκη Ασημίνα επόπτης: Κορδούτης Παναγιώτης
Στρατηγική Προώθησης.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
Τπε και γλώσσα.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Σάββατο, 03/12/2016 Ελένη Παπαϊωάννου
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ Κατά την διδασκαλία μπορούμε να επιλέξουμε από μια ποικιλία μέσων εκείνα, που θα εξυπηρετήσουν αποτελεσματικότερα τα προσδοκώμενα αποτελέσματά.
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Ονοματεπώνυμο : ………………………. Τμήμα : Β…. α ή β
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
Η τακτοποίηση των κόμβων μίας δομής με μία ιδιαίτερη σειρά είναι μία πολύ σημαντική λειτουργία που ονομάζεται ταξινόμηση (sorting) ή διάταξη (ordering).
Δ.Ε.21: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ
Το μαρκετινγκ του alia palace
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Διαχείριση των περιορισμών
έκθεση – έκφραση α΄ λυκείου
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΕΝΟΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1η άσκηση (ατομική) Αναζητείστε (σε περιοδικά, σε εφημερίδες, στο διαδίκτυο, κλπ.) και εντοπίστε μια δημιουργική διαφήμιση, ένα εξώφυλλο περιοδικού, μια φωτογραφία, κλπ. Σχολιάστε, με 500-800 λέξεις το πολύ, το έργο που θα επιλέξετε (διαφήμιση , εξώφυλλο, φωτογραφία, κλπ.) εξηγώντας: (α) Γιατί είναι δημιουργικό; (β) Σε ποια κατηγορία δημιουργικού έργου θα το εντάσσατε και (γ) Για ποιο λόγο; ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ (α) Η έντυπη διαφήμιση δεξιά, είναι μια βραβευμένη για την δημιουργικότητα της διαφήμιση μιας σειράς ξυριστικών μηχανών για γυναίκες (http://www.creativeadawards.com/tag/usa/page/5/). Η συγκεκριμένη διαφήμιση βασίζεται στην απεικόνιση της γυναικείας θηλυκότητας με έναν ήδη χρησιμοποιημένο στο παρελθόν τρόπο (pin-up girls). (β) Η διαφήμιση δεξιά ως κατηγορία δημιουργικού έργου με βάση το “προωθητικό μοντέλο της δηµιουργικής συνεισφοράς των Sternberg, Kaufman και Pretz, εντάσσεται στην πρώτη κατηγορία αυτή της επανάληψης. (γ) Η διαφήμιση δεξιά αναπαράγει με δημιουργικό τρόπο μια επιτυχημένη και λειτουργική οπτική δομή η οποία έχει χρησιμοποιηθεί αρκετά στο παρελθόν.