1η άσκηση (ατομική) Αναζητείστε (σε περιοδικά, σε εφημερίδες, στο διαδίκτυο, κλπ.) και εντοπίστε μια δημιουργική διαφήμιση, ένα εξώφυλλο περιοδικού, μια φωτογραφία, κλπ. Σχολιάστε, με 500-800 λέξεις το πολύ, το έργο που θα επιλέξετε (διαφήμιση , εξώφυλλο, φωτογραφία, κλπ.) εξηγώντας: (α) Γιατί είναι δημιουργικό; (β) Σε ποια κατηγορία δημιουργικού έργου θα το εντάσσατε και (γ) Για ποιο λόγο; ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ (α) Η έντυπη διαφήμιση δεξιά, είναι μια βραβευμένη για την δημιουργικότητα της διαφήμιση μιας σειράς ξυριστικών μηχανών για γυναίκες (http://www.creativeadawards.com/tag/usa/page/5/). Η συγκεκριμένη διαφήμιση βασίζεται στην απεικόνιση της γυναικείας θηλυκότητας με έναν ήδη χρησιμοποιημένο στο παρελθόν τρόπο (pin-up girls). (β) Η διαφήμιση δεξιά ως κατηγορία δημιουργικού έργου με βάση το “προωθητικό μοντέλο της δηµιουργικής συνεισφοράς των Sternberg, Kaufman και Pretz, εντάσσεται στην πρώτη κατηγορία αυτή της επανάληψης. (γ) Η διαφήμιση δεξιά αναπαράγει με δημιουργικό τρόπο μια επιτυχημένη και λειτουργική οπτική δομή η οποία έχει χρησιμοποιηθεί αρκετά στο παρελθόν.