Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Περίγραμμα (Layout). Έντυπη διαφήμιση Έμφαση στις σχέσεις και την σειρά εμφάνισης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Περίγραμμα (Layout). Έντυπη διαφήμιση Έμφαση στις σχέσεις και την σειρά εμφάνισης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Περίγραμμα (Layout)

2 Έντυπη διαφήμιση Έμφαση στις σχέσεις και την σειρά εμφάνισης

3 Περίγραμμα ??? Πρώτο σχέδιο Οδηγός Βάση για το κόστος παραγωγής Πλαίσιο Πρώτη άποψη για εναλλακτικές ιδέες παρουσίασης

4 Στάδια ανάπτυξης περιγράμματος Σκαριφήματα (Thumbnail Sketches) Πρόχειρο Περίγραμμα (Rough Layout) Περιεκτικό – ολοκληρωμένο περίγραμμα (Comprehensive Layout)

5 Βασικές Αρχές Ανάπτυξης Ισορροπία στην σχεδίαση Οι αναλογίες να ικανοποιούν την αισθητική των ατόμων της στοχούμενης αγοράς Τα στοιχεία υπακούουν στην λογική της ακολουθίας και της ύπαρξης κατεύθυνσης Ενοποίηση των επι μέρους στοιχείων Έμφαση σε ένα στοιχείο που ξεχωρίζει

6 Ισορροπία Τυπική Άτυπη Οπτικό κέντρο

7 Αρχή της Απλότητας Less is more Ακαταστασία (Clutter) –Βικτωριανή Διαφήμιση

8 Αρχή της Ενότητας Ύπαρξη «λευκού χώρου» Επανάληψη «Κεντρικής Ιδέας» Σημείο Εστιασμού

9 Αξιοποίηση Λευκού χώρου: Δημιουργεί «θύλακες» και «διόδους»

10 Ομαδοποίηση Στοιχείων: Λευκός χώρος στα άκρα

11 Διαμόρφωση Περιγράμματος Η αντίθεση (contrast) Η κίνηση και κατεύθυνση (movement and direction) ή κίνηση του ματιού (gaze motion) –Διαγώνιος του Gutenberg –Πρωταρχική Οπτική Περιοχή (Primary Optical Area)

12 Primary Optical Area 1 and 2 Πρωταρχική Οπτική Περιοχή (P.O.A), 1 Πρωταρχική Οπτική Περιοχή (P.O.A), 2

13 Είδη Περιγράμματος Περίγραμμα Circus Περίγραμμα Modrian Περίγραμμα με έμφαση στην εικόνα Περίγραμμα με έμφαση στο κείμενο

14 Ακροτελεύτιο Σχόλιο Λειτουργικό Οργανικό


Κατέβασμα ppt "Περίγραμμα (Layout). Έντυπη διαφήμιση Έμφαση στις σχέσεις και την σειρά εμφάνισης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google