ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ «INCEPTION»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ.
Advertisements

Μάθημα 7ο.
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΠΕΡΙΟΔΟΣ Σήμερα.
Στην ταινία «Άρωμα Γυναίκας» υπάρχει μια αξέχαστη σκηνή...
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Το Αλφαβητάρι της Αυτογνωσίας
Σοφές φράσεις του μικρού Βούδα για να ζεις πάντα καλά.
Είναι ο κλάδος της φιλοσοφίας που προσπαθεί να ερμηνεύσει την φύση της πραγματικότητας του όντος και του κόσμου.  Ποια είναι η φύση της πραγματικότητας.
Η Αλληγορία των Βατράχων! Ένα μάθημα Ζωής…. Κάποτε έγινε ένας αγώνας βατράχων.
Ερευνητική εργασία β τετραμήνου σχολικού έτους «ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ-β μέρος»
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου.
David Hume
Εικονικη πραγματικοτητα
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΊΑΣ – Α.Π.Θ
Κατευθύνσεις της Θεωρίας της Επιστήμης Τι χαρακτηρίζει τη διαδικασία της διαμόρφωσης θεωριών Ποιες ερευνητικές μέθοδοι της ταιριάζουν Ποιος είναι εν γένει.
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
project: οψεις της ψυχολογιας
Claim-Support- Question Iσχυρίζομαι- Υποστηρίζω – Ρωτώ.
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Η Ελληνική Μαθηματική Παιδεία του 4 ου αιώνα π. Χ. Ν. Καστάνη.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το 90% της γνώσης μας προέρχεται από τους αρχαίους Έλληνες φιλόσοφους και επιστήμονες. Μόνο το υπόλοιπο 10% προέρχεται από τον υπόλοιπο.
Αύγουστος Κόντ Η ζωή και το έργο του.
Ο υποτιτλισμός παράθυρο σε μιά ξένη κουλτούρα. Ποια είναι η ιστορική εξέλιξη του υποτιτλισμού στο πέρασμα των χρόνων; Όνομα ομάδας:Archangels Ονόματα μελών:
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
Η Παιδαγωγική ως επιστήμη
Ερωτήσεις για την αξιολόγηση του βαθμού κατανόησης των αντιλήψεων περί των φαινομένων της ζωής κατά την Αρχαιότητα και τον Μεσαίωνα Τι είναι τελεολογία,
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝ ΩΝ ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ- Γ’ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Καθηγητής: Μάριος Κουκουνάρας- Λιάγκης Ομάδα: Αρακυνθίου Φωτεινή.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Σωκρατησ: βιοσ και η Διδασκαλια Ενοσ Μεγαλου Φιλοσοφου
Ερευνητικές Φιλοσοφίες και Προσεγγίσεις
Μία ταινία του Κώστα Γαβρά
Κοσμοθεωρίες: Εναλλακτικές κουλτούρες αναπαράστασης και διαχείρισης της σχέσης του «φυσικού κόσμου» με τον «ανθρώπινο εαυτό» Βασίλης Τσελφές.
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Θέμα-Σκοπός Το παιχνίδι το οποίο θα θέλαμε να δημιουργήσουμε ονομάζεται “Fighting poverty”. Ο τίτλος και η ιδέα είναι ξεκάθαρος. «Αγώνας κατά της φτώχιας».
Τζων Λοκ Λήδα Ευαγγελινού Β1.
(απόσπασμα από δοκίμιο του Νίκου Δήμου)
Η Αλληγορία των Βατράχων
Α) Κριτική Θεωρία.
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Φιλοσοφία Αθλητισμού Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Το ερώτημα για τη δυνατότητα της γνώσης – Αρχαίος σκεπτικισμός
Εισαγωγή στη Ψυχολογία
ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ
AITIA Τα αίτια της νευρικής ανορεξίας φαίνεται να είναι πολυπαραγοντικά. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας, του τρόπου σκέψης, του συναισθήματος αλλά.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Χειμερινό εξάμηνο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ «INCEPTION»

!ΠΛΟΚΗ! Στο κοντινό μέλλον, ο Ντομ Κομπ είναι ένας κλέφτης ιδεών. Μαζί με την ομάδα του, μπαίνουν σε όνειρα πλούσιων στόχων και τους κλέβουν την ιδέα που θέλουν τα αφεντικά τους, όσο κοιμούνται. Όμως, ο Σάιτο, ένας πλούσιος επιχειρηματίας κάνει στον Κομπ μια πρόταση. Αν ο Κομπ και η ομάδα του καταφέρουν αυτή τη φορά να εμφυτεύσουν μια ιδέα στον ανταγωνιστή του, ο Σάιτο θα βοηθήσει τον Κομπ να φτάσει νόμιμα στις ΗΠΑ για να ξαναδεί τα δύο μικρά παιδιά του. Πρώτα όμως, ο Κομπ πρέπει να οργανώσει μια νέα ομάδα.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ Σκηνοθέτης: Christopher Nolan Ηθοποίοι: Leonardo DiCaprio Elen Page Tom Hardy Joseph-Gordon Lewitt

Βασικοί φιλοσοφικοί στοχασμοί Η αμφισβήτηση της πραγματικότητας που ζούμε Μια ιδέα μπορεί να μεταμορφώσει τον κόσμο Ο δυϊσμός σώματος και πνεύματος Η σημασία του χρόνου

ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΜΕ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ Πλάτωνας:Δυϊσμός σώματος – πνεύματος Ντεκάρτ: Αδυναμία να ξεχωρίσουμε την αλήθεια από το όνειρο.

Φιλοσοφικη Αναλυση Η αμφισβήτηση της πραγματικότητας που ζούμε. Αυτά βέβαια δεν είναι ευρήματα κανενός Αμερικάνου σκηνοθέτη. Το θέμα το έθεσε ο Ντεκάρτ πριν 400 χρόνια όταν ο κόσμος μας βγήκε από την θεολογία και τον Μεσαίωνα με το "εγχειρίδιο" της επιστημονικής σκέψης του Ντεκάρτ.

Στην ταινία η ψυχανάλυση, ένα από τα λίγα αντικείμενα για το οποίο φαίνεται ο κόσμος να έχει μια κάποια ιδέα, αντιμετωπίζεται με ειρωνεία καθώς η ταινία προχωράει όλο και βαθύτερα μέσα στην ιδεολογία της ριζικής αμφισβήτησης του Ντεκάρτ. Οι αναφορές στο υποσυνείδητο μοιάζουν να χάνονται στο τέλος κάτω από τα βαθύτερα βασικά ερωτήματα της δομής της ανθρώπινης συνείδησης και του νου.

Η ταινία αυτή θέτει στον θεατή την αφετηρία των ερωτημάτων της φιλοσοφίας του νου, του μυστηρίου της ανθρώπινης συνείδησης και της ελευθερίας της βούλησης.

Υπαρχουν γεγονοτα τα οποια δεν μπορουμε να ελενξουμε με αποτελεσμα να μην εχουμε την δυνατοτητα να αποφανθουμε αν ο κοσμος που ζουμε είναι ένα ονειρο τοσο πειστικο που θυμιζει πραγματικοτητα.

Μπορούμε να πούμε ότι όλη η ταινία έχει σκηνοθετηθεί με απώτερο σκοπό όλα τα όνειρα να παρουσιάζονται ως εφικτά και αληθοφανή έτσι ώστε να καθίσταται αδύνατος ο διαχωρισμός τους από την πραγματικοτητα

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ Η ταινια αναφερεται σε ποικιλες φιλοσοφικες θεωριες καθολη την διακρεια της. Συγκεκριμενα γινεται αναφορα:

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΠΛΑΤΩΝΑ Η ταινια συνδεετε με τον Πλατωνα βαση της θεωριας του περιοδυισμου σωματος και πνευματος.Υπαρχουν δυο κοσμοι,ο ιδεατος και ο κοσμος των ιδεεων με τον κοσμο των ιδεεων να συνχεεται με τον κοσμο των ιδεεων,όπως και στην ταινια η πρωταγωνιστες μπερδευαν τα ονειρα με την πραγματικοτητα.

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΕΚΑΡΤ Η συνδεση με τον ντεκαρτ είναι εμφανης καθολη την διαρκεια της ταινιας.Ο ντεκαρτ διατυπωσε ότι οι αισθησεις μας εξαπατουν και ότι πολλες φωρες είναι αδυνατο να διαχωρισουμε το ονειρο από την πραγματικοτητα.Ετσι και η ταινια, παρουσιαζει σε πολύ μεγαλο βαθμο την παραπανω σχεση καθως οι ηρωες πολλες φωρες δυσκολευονται να ξεχωρισουν το ονειρο από την πραγματικη ζωη.

ΝΤΕΚΑΡΤ

ΠΛΑΤΩΝΑΣ

ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Επειτα από μακροσκελη,λεπτομερη και χρονοβορα μελετη της ταινιας ευλογως συμπεραινουμε ότι επιρεαζεται βαθητατα από τους προαναφερθεντες φιλοσοφους, ασκει θεματα και εμπενευση από τα εργα τους.

Γενικα,μπορουμε να υποστηριξουμε ότι όλα τα εργα του Νολαν εχουν βαθυ φιλοσοφικο στοχασμο όπως διαφενεται από τις υπολοιπες ταινιες του τα οποια όμως τα κανουν να ξεχωριζουν από τις υπολοιπες παραγωγες.Ετσι η ταινια αποτελει μια ευχαριστη εμπειρια και τροφη για σκεψη.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Οι ανωθεν εργασια αποτελει καρπο εργασιας των: Βαγγέλης Σταθουδάκης Νικός Χαρίσης Βασίλης Συψής Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας. HAR!