Γνώρισε και ανταποκρίσου στις ανάγκες των μαθητών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Προσωπικές δεξιότητες
Πρωτότυπη προσέγγιση της χριστιανικής πίστεως ……! ?
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ Β΄ (βουδιστικός μοναχικός βίος, βουδιστική λατρεία,
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
Διδάσκοντας Μαθηματικά
Ο ιεραπόστολος των ηθοποιών Άγιος Σεραπίωνας (5 μ.Χ αι )
Words of wisdom.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
"13 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ"
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Ο ΟΡΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
19. Η χριστιανική κοινότητα μέσα σ’ έναν πλουραλιστικό κόσμο
Μέρος της παρουσίασης από το αφιέρωμα για το Πάσχα Από κείμενο του
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Τα παιδικά χρόνια του Ιησού
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 6/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ Το Σάββατο του Λαζάρου γιορτάζουμε την ανάσταση του Λαζάρου. Καθώς ο Χριστός ετοιμαζόταν για το ταξίδι του στα Ιεροσόλυμα έμαθε ότι.
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
26. ‘ Ευλογημένος ο ερχόμενος’
Επειδή η μόρφωση είναι δικαίωμα για κάθε άνθρωπο.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Συνέντευξη με νήπια.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Προετοιμασία της Βιβλικής
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Μτ 5,3-12
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Σηκώνω χεράκι μιλάω Μάθημα: Θρησκευτικά
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Ο νέος Οσιομάρτυρας του Χριστού Αγαθάγγελος
Οδηγώντας ένα παιδί στο Χριστό
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Άριστη-Αντωνία Αντωνοπούλου Α1
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19, ΣΕΛΙΔΑ 82, ΕΡΓΑΣΙΑ,
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Ο Απόστολος Παύλος.
21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
Οι 5 αρχές του Προτεσταντισμού σε συσχέτιση με την Ορθόδοξη πίστη
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γνώρισε και ανταποκρίσου στις ανάγκες των μαθητών Δορυφορικό 2ης Ομάδας

Ο Τζίμυ ήταν εννέα χρόνων και είχε άλλα τρία αδέλφια Ο Τζίμυ ήταν εννέα χρόνων και είχε άλλα τρία αδέλφια. Τον είχαν πιάσει αρκετές φορές να κλέβει από τα καταστήματα της γειτονιάς

Αναγνώριζε... φυσικές ανάγκες κοινωνικές ανάγκες συναισθηματικές _ _ανάγκες Διανοητικές ανάγκες Πνευματικές ανάγκες

Κάποτε οι ανάγκες είναι φανερές, όπως στην περίπτωση του Τζίμυ Κάποτε οι ανάγκες είναι φανερές, όπως στην περίπτωση του Τζίμυ. Άλλοτε, οι ανάγκες είναι κρυμμένες. Δεν έχουμε την ικανότητα του Ιησού να βλέπουμε μέσα στην καρδιά των μαθητών μας, όμως, καθώς τους γνωρίζουμε, θα μπορέσουμε να αναγνωρίσουμε κάποιες από τις ίδιες ανάγκες που έβλεπε και ο Ιησούς:

Συναισθηματικές ανάγκες Πνευματικές ανάγκες Φυσικές ανάγκες Κοινωνικές ανάγκες Διανοητικές ανάγκες Συναισθηματικές ανάγκες Πνευματικές ανάγκες Κάποιες από τις παραπάνω ανάγκες είναι φανερές σε εκείνους που εργάζονται με παιδιά. Ωστόσο, κάποιες από τις ανάγκες αυτές δεν είναι εμφανείς και πολλές μπορεί να περάσουν απαρατήρητες αν δεν προσέχουμε.

Χρειάζεται να αφιερώσουμε χρόνο με τα παιδιά που εργαζόμαστε προκειμένου να χτίσουμε μαζί τους σχέσεις. Χρειάζεται ακόμα να αφιερώσουμε χρόνο για να σκεφτούμε τις ανάγκες τους.

Πώς μπορούμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες που υπάρχουν γύρω μας;

1. Δείξετε πως νοιάζεστε Να είστε πρόθυμοι να ακούσετε Να είστε αξιόπιστοι Να δίνετε αξία στα συναισθήματά τους Να «βρίσκετε το κλειδί»

2. Προσαρμοστείτε στην ανάγκη Καθορίζοντας ρεαλιστικές προσδοκίες Προσαρμόζοντας το περιβάλλον Διδάσκοντας σύμφωνα με τις ανάγκες

3. Προσευχηθείτε υπομονετικά Είναι σημαντικό να συνεχίσουμε να προσευχόμαστε για το έργο του Θεού στη ζωή του μαθητή και να περιμένουμε υπομονετικά Εκείνον να ενεργήσει. Μερικές φορές θα νιώσουμε ικανοποίηση από τις άμεσες προφανείς απαντήσεις, συχνά όμως οι απαντήσεις έρχονται σταδιακά κι αθόρυβα στην καρδιά των μαθητών μας. Στο μεταξύ, συνεχίστε να νοιάζεστε, συνεχίστε να προσαρμόζεστε, συνεχίστε να παρουσιάζετε τις αλήθειες της Αγίας Γραφής και συνεχίστε να προσεύχεστε ο Θεός να εργαστεί στη ζωή των μαθητών μας πριν από μας.

ΠΡΟΚΛΗΣΗ Όταν εργαζόμαστε με παιδιά νιώθουμε συχνά εξουθενωμένοι από τις ανάγκες τους. Ωστόσο, πρέπει να αναγνωρίσουμε πως ο Θεός μπορεί να εργαστεί στη ζωή ενός παιδιού μέσα από τη δική μας συμμετοχή

Συνέχεια της Ιστορίας Η κυρία Μποντ, ταξίδευε κάθε εβδομάδα πάνω από 150 χιλιόμετρα για να πάει τον Τζίμυ στην εκκλησία σε κάθε ευκαιρία – στην ώρα της πρωινής και απογευματινής λατρείας την Κυριακή, σε συναθροίσεις μέσα στην εβδομάδα και στις πρόβες της χορωδίας. Μετά από τρεις μήνες που πήγαινε με την κυρία Μποντ στην εκκλησία και άκουγε τον Λόγο του Θεού, ο Τζίμυ δέχτηκε τον Χριστό σαν προσωπικό του Σωτήρα.

40 Χρόνια Ιεραπόστολος στην Ιταλία Ο Τζίμυ όχι μόνο δέχτηκε τον Χριστό σαν προσωπικό του Σωτήρα, αλλά δυνάμωσε η πίστη του και πήγε σε Βιβλικό Κολέγιο. Σήμερα, ο Τζίμυ υπηρετεί τον Κύριο σαν ιεραπόστολος.

Κι ενώ μπορεί να μην είστε σε θέση να ικανοποιήσετε κάθε ανάγκη στην τάξη σας, μπορείτε να ανταποκριθείτε στις ανάγκες αυτές. Βάλτε τις ιδέες σας σε πράξη αυτήν την εβδομάδα, προσευχηθείτε και παρατηρήστε τι ο Θεός θα κάνει μέσα από τη δική σας προσπάθεια.