Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Αξιοποίηση υλικού του Ψηφιακού Σχολείου στο μάθημα της Τεχνολογίας
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Θέματα φυσικής γυμνασίου
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Βελτιώνοντας την μάθηση των Μαθηματικών μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον Ελισσάβετ Καμπάνη Phd Διδακτική των Μαθηματικών Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών.
Μάθημα 4: Μελετώντας με χάρτες το φυσικό περιβάλλον της Ευρώπης
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
Δίνονται το ονοματεπώνυμο κάθε μαθητή μιας τάξης και η βαθμολογία του σε κάθε μάθημά του και θέλουμε να υπολογίσουμε το μέσο όρο της βαθμολογίας όλων των.
Μόκιας Γιάννης Επιμόρφωση Β ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ για επεξεργασία δεδομένων έρευνας Εμμανουήλ Κακάρογλου Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12.
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
Στατιστικές Υποθέσεις
Μαθηματικά και τέχνη, μουσική και κλάσματα
1η εργαστηριακή άσκηση Φυσικής για την Α’ τάξη Λυκείου Σχολ. έτος
Τίτλος επιστημονικής εργασίας
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
Πρώτη Έρευνα Τίτλος: Σχέση μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους μαθητών
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Α΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΕΚΚΡΕΜΟΥΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΜΑΤΩΝ Άσκηση 9 - Φυσικής Γυμνασίου.
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΦΕ1: ΟΓΚΟΣ Για να προσδιορίσουμε τον όγκο ενός υγρού ή ενός στερεού με ακανόνιστο σχήμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα ογκομετρικό δοχείο. Ο όγκος του.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
Παρουσίαση Τίτλος Δευτερεύων τίτλος παρουσίασης
Διατήρηση μηχανικής ενέργειας
Πίνακες διέγερσης Q(t) Q(t+1) S R X X 0
ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το πρόβλημα και ο σκοπός της έρευνας
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : Οι Αλχημιστές
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Ψηφιακή Σχεδίαση εργαστήριο
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Leonardo da Vinci Certificate
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Εισαγωγή στην έννοια Μole
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Μαρία Κωμιώτου Σχ. Έτος ο Γυμνάσιο Κηφισίας Αργυρώ Νικολούτσου Δήμητρα Οικονόμου Γ4.
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΙΤΛΟΥ Υπότιτλος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και ΕΡΕΥΝΑ Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Τίτλος: Σχέση μεταξύ Ανοίγματος χεριών και Ύψους μαθητών της Γ γυμνασίου

ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Περιγραφή Ο Leonardo da Vinci, στον πίνακά του The Vitruvian Man, δείχνει έναν άνθρωπο, όρθιο, με τα χέρια ανοικτά, μέσα σε ένα τετράγωνο. Υποστηρίζει δηλαδή, ότι το ύψος του ανθρώπου είναι ίσο με το άνοιγμα των χεριών του.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Προκειμένου να αποδείξουμε την αλήθεια (ή όχι) της δήλωσής του, κάνουμε: μια αρχική υπόθεση, πραγματοποιούμε μετρήσεις, συγκρίνουμε τα αποτελέσματα και βγάζουμε το δικό μας συμπέρασμα. .

Σχέση μεταξύ Ανοίγματος χεριών και Ύψους μαθητών της Γ γυμνασίου

Σχεδιασμός πειράματος Πώς θα γίνει το πείραμα; Μαθητές – Μετρητές 2*2 (2 μετρητές ύψους, 2 ανοίγματος χεριών) Μαθητές - Προς μέτρηση Μαθητές καταγραφείς μετρήσεων 1*2 (1 για το ύψος, 1 για το άνοιγμα) Πινακάκια με ύψη και άνοιγμα χεριών Διαγράμματα σε μιλιμετρέ χαρτί Διαγράμματα στο excel http://texnoschool.pbworks.com/w/page/34167932/%CE%93%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%AC%CF%82%20%CF%83%CF%84%CE%BF%20Excel Ο καθένας μια μικρή έρευνα

Ατομική έρευνα Τι θα περιλαμβάνει; Υπόθεση Διαδικασία έρευνας Μετρήσεις – γραφήματα Συμπέρασμα

Εργασία για τρίτο μάθημα Ατομική εργασία όπως παρουσιάστηκε σήμερα. Εργασία για επόμενη φορά Οι μετρήσεις που υπάρχουν να γίνουν διάγραμμα σε μιλιμετρέ χαρτί Εργασία για μεθεπόμενη φορά Οι μετρήσεις που υπάρχουν να γίνουν διάγραμμα στο excel http://texnoschool.pbworks.com/w/page/34167932/%CE%93%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%AC%CF%82%20%CF%83%CF%84%CE%BF%20Excel Εργασία για τρίτο μάθημα Ατομική εργασία όπως παρουσιάστηκε σήμερα.

Γιάννης Τζωρτζάκης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12. Πηγές http://texnoschool.pbworks.com Γιάννης Τζωρτζάκης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12.