Διδακτικη των μαθηματικων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ Μπάρμπα Μαριάννα Τμήμα : Β 3 Π.Γ.Ζ.Σ.Ι.Π.Γ.Ζ.Σ.Ι. ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
Advertisements

Ολλανδία Ναταλία Κωσταδήμα Β2. Γενικές πληροφορίες  Το ευρωπαϊκό τμήμα των Κάτω Χωρών, ευρέως γνωστό ως Ολλανδία, έχει έκταση km 2 και πληθυσμό.
3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη Τίτλος Θέματος: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Ονοματεπώνυμο και ειδικότητα.
Δράση Γνωρίζοντας καλύτερα τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Γυμνάσιο-Λύκειο Βρυξελλών Τάξη Β΄ Λυκείου Σχολικό έτος Το Βέλγιο μέσα από τα μάτια των Ελλήνων μαθητών.
Πολυμήστωρ Πόλτυς Πείρος Ιμβρασίδης Βασιλιάς της Θράκης, σύζυγος της Ιλιόνης, η οποία ήταν κόρη του βασιλιά της Τροίας Πριάμου. Σύμφωνα με την παράδοση,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ (Ε.Ο.Κ.) ΚΟΥΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΝΤΟΛΑΤΗ ΑΣΠΑΣΙΑ ΓΚΡΕΚΟΥ ANTZEΛΑ Φοιτητές Τμήματος ΠΕΣΔ – ΕΚΠΑ.
INKAΣ.
Οι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟι ΑΓΩΝΕΣ Ευαγγελική Σχολή Σμύρνης Εργασία Φυσικής Αγωγή ς Υπεύθυνος Καθηγητής: κ Αθανασόπουλος Λ. Στέλλα Τσέκου-Ελένη Τελέογλου-Δανάη Μπίφσα-
3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Βιωματική Δράση σχ. έτος «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Υπεύθυνη καθηγήτρια : Αποστόλου Μαριάννα, ΠΕ05, MSc.
Εξάρτηση-Εθισμός των Έφηβων στο Διαδίκτυο Εξάρτηση-Εθισμός των Έφηβων στο Διαδίκτυο.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 3 ο Γυμνάσιο Τρικάλων Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη Τίτλος Θέματος: «Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς» Ονοματεπώνυμο.
Κάπνισμα και Υγεία.. Εισαγωγή.  Το πέρασμα από το κάπνισμα ακατέργαστου καπνού στο τσιγάρο έγινε μόλις τον 20ό αιώνα, όταν με την πρόοδο της μηχανικής.
Πέντε μεγάλοι ποταμοί του κόσμου 1 ο πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ. Σχολικό έτος Κατερίνα Γαλλιού Τάξη ΣΤ’2.
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ.
ΜΥΪΚΗ ΔΥΣΤΡΟΦΙΑ.
Μαργαρίτα Παπαδάκη – Άννα Τσακάλη
Cyberbullying Μια παρουσίαση από το 6ο Δημοτικό σχολείο Ν. Ηρακλείου Αττικής και τις μαθήτριες τις Στ1 τάξης: Τόνια Αντωνή Χριστίνα Βάιου Ευθυμία Παπαδογαμβράκη.
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (Object Oriented Programming)
ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Α’2
ΕΘΙΣΜΟΣ.
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ, ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΚΑΙ…
Η έννοια της αξίας Τα στοιχεία της γλώσσας παίρνουν την αξία τους μέσα από τη σχέση τους με τα άλλα στοιχεία (πβ. Τα πούλια στο σκάκι)
Ευρωπαϊκά νομίσματα της Λιθουανίας
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΘΕΜΑ:ΑΦΡΙΚΗ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΓΕΛ ΑΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΜΗΜΑ Β’1
ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΣ Α’ & Β΄.
Dali Ο Σαλβαδόρ Νταλί (πλήρες όνομα: Salvador Felip Jacint Dalí Domènech Γεννήθηκε 11 Μαϊου 1904 και πέθανε 23 Ιανουαρίου Καταγόταν από τις Φιγέρες.
Γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά της Ρουμανίας
Επιβλέπων: Δημήτριος Μισηρλής
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
Μηλιάννα Πετρουγάκη Γ’ 4
2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ Πολιτιστικό πρόγραμμα σχολικού έτους Υπεύθυνοι Καθηγητές: Ληξουριώτη Παναγιώτα- Βαϊόπουλος Δημήτρης Δελφοί: από τις αμφικτιονίες.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ.Καπετανάκης
ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ Α2 Ο ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΙΚΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: κ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Σχολικό Έτος
ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ Από την ΣΤ΄Τάξη Σχολική χρονιά
1ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου Ονοματεπώνυμο: Τμήμα: Μάθημα: Υπεύθυνος καθηγητής: Θέμα: Ημερομηνία παράδοσης: Ξιάρχου Κωνσταντίνα Γ΄2 Χημεία Κος Δημητρόπουλος.
Αθλητισμός στην Ευρωπαϊκή Ένωση
ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ-ΒΕΖΟΥΒΙΟΥ
2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ Πολιτιστικό πρόγραμμα σχολικού έτους Υπεύθυνοι Καθηγητές: Ληξουριώτη Παναγιώτα- Βαϊόπουλος Δημήτρης Δελφοί: από τις αμφικτιονίες.
Οι αρμοδιότητες και οι δράσεις της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας στη Νομισματική ένωση Κανάκη Μαρία-Νικολέττα ΑM: Καρέτσος.
Πειραματικό ΓΕ.Λ. Πατρών
Ιδιωτική οικονομική 1η ενότητα «ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ»
Επιμόρφωση Β1.1 επιπέδου ΤΠΕ Θεωρητικές Επιστήμες & Καλλιτεχνικά: 1 η εργασία «Κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικού περιβάλλοντος» Μοσχονά Στυλιανή (ΠΕ 02) Πανώτα.
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Τα λατινικά κρατίδια στον ελλαδικό χώρο. Δυτικές κυριαρχίες στον ελλαδικό χερσαίο και νησιωτικό χώρο.
ΝΕΦΗ Πως σχηματίζονται -Κατάταξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδακτικη των μαθηματικων Διδάσκων: Λεμονίδης Χαράλαμπος Θέμα: Μαθηματικά και ιστορία: Θαλής και η μέτρηση της πυραμίδας του Χέοπα Φοιτητές: Δημητρόπουλος Μιχαήλ (4145) Μαρτινίδης Παρμενίων (4053)

Ο Θαλής ο Μιλήσιος, (640 ή 624 π. Χ - 546 π Ο Θαλής ο Μιλήσιος, (640 ή 624 π.Χ - 546 π.Χ) είναι ο αρχαιότερος προσωκρατικός φιλόσοφος, ο πρώτος των επτά σοφών της αρχαιότητας. Υπήρξε μαθηματικός, φυσικός, αστρονόμος, μηχανικός, μετεωρολόγος και ιδρυτής της Ιωνικής Σχολής της φυσικής φιλοσοφίας στη Μίλητο.

Ο Θαλής προσπάθησε να κατανοήσει τον κόσμο μέσα από τα μάτια της επιστήμης και να εξηγήσει φυσικά φαινόμενα όπως λ.χ την έκλειψη Ηλίου, χωρίς να χρησιμοποιεί αναφορές στην μυθολογία, όπως γινόταν μέχρι την εποχή του. Υπήρξε μεγάλος διδάσκαλος με παρά πολύ μεγάλη επιρροή σε όλους σχεδόν τους μεταγενέστερους προσωκρατικούς φιλοσόφους.

Γνωστό είναι το Θεώρημα του Θαλή που αναφέρει: όταν παράλληλες ευθείες τέμνονται από δύο άλλες ευθείες τότε τα τμήματα μεταξύ των παραλλήλων που ορίζονται στην μια τέμνουσα, είναι ανάλογα.

Για το παρακάτω σχήμα ισχύει: DE/BC=AD/AB=AE/AC Το ΘεΩρημα του ΘαλΗ Για το παρακάτω σχήμα ισχύει: DE/BC=AD/AB=AE/AC

Ο Θαλής αναφέρεται ως σπουδαίος γεωμέτρης Ο Θαλής αναφέρεται ως σπουδαίος γεωμέτρης. Κέρδισε μάλιστα τον θαυμασμό των Αιγυπτίων μετρώντας το ύψος των πυραμίδων, βασιζόμενος στο μήκος της σκιάς τους και της σκιάς μιας ράβδου που έμπηγε στο έδαφος.

Ο Θαλής λέγεται ότι περίμενε μέχρι το μήκος της σκιάς του ραβδιού να γίνει ίσο με το ύψος του. Όταν συνέβη αυτό μέτρησε το μήκος της σκιάς της πυραμίδας. Προφανώς, τη χρονική στιγμή όπου το μήκος της σκιάς του ξύλινου ραβδιού γινόταν ίσο με το ύψος του, τότε όλα τα αντικείμενα (που ήταν κάθετα τοποθετημένα στο έδαφος) σχημάτιζαν μια σκιά, με μήκος ίσο με το ύψος τους. Οι πυραμίδες δεν αποτελούσαν εξαίρεση και έτσι το ύψος μπορούσε να μετρηθεί από το μήκος της σκιάς τους.

Ο Θαλής έκανε την μέτρηση χρησιμοποιώντας τις μονάδες της εποχής και βρήκε 276,75 πήχεις, δηλαδή 145,3 μέτρα, έτσι απέσπασε το θαυμασμό του βασιλιά της Αιγύπτου Άμασι. Το πραγματικό ύψος της πυραμίδας είναι περίπου 147 μέτρα, δηλαδή ο Θαλής με μόνο όπλο το μυαλό του και ένα ραβδί είχε μετρήσει την πυραμίδα με σφάλμα μόνο 1,7 μέτρα.

ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΟΥ ΧΕΟΠΑ Η Πυραμίδα του Χέοπα (επίσης γνωστή ως η Μεγάλη πυραμίδα της Γκίζας ή Μεγάλη Πυραμίδα) είναι η αρχαιότερη και η μεγαλύτερη από τις τρεις πυραμίδες της Νεκρόπολης της Γκίζας. Είναι το αρχαιότερο από τα Επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου, και το μόνο που σώζεται στις μέρες μας.

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι η πυραμίδα χτίστηκε σαν τάφος σε διάστημα 10 με 20 χρόνων, και ολοκληρώθηκε περίπου το 2560 π. Χ. Αρχικά με ύψος 146,5 μέτρα (481 πόδια), ήταν το ψηλότερο κτήριο του κόσμου για πάνω από 3.800 χρόνια.

Υπάρχουν πολλές επιστημονικές και εναλλακτικές θεωρίες για το πώς κατασκευάστηκε η πυραμίδα. Οι πιο αποδεκτές από αυτές διατείνονται ότι χτίστηκε με τη μετακίνηση τεράστιων λίθων από το λατομείο και την τοποθέτησή τους με σύρσιμο και ανύψωση.

Βιβλιογραφια - ιστογραφια http://www.mousaios.gr https://el.wikipedia.org/wiki/Θαλής

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !