Χριστίνα Γεωργιάδη Δανάη Χατζηαποστόλου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΧΡΗΣΤΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ Ο Εμπειρισμός στην Αναλυτική Φιλοσοφία.
Advertisements

EΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Σειρά παραδόσεων Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Ιουλία Σπινθουράκη Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ώρες.
Tαυτότητα, αυτοεκτίμηση Όλα τα ανθρώπινα όντα, που είναι αρκετά ώριμα, για να αποκτήσουν έστω και μια υποτυπώδη εικόνα του εαυτού τους, έχουν ανάγκη να.
ΑΤΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΤΑΞΗ: κανόνες συμπεριφοράς, Αναλυτικό Πρόγραμμα, δραστηριότητες λειτουργία και συμπεριφορά > πειθαρχία > σχολικό ήθος Η αταξία προσβάλλει.
Φιλοσοφικές Σχολές της σκέψης Ιδεαλισμός Ρεαλισμός Πραγματισμός Υπαρξισμός Εποικοδομητισμός.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ. Αρχαίο ελληνικό θέατρο Θεός Διόνυσος Διθύραμβος Αρχαίο δράμα Αριστοτέλης Αρίωνας Θέσπης.
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος ( ΠΕ 02) Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα.
ΜΑΘΗΜΑ 3: ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής.
Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Ενότητα 10 η : Η Νέα Αγωγή – Διεθνώς και στην Ελλάδα Παντελής Κυπριανός Σχολή Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η.
ΤΖΑΝΕΙΟ. Το «Τζάνειο» Γενικό Νοσοκομείο Πειραιώς ιδρύθηκε με δωρεά του εμπόρου Νικήτα Τζάννε (Κύθηρα 1801-Πειραιάς 1864). Με τη διαθήκη του άφησε όλη.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ( ΗΜΕΡΗΣΙΟ - ΕΣΠΕΡΙΝΟ ) Τάξη Β ΄ Ι. Π. Αμπελάς, Δρ Φιλοσοφίας Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός διδακτέας ύλης.
Η ΗΘΙΚΗ ΩΣ ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ. Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΗΣ Λόγοι που επιβάλλουν στον άνθρωπο αυτόν τον επαναπροσδιορισμό: 1. καταναλωτική.
"Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο" Διακογεωργίου Αρχοντούλα, Σχολική Σύμβουλος, 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Σάμου
Γνωσιακή Επιστήμη Εισαγωγή.
Περιεχόμενα Παρουσίασης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η Γνωστική εξελικτική θεωρία του Jean Piaget
Μαργαρίτα Παπαδάκη – Άννα Τσακάλη
Η μεταβαση των μαθητων απο την οπτικη τησ β/θμιασ εκπαιδευσησ : Δυσκολιεσ – προβληματα- καθοριστικεσ παραμετροι Σ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Καλλιρρόη Παπαδοπούλου
Επιχειρηματική Στρατηγική και Καινοτομία ΙΙ
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Υπεύθυνος Καθηγητής: Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης
Δ. Ζμπάινος Λέκτορας Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης & Σχολικών προγραμμάτων
Κλασικισμός ..εισαγωγικά.
Ρομαντισμός και Ρεαλισμός
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α1 To σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι.
Η συμβολή της θεωρίας μάθησης του Φρέιρε στην εκπαίδευση και στη διδακτική μεθοδολογία Εκπόνηση : Αλέξανδρος Μπατάλιας Ελευθέριος Φουστέρης Αθήνα, 2016.
«Πειράματα σε ζώα & ανθρώπους και κλωνοποίηση»
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ»
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ζητειται ελπισ – το ποταμι αντωνησ σαμαρακησ
5.Μέρη του ναού Κυρίως ναός-Νάρθηκας-Αύλειος χώρος
ΚΑΠΝΙΣΜΑ όλη η αλήθεια Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας B’ ΕΠΑΛ Καντάνου
Ο λαϊκισμός ως παθογένεια της δημοκρατίας
Μαρία-Κυριακή Καρατζομπάνη
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
Το πένθος στην σύχγρονη Ελλάδα και στην Αρχαιότητα
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΄Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Επισυνάπτονται τα 25 ΠΔΣΒ των αντίστοιχων Δήμων των 4 ΠΕ
Αντισημιτισμός Μάθημα: Θρησκευτικά Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Κοκομπάια
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α1 ΜΟΡΦΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Αθανασοπούλου Ιωάννα Βελισσάρη Ελένη Βεντούρα Λουίζα Δελλαπόρτα Χριστίνα.
Καλώς ήρθατε στο Νηπιαγωγείο
Γενικές Αρχές και Στρατηγικές Διδασκαλίας και Πρακτική Άσκηση Ι
ΟΜΑΔΑ 1 ΘΕΜΑ: ΝΕΦΕΛΩΜΑΤΑ.
O ρόλος της ερώτησης στην εκπαιδευτική διαδικασία
«ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ» ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ
Ενώ ο Λύσανδρος βρίσκεται στη Ρόδο, οι Αθηναίοι, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούν τις ιωνικές πόλεις που ανήκαν στον Κύρο.
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
ΜΑΘΗΜΑ:ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ Διδάσκων: κ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ στα σχολεια.
ΕΡΓΑΣΙΑ 1ΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
וקטורים מהו וקטור? וקטור העתק, וקטור מיקום חיבור וחיסור וקטורים
H εξέλιξη της ειδικής αγωγής στην Ελλάδα στον 20ο αιώνα
1. Ο χριστιανικός ναός Εισαγωγή.
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
H γνωστικο-εξελικτική προσέγγιση
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018.
Η ΕΛΕΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΥΡΙΠΙΔΗ
Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 3
Ο ερμηνευτικός διάλογος
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χριστίνα Γεωργιάδη Δανάη Χατζηαποστόλου Η συμβολh τησ θεωρiασ μaθησησ των εκπροσωπων του Διαφωτισμου στην εκπαιδευση και τη διδακτικη μεθοδολογια Χριστίνα Γεωργιάδη Δανάη Χατζηαποστόλου

Διαφωτισμοσ 17ο αιώνα και 18ο αιώνα στην Ευρώπη. Πνευματική και πολιτιστική κίνηση που επέβαλε τον ορθολογισμό και τις νέες μεθόδους τόσο στην Ευρώπη όσο και σε όλο το κόσμο. Συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη των παιδαγωγικών θεωριών.

Rene Descartes Γάλλος φιλόσοφος. Διατύπωσε τη γνωστή φράση «Σκέφτομαι άρα υπάρχω». Παιδαγωγική θεωρία: οι άνθρωποι έχουν ήδη τη γνώση μέσα τους πρωτού αποκτήσουν την εμπειρία αυτής.

John Locke Άγγλος εμπειριστής φιλόσοφος. Κύριο εισηγητή του νεότερου εμπειρισμού. Παιδαγωγική θεωρία: περί αναπαραστατικής θεωρίας της γνώσης. Το αντικείμενο που απασχολεί τον Locke είναι αυτό των ορίων της ανθρώπινης γνώσης. Ακολουθεί το δυϊστικό μοντέλο του Descartes.

Friedrich Hegel Παιδαγωγός. Σπουδαίος φιλόσοφος του φερμανικού ιδεαλισμού. Παιδαγωγική θεωρία: Bildung. Bildung:διαδικασία απελευθέρωσης. Διαμορφωτική ανάπτυξη του νου ή του πνεύματος ως μια κοινωνική ή ιστορική διαδικασία.

Jean-Jacques Rousseau Φιλόσοφος, συγγραφέας και συνθέτης. Παιδαγωγική θεωρία: Υποστήριζε το ατομικό ή ατομικιστικό ιδεώδες της παιδείας σύμφωνα με το οποίο ο άνθρωπος είναι από τη φύση του καλός αλλά εκφυλίζεται από το περιβάλλον του. Υποστηρίζει πως αν αναθρέψεις ένα παιδί σε αρμονία με τη φύση και τους νόμους της, αυτό θα διευκολύνει τη μάθηση και θα διατηρήσει τη καλοσύνη.

Αποτελεσματα διαφωτισμου στη παιδεια Το παιδί αντιμετωπίζεται ως παιδί. Η εκπαίδευση βγαίνει από τα στενά όρια του σπιτιού και προωθείται ένα καθαρά κρατικό σχολείο. Η εκπαίδευση γίνεται υποχρεωτική. Η παιδαγωγική επιστήμη εξελίσσεται.

Βιβλιογραφια Ματσαγγούρας, Γ. Η. (2009). Εισαγωγή στις Επιστήμες της Παιδαγωγικής. Αθήνα: Gutenberg Δημητρίου, Γ. Χ. (2005). Η ανάπτυξη της παιδαγωγικής κατά τα χρόνια του Διαφωτισμού, Ανάκτηση 15/12/2016 από http://gdimitriouc.blogspot.gr/2008/08/blog-post_18.html Βιρβιδάκης Στ., Καρασμάνης Β., Τουρνά Χ. (2013). Αρχές φιλοσοφίας, Β’ τάξη Γενικού Λυκείου Θεωρητικής κατεύθυνσης. Αθήνα: ΙΤΥΕ <<ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ>> Πελεγρίνης, Ν. Θ. (2001). Αρχές Φιλοσοφίας. Αθήνα: Ο.Ε.Δ.Β. Bates, B. (2016). Learning Theories Simplified…and how to apply them to teaching. London: Sage Παπάζογλου, Β. (2011). Η αναπαραστατική θεωρία της γνώσης στον John Locke. Ανάκτηση από http://eclass.uoa.gr/modules/document/file.php/PPP543/GRI-2012-9386.pdf Νταβαρίνου Π. Η Φιλοσοφία του Hegel για την Παιδεία. Ανάκτηση 15/12/2016 από users.sch.gr/panta1947/_Files/H_Philosophia_tou_Hegel_gia_tin_paideia.doc Γκιόσος, Ι. (2012). Jean Jacques Rousseau: Ο Γάλλος φιλόσοφος και παιδαγωγός και οι ιδέες του για την εκπαίδευση και τη σωματική αγωγή, Ανάκτηση 15/12/2016 από http://kinisiologia.phed.uoa.gr/fileadmin/kinisiologia.phed.uoa.gr/uploads/GIOSOS.pdf

Ευχαριστούμε πολύ