Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Καλώς ήρθατε στο Νηπιαγωγείο

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Καλώς ήρθατε στο Νηπιαγωγείο"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Καλώς ήρθατε στο Νηπιαγωγείο
2ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου 5ο Κλασικό Νηπιαγωγείο Καρπενησίου & Τμήμα Ένταξης 14/10/2015

2 Το Νηπιαγωγείο, ως φορέας κοινωνικοποίησης του παιδιού, μετά την οικογένεια, εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις ώστε τα παιδιά να αναπτύσσονται και να κοινωνικοποιούνται ομαλά και πολύπλευρα. Σωματικά Συναισθηματικά Νοητικά Κοινωνικά

3 Προσαρμογή & αποχωρισμός από την οικογένεια
ένα φιλί και μια αγκαλιά είναι αρκετά με το να μένετε και να χρονοτριβείτε αυξάνετε το στρες του παιδιού Το σχολείο θα δώσει τη δυνατότητα στο παιδί: να αναπτύξει την προσωπικότητα και τη μοναδικότητα του να αυτονομηθεί να κάνει το δικό του κοινωνικό κύκλο

4 ΡΟΥΧΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Άνετα ρούχα που δεν πειράζει αν λερωθούν και βοηθούν τα παιδιά στην αυτοεξυπηρέτηση τους ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ – ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ Ενημερώνουμε τους εκπαιδευτικούς αν το παιδί έχει αλλεργίας Κρατάμε το παιδί στο σπίτι όταν είναι άρρωστο ΨΕΙΡΕΣ Χρησιμοποιούμε απωθητικές λοσιόν Ενημερώνουμε και αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα συλλογικά ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ Φαγητό και χαλάρωση

5 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Η φοίτηση των νηπίων, τα οποία μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου του 2015 συμπληρώνουν ηλικία πέντε ετών (γεννηθέντα το 2010), είναι υποχρεωτική, σύμφωνα με το άρθρο 73 του Νόμου 3518/2006,(ΦΕΚ 272/2006, τ.Β΄) Η Βεβαίωσης Παρακολούθησης Νηπίου, είναι ένα από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου.

6 ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση είναι υποχρεωτική και λειτουργεί ως αναπόσπαστο τμήμα της ενιαίας δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης. Οι μαθητές ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μπορούν να φοιτούν: Σε σχολική τάξη του γενικού σχολείου Σε σχολική τάξη του γενικού σχολείου με παράλληλη στήριξη Σε τμήμα ένταξης που λειτουργεί μέσα στο γενικό σχολείο Μαθητές που δεν αυτοεξυπηρετούνται έχουν τη στήριξη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού

7 ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ Προσέλευση Αυθόρμητες δραστηριότητες τις γωνιές Προσευχή-Συζήτηση-Ημερήσιος Προγραμματισμός Ανάπτυξη Διαθεματικών Δραστηριοτήτων Πρόγευμα-Διάλειμμα Συζήτηση-Αξιολόγηση των ημερήσιων δραστηριοτήτων-Προετοιμασία για αποχώρηση Αποχώρηση

8 ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ Ανάπτυξη Διαθεματικών Δραστηριοτήτων Διάλειμμα Προετοιμασία γεύματος-Γεύμα Χαλάρωση-Ύπνος Συζήτηση-Αξιολόγηση των ημερήσιων δραστηριοτήτων-Προετοιμασία για αποχώρηση Αποχώρηση

9 ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ
ΤΕΧΝΕΣ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΝΕΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

10 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ:
Αγωγής Υγείας (Διατροφή, Κυκλοφοριακή Αγωγή, Σεισμοί, Συναισθήματα κ.α.) Περιβαλλοντικά (Το δάσος, Οικοσυστήματα, Το νερό κ.α.) Πολιτισμού (Ανθρώπινα δικαιώματα, ΑμεΑ, Ρατσισμός, Έθιμα, Παραδόσεις, Μυθολογία κ.α)

11 ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Δανειστική Βιβλιοθήκη Σχολικές Γιορτές Φιλανθρωπική Δράση

12 «ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ»
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ Στο Νηπιαγωγείο η μάθηση γίνεται μέσω του παιχνιδιού. Η αξία του παιχνιδιού είναι αναμφισβήτητη καθώς συμβάλλει στη γνωστική, κινητική, τη συναισθηματική, την κοινωνική αλλά και την ηθική ανάπτυξη των παιδιών. O Jean Piaget, ένας από τους σημαντικότερους ψυχολόγους ιδιαίτερα γνωστός για τις μελέτες του στα παιδιά και τη γνωστική ανάπτυξη, πίστευε ότι η δουλειά των παιδιών είναι το παιχνίδι. «ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ»

13 ΕΙΔΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Συμβολικό παιχνίδι (με ή χωρίς αντικείμενα) Παιχνίδια ρόλων Ομαδικά-κινητικά παιχνίδια Επιτραπέζια ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Μοναχικό Παράλληλο Συνεργατικό

14 ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Κοινωνικοποίηση του παιδιού Η θετική στάση απέναντι στη μάθηση και το σχολείο Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ Η δημιουργία ενός κλίματος αποδοχής για όλους τους μαθητές Να λαμβάνει υπόψη τις δυνατότητες και τις ανάγκες του κάθε παιδιού

15 Στο Νηπιαγωγείο δεν διδάσκεται γραφή και ανάγνωση.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΓΟΝΕΑ Δείχνουμε ενδιαφέρον για οτιδήποτε φέρνει το παιδί από το σχολείο, σίγουρα το παιδί σας προσπάθησε πολύ! Δείχνουμε ενδιαφέρον για το καθημερινό του πρόγραμμα, ρωτώντας το παιδί τι έκανε σήμερα, τι του άρεσε περισσότερο και αφήστε το να εκφραστεί. Μην ξεχνάτε : Στο Νηπιαγωγείο δεν διδάσκεται γραφή και ανάγνωση. Μέσα από τις δραστηριότητες μας τα παιδιά κατανοούν τη σημασία της γραφής ως μέσο επικοινωνίας και συμμετέχουν ενεργά στη «δημιουργία» δικών τους κειμένων . Δίνονται ευκαιρίες να μάθουν το γιατί και πως γράφουμε, ενθαρρύνονται να γράφουν όπως μπορούν το όνομα στις εργασίες, να φτιάχνουν πίνακες αναφοράς με συγκεκριμένο θέμα και να δημιουργούν ευχετήριες κάρτες κ.α.

16 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ
Η συνεργασία σχολείου-οικογένειας έχει εξέχουσα σημασία και θα πρέπει πρωτίστως να στοχεύει στη γόνιμη ένταξη του παιδιού στο πλαίσιο του σχολείου, με σκοπό την αρμονική κοινωνική και συναισθηματική του ανάπτυξη. Είναι σημαντικό να αισθάνεστε το σχολείο του παιδιού σας ως ένα χώρο, όπου μπορούν να ακουστούν οι ανησυχίες και οι προβληματισμοί σας, στα πλαίσια του απορρήτου. Το σχολείο μας είναι ένας χώρος όπου γονείς και εκπαιδευτικοί «εργάζονται» παράλληλα προς την επίτευξη ενός κοινού στόχου: ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ

17 ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Ένα παιδί μπορεί να διδάξει σε έναν ενήλικα τρία πράγματα: να είναι ευτυχισμένος χωρίς ιδιαίτερο λόγο, να είναι πάντα απασχολημένος με κάτι και να ξέρει να απαιτεί με όλη του τη δύναμη αυτό που θέλει. Paulo Coehlo


Κατέβασμα ppt "Καλώς ήρθατε στο Νηπιαγωγείο"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google