Εισαγωγή Νέων Προϊόντων και Υπηρεσιών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Προώθηση / Επικοινωνία
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Στρατηγική Μάρκετινγκ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Τιμές Μεταφοράς.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η βιομηχανία στον 21ο αιώνα
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή Νέων Προϊόντων και Υπηρεσιών Η ανάπτυξη Νέων Προϊόντων αποτελεί μια περίπλοκη, επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία, η οποία περιλαμβάνει πάρα πολλούς κινδύνους. Σύμφωνα με έρευνες, 40% των νέων καταναλωτικών προϊόντων, 20% των νέων βιομηχανικών προϊόντων και 18% των νέων υπηρεσιών που αναπτύχθηκαν, απέτυχαν εντελώς ως προϊόντα με την είσοδό τους στην αγορά των ΗΠΑ. 

Αναγκαιότητα Οι επιχειρήσεις αναζητούν τρόπο για την εξασφάλιση της βιωσιμότητά τους, την αειφόρο ανάπτυξή τους & την αύξηση της κερδοφορία τους Επέκταση σε άλλες αγορές με τα ήδη υφιστάμενα προϊόντα Συγχωνεύσεις ή/και εξαγορές εταιριών Ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών

Case Study 1 – Lassen Company

Ορισμός Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων και Υπηρεσιών (Α.Ν.Π.) «εισαγωγή ενός νέου προϊόντος στην αγορά και σηματοδοτεί το σύνολο των δραστηριοτήτων από την αρχική αντίληψη μιας ευκαιρίας στην αγορά, μέχρι την παραγωγή, παράδοση και πώληση του προϊόντος» Διαδικασία Εναλλακτικής Μορφής Παραγωγής Διαδικασία Επιλογής Διαδικασία Μετασχηματισμού Διαδικασία Συντονισμού Είναι μια διαδικασία εναλλακτικής μορφή παραγωγής, η οποία αναγνωρίζει νέους συνδυασμούς τεχνολογιών, διεργασιών και ευκαιριών στην αγορά που έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν οικονομική αξία.  Εναλλακτικές μορφές παραγωγής δημιουργούνται από την άμεση αναζήτηση/έρευνα αγοράς και τον «τυφλό» συνδυασμό στοιχείων χωρίς συνάφεια (δημιουργικότητα). Είναι μια διαδικασία επιλογής, η οποία επιλέγει τον περισσότερο υποσχόμενο συνδυασμό για περαιτέρω επενδύσεις σύμφωνα με πάγια κριτήρια. Είναι μια διαδικασία μετασχηματισμού, που μετατρέπει («αναπτύσσει»)  ευκαιρίες σε οικονομικά αγαθά και κωδικοποιημένη γνώση (ενσωματωμένη στο σχεδιασμό) - προϊόντα ή υπηρεσίες που θα προσφερθούν στους πελάτες. Είναι μια διαδικασία συντονισμού, η οποία εξασφαλίζει τη ροή πληροφοριών και τη συνεργασία μεταξύ πολλών μερών που εμπλέκονται στις δραστηριότητες ΑΝΠ.

Case Study 2

Case Study 3

Παράγοντες επιτυχίας Α.Ν.Π Αποτελεσματική διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων μιας επιχείρησης Επιλογή κατάλληλης αγοράς – στόχου Κοινή κατεύθυνση αναπτυξιακών επενδύσεων με εταιρικούς στόχων

Αποτελεσματική Διαχείριση Περιουσιακών Στοιχείων Διάσταση μεταξύ φυσικού και γενικού προϊόντος Φυσικό Προϊόν: φυσικά γνωρίσματα και τις προδιαγραφές Γενικό Προϊόν: ικανοποίηση αναγκών καταναλωτή Συνολικό Προϊόν: Ισορροπία φυσικού και γενικού Ανάγκη αποτελεσματικής διαχείρισης πόρων (οικονομικών & ανθρώπινων), τεχνολογίας, εγκαταστάσεων.

Επιλογή κατάλληλης αγοράς – στόχου Επιλογή ετερογενούς αγοράς και διαίρεσή της σε μικρότερα τμήματα (ή υποαγορές) που παρουσιάζουν ομοιογενή χαρακτηριστικά όσον αφορά το προϊόν ή την υπηρεσία μιας επιχείρησης Γεωγραφικά κριτήρια (π.χ. περιοχή, πληθυσμός) Δημογραφικά κριτήρια (π.χ. επίπεδο μόρφωσης, κοινωνικές τάξεις) Οικογενειακά κριτήρια (π.χ. ανύπαντροι, οικογένειες με παιδιά) Ψυχογραφικά κριτήρια (π.χ. προσωπικότητα, τρόπος ζωής)

Καινούργιες Αγορές Στόχος Ο πληθυσμός που έχει την αγοραστική δυνατότητα γερνάει. Είναι αυτός ένας λόγος για Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών και Προϊόντων;

Case Study 4

Κοινή κατεύθυνση αναπτυξιακών επενδύσεων με εταιρικούς στόχων Κοινή κατεύθυνση αναπτυξιακών επενδύσεων με εταιρικούς στόχων «Συμβατότητα» Προϊόντος: ενσωμάτωση όλων των τμημάτων μιας επιχείρησης στην Α.Ν.Π. Εσωτερικό περιβάλλον επιχείρησης: Συνδυαστική προοπτική τμημάτων από άποψη πωλήσεων και μάρκετινγκ, βιομηχανίας, κατασκευής, λειτουργίας και ποιοτικού ελέγχου

Τύποι Νέων Προϊόντων Καινοτόμα Προϊόντα Αναφέρονται στα επαναστατικά για την αγορά προϊόντα. Η καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι το προϊόν δεν είχε άμεσα εκτεθεί στην αγορά (ίσως μόνο ως ιδέα ή ως μελλοντική πρόβλεψη). Γενικά δημιουργούν εξ’ ολοκλήρου νέες αγορές οι οποίες δεν υπήρχαν πρωτίστως.  

Καινοτόμο Προϊόν Είχε προβλεφθεί αόριστα από τη γελοιογραφία του Dick Tracy και είχε προσωποποιηθεί ως "πληροφοριοδότης" στο Star Trek. Τη σημερινή εποχή το κινητό τηλέφωνο έχει ξεσηκώσει τις ανθρώπινες επικοινωνίες

Τύποι Νέων Προϊόντων Νέες Σειρές Προϊόντων Οι νέες σειρές προϊόντων επιτρέπουν την είσοδο επιχειρήσεων σε νεότερες αγορές στις οποίες δεν είχαν πρόσβαση πρωτίστως. Είναι η εξοικείωση της αγοράς με τον κατασκευαστή που ανοίγει το δρόμο για νέες κατηγορίες προϊόντων

Νέα σειρά προϊόντος H ΒΜW από την παραγωγή αυτοκινήτων sedan πέρασε με εξαγορά της Rover, στο Mini.

Προσθήκη σε υφιστάμενη σειρά προϊόντος Τύποι Νέων Προϊόντων Προσθήκη σε υφιστάμενη σειρά προϊόντος Η προσθήκη σε υφιστάμενη σειρά προϊόντος πραγματοποιείται με τη δημιουργία συμπληρωματικών σειρών ώστε  να επεκταθεί η επίδραση του εμπορικού σήματος του αρχικού προϊόντος σε ευρύτερο κοινό, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο το πεδίο εφαρμογής. 

Προσθήκη σε υφιστάμενη σειρά προϊόντος Προσθήκη σε υφιστάμενη σειρά προϊόντος Οι LCD οθόνες οι οποίες εξυπηρετούσαν το σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκαν, είναι συνδεδεμένες πλέον με το internet.

Βελτίωση και αναθεώρηση υφιστάμενου προϊόντος Τύποι Νέων Προϊόντων Βελτίωση και αναθεώρηση υφιστάμενου προϊόντος Πρόκειται για τη αμυντικού χαρακτήρα βελτίωση υφιστάμενων προϊόντων με σκοπό την προσωρινή λύση έως ότου υλοποιηθεί κάποιο αναπτυξιακό πρόγραμμα 

Βελτίωση και αναθεώρηση υφιστάμενου προϊόντος Βελτίωση και αναθεώρηση υφιστάμενου προϊόντος Το ανανεωμένο μοντέλο SAAB 9-3 2011 διατηρεί τα ίδια γνωρίσματα όσον αφορά τις λειτουργίες με το αντίστοιχο SAAB 9-3 2005, διαθέτει όμως βελτιωμένα χαρακτηριστικά αναφορικά με το front face.

Τύποι Νέων Προϊόντων Επανατοποθέτηση Η αλλαγή της αντίληψης ενός προϊόντος στο μυαλό του καταναλωτή. Πρόκειται περισσότερο για μια δραστηριότητα μάρκετινγκ, παρά για μια δραστηριότητα ανάπτυξης

Επανατοποθέτηση Αλλαγή στο τρόπο διαφήμισης των δημητριακών προϊόντων τα οποία σχετίζουν την υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες με τη μείωση των πιθανοτήτων για εμφάνιση καρκίνου.

Τύποι Νέων Προϊόντων Μείωση Κόστους Τα προγράμματα αυτά είναι αυστηρά ένα μέσο για τη μείωση του κόστους των προϊόντων που προσφέρουν παρόμοια αξία. Είναι συνήθως το αποτέλεσμα μιας ανταγωνιστικής πρωτοβουλίας που επιβάλλεται είτε από εσωτερικούς είτε από εξωτερικούς παράγοντες.

Μείωση κόστους Μείωση του κόστους συσκευασίας σε σοκολάτα της εταιρείας Kraft Foods

Επιμέρους Στοιχεία Επιτυχίας της ΑΝΠ Ικανοποίηση καταναλωτικού κοινού Χρήση διαθέσιμης τεχνολογίας Διαφορετικότητα ως προς το ανταγωνιστικό προϊόν Ευκολία κατασκευής, συσκευασίας και διανομής Αντανάκλαση εικόνας επιχείρησης Επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια Καλή απόδοση στην επένδυση επιχείρησης απόσβεση

Καινοτόμα έναντι Βελτίωση Υφιστάμενων Προϊόντων Κίνδυνος Τεχνολογία: Άρτια λειτουργία ; Κίνδυνος αγοράς: Ανταπόκριση πελατών ; Χρόνος: Αναλογία χρόνου και τελικής αποδοχής ; Πόροι: Ανθρώπινοι, Οικονομικοί, Τεχνολογικοί, Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης, Εγκαταστάσεις, Υποδομές

Στάδια Ανάπτυξης Νέου Προϊόντος

Case Study 5 Παγκόσμια πρώτη μαζική παραγωγή υβριδικού επιβατικού αυτοκινήτου «Prius». Στοιχεία: Τόπος κατασκευής: Ιαπωνία Υψηλές αποδόσεις, χαμηλοί ρύποι Υψηλές πωλήσεις ανά τον κόσμο Τύπος Προϊόντος ; Νέα, υπάρχουσα αγορά ή διατήρηση μεριδίου ; Τμηματοποίηση αγοράς; Δυνατότητα επέκτασης σε αγορές ; Ύπαρξη κινδύνων ; Στοιχεία Επιτυχίας ; Το υβριδικό Prius ικανοποίησε τις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού Έγινε χρήση της τεχνολογίας που η εταιρία έχει στη διάθεσή της ή που μπόρεσε να δημιουργήσει. Το υβριδικό Prius ήταν εντελώς διαφορετικό από αυτό τον ανταγωνιστών.

Τέλος Πρώτου Κεφαλαίου