Το σώμα ως μια μηχανή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
“ The European teenagers between culinary tradition and fast food ”
Προσωπικές δεξιότητες
Δραστηριότητα 9: Πώς παρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ; Διαφάνεια 1: Στόχοι >Να διερευνήσουμε πώςπαρουσιάζονται οι μετανάστες στα ΜΜΕ >Να μάθουμε να.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Αναβολικά.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ομάδα δράσης Πειραιά. Ποιοι είμαστε Είμαστε μια ανοιχτή ομάδα ενεργών πολιτών, οι οποίοι αγαπάμε την πόλη μας και πιστεύουμε ότι είναι καλύτερα να ανάβεις.
Ποιότητα Τροφής και Είδη Καλλιεργειών
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Harvard ManageMentor ® Αντιμετωπίζοντας τις αντιδράσεις στην αλλαγή.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
ANABOΛΙΚΑ ΚΑΛΟΓΕΡΙΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Κατερίνα Τσιαδήμου Αρετή Παρδή Διονύσης Καραγιάννης Ζωή Γκιόζη
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Γίνε "ειδικός" στη χρήση ΟΒΕΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Το σώμα ως μια μηχανή.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Γιατί είναι δημοφιλείς οι ΟΒΕΑ;
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
Γενική παρουσίαση Το όνομά σας.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Εργασία της μαθήτριας Δούβαλη Ευδοξίας
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Κεφάλαιο 1ο Από το κύτταρο στον οργανισμό Να δούμε τι θυμόμαστε…
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το σώμα ως μια μηχανή

Στόχοι 1) Να αναγνωρίσουμε ποιες είναι οι επικρατέστερες απόψεις για το ανθρώπινο σώμα 2) Να συζητήσουμε μαζί σχέδια δράσης για την προώθηση εξορθολογισμένων απόψεων για αλλαγές που θέλουμε να επιφέρουμε στο σώμα 3) Να συζητήσουμε μαζί σχέδια δράσης για διαφορετικές ομάδες του πληθυσμού

Κάποιοι βασικοί κανόνες 1) Θα θέλαμε όλοι να συμμετέχετε 2) Απαντήστε στις ερωτήσεις ελεύθερα και με ειλικρίνεια 3) Θέλουμε να μοιραστούμε τι είναι σημαντικό για εσάς 4) Κανένας δεν βρίσκεται εδώ για να σας κρίνει

Απόδοση Εμφάνιση Βελτίωση Ουσίες Θα μιλήσουμε για τις ουσίες βελτίωσης της αθλητικής επίδοσης και εμφάνισης Απόδοση Εμφάνιση Βελτίωση Ουσίες

Κατηγορίες ουσιών Νόμιμες ουσίες - συμπληρώματα (π.χ.,βιταμίνες, πρωτείνες, υδατάνθρακες) - Μη συνταγογραφούμενα φάρμακα Παράνομες (doping) ουσίες: Ουσίες που είναι απαγορευμένες από επίσημες αθλητικές αρχές (π.χ., αναβολικά, στεροειδή, αυξητικές ορμόνες, EPO, διεργετικά….).

Ποιες είναι οι απόψεις σας για το ανθρώπινο σώμα; Αρχικά, θα θέλαμε να ξέρουμε τις απόψεις σας για το ανθρώπινο σώμα Έχουμε μια δραστηριότητα για εσάς (Δραστηριότητα 1)

Δραστηριότητα 1: Ποια είναι η άποψή σας? Το σώμα είναι σαν μια μηχανή, και έτσι κάποιος/α μπορεί να επέμβει σε αυτό και να το τροποποιήσει, ακόμα και επιλεκτικά σε κάποια σημεία Αν κάποιο άτομο αποφασίσει να επέμβει στο σώμα του/της, αυτή η επιλογή δεν θα είχε αρνητικές επιπτώσεις Οι ουσίες βελτίωσης αθλητικής απόδοσης και εμφάνισης είναι η μόνη οδός να τροποποιήσει κανείς το σώμα Δεν υπάρχει άλλος τρόπος (εκτός από την αισθητή χειρουργική) ) για να επέμβει κάποιος/α και να τροποποιήσει το σώμα του/της Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται από ένα αριθμό πολύπλοκων συστημάτων: η παρέμβαση στο ένα σύστημα προκαλεί αλλαγές και στα άλλα Η σωστή διατροφή και η σωστή προπόνηση είναι ο καλύτερος τρόπος να επέμβει κάποιος/α και να αλλάξει το σώμα του/της Θα ήταν επιζήμιο για κάποιον/κάποια να αλλάξει το σώμα του/της χωρίς να αναλογιστεί τις πιθανές επιπτώσεις ή τυχόν κινδύνους

Συζήτηση Πιστεύετε πως οι απόψεις που εκφράστηκαν εδώ εκφράζουν και τις απόψεις της κοινωνίας; Τι σκέφτεσαι για τις επικρατέστερες απόψεις στο θέμα; Τι επιπτώσεις (συμπεριφορές, προσωπικές, κοινωνικές) επιφέρουν αυτές οι απόψεις;

Τώρα θα ακούσετε μια πραγματική ιστορία Η ιστορία του Luigi Τώρα θα ακούσετε μια πραγματική ιστορία

Δραστηριότητα 2: Μικρές ομάδες, συζήτηση για την ιστορία του Luizi Διανομή της φόρμας για την “Δραστηριότητα 2” σε μικρές ομάδες των 4-5 συμμετεχόντων.

Ας πούμε τι σκέφτεται η κάθε ομάδα Ένα άτομο από κάθε ομάδα παρουσιάζει την δουλειά της; Η επόμενη διαφάνεια παρουσιάζει τις ερωτήσεις άου κάθε ομάδα απάντησε

1) Ποιες είναι οι απόψεις του Luigi για το ανθρώπινο σώμα; 5) Αν όχι, θα μπορούσατε να μας πείτε πως θα ενεργούσατε και τι διαφορετικό αποτέλεσμα πιστεύετε πως θα επέφεραν αυτές οι ενέργειες; 6) Τι είναι το ένα πράγμα που θα μπορούσε κανείς να διδαχθεί από την ιστορία του Luigi

Το σώμα ως ένα σύνθετο σύνολο υποσυστημάτων Ευχόμαστε πως η συζήτηση ανέδειξε πως το σώμα είναι ένα σύνολο από σύνθετα υποσυστήματα, όπου αλλαγές στο ένα επιφέρει αλλαγές και στο άλλο Πρέπει να μας είναι σαφές πως αυτές οι αλλαγές μπορεί να ενέχουν δυσάρεστα αποτελέσματα Η χρήση ουσιών μπορεί να επιφέρει δυσάρεστες επιπτώσεις την υγεία, που δεν μπορούν να αντισταθμιστούν από τα οφέλη τους στην αθλητική επίδοση και στην εμφάνιση

Τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό το θέμα;

Ας δουλέψουμε μαζί σε κάποια σχέδια δράσης Πως μπορούμε να προωθήσουμε την ιδέα μιας πιο ορθολογικής και υγιούς απόψεως για το σώμα;

Δραστηριότητα 3 Σχηματίστε μικρές ομάδες και: 1. Αναθέσετε σε κάθε ομάδα μια συγκεκριμένη δράση 2. Κάθε ομάδα πρέπει να σχεδιάσει ένα σχέδιο δράσης; 3. Κάθε ομάδα πρέπει να παρουσιάσει ένα σχέδιο δράσης.

Κατηγορίες παρέμβασης Δραστηριότητα 3 Κατηγορίες παρέμβασης Γυμναστήρια Αθλητικές ομοσπονδίες Μέσα μαζικής ενημέρωσης Σχολεία

Σχέδια δράσης

Ευχαριστούμε