Διεθνής Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου FIFA

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Advertisements

SWOT ANALYSIS ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 2009.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η επιχειρηματοποίηση του αθλητισμού: θετικό ή αρνητικό πρόσημο
ΚΡΙΤΣΙΛΙΓΚΟΣ ΚΟΚΙΟΥΣΗΣ
BOCA SPORT ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Ε’1 ΣΤΑΥΡΟΣ-ΓΙΩΡΓΟΣ.
Ευρωπαϊκές Ομάδες Βαλάντης-Στέλιος
Καπάνταης Σοφοκλής Μιχελάκης Γιώργος.  Α1: Αγωνίζονται 13 ομάδες. Παίζουν όλες μεταξύ τους και εντός και εκτός έδρας.  Ευρωλίγκα : Συμμετέχουν 24 ομάδες,
PLAY AND STAY CAMPAIGN. Ομάδα Εργασίας για το Play and Stay Ιδρύθηκε το 2002 Έρευνα για το πώς το Τένις μπορεί να παρουσιαστεί αποτελεσματικότερα. Παράγοντες.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Για να περιγράψουμε τη σχέση ανάμεσα σε αθλητισμό και εμπορευματοποίηση θα πρέπει να γνωρίζουμε τις έννοιές τους, ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τον αθλητισμό.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ - FDI Οδηγώντας τον Κόσμο στη Bέλτιστη Στοματική Υγεία Μια σύντομη παρουσίαση της FDI Από τον κ. Χασάπη Ευστράτιο FDI.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Των μαθητών : Νίκου Βαγγέλη Δημήτρη Μιχάλη.
Gate2Start Role Model: Πέτρος Σκάλκος CD-ROM Copy Protection Gate2Start Awareness Seminar, 5 Μαρτίου 2007.
Ολυμπιακός.
Το FIFA είναι ένα video game που δημιουργήθηκε από την EA Sports τα Χριστούγεννα του Ο κόσμος είχε ανάγκη από διασκέδαση και έτσι η Αμερικανική.
ALLIANZ ARENA.
Γυμνασιο καλυβιων: ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
ΕΞΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
Super League, Φεβρουάριος ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (SUPER LEAGUE) & Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Αθήνα, Φεβρουάριος 2014.
Πανεπιστήμιο δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Μάθημα: Εκπαιδευτική πολιτική Διδάσκουσα : Σοφία Ηλιάδου-Τάχου Φοιτήτρια : Ντέλη.
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ.  ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ 7ΕΚ. ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΘΕΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΑΠΟ 7 ΔΙΣ. ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ  ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΜΟΝΟ 40 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΘΕΙ.
ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Το ΧΡΙΣΟΥΓΕΝNΙΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΝΟΥΑ που διοργανώνεται με την έγκριση της ΕΠΣΑ στην Αθήνα στην περίοδο των διακοπών έγινε πλέον.
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ.
Α΄ τετράμηνο Τμήμα Α2. Στέργιος Φλώρος Δημήτρης Φιλέντας Θανασης Μηχος Γιάννης Μαδένογλου.
Παναγιώτης Γιαννακόπουλος Γιάννης Βορρής 20 ο Γυμνάσιο Απρίλιος 2013.
ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΑ. Είναι ιστορικά καταγεγραμμένο ότι σε πολλές χώρες υπήρξαν παιχνίδια όπου οι παίκτες κλοτσούν μία μπάλα, όπως το επίσκυρος στην.
ΑΡΣΕΝΑΛ ● Η Άρσεναλ (en: Arsenal Football Club) είναι ένας από τους πιο γνωστούς ποδοσφαιρικούς συλλόγους στην Αγγλία. Η έδρα της είναι στην περιοχή Holloway.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΑΡΘΡΟ 12 – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ
Βασίλης Χατζηδούρος Δημήτρης Φοινίκης
Στο βραδινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων της Παρασκευής 30/4/10 του καναλιού που μπαίνει στην… ουσία των Γεγονότων μας πέταξαν στη μούρη ορισμένα στατιστικά.
UEFA “Financial Fair Play Regulation” και λογιστικές επιπτώσεις
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ.
ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Ματάι Ίριδα E-dreams.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
REAL Η Ρεάλ Μαδρίτης (ισπανικά:Real Madrid Club de Fútbol) είναι ισπανικό ποδοσφαιρικό σωματείο που εδρεύει στη Μαδρίτη και ιδρύθηκε το Η Ρεάλ.
ΝΙΚΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΚΛΑΒΟΣ
Α.Ε.Λ. ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ.
A Supply-Side Explanation for Current Account Imbalances 2014
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΑ ΚΟΛΛΗΤΟΥΜΠΙΝΑΚΙΑ.
Κολομβία Η Κολομβία είναι χώρα που βρίσκεται στην βορειοδυτική γωνία της Λατινικής Αμερικής, με έκταση τ.χλμ. και πληθυσμό κατοίκους.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Καταγραφής Ενδιαφέροντος των Επιχειρήσεων – Μελών του ΕΒΕΘ για τις Αγορές του Εξωτερικού.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ & ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΤΟΥΡΝΟΥΑ «ΚΑΛΟΧΩΡΙΤΙΚΑ 2018» προς τιμήν του μικρού «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ». Όπως κάθε χρόνο το ΚΑΛΟΧΩΡΙ τιμά.
Χρηματοδοτηση των Συνεδριων - Χορηγοι
Η αγορά Ευρωνομισμάτων
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διεθνής Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου FIFA

Οι συνομοσπονδίες που δρουν υπό τη σκέπη της FIFA: Asian Football Confederation Confédération Africaine de Football Confederation of North, Central American and Caribbean Association Football Confederación Sudamericana de Fútbol Oceania Football Confederation Union des Associations Européennes de Football

Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου Το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, γνωστό στη χώρα μας και ως Μουντιάλ, αποτελεί την κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση του πλανήτη. Διεξάγεται κάθε τέσσερα χρόνια από το 1930, με διοργανώτρια την FIFA, και συμμετέχουν οι εθνικές ομάδες των χωρών/μελών της. Αφού δώσουν μία σειρά προκριματικών αγώνων, οι 32 καλύτερες αγωνίζονται στην τελική φάση για την κατάκτηση του βαρύτιμου τροπαίου. Όσες καταφέρουν να φτάσουν στη φάση των 16 και μέχρι τον τελικό, τους απονέμεται ένα χρηματικό έπαθλο ως ανταμοιβή της προσπάθειάς τους.

Στον πίνακα που παρατίθεται παρουσιάζονται τα Prize Money όπως κατανεμήθηκαν στο Μουντιάλ του 2006.

Εισιτήρια World Cup Έτος Τόπος Διεξαγωγής Αγώνες Σύνολο Εισιτηρίων Μ.Ο. Εισιτηρίων 2006 Γερμανία 64 3,200,000 52.500 2002 Κορέα/ Ιαπωνία 2,705,134 42,268 1998 Γαλλία 2,770,000 43,000 1994 Η.Π.Α. 52 3,567,415 68,604 1990 Ιταλία 2,514,443 48,354 1986 Μεξικό 2,441,731 48,956

Τιμές Εισιτηρίων Μουντιάλ Τιμές Εισιτηρίων Μουντιάλ 2006 Αγώνες Κατηγορία 1 Κατηγορία 2 Κατηγορία 3 Κατηγορία 4 Αγώνας έναρξης € 300 € 180 € 115 € 65 Φάση Ομίλων € 100 € 60 € 45 € 35 Φάση των 16 € 120 € 75 Προημιτελικοί € 110 € 85 € 55 Ημιτελικοί € 400 € 240 € 150 € 90 Τρίτη θέση Τελικός € 600 € 360 € 220

Τιμές Εισιτηρίων Μουντιάλ Τιμές Εισιτηρίων Μουντιάλ 2010 Αγώνες Κατηγορία 1 Κατηγορία 2 Κατηγορία 3 Κατηγορία 4 Αγώνας έναρξης € 350 € 235 € 155 € 55 Φάση Ομίλων € 125 € 95 € 60 € 15 Φάση των 16 € 115 € 80 € 40 Προημιτελικοί Ημιτελικοί € 470 € 310 € 195 Τρίτη θέση Τελικός € 700

Κατηγορίες Θέσεων στο Γήπεδο

Σύγκριση του μέσου όρου τιμών των εισιτηρίων World Cup 2006 -2010

Σύγκριση χαμηλότερων τιμών των εισιτηρίων World Cup 2006 -2010

Σύγκριση τηλεθέασης Ολυμπιακών Αγώνων και Μουντιάλ Σύγκριση τηλεθέασης Ολυμπιακών Αγώνων και Μουντιάλ

Σύγκριση των τιμών των τηλεοπτικών σταθμών αναμετάδοσης των αγώνων του World Cup για τα έτη 2002 - 2006

Σύγκριση των τιμών των ωρών αναμετάδοσης των αγώνων του World Cup για τα έτη 2002 - 2006

Ένα τόσο μεγάλο αθλητικό γεγονός είναι αναμενόμενο να προσελκύει το ενδιαφέρον μιας μεγάλης μερίδας του επιχειρηματικού κόσμου, οι οποίοι σπεύδουν να καταβάλουν υπέρογκα ποσά για την αναμετάδοση έστω και κάποιων αγώνων της διοργάνωσης. Η πραγματικότητα αυτή μπορεί να μεταφραστεί και με αριθμούς με το χαρακτηριστικό παράδειγμα της Γερμανίας όπου το World Cup του 2006 απέφερε κέρδη της τάξης των 2,13 δις € εκ των οποίων η μερίδα του λέοντος ανήκε στο τομέα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Η FIFA έχει ήδη προβεί σε συμφωνίες με τηλεοπτικούς σταθμούς από την Αγγλία, την Γαλλία , την Γερμανία και την Ισπανία, οι οποίες αποτελούν ένα κομμάτι από το ευρωπαϊκό πακέτο των τηλεοπτικών δικαιωμάτων για το World Cup 2010, το οποίο ανέρχεται περίπου στο 1 δις/€, ενώ ήδη έχουν συναφθεί κάποιες συμφωνίες και για το Μουντιάλ του 2014

Τηλεοπτικές Συμφωνίες Μουντιάλ 2010 - 2014 Τηλεοπτικές Συμφωνίες Μουντιάλ 2010 - 2014 Χώρα Διοργάνωση Ποσό Σταθμός Αγγλία FIFA World Cup 2010 127,65 BBC/ITV Γαλλία 120 TF1 Γερμανία 215 ARD/ZDF/Premiere Ιταλία 165 RAI/Sky FIFA World Cup 2014 130 160 ARD/ZDF 175 RAI

Συμπεράσματα 214 χώρες κάλυψαν τηλεοπτικά το γεγονός εκπέμποντας 73,000 ώρες, μία αύξηση της τάξεως του 76,4 % για το 2002 και 148% για το 1998. Το κοινό της Ασίας, 8,28 δισεκατομμύρια τηλεθεατές αποτέλεσαν το 34,2% του παγκόσμιου κοινού που παρακολούθησε τη διοργάνωση. Η μεγαλύτερη αυτόνομη αγορά ήταν η Κίνα με 3,98 δισεκατομμύρια τηλεθεατές και ακολούθησαν η Βραζιλία, το Βιετνάμ και η Γερμανία. Το τηλεοπτικό ευρωπαϊκό κοινό ανήλθε 5,33 δισεκατομμύρια το 2006 με τους οικοδεσπότες Γερμανούς και τους νικητές Ιταλούς να αποτελούν το 31,5%. Το κορυφαίο ματς από πλευράς τηλεοπτικής κάλυψης και κοινού, ήταν ο μεγάλος τελικός φτάνοντας τις 1,882 ώρες αναμετάδοσης και τους 607,9 εκατομμύρια τηλεθεατές. Ο τελικός ανάμεσα στην Ιταλία και τη Γαλλία παρακολουθήθηκε από 0,8 εκατομμύρια Γάλλους τηλεθεατές, περισσότερους από όσους παρακολούθησαν το γαλλικό κύπελλο το 1998. Η τηλεοπτική κάλυψη αυξήθηκε από το 2002 σε όλα τα έθνη, παρουσιάζοντας όμως την μεγαλύτερη αύξηση στην Αφρική, στην Ωκεανία, στην Ασία και στην Ευρώπη. Κάθε ματς από το σύνολο των 64 είχε κατά μέσο όρο 858 ώρες τηλεοπτικής κάλυψης και 259 ,9 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Έσοδα Παγκοσμίου Κυπέλου 2006 Αναμεταδόσεις Αγώνων 1,06 δις/ Ηνωμένες Πολιτείες 113 εκ/€ Ευρώπη 482 εκ/€ Υπόλοιπες Χώρες 471 εκ/€ Χορηγίες 458 εκ/€ Εισιτήρια 167 εκ/€ Εμπορικά Δικαιώματα 59 εκ/€ Μετοχικό Μερίδιο 50 εκ/€ Άλλα 34 εκ/€  

Έξοδα Παγκοσμίου Κυπέλου 2006   Οικονομική Ενίσχυση των ομάδων ( βραβεία) 213εκ/€ Οικονομική Ενίσχυση των ομοσπονδιών 160 εκ/€ Αποζημίωση στις συμμετέχουσες ομάδες 66 εκ/€ Τεχνολογική Υποστήριξη 29 εκ/€ Προστασία Δικαιωμάτων 22 εκ/€ Έξοδα Ασφάλειας 10 εκ/€ Διαιτητές 10 εκ/€ Fifaworldcup.com 8 εκ/€ Άλλα 35 εκ/€ Έξοδα σχετικά με τους φιλάθλους (αναμνηστικά 8 εκ/€ δώρα, στολές, κλπ)

Οικονομική Κατάσταση FIFA 2007 Έσοδα

Οικονομική Κατάσταση FIFA 2007 Αναλυτικά Έσοδα

Οικονομική Κατάσταση FIFA 2007 Έξοδα

Οικονομική Κατάσταση FIFA 2007 Αναλυτικά Έξοδα

Προϋπολογισμός 2007-2010 Έσοδα Προϋπολογισμός 2007-2010 Έσοδα

Προϋπολογισμός 2007-2010 Επενδύσεις Προϋπολογισμός 2007-2010 Επενδύσεις

Προϋπολογισμός Εσόδων 2008

Προϋπολογισμός Εσόδων 2009

Προϋπολογισμός Επενδύσεων 2009

Σπόνσορες Το χορηγικό πρόγραμμα της FIFA έχει δημιουργηθεί για την περίοδο 2007-2014, συμπεριλαμβανομένων και των δύο παγκόσμιων κυπέλλων του 2010 στην Ν.Αφρική και του 2014 στην Βραζιλία. Μέσα σε αυτό το πρόγραμμα έχει γίνει διαχωρισμός των χορηγών ανάλογα με την σημαντικότητα της συνεργασίας με την ομοσπονδία σε:

Σπόνσορες Μέλη/Συνεργάτες της FIFA. Οι συνεργάτες της FIFA αναπτύσσουν πιο στενή συνεργασία μαζί της, συμμετέχοντας σε όλες τις εκδηλώσεις της ομοσπονδίας, είτε αθλητικού περιεχομένου (π.χ παγκόσμιο κύπελλο), είτε όχι (π.χ αναπτυξιακά προγράμματα). Σπόνσορες του παγκόσμιου κυπέλλου. Στη συγκεκριμένη κατηγορία ανήκουν οι σπόνσορες που χορηγούν μόνο το παγκόσμιο κύπελλο. Υποστηρικτές της FIFA. Η συγκεκριμένη κατηγορία της ομοσπονδίας επιτρέπει σε εταιρείες που εδρεύουν στην οικοδέσποινα χώρα της διοργάνωσης του παγκόσμιου κυπέλλου να αναπτύξουν μια χορηγική δράση εντός των συνόρων της.

Σπόνσορες

Οι 6 Μεγάλοι Χορηγοί – Συνεργάτες της FIFA Η HYUNDAI αντιμετωπίζει την χορηγία ως ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία της στρατηγική της. Θεωρεί ότι είναι ένας περίφημος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες καθώς αναπτύσσεται ένας συναισθηματικός θεσμός πάθους που πηγάζει από την αγάπη της εταιρείας και των πελατών για το ποδόσφαιρο. Η HYUNDAI ξεκίνησε την συνεργασία της με την ομοσπονδία το 1999 και ανάμεσα στις πολλές συνεργασίες των δύο ήταν και η χορηγία του Παγκόσμιου Κυπέλλου 2002. Το 2005 η εταιρεία σύναψε πολυετές συμβόλαιο με την FIFA (μέχρι το 2014) ως μέλος/συνεργάτης της για όλες τις διοργανώσεις (Παγκόσμιο κύπελλο, Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών, Παγκόσμια Κύπελλα U-20 και U-17 κ.α)

Οι 6 Μεγάλοι Χορηγοί – Συνεργάτες της FIFA Η εταιρεία αερογραμμών Emirates είναι μία από τις πιο ραγδαία αναπτυσσόμενες εταιρείες παγκοσμίως. Ο πρόεδρος και διευθύνοντας σύμβουλος της Emirates δηλώνει για την συνεργασία: ‘ Πιστεύουμε ότι είναι ο καλύτερος τρόπος να επικοινωνήσουμε με τους πελάτες μας. Μέσω αυτής της χορηγίας είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε τα ενδιαφέροντά τους και να αναπτύξουμε μια προσωπική σχέση μαζί τους. Το πρώτο εγχείρημα συνεργασίας συνέβη επιτυχώς στο Παγκόσμιο Κύπελλο 2006 της Γερμανία και ήταν η πρώτη φορά που εταιρεία αερογραμμών υποστήριξε την πρεσβύτερη παγκόσμια διοργάνωση ποδοσφαίρου. Η εταιρεία μετά την πρώτη θετική της εμπειρία υπέγραψε συμβόλαιο με την FIFA αξίας 157,6 το οποίο θα ισχύσει μέχρι το 2014.

Οι 6 Μεγάλοι Χορηγοί – Συνεργάτες της FIFA Η Coca-cola αποτελεί έναν από τους πιο παλιούς συνεργάτες της FIFA, αρκεί να αναφερθεί πως από το 1950 η εταιρεία διαφήμιζε το προϊόν της στα γήπεδα των αγώνων. Το Νοέμβριο του 2005 η εταιρεία ανανέωσε το συμβόλαιό της για τα επόμενα 16 χρόνια, από το 2007 μέχρι και το 2022.

Οι 6 Μεγάλοι Χορηγοί – Συνεργάτες της FIFA Η Adidas για ακόμη μια χρονιά αποτελεί μέλος/συνεργάτη της FIFA για όλες τις αθλητικές εκδηλώσεις αλλά και για τα διάφορα άλλα προγράμματα (π.χ αναπτυξιακά) της ομοσπονδίας. Αξίζει να σημειωθεί πως η Adidas τα τελευταία 80 χρόνια πρωταρχικό σκοπό έχει να καλύπτει της ανάγκες των ποδοσφαιριστών στο γήπεδο. Εκτός από την επίσημη μπάλα των αγώνων, ενισχύει τους παίκτες των ομάδων και με άλλα προϊόντα όπως φανέλες, παπούτσια, γάντια κ.α. Επιπλέον, σε όλες τις διοργανώσεις όλα τα στελέχη της FIFA, οι διαιτητές, μέχρι και οι εθελοντές φοράνε ρούχα και υποδήματα της εταιρείας.

Οι 6 Μεγάλοι Χορηγοί – Συνεργάτες της FIFA Η Sony υπέγραψε συμβόλαιο με την FIFA αξίας 246,5 εκ/€ για να γίνει επίσημος συνεργάτης της ομοσπονδίας. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που Ιαπωνική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών πραγματοποιεί μια τέτοια κίνηση. Ο πρόεδρος της FIFA είναι πολύ αισιόδοξος για αυτήν την συνεργασία και πιστεύει πως θα διατηρηθεί στην πάροδο του χρόνου.

Οι 6 Μεγάλοι Χορηγοί – Συνεργάτες της FIFA Η Visa είναι ο έκτος συνεργάτης της FIFA, η τελευταία μεγάλη χορηγική συνεργασία που μαζί με τις άλλες πέντε θα αποτελούν τους πιο σημαντικούς χορηγικούς συνεργάτες για τα επόμενα οχτώ χρόνια. (2007-2014). Η εταιρεία θα αποτελεί βασικό χορηγό σε όλες τις αθλητικές διοργανώσεις της ομοσπονδίας καθώς επίσης και σε διάφορες εκδηλώσεις και κινήσεις αναπτυξιακού περιεχομένου.

Τα Γήπεδα Διεξαγωγής του World Cup 2010 Soccer City Χωρητικότητα: 95,000 Ολοκλήρωση: 10/2009

Τα Γήπεδα Διεξαγωγής του World Cup 2010 Durban Stadium Χωρητικότητα: 70,000 Ολοκλήρωση 10/09 Νέο Γήπεδο

Τα Γήπεδα Διεξαγωγής του World Cup 2010 Greenpoint Χωρητικότητα: 70.000 Ολοκλήρωση 10/9 Νέο Στάδιο

Τα Γήπεδα Διεξαγωγής του World Cup 2010 Loftus Versfeld Χωρητικότητα 50.000 Ολοκλήρωση: 12/08

Τα Γήπεδα Διεξαγωγής του World Cup 2010 Port Elizabeth Χωρητικότητα :48,000 Ολοκλήρωση 12/08 Νέο στάδιο

Τα Γήπεδα Διεξαγωγής του World Cup 2010 Peter Mokaba Χωρητικότητα: 46,000 Ολοκλήρωση: 10/09 Νέο Στάδιο

Τα Γήπεδα Διεξαγωγής του World Cup 2010 Mombela Χωρητικότητα: 40.000 Ολοκλήρωση: 10/09 Νέο Στάδιο

Τα Γήπεδα Διεξαγωγής του World Cup 2010 Ellis Park Χωρητικότητα: 60,000 Ολοκλήρωση: 10/08

Τα Γήπεδα Διεξαγωγής του World Cup 2010 Free State Χωρητικότητα: 46,000 Ολοκλήρωση: 12/08

Τα Γήπεδα Διεξαγωγής του World Cup 2010 Roayal Bafokeng Χωρητικότητα :46,000 Ολοκλήρωση: 12/08