Συνθετικό Γεωγραφικό Θέμα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Παναγιώτης Μητρόπουλος Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
ΧΕΛΜΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δ. ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΗΝΑ 2007
Τετάρτη 30 Αυγούστου 2006 ΗΜΕΡΙΔΑ Στα πλαίσια του έργου “Προώθηση της Ευρυζωνικότητας στο Δήμο Χίου” ΟμήρειοΠνευματικό Κέντρο Δήμου Χίου Ομήρειο Πνευματικό.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΔΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΥΠΟΕΡΓΟΥ
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Η Εμπειρία της διοργάνωσης ενός Εντατικού Προγράμματος: από τη θεωρία στην πράξη Θανάσης Κίζος Επικ. Καθηγητής.
RIS3 στην Περιφέρεια Ηπείρου Κατευθύνσεις στρατηγικής έρευνας και καινοτομίας για έξυπνη εξειδίκευση Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (8η)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΥΣΜΟΣ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
Οι σημειώσεις βρίσκονται στην ιστο-σελίδα:
H Πτυχιακή Εργασία στην ΑΣΠΑΙΤΕ
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής. Πρακτικά ζητήματα, Ωρολόγιο Πρόγραμμα, Ωράριο, Δημιουργία τμημάτων ενδιαφέροντος Για τη διεξαγωγή των Ερευνητικών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 3 Διάκριση Χλωρίδας
Υδρολογία-Εισαγωγικές έννοιες
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Πρόγραμμα «Αγρο-οικοσυστήματα στα νησιά του Αιγαίου ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑ Πρωτοβουλίες Νέων ΣΠΑΤΠΕ Σύλλογος Περιβαλλοντικής Αγωγής Τμήματος Περιβάλλοντος Παρουσίαση.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΑΘΗΜΑ.
ΜΑΘΗΜΑ 2: H σημασία της σχετικής θέσης για τους ανθρώπους
Πρακτική Άσκηση Ονοματεπώνυμο: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ Α.Μ: Δ18411 Υπεύθυνος Καθηγητής: Ζωγραφάκης Σταύρος Χρονικό διάστημα: ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ Έτος:
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Στατιστική Επιχειρήσεων Ενότητα 4: Αναλογικοί Αριθμοί και Αριθμοδείκτες. Σαντουρίδης Ηλίας Καθηγητής, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Ενότητα 11 : Ψηφιακά Μοντέλα Εδάφους (Μέρος 1 ο ) Νικολακόπουλος Κωνσταντίνος, Επίκουρος Καθηγητής Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Γεωλογίας ΧΡΗΣΗ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΖΗΜΑΤΟΓΕΝΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ Ενότητα 11: Μεσοελληνική Αύλακα Αβραάμ Ζεληλίδης, Καθηγητής Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Γεωλογίας.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΖΗΜΑΤΟΓΕΝΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ Ενότητα 1: Παρουσίαση περιεχομένων Αβραάμ Ζεληλίδης, Καθηγητής Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Γεωλογίας.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων Ενότητα 12: Οικονομική Διαχείριση Έργων – Ταμειακές Ροές. Διδάσκων: Φιτσιλής Παναγιώτης, Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης.
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 3: Προσέλκυση Ανθρώπινου Δυναμικού. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 10: Προϋπολογισμοί Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Τουμπαλίδης Ιωάννης, 389 Υπ.καθηγητής : Καρανικόλας Νικόλαος
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Συνθετικό Γεωγραφικό Θέμα
ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD
ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΖΗΜΑΤΟΓΕΝΩΝ ΛΕΚΑΝΩΝ
Θεσσαλονίκη, Οκτώβριος 2014
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΝΑΓΛΥΦΟΥ
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Προσχολική Παιδαγωγική
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Εισαγωγή στην Πληροφορική Κωδικος Διαφανειών: ΑΟΑ183
Συνθετικό Γεωγραφικό Θέμα
Γεωχημεία Εισαγωγή: Εισαγωγή, Περιεχόμενα Μαθήματος
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Γεωχημεία Εισαγωγή: Εισαγωγή, Περιεχόμενα Μαθήματος
Project.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συνθετικό Γεωγραφικό Θέμα Περιοχή: Νομός Κορινθίας Διδάσκοντες: Α.Γ. Παπαδόπουλος , Καθηγητής Ε. Καρύμπαλης , Αναπλ. Καθηγητής Γ. Μπάλιας, Επικ. Καθηγητής Επικουρικά: Β. Μπατζάκης (Υποψ. Διδάκτωρ) Α. Θεοφίλη (Υποψ. Διδάκτωρ)

Ενδεικτική δομή των παρουσιάσεων Εβδομάδα Ημερο-μηνίες Περιεχόμενο Διδάσκων 1η εβδομάδα 21/2 Εισαγωγή στη θεματολογία - φιλοσοφία του μαθήματος Ε. Καρύμπαλης Α.Γ. Παπαδόπουλος 2η εβδομάδα 28/2 Παροχή ψηφιακών δεδομένων για τη δημιουργία της ψηφιακής χωρικής βάσης δεδομένων (θεματικά επίπεδα ισοϋψών καμπυλών, υδρογραφικού δικτύου, γεωλογικών σχηματισμών, κάλυψης γης, διοικητικών ορίων κ.α.) για το σύνολο του νομού (Β. Μπατζάκης) 3η εβδομάδα 7/3 Οργάνωση ψηφιακών δεδομένων και δημιουργία της ψηφιακής χωρικής βάσης δεδομένων (θεματικά επίπεδα ισοϋψών καμπυλών, υδρογραφικού δικτύου, γεωλογικών σχηματισμών, κάλυψης γης, διοικητικών ορίων κ.α.) για την περιοχή της κάθε ομάδας. Δημιουργία προκαταρκτικού γεωμορφολογικού χάρτη

Ενδεικτική δομή των παρουσιάσεων Εβδομάδα Ημερο-μηνίες Περιεχόμενο Διδάσκων 4η εβδομάδα 14/3 Συζήτηση για τα κοινωνικο-δημογραφικά στοιχεία για το σύνολο του νομού (σε επίπεδο καλλικρατικού δήμου). Ενημέρωση για στοιχεία από την Απογραφή Γεωργίας-Κτηνοτροφίας για τις γεωργικές χρήσεις στο σύνολο του νομού. Α.Γ. Παπαδόπουλος (Α. Θεοφίλη) 5η εβδομάδα 21/3 Εφαρμογή κοινωνικών δεικτών σε χαμηλότερο γεωγραφικό επίπεδο ( για τις επιμέρους περιοχές της κάθε ομάδας). Οδηγίες σύνταξης ερωτηματολογίου που θα συμπληρωθεί κατά τις επιτόπιες επισκέψεις στην Κορινθία.

Ενδεικτική δομή των παρουσιάσεων Εβδομάδα Ημερο-μηνίες Περιεχόμενο Διδάσκων 6η εβδομάδα 28/3 Επιτόπια έρευνα (γνωριμία με την περιοχή) Ε. Καρύμπαλης (Β. Μπατζάκης) Α.Γ. Παπαδόπουλος (Α. Θεοφίλη) Γ. Μπάλιας 7η εβδομάδα 4/4 Προβλήματα διαχείρισης απορριμμάτων στο νομό 8η εβδομάδα 25/4 Επιτόπια έρευνα (Φυσική Γεωγραφία - Γεωμορφολογία - Περιβάλλον) 9η εβδομάδα 2/5 Επιτόπια έρευνα (Ανθρώπινη Γεωγραφία - Ερωτηματολόγια)

Ενδεικτική δομή των παρουσιάσεων Εβδομάδα Ημερο-μηνίες Περιεχόμενο Διδάσκων 10η εβδομάδα 9/5 Επιτόπια έρευνα (θεματολογία ανάλογα με την οργάνωση της δουλειάς ανά ομάδα) Ε. Καρύμπαλης (Β. Μπατζάκης) Α.Γ. Παπαδόπουλος (Α. Θεοφίλη) Γ. Μπάλιας 11η εβδομάδα 16/5 Σύνθεση πρωτογενών δεδομένων (σε διάφορα επίπεδα) 12η εβδομάδα 23/5 Σύνθεση πρωτογενών δεδομένων (διαμόρφωση πόστερ για την τελική παρουσίαση) 13η εβδομάδα 30/6 Παρουσίαση πόστερ - προφορική εξέταση - αξιολόγηση (ανά ομάδα)

Περιοχή ιδιαίτερου φυσικο-γεωγραφικού – γεωμορφολογικού ενδιαφέροντος Περιοχή σημαντικής τεκτονικής ανύψωσης (το ανατολικό τμήμα ανυψώνεται με μεγαλύτερους ρυθμούς 1.00–1.28 mm/έτος σε σχέση με το δυτικό 0.70 mm/έτος). Ιδιαίτερο γεωμορφολογικό ενδιαφέρον (παρουσία ανυψωμένων θαλάσσιων αναβαθμίδων και beach rocks, λεκάνες που έχουν αναστρέψει τη ροή τους λόγω τεκτονισμού). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον η παράκτια ζώνη καθώς διαβρώνεται με σημαντικούς ρυθμούς και υφίσταται αρνητικές επιπτώσεις από ακραίες φυσικές διεργασίες (π.χ. πλημμύρες περιοχής Κορίνθου).

Περιοχή ιδιαίτερου φυσικο-γεωγραφικού – γεωμορφολογικού ενδιαφέροντος Περιοχή σημαντικής τεκτονικής ανύψωσης (το ανατολικό τμήμα ανυψώνεται με μεγαλύτερους ρυθμούς 1.00–1.28 mm/έτος σε σχέση με το δυτικό 0.70 mm/έτος). Ιδιαίτερο γεωμορφολογικό ενδιαφέρον (παρουσία ανυψωμένων θαλάσσιων αναβαθμίδων και beach rocks, λεκάνες που έχουν αναστρέψει τη ροή τους λόγω τεκτονισμού). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον η παράκτια ζώνη καθώς διαβρώνεται με σημαντικούς ρυθμούς και υφίσταται αρνητικές επιπτώσεις από ακραίες φυσικές διεργασίες (π.χ. πλημμύρες περιοχής Κορίνθου).

“Φυσικο-γεωγραφικοί” Στόχοι Οργάνωση μιας χωρικής βάσης ψηφιακών δεδομένων (σε κοινό σύστημα αναφοράς ΕΓΣΑ87) με πρωτογενή θεματικά επίπεδα (ισοϋψών καμπυλών, υδρογραφικού δικτύου, γεωλογικών σχηματισμών, κάλυψης γης, διοικητικών ορίων κ.α.) για το σύνολο του νομού αλλά και για την περιοχή κάθε ομάδας. Σχεδίαση και περιγραφή γεωμορφολογικού χάρτη από κάθε ομάδα. Σύγκριση ακτογραμμών 1945 – 2017 με σκοπό τη μέτρηση των ρυθμών υποχώρησης. Αναφορά στις ακραίες φυσικές διεργασίες που ενδεχομένως απειλούν την κάθε περιοχή.

Κορινθία – μια δημογραφικά εύρωστη περιοχή, περιαστική ζώνη, με δυναμική γεωργία Η Κορινθία έχει αναπτυχθεί ως περιοχή δορυφόρος της Αθήνας και είναι δυναμική τόσο δημογραφικά όσο και οικονομικά κατά τις τελευταίες δεκαετίες. Την χαρακτηρίζει σημαντική ποικιλομορφία τόσο γεωγραφικά όσο και παραγωγικά. Διαθέτει σημαντικό ανθρώπινο δυναμικό. Στηρίζεται σε ένα μείγμα παραγωγικών τομέων και διακρίνεται από σημαντική επιχειρηματικότητα στους διαφορετικούς κλάδους που αναπτύσσονται στην περιοχή. Η Κορινθία διαθέτει διαφορετικές ζώνες με διακριτά κοινωνικοοικονομικά και αγροτικά χαρακτηριστικά που χρήζουν ανάλυσης και μελέτης.

«Ανθρωπο-γεωγραφικοί» Στόχοι Να χρησιμοποιηθούν τα κοινωνικοδημογραφικά στοιχεία προκειμένου να καταρτιστούν κάποιοι δημογραφικοί και κοινωνικο-οικονομικοί δείκτες για τις διαφορετικές χωρικές μονάδες της περιοχής. Να περιγραφεί το κοινωνικο-δημογραφικό και οικονομικό προφίλ των γεωγραφικών ενοτήτων που θα επιλεγούν για μελέτη. Να σχεδιαστεί και να συμπληρωθεί ερωτηματολόγιο για τις περιοχές μελέτης. Να αναλυθούν τα στοιχεία που θα συλλεχθούν προκειμένου να δημιουργηθεί μια εικόνα για την κατάσταση των περιοχών.