Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ)
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός προορισμός αθλητικών ταξιδιών;
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Οργάνωση Ολυμπιακών Αγώνων. Ποιοι αναλαμβάνουν τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων Η Οργανωτική Επιτροπή των Ολυμπιακών Αγώνων (ΟΕΟΑ), πραγματοποιείται.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
PLAY AND STAY CAMPAIGN. Ομάδα Εργασίας για το Play and Stay Ιδρύθηκε το 2002 Έρευνα για το πώς το Τένις μπορεί να παρουσιαστεί αποτελεσματικότερα. Παράγοντες.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Χειμερινοσ αθλητικοσ τουρισμοσ
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Παρακολούθηση αθλητικών γεγονότων-Προπονητήρια 22/10/2014
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού”,
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές.
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 11: Αθλητικός Τουρισμός: Υπαίθρια Αθλήματα - Δραστηριότητες Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Εννοιολογικό πλαίσιο “Ο αθλητικός τουρισμός περιλαμβάνει άτομα ή ομάδες που συμμετέχουν ενεργητικά ή παθητικά σε ανταγωνιστικές.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ Ε΄. ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ Η Τοξοβολία είναι ένα ολυμπιακό άθλημα. Υπάρχουν δύο κατηγορίες τόξων, τα ολυμπιακά και τα σύνθετα.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
Volume or Value: A policy decision for Turkey’s tourism industry
Οργάνωση & Διαχείριση Αθλητικών Εγκαταστάσεων
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
Αθλητικός Τουρισμός Ουρανία Βρόντου, PhD.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 1: Εισαγωγή στις αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Το μαρκετινγκ του alia palace
«Προοπτικές Απασχόλησης στον κλάδο του Τουρισμού»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές.
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Αθλητισμός στο νησί μας Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου Θεώρηση

Διεθνής βιβλιογραφία Οι Gammon & Robinson (1999), διακρίνουν δυο άξονες διαχωρισμού της σχέσης του αθλητισμού και του τουρισμού και τους εκφράζουν με τις έννοιες Αθλητικός Τουρισμός και Τουριστικός Αθλητισμός. Ο Αθλητικός Τουρισμός περιλαμβάνει άτομα ή ομάδες που συμμετέχουν ενεργητικά ή παθητικά σε ανταγωνιστικές ή μη αθλητικές δραστηριότητες, κατά τη διάρκεια της παραμονής τους. Το κριτήριο εδώ είναι ότι η αθλητική δραστηριότητα αποτελεί το κύριο κίνητρο της μετακίνησης, ενώ το τουριστικό στοιχείο παίζει το ρόλο της ενίσχυσης της συνολικής εμπειρίας. Διακρίνονται δυο κατηγορίες: α. περιλαμβάνει τον αθλητικό τουρίστα που συμμετέχει ή παρακολουθεί ένα ανταγωνιστικό αθλητικό γεγονός, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες και τα προπονητικά camp, και β. περιλαμβάνει άτομα που ταξιδεύουν για να συμμετέχουν σε δραστηριότητες αθλητικής αναψυχής όπως γκολφ, σκι, καταδύσεις. Ο Τουριστικός Αθλητισμός περιλαμβάνει άτομα που ταξιδεύουν και συμμετέχουν ενεργά ή παθητικά σε κάποια αθλητική δραστηριότητα. Ο τουρισμός είναι σε αυτή την περίπτωση το κύριο κίνητρο μετακίνησης. Ο τουριστικός αθλητισμός αγνοείται από τη διεθνή βιβλιογραφία που συνήθως ανήκει στην εξυπηρέτηση πελατών και την φιλοξενία. Περιλαμβάνει άτομα τα οποία συμμετέχουν σε αθλητικές δραστηριότητες σε εντελώς τυχαία ή περιστασιακή βάση κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, όπως οι πελάτες των resort hotels, οι οποίοι συμμετέχουν στις δραστηριότητες animation ή σε δραστηριότητες που παρέχονται σε οργανωμένες παραλίες.

Sports Tourism International Council Το Sport Tourism International Council αποτελεί ένα πρωτοπόρο οργανισμό που σκοπό την ανάπτυξη του Αθλητικού Τουρισμού ως πεδίο Ερευνητικής, Ακαδημαϊκής, επαγγελματικής και επιχειρηματικής ενασχόλησης. Ο υπεύθυνος της Ερευνητικής μονάδας Αθλητικού Τουρισμού στην Ελλάδα Δρ. Δημήτρης Τερζάκης ορίζει τον αθλητικό τουρισμό ως «μια ειδική μορφή ποιοτικού τουρισμού, η οποία μας δίνει την ευκαιρία να επενδύσουμε σε μια τεράστια δυναμική αγορά αλλά και ταυτόχρονα να επιτύχουμε μια προστιθέμενη αξία στο τουριστικό μας προϊόν, μέσω της διαδικασίας διαφοροποίησης και ναβάθμισης του τουριστικού μας προϊόντος». Ορίζει επίσης τον αθλητικό τουρίστα ως ένα άτομο που απαιτεί εξειδικευμένο αθλητικό εξοπλισμό (π.χ. γκολφ, καταδύσεις, ορειβασία, ιστιοπλοΐα, ποδηλασία), δίνει βαρύτητα στη διατροφή και στην ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών.

Δημοσιεύσεις και Περιοδικά Τα περιοδικά που πρόσφατα χρησιμοποιούνται για την δημοσίευση που φέρουν τον τίτλο ‘αθλητικός τουρισμός’ σπεύδουν να διευκρινίσουν ότι δέχονται εργασίες που ασχολούνται ευρύτερα με τη σχέση του αθλητισμού και του τουρισμού όπως η Journal of Sport & Tourism των Taylor and Francis. Είναι χαρακτηριστικό ότι εργασίες που γίνονται αποδεκτές ανήκουν στη σφαίρα της κοινωνιολογίας, ψυχολογίας, γεωγραφίας, πολιτικής, διοίκησης κτλ. Οι εκδότες παραδέχονται την ελαστικότητά τους αναφορικά με τον ορισμό του αθλητικού τουρισμού προσφέροντας ευρύτερα περιθώρια συμπερίληψης εργασιών της ευρύτερης περιοχής. Δημοσίευση στο σχετικό περιοδικό δεν συνεπάγεται και εργασία στο πεδίο του αθλητικού τουρισμού – οργάνωση και διαχείριση.

Animation στην βιβλιογραφία Η περιορισμένη και ασαφής βιβλιογραφία βασίζεται στην παραδοχή ότι « η ξενοδοχειακή ανιμασιόν είναι ένα τομέας υπηρεσιών ξενοδοχείων» (Κώστα και Γλυνιά) που λειτουργεί περισσότερο ως μια τεχνική ικανοποίησης του πελάτη. Η παραδοχή αυτή απομακρύνει το αντικείμενο από τη φύση του αντικειμένου του αθλητικού τουρισμού που σύμφωνα με τις διεθνείς θεωρίες (όπως Gammon & Robinson, 1999) ορίζεται ως η μορφή τουρισμού όπου ‘η συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες αποτελεί το κύριο κίνητρο τα μετακίνησης και όχι ως συμπληρωματική ξενοδοχειακή υπηρεσία’. Ο αθλητισμός παρουσιάζεται ως ένα μόνο τμήμα του συνόλου των στοιχείων που περικλείονται σ’ ένα πρόγραμμα ανιμασιόν ισοδύναμα με τις πολιτιστικές, καλλιτεχνικές, ψυχαγωγικές δραστηριότητες και όχι ως το αμιγές και αυτόνομο προϊόν που διακηρύσσουν οι ορισμοί του αθλητικού τουρισμού. Η βιβλιογραφία που παρουσιάζεται μαρτυρά ότι το αντικείμενο της ανιμασιόν ασχολείται με την βελτίωση της ποιότητας αναψυχής των τουριστών μέσα από ‘αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες για ενήλικες και παιδιά, υπαίθριες ασχολίες και υπηρεσίες υγείας και αναψυχής’ όπως αναφέρεται και από τον Κώστα και Γλυνιά. Η ανιμασιόν παρουσιάζεται ως ένα πολύπλευρο εργαλείο αναψυχής και όχι ως ένα τοποθετημένο αθλητικό προϊόν που αποτελεί την ουσία του αθλητικού τουρισμού σύμφωνα με τη διεθνή θεωρία.

Εκπαίδευση σχετικά με τον Αθλητικό Τουρισμό Το Πανεπιστήμιο του Bedfordshire είναι από τα πρωτοποριακά τμήματα που προσφέρουν σπουδές στο αντικείμενο του αθλητικού τουρισμού (Sport Tourism BA Hons University of Bedfordshire στο τμήμα Tourism, Leisure & Sport Management) . Είναι χαρακτηριστικό ότι στην περιγραφή του αντικειμένου ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο στοιχείο των αθλητικών διοργανώσεων και των αθλητικών τουριστικών πακέτων ως το κύριο στοιχείο του αντικειμένου σπουδών. Τα μαθήματα που προσφέρονται είναι στις περιοχές (από το επίσημο site του Πανεπιστημίου): Διοίκηση διοργανώσεων Διοίκηση θεατών Διαχείριση Λειτουργιών αθλητικών tour Και κυρίως: Αθλητικές πόλεις Μedia and το διεθνές Ολυμπιακό κίνημα Εισαγωγή στον αθλητικό τουρισμό Φίλαθλοι Research project αθλητικού τουρισμού

Ε.Ο.Τ. και πολιτική Αθλ. Τουρισμού Ο ΕΟΤ συμπεριλαμβάνει τον Αθλητικό Τουρισμό στην ποικιλία του τουριστικών προϊόντων που προβάλει και υποστηρίζει ως ειδικές μορφές τουρισμού που δύνανται να διαφοροποιήσουν το προφίλ της χώρας προς μια ποιοτική κατεύθυνση. Το κείμενο που ακολουθεί παρουσιάζει τη μορφή ορισμού που αποδέχεται ως αθλητικό τουρισμό με κύρια έμφαση στις αθλητικές διοργανώσεις. «Η Ελλάδα, χώρα όπου γεννήθηκαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες, είναι ιδανική για την ανάπτυξη αθλητικών δραστηριοτήτων καθώς και για τέλεση αθλητικών αγώνων (αθλητικός τουρισμός). Τις τελευταίες δεκαετίες, στη χώρα διοργανώνονται όλο και συχνότερα μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις σε πολλά σπορ (παγκόσμια πρωταθλήματα, πανευρωπαϊκοί αγώνες, σημαντικά διεθνή τουρνουά κ.α.), με κορυφαίο γεγονός τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2004, στην Αθήνα. Οι αθλητικές αυτές διοργανώσεις συνέβαλαν σημαντικά στην κατασκευή, σ’ όλη την επικράτεια, πολλών σύγχρονων μεγαλύτερων ή μικρότερων αθλητικών εγκαταστάσεων, σταδίων και προπονητικών κέντρων για ένα ευρύ φάσμα αθλημάτων, όπου σήμερα οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες κάθε περιοχής έχουν τη δυνατότητα να ασκηθούν στο αγαπημένο τους σπορ: από τον στίβο, το ποδόσφαιρο, το βόλεϊ και το μπάσκετ, ως το τένις και το γκολφ, την ιστιοπλοΐα ή τις ιστιοσανίδες. Εξάλλου, πολλά ξενοδοχεία διαθέτουν ειδικές εγκαταστάσεις για αθλητικές δραστηριότητες των πελατών τους (μπάσκετ, βόλεϊ, τένις, γκολφ, θαλάσσια σπορ κ.α.).», (επίσημο Site EOT).

Είδη Αθλητικού Τουρισμού Είναι χαρακτηριστική η λίστα του EOT που περιλαμβάνει απαιτητικά αθλήματα κατατάσσοντάς τα στη λειτουργία του αθλητικού τουρισμού: Γκολφ Ιππασία Τένις Θαλάσσια σπόρ Χιονοδρομία Πεζοπορία - Ορειβασία - Αναρρίχηση Αιωροπτερισμός – Αλεξίπτωτο πλαγιάς (parapente) Κανόε Καγιάκ Rafting

Προώθηση επενδύσεων Ο αθλητικός τουρισμός στηρίζεται μέσα από το Ν. 3299 / 2004 σχετικά με τις ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΝΑ ΕΙΔΟΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΙΝΗΤΡΩΝ παρέχοντας ενίσχυση της επιχορήγησης και της επιδότησης. Συγκεκριμένες δράσεις στηρίζουν την «Ίδρυση - επέκταση – εκσυγχρονισμό» : α) Συνεδριακών κέντρων β) Χιονοδρομικών κέντρων γ) Εγκαταστάσεων αξιοποίησης ιαματικών πηγών δ) Λιμένων σκαφών αναψυχής ε) Γηπέδων γκολφ στ) Κέντρων θαλασσοθεραπείας ζ) Κέντρων τουρισμού υγείας η) Κέντρων προπονητικού - αθλητικού τουρισμού H παρουσίαση αποτελεί συνεργασία με τον κ. Γ. Γκουτζιούμπα 2006, εξειδικευμένο σε θέματα αθλητ. τουρισμού

Leisure Consultants, 1992 Ορίζοντας τις διακοπές ‘δραστηριοτήτων’ Διακοπές με μη ενεργές ασχολίες Διακοπές με ενεργές ασχολίες Συμμετοχή σε δραστηριότητα αλλά όχι το κύριο κίνητρο για διακοπές Ομάδα 1 π.χ. Διακοπές για ξεκούραση ή ‘αλλαγή’ περιβάλλοντος Ομάδα 3 π.χ. Συμμετοχή σε κάποια tour Ένα παιχνίδι τέννις Συμμετοχή σε δραστηριότητα ως το κύριο κίνητρο για διακοπές Ομάδα 2 π.χ. Διακοπές ‘παραλίας’ Διακοπές ‘πόλης’ Ομάδα 4 π.χ. Διακοπές για γκολφ = ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ .