Ανάπτυξη Διαπροσωπικών Δεξιοτήτων Soft Skills

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά των εργαζομένων στη Διεύθυνση.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ EXECUTIVE MBA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Η Τέχνη της Διοίκησης των Επιχειρήσεων.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Τι δυσκολεύει τη μάθηση και τι κάνουμε γι’ αυτό.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Το θεωρητικό πλαίσιο των εννοιών της “Μακρο-Κουλτόυρας” (Macroculture) και της “Περιορισμένης Ορθολογικότητας” (Bounded Rationality) Μακρο-κουλτούρα: Σύστημα.
Πληροφοριακές ανάγκες Διονύσης Κόκκινος, Βιβλιοθηκονόμος, MSc Εργαστηριακός συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 11: Διδακτική των Τεχνικών Μαθημάτων. Η Πληροφορική στην Τεχνική Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
Ηγεσία είναι η διαδικασία με την οποία ένα άτομο επηρεάζει άλλα άτομα για την επίτευξη επιθυμητών στόχων. Επίσημος ηγέτης είναι ο προϊστάμενος ο οποίος.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
Διαχείριση κόστους έργων πληροφορικής. 2 Ανάλυση κόστους/οφέλους Η ανάλυση κόστους/οφέλους βασίζεται γενικά στις ακόλουθες οικονομικές αρχές:  Κριτήριο.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
John Dewey
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
Συναδάκης Άγγελος Χρήση Internet και Social Media στην αναζήτηση εργασίας.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ' αυτό μένειν” «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ»
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
Οι δεξιότητες του 21ου αιώνα Σύμβουλος Ανάπτυξης & Επικοινωνίας
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Α’ ΕΞΑΜΗΝΟ
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη Διαπροσωπικών Δεξιοτήτων Soft Skills PIRAEUS UNIVERSITY of APPLIED SCIENCES POSTGRADUATE PROGRAMMES MSc Management in Construction MSc Structural Design and Construction Management Εσπερίδα με θέμα: «Πιστοποίηση Εργοστασιακού Σκυροδέματος-Νέες Τεχνολογίες και Καινοτομίες» Υπεύθυνος Εσπερίδας: καθηγητής Γ. Μεταξάς Τρίτη 28 Ιουνίου 2016 Ανάπτυξη Διαπροσωπικών Δεξιοτήτων Soft Skills Ηγεσία – Επικοινωνία – Διαπραγμάτευση Δέσποινα Μπαλάσκα, Πολ. Μηχ. ΕΜΠ, MSc Γιώργος Βλάχος, Αρχ. Μηχ., ΕΜΠ, MEng τ. Γεν. Δ/ντης Ανθρώπινου Δυναμικού ΑΓΕΤ- ΗΡΑΚΛΗΣ

Επείγον – Urgent! Πλανήτης Γή Καλεί Ελλάδα!

Διατηρήσιμη Ευημερία

Η Ανάγκη Αλλαγής Κουλτούρας Ανάγκη για Φυγή προς τα Εμπρός Εξωστρέφεια “Επιχειρείν” vs “Υπαλληλείν” “Συναγωνισμός” vs “Ανταγωνισμού” “Θετική Προσέγγιση” vs “Καταγγελτικού Λόγου” “Προτάσεις - Δράση” vs“Παρελθοντολογίας” “Πρωτοβουλία” vs “Απραξίας”

Τι Να Κάνουμε; Επιλέγω Τρόπο Ζωής Κάνω ότι Αγαπάω! Ότι με “Παθιάζει”! Γίνομαι Καλός σ’ Αυτό που Κάνω! Επιλέγω Καριέρα - Δραστηριότητα Με Σκοπό Να Γίνω Ο Καλύτερος! Με Ανθρώπους που Σκέφτονται Όπως Εγώ!

Πως Να Το Κάνουμε; Με τη Δια Βίου Μάθηση Το Πτυχίο είναι Αναγκαία Συνθήκη αλλά Όχι και Ικανή! Χρειάζεται Επιμόρφωση και Ανάπτυξη Δεξιοτήτων - Soft Skills Μαθαίνω από τους Άλλους! - Success Stories Δεν Ανακαλύπτω τον Τροχό, Σκέφτομαι Καινοτόμα, Δρω Σύγχρονα, Εφαρμόζω Αποτελεσματικά! Δεν Φοβάμαι την Αποτυχία! Fortune by the Failure!

Τα Ψάρια και το Ψάρεμα

Η «αλυσιδίτσα» και ο Ελέφαντας

Εγώ και τα Στερεότυπα Ναι, αφού όλα αλλάζουν θα αλλάξω και εγώ Ναι, Εγώ θα καθορίσω την προσωπική μου επιτυχία Ναι, μπορώ να κάνω τη Διαφορά, το Διαφορετικό

Τι έχει ανάγκη η κοινωνία Τα Απαιτούμενα Το Σημαντικό! Τι αγαπάω να κάνω Που είμαι καλός/η Τι έχει ανάγκη η κοινωνία Τυπικά Προσόντα Ουσιαστικά Προσόντα Επιμένουμε Στα Ουσιαστικά Προσόντα Στα Δυνατά μας Σημεία!

Η Πραγματικότητα… (1/2) Μηχανικοί: Από “Ουσιώδες εν Ανεπαρκεία” Επάγγελμα “Επουσιώδες εν Υπερεπαρκεία” Τα Πτυχία Αναγκαία αλλά Όχι και Ικανή Συνθήκη Για να γίνουν και Ικανή Συνθήκη Απαιτούνται πρόσθετα Εφόδια – Προσόντα: Επαγγελματικές Δεξιότητες – Competencies Προσωπικά Χαρακτηριστικά – Soft Skills Έτσι Συμπληρώνουμε το “Καλάθι – Πακέτο” της Επιτυχίας Προσόντα Τα Προσόντα Δεν Είναι Άθροισμα Είναι Γινόμενο Εάν Μόνο Ένα Προσόν Είναι Μηδέν, Το Γινόμενο Είναι Μηδέν

Ειδική Γνώση και Εκπαίδευση! Η Πραγματικότητα … (2/2) Γιατί Χρειάζονται τα Νέα Προσόντα; Ηγούμεθα Ομάδας – Συντελεστών! Συντονίζουμε άρα…. Επικοινωνούμε! Διαπραγματευόμαστε! Το Κάνουμε Σωστά; Δεν Μπορούμε να Γίνουμε Ειδικοί, Πρέπει Όμως να Έχουμε Ειδική Γνώση και Εκπαίδευση! Δια Βίου Μάθηση – Lifelong Learning

Ποιες είναι οι Διαφορές; Skills είναι τα Προσωπικά μου Χαρακτηριστικά: “το’ χω ή δεν το’ χω”, είναι το Προφίλ που με χαρακτηρίζει. π.χ. είμαι επικοινωνιακός, είμαι οργανωτικός, με εκφράζει το εργοτάξιο, με εκφράζει η δουλειά γραφείου. Competencies είναι οι Διαπροσωπικές μου Δεξιότητες που με εξοπλίζουν με Τεχνικές και Μεθόδους για να προβάλω, διαχειριστώ αποτελεσματικά τα Προσωπικά μου Χαρακτηριστικά (Skills). π.χ. επικοινωνώ σωστά, κάνω σωστά project management, διαχειρίζομαι σωστά την ομάδα μου Δηλαδή τα Skills είναι τα “εφόδια μου”, που τα αναπτύσσω σε Competencies, που είναι τα “όπλα μου” για να κάνω τη δουλειά μου σωστά.

Η Διαδρομή για … το “Πακέτο”! Skills: Αυτά που με χαρακτηρίζουν. Ταλέντα: Αυτά που με ξεχωρίζουν. Δυνατά Σημεία: Αυτά που κάνω καλά, επαναλαμβανόμενα και μου δίνουν χαρά. Competencies: Ότι από τα προηγούμενα έχω αναπτύξει και εξελίξει. Προσόντα: Οι Δεξιότητες που αποδεδειγμένα έχω εφαρμόσει αποτελεσματικά.

Το Ζητούμενο... Τα Προσωπικά μου Χαρακτηριστικά (Soft Skills) πρέπει να τα αναπτύξω σωστά, ώστε να μετατραπούν σε Προσωπικές Δεξιότητες, που βεβαίως πρέπει να μετουσιώσω σε Επαγγελματικές Δεξιότητες (Competencies). Έτσι αποκτώ “το Συγκριτικό Πλεονέκτημα!”

Ο Δρόμος για τις Δεξιότητες Οι Δεξιότητες Δεν Είναι Αυτοσκοπός Είναι Μέσο για την Καλύτερη και Ταχύτερη Επίτευξη του Επιδιωκόμενου Στόχου – Αποτελέσματος Λειτουργούν Παράλληλα με: Γνώση Επαγγελματικού Αντικειμένου Επιστημονική Θωράκιση Γνώση Αγοράς – Ανταγωνισμού Χρειάζονται Προσαρμογή Ανάλογα με την Κλίμακα Δράσης: Αντικείμενο Εργασιών Μέγεθος Εταιρίας – Έργου Μορφή Εταιρίας – Έργου Στόχος: Να Αναπτύξουμε τα Πλεονεκτήματά μας Να Μειώσουμε τα Μειονεκτήματά μας

Ηγεσία: Μύθοι και Πραγματικότητα Ηγεσία: Μύθοι και Πραγματικότητα Ο Αρχηγός / Διευθυντής / Διοικητής Είναι Ηγέτης Η Εμφάνιση Δεν Παίζει Ρόλο Το Ράσο Δεν Κάνει τον Παπά Η Ηγεσία “Κληροδοτείται” Η Ηγεσία “Διδάσκεται” Οι Τεχνικές Ηγεσίας Αναπτύσσονται! Η “Μοναξιά της Εξουσίας” Δεν Περιμένω από τους Άλλους να με Καταλαβαίνουν Πάντα στο Δικό Μου Χρόνο, Με τον Δικό Μου Τρόπο Δυστυχώς, ο Ηγέτης Πρέπει Να Αποφασίζει TIP: Καλύτερα Μία Κακή Απόφαση, Παρά Καθόλου Απόφαση (πχ. Πόντιος Πιλάτος)

Επικοινωνία: Μύθοι και Πραγματικότητα (1/2) Επικοινωνία: Μύθοι και Πραγματικότητα (1/2) Δεν Καθορίζει Προσωπική / Εταιρική Στρατηγική – Πολιτική! Βασίζεται σ’αυτές για την Αποτελεσματική Εφαρμογή τους! TIP: Στρατηγική χωρίς Επικοινωνία είναι Καταδικασμένη Επικοινωνία χωρίς Στρατηγική είναι επίσης Καταδικασμένη Δεν λέει Ψέματα! Λέμε τη Δική Μας Αλήθεια Πρώτοι, διότι αλλιώς θα την πουν οι Άλλοι αντί για μας και θα την πουν Λάθος! TIP: Abraham Lincoln - Winston Churchill Μπορεί να Κοροϊδεύεις Λίγους για Πολύ Καιρό ή Πολλούς για Λίγο Καιρό Αλλά, Δεν Μπορείς να Κοροϊδεύεις Πολλούς για Πολύ Καιρό!

Επικοινωνία: Μύθοι και Πραγματικότητα (2/2) Επικοινωνία: Μύθοι και Πραγματικότητα (2/2) Πρακτικό Παράδειγμα: Η Αγόρευση Ποινικού Δικηγόρου στο Δικαστήριο 1 Πραγματικό Γεγονός 4 Διαφορετικές Προσεγγίσεις – Ερμηνείες Αρχές – Αστυνομία Υπεράσπιση Κατήγοροι Εισαγγελέας Ποια προσέγγισή θα “Περάσει Το Μήνυμα Της” στο Δικαστήριο και θα Πείσει για την Άποψή της;

Επικοινωνία: Η Μεγάλη Ανατροπή Επικοινωνία: Η Μεγάλη Ανατροπή Ως Μηχανικοί (Ειδικά οι Γυναίκες) Είμαστε Πολύ Καλοί στην Αναλυτική – Συνθετική Ικανότητα Πως Έχουμε Μάθει να Σκεφτόμαστε; Δεδομένα Εξηγήσεις Επεξεργασία ΜΗΝΥΜΑ Επεξεργασία Εξηγήσεις Δεδομένα ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Στην Επικοινωνία απλά Αντιστρέφουμε το Τρίγωνο Το Μήνυμα Πρώτα TIP: Ένα Μήνυμα για να “Περάσει”, να γίνει κατανοητό πρέπει να ακουστεί τουλάχιστον 17 Φορές!

Διαπραγμάτευση: Μύθοι και Πραγματικότητα Διαπραγμάτευση: Μύθοι και Πραγματικότητα Δεν Είναι Διαδικασία Επιβολής Απόψεων Υπάρχει Πάντα Κάτι Που Κρύβεται (Παρασκήνιο – Υποσυνείδητο) Υπάρχει Πάντα Κάποιο Χτύπημα Κάτω Από τη Ζώνη Δεν Υπάρχει Off The Record Δεν Υπάρχει η Εννοούμενη Εμπιστευτικότητα TIP: Έλληνες – Κινέζοι Ο “Διάβολος” Κρύβεται στις Λεπτομέρειες TIP: Ρωτώ, Χρησιμοποιώ την Εμπειρία / τις Πληροφορίες των Άλλων

Τα Κρίσιμα Κοινά Χαρακτηριστικά Κατανοούμε τους άλλους (Listening Skills) Προετοιμάζομαι Σωστά Έγκαιρα(Be Proactive) Συλλέγω Πληροφορίες (Intelligence) Επιλέγω το Χώρο (Παίζω στο γήπεδό μου) Επιλέγω το Χρόνο (Timing) Εξασφαλίζω Αξία για Όλους (Win-Win Scenario) Αναγνωρίζω (Recognition) Επιβραβεύω (Rewarding) TIP: “Let the other get the credit”

Οι Χρυσοί Κύκλοι Γιατί Πως Εφαρμόζω Υλοποιώ Σκέφτομαι Σχεδιάζω Ποια / Τι

Χρήσιμα Links http://aelialab.gr/ http://www.aelialab.gr/wp-content/uploads/2013/11/AELIA_AUEB_7.10.2013.pdf http://www.aelialab.gr/wp-content/uploads/2014/04/working-life-keys.pdf http://www.skillsyouneed.com/general/soft-skills.html www.viacharacter.org

Ευχαριστούμε Πολύ για την Προσοχή σας!