ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας Δυνατότητες Επιχορήγησης επενδυτικών σχεδίων στον Μελισσοκομικό τομέα Μιχάλης Σμύρης τηλ:
Advertisements

1 ο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ Ξάνθης – Δημοκρίτου 27 τηλ: web:  Δευτεροβάθμιος Κύκλος Σπουδών Εσπερινό Επαγγελματικό.
6 ο Συνέδριο Ελληνικού Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ Ε.Ε. για την περίοδο για την περίοδο (ΔΕΥΤΕΡΟΣ.
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΓΑ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
Ομονοίας 133, Καβάλα Τηλ.: / , Fax: / Website:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ « ΕΡΕΥΝΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ.
Διοίκηση προμηθειών και διαχείριση Υλικών 10 Μάθημα Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
Ιδέες για διαχείριση του εστιατορίου. Συχνή ερώτηση τι είδους εστιατόριο να ανοίξω.
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία / εκμάθηση και πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Μάθηση βασισμένη σε πηγές: Πληροφοριακός εγγραμματισμός και οργάνωση διαδικτυακών εξερευνήσεων (Κ. Παπανικολάου) Ε. Αλεξοπούλου,
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Τύποι εργασιών ιστοεξερεύνησης
ΚΟΙΝΟΤΟΠΙΑ Εταιρεία Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού
η περινομή (marketing) στην λειτουργία της αγοράς ΑΝΤΩΝΙΟΥ Μαρτίνη
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ Α΄ Τάξη «Μουσική και Μουσικοί»
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑ: ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Ετοιμάστηκε για: Συνεργατική Κυπριακή Τράπεζα
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4η (2016 – 17) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Ορισμός της έννοιας αλγόριθμος, πρόγραμμα Σχεδιασμός απλών αλγορίθμων
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 10η (2017 – 18) Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης E-class μαθήματος:
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Συνοδευτικό Υλικό «Ανακυκλούπολη», ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου
Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Ομίλου
– ΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Μέθοδοι Αναλύσεως των Λογιστικών Καταστάσεων (Λ.Κ)
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Η φοίτηση στο ….
Erasmus Το Πρόγραμμα για την Εκπαίδευση, Κατάρτιση, Νεολαία και Αθλητισμό Ανδρούλα Παπαναστασίου Διευθύντρια ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
Μια σύντομη παρουσιάση του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ.
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2821093155

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΟΜΑΔΑΣ Α΄ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 1,5 3,5

ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ Eιδικό μάθημα ξένης γλώσσας Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο (μέσος όρος) 2 O υποψήφιος πρέπει να έχει επιτύχει βαθμό σε κάθε ειδικό μάθημα τουλάχιστον το μισό της βαθμολογικής κλίμακας (100) για να συμμετάσχει στη διαδικασία επιλογής.

ΣΧΟΛΕΣ H ΤΜHΜΑΤΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: Εφαρμογών Ξένων Γλωσσών Διοίκηση και στο Εμπόριο του ΤΕΙ Ηπείρου Τουριστικών Επιχειρήσεων των ΤΕΙ Ρόδου Τουριστικών Επιχειρήσεων των ΤΕΙ Αγίου Νικολάου Κρήτης Αγγλικά ή Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ιταλικά Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών Γραφιστικής Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής Διακόσμησης και Σχεδιασμού Αντικειμένων Τεχνικός Γραφικών Τεχνών Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης Ανακαίνισης και αποκατάστασης Κτιρίων Ελεύθερο Σχέδιο και Γραμμικό Σχέδιο

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ Βαθμός μαθήματος είναι: το άθροισμα του βαθμού των δύο βαθμολογητών στην κλίμακα (1 – 100) π.χ. ο 1ος βαθμολογεί με 80 και ο 2ος βαθμολογεί με 70 βαθμός μαθήματος = 150 ή το άθροισμα των δύο μεγαλύτερων βαθμών σε περίπτωση αναβαθμολόγησης, αν η διαφορά βαθμολογίας είναι μεγαλύτερη των δώδεκα (12) μονάδων. Σύνολο μορίων= Άθροισμα των γινομένων των βαθμών των ανωτέρω μαθημάτων με τους αντίστοιχους συντελεστές.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Aν κάποιος υποψήφιος ημερήσιου ΕΠΑΛ πετύχει βαθμό τα μόρια που θα ληφθούν υπόψη για την επιλογή του είναι: Μαθηματικά Νεοελληνική Γλώσσα Μάθημα ειδικότητας 1ο Μάθημα ειδικότητας 2ο Ελεύθερο Σχέδιο Γραμμικό Σχέδιο Αγγλικά 150 120 130 170 125 135 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Για τα τμήματα που δεν απαιτείται ειδικό μάθημα Α. Για τα τμήματα που δεν απαιτείται ειδικό μάθημα το σύνολο μορίων θα προκύψει ως εξής: Μαθηματικά Νεοελληνική Γλώσσα Μάθημα ειδικότητας 1ο Μάθημα ειδικότητας 2ο Συνολικός αριθμός μορίων (με άριστα τα 2000 μόρια) 150 Χ 1,5 =225 120 Χ 1,5 =180 130 Χ 3,5 =455 170 Χ 3,5 =595 + _______________ 1455 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

απαιτείται ξένη γλώσσα: Β. Για τα τμήματα που απαιτείται ξένη γλώσσα: π.χ Αγγλικά στο προηγούμενο σύνολο θα προστεθούν και τα μόρια από το μάθημα της ξένης γλώσσας που προκύπτουν ως εξής: Αγγλικά: προηγούμενο σύνολο Συνολικός αριθμός μορίων (με άριστα τα 2400 μόρια) 150 Χ 2=300 + 1455 __________ 1755 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

Γ. Για τα τμήματα που απαιτείται εξέταση σε Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο : στο αρχικό σύνολο θα προστεθούν και τα μόρια από το ειδικό μάθημα που προκύπτουν ως εξής: Ελεύθερο Σχέδιο Γραμμικό Σχέδιο Μέσος όρος αρχικό σύνολο Συνολικός αριθμός μορίων (με άριστα τα 2400 μόρια) 125 135 130 Χ 2=260 + 1455 1715 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

ΣΧΟΛΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΕΙ( Αντίστοιχα με την ειδικότητα) ΑΣΠΑΙΤΕ ΑΣΤΕΑ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (ΣΜΥ)-ΟΠΛΑ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (ΣΜΥ)-ΣΩΜΑΤΑ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ(Σ.Μ.Υ.Ν) ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ Σ.Τ.Υ.Α ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ Εκτός του τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών (που εισάγονται μόνο στις σχολές Αστυφυλάκων)

ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ Το μηχανογραφικό δελτίο κατατίθεται το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου όπου δηλώνονται κατά σειρά προτεραιότητας οι προτιμήσεις των μαθητών. Κάθε υποψήφιος μπορεί να δηλώσει όλα τα τμήματα και τις σχολές της ομάδας που αντιστοιχεί στον τομέα αποφοίτησής του.

ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΕΠΑΛ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Α΄ εισάγονται στις αντίστοιχες ανώτερες σχολές του τομέα τους

Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΕΠΑΛ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Α΄ εάν πάρει μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ A΄) μετά το έτος απόκτησης του απολυτηρίου έχει τη δυνατότητα να επιλέξει και να εξετασθεί σε μαθήματα διαφορετικής ειδικότητας , τομέα και κύκλου από αυτά που εξετάσθηκε κατά την πρώτη συμμετοχή του στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Υπεύθυνες καθηγήτριες: Παρασκάκη Γεωργία Σκεπεταράκη Αιμιλία ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!! ΓΡΑΣΥ ΕΠΑ.Λ. ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ Email: grasy.elven@gmail.com Υπεύθυνες καθηγήτριες: Παρασκάκη Γεωργία Σκεπεταράκη Αιμιλία